collapse

Auteur Topic: Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?  (gelezen 576745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Puma in love

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #250 Gepost op: 15 december 2009, 14:30:41 »
Mijn favoriete heks is ook dit jaar getrouwd!  :)   Alyssa Milano
[attachment=11976:alyssa.jpg]
« Laatst bewerkt op: 15 december 2009, 14:31:28 door Puma in love »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #251 Gepost op: 15 december 2009, 14:31:44 »
Mooi stel samen! Alleen vind ik de jurk een beetje raar zitten.. maar hij past wel bij haar!

Sh@ron

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #252 Gepost op: 15 december 2009, 14:37:48 »
'T is net of ze een handdoek om zich heen heeft geknoopt!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #253 Gepost op: 15 december 2009, 14:39:03 »
Ja, inderdaad zeg, het lijkt wel badstof die bovenkant.

daantje84

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #254 Gepost op: 15 december 2009, 14:57:22 »
Hahaha hij lijkt echt van badstof!

Had ook een superlekker ding bij haar verwacht, hij is niet lelijk hoor begrijp niet verkeerd.
Meestal is het 2 supermooie mensen bij elkaar, weet je wel soort zoekt soort, hiihi

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #255 Gepost op: 20 juni 2010, 09:55:40 »
Gister getrouwd, Prinses Vicoria van Zweden.

en de sleep.

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #256 Gepost op: 20 juni 2010, 11:11:40 »
@ allyssa: ik ben echt fan van haar, maar die jurk valt me een beetje tegen aan de bovenkant. Haar haar daarentegen heel leuk! Zij lijkt echt uit een reclame-geposeerd en hij is echt echt zeg maar, heel grappig. Wel leuke man vind ik. Lekker normaal

@ victoria: die kroon sloeg nergens op. Was volgens mij geelgoud, en dat stond haar niet.
De jurk wel mooi, maar voor mij iets te simpel, maarja, koninklijk he?! Mogen ze wel blote schouders vroeg ik me af?
Haar man daarentegen vond ik jummie!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #257 Gepost op: 20 juni 2010, 12:34:29 »
Die kroon vond ik ook echt super-ugly. Zooo groot, waarom dan niet gewoon een schattige tiara? Sluier vond ik wel prachtig trouwens, vind dat mooi, dat antieke kant en ook het idee dat al zoveel vrouwen vóór jou die sluier droegen op hun trouwdag :wub: De jurk vond ik best mooi, maar niet spectaculair ofzo. Wel leuk dat ze blote schouders had, prinsessen trouwen meestal in zo'n kuise trouwjurk met lange mouwen, en zonder een spoortje decolleté.

Ik heb niet veel van het huwelijk gezien, alleen dat hij moest huilen en dat ze allebei trillende handjes hadden bij het ringen omschuiven. Zo'n bruiloft terwijl de hele wereld toekijkt lijkt me echt verschrikkelijk  :ph34r: Ik vond het ook opvallend dat het bruidspaar zo te zien de hele dienst moest staan! :blink:
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2010, 12:35:12 door Inx »

Marry24

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #258 Gepost op: 20 juni 2010, 12:39:07 »
De jurk vond ik ook een beetje tegen vallen eigenlijk maar misschien mocht ze wel niet meer door die blote schouders :biggrin:
De kroon die ze op had, had haar moeder ook op toen ze trouwde (was wel te zien ouderwets ding:D ) geloof dat ze ook op de zelfde datum als dr ouders is getrouwd.

Sh@ron

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #259 Gepost op: 20 juni 2010, 12:48:21 »
de jurk vond ik wel heel erg mooi.

Zou ze die kroon niet verplicht op moeten hebben gehad? Bea en alle andere koninklijke gasten hadden nl ook een kroon/tiara op en hun koninklijke sjerp

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #260 Gepost op: 20 juni 2010, 12:51:40 »
Ik vond haar jurk ook wel mooi, en voor een prinses redelijk sexy :wink:. Ik kreeg toch een beetje sprookjesgevoel, toen ik al die koningen en koninginnen etc. zag zitten: leuk!

jassou

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #261 Gepost op: 20 juni 2010, 12:57:41 »
Die kroon-tiara was wel even wennen, ja, maar het past wel! zo veel bruiden hebben nu een tiara, en zij als prinses heeft er ook gigantisch veel gedragen, ik snap dat je dan wel iets kiest met iets meer hoepla. wel cool dat ze voor traditie kiest (behalve haar moeder hebben anderen die ook gedragen, al was ze kennelijk niet verplicht) en een tiara die werkelijk niemand zou hebben. Kroonprinses waardig :)

Vind haar jurk ook erg mooi. Off-the-shoulder vind ik soms een beetje tuttig, maar door de simpele lijn en hoe die aan de voorkant een beetje 'omhoog' stond, maakte het veel minder tuttig, stuk eleganter. Jammer alleen van die enorme sleep, maar ja, ik houd niet van slepen. Het lijkt me nogal een gedoe. (al is trouwen als kroonprinses met een huwelijk van, wat was het, 9 miljoen, per definitie een gedoe, en kan die sleep er ook nog wel bij)
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2010, 12:58:58 door jassou »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #262 Gepost op: 20 juni 2010, 22:41:48 »
Zou ze die kroon niet verplicht op moeten hebben gehad? Bea en alle andere koninklijke gasten hadden nl ook een kroon/tiara op en hun koninklijke sjerp
Ik weet niet in hoeverre een kroon/tiara 'verplicht' is, ik denk haast van wel. Maar zoals elk koningshuis heeft ook Zweden een ruime collectie kroonjuwelen waar ze uit kon kiezen, en dan zou ik persoonlijk niet voor dit gevaarte hebben gekozen. Maar op zich is het wel leuk hetzelfde als je moeder te dragen :)

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #263 Gepost op: 21 juni 2010, 09:30:13 »
[font="Lucida Sans Unicode"][color="#8b0000"]Ik vond haar jurk fantastisch! Echt ontzettend mooi, juist omdat 'ie zo simpel is... Was heel bang voor zo'n vreselijk tierelantijnen-geval met teveel kant enzo, dus ik was erg aangenaam verrast. Als ik helemaal in het wit/ivoor had gewild zou ik ook zoiets hebben gewild (wel zonder die te lange sleep, overigens, maar die hoort er voor royalty dan weer een beetje bij, toch..? *denkt aan lady Di*)
Kroon; tja, niet mijn smaak, maar weer zoiets dat er volgens mij gewoon een beetje bij hoort.
[/color][/font]

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #264 Gepost op: 21 juni 2010, 11:12:31 »
Nog eentje waar je de kroon en haar man goed kan zien.

Ik vind de rand van haar jurk dus niet mooi. Zo'n dikke omgeslagen lap. Had wel iets eleganter gemogen. En de kroon tja....traditie denk ik dan.
Vind het wel heel grappig dat haar man sportschool eigenaar is niks koninklijke of adelijke verplichting maar gewooon echte liefde.

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #265 Gepost op: 21 juni 2010, 11:19:04 »
Vind het wel heel grappig dat haar man sportschool eigenaar is niks koninklijke of adelijke verplichting maar gewooon echte liefde.

maxima was toch ook niet van adel voor t huwelijk?

ik snap wat je bedoelt met die jurk, dikke lap stof, ik vind hem wel koninklijk, maar veel te simpel
Sluier is wel mooi

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #266 Gepost op: 21 juni 2010, 11:25:10 »
Nee en Marileine ook niet maar die zaten al wel in de "hogere" kringen(politiek) met hun familie.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #267 Gepost op: 21 juni 2010, 11:37:13 »
Ik vind haar er wel koninklijk uitzien, zoals ik het op de foto's kan bekijken, want eergister toen het bezig was, zaten we in de kroeg! :) hihi

maar nu wil ik Amalia zien.. maar kon drzo niet vinden op google.!

dat ze met een fitnessinstructeur is getrouwd vind ik inderdaad ook grappig: iedereen blijft kans houden :wink:

chrisjes

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #268 Gepost op: 21 juni 2010, 11:38:09 »
Sleep en Kroon, zijn ook niet mijn smaak. Die sluier en het kapsel vond ik wel prachtig. En ongeacht hoe ze er verder qua kleding uitzagen... wat straalden ze beiden!! Wat een prachtig paar zo samen  :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #269 Gepost op: 21 juni 2010, 11:41:23 »


Niet super duidelijk maar wel alle bruidskinders erbij.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #270 Gepost op: 21 juni 2010, 11:56:43 »
wat zien de jongens er 'goedkoop' uit in die matrozenpakjes :S
ik vind de meisjes, en dusook amalia, erg lief!!

zullen dat allemaal petekinderen zijn?? nee toch??

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #271 Gepost op: 21 juni 2010, 12:34:12 »
Ik vond het eigenlijk best mooi om te zien.
Als je nagaat dat hij zich al die tijd heeft moeten bewijzen (begrijpelijk wel) en nou mochten ze eindelijk trouwen.
Als kroonprinses denk ik eerlijk gezegd dat ze zich aan heel veel dingen moet houden ook al wordt het niet zo naar buiten gecommuniceerd...
Ik vond het ontroerend om die blikken naar elkaar te zien van kom op we kunnen dit wel. En die trillende vingers bij het aanschuiven van de ringen en ja die traan van hem. Heel heel mooi hoor!

(Ik zou van z'n leven niet in hun schoenen willen staan. Al die ogen op je gericht de druk om het goed te doen al die koningshuizen en de pers poeee doe het maar eens!!)

De jurk is niet mijn jurk, maar ja je ziet dat toch heel veel bij koningshuizen simpele jurk niet te bloot en dan een kroon en een mega sleep.
Het hoort er nou eenmaal bij..

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #272 Gepost op: 21 juni 2010, 13:41:25 »
ik vind jurk, sluier en kroon alledrie wel mooi eigenlijk....vind alleen jurk niet zo bij sluier passen door de verschillen in de materialen......

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #273 Gepost op: 21 juni 2010, 13:58:45 »
Schijnt dat ze wel voor heel veel commotie heeft gezorgd, niet alleen omdat ze met een sportschoolhouder ging trouwen, maar ook omdat ze dus weggegeven wou worden door haar vader, schijnt in zweden dus helemaal niet traditie te zijn... En wie trouwt er eigenlijk ook tijdens Nederland- japan... heh, had er bijna niks van gezien....

Kroon vond ik wel mooi eigenlijk, ze heeft heel veel voor symboliek gekozen... enne, ze is toch kroonprinses he... Amalia en zoontje van deense of noorse kroonprins waren de petekindjes die ook bruidskindjes waren, de rest was familie. Amalia liep wel een beetje stijf naar voren, erg geconcentreerd was ze. is ook wat als iedereen (maar 1200 man) toe kijkt...

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #274 Gepost op: 21 juni 2010, 14:14:08 »
Die matrozenpakjes vind ik ook niets.
De jurkjes van de meisjes zijn mini-bruidsjurkjes lijkt het wel, maar dan niet off the shoulder :wink:

amalia is niet de mooiste ertussen  :ph34r:  maar wel snoezig!

Wat ik me afvraag: als je petemoeder bent, heb je dan ook de taak om voor het kind te zorgen als de ouders dood gaan? Of is het meer de normen en waarden taak? Want lijkt me toch als max en lex dood gaan, de kids naar een broer gaan en niet naar zweden. Lijkt me sowieso onhandig in t geval van amalia (aka kroonprinses) :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards