collapse

Auteur Topic: Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?  (gelezen 577716 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #400 Gepost op: 17 juli 2010, 22:44:44 »
positief punt: haar makeup is prachtig!

Klopt, haar make-up is echt super. Maar verder echt niet om aan te zien... Wat een vreselijke jurk en ook zijn pak vind ik geen gezicht... Maar goed dat is mijn (zeer bescheiden :rolleyes: ) mening...

Die jurk, en dan vooral die hoepels, doet me echt denken aan zo'n pak wat mensen in een pretpark of een musical ofzo aanhebben...

Yolanthe zei eerder deze week over de trouwjurk: "Het is heel anders dan de bruidsjurk van de barbiepop waar ik vroeger van droomde. Hij is veel romantischer. En ook heel verfijnd; niet helemaal over de top qua glitter en kant. Er zal een mooie blikvanger op zitten.”

Dus...
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2010, 22:49:48 door @nniek »

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #401 Gepost op: 17 juli 2010, 23:38:02 »
Vinden jullie de make-up echt mooi???




(ik vind de jurk trouwens stiekem wel wat hebben)

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #402 Gepost op: 17 juli 2010, 23:46:16 »
Ik vind haar jurk wel mooi!! Ook nix mis met haar make-up, want waarom zou ze nú haar make-up anders doen dan normaal :laugh:
Ik moet zeggen dat ik het pak van Sneijder niet mooi vind, zit veelste strak!!

Mijn wederhelft kon mij meedelen dat het een engelse voetballer is (op die andere foto) Sol Campbell
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2010, 23:46:37 door wievie »

M'lein

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #403 Gepost op: 18 juli 2010, 01:39:15 »
Volgens AS ziet het haar van Yolanthe eruit alsof ze net een regenbui op haar kop heeft gehad... weet nu zeker dat ik het laat opsteken  :wink:

Siske

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #404 Gepost op: 18 juli 2010, 08:57:03 »
Wesley en Yolanthe pak en jurk zijn niet mijn smaak. Had bij Yolanthe juist wel een prinsessen achtige jurk verwacht. Vind dit niet zo mooi, doet helemaal af aan hoe mooi stel dat ze zijn. hihi knappe koppies in lelijke outfits zonde.

Maar ja als hun er blij van zijn geworden en het YES gevoel hebben gehad dan is het goed.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #405 Gepost op: 18 juli 2010, 09:08:02 »
Ik vind de make-up best mooi maar niet zo voor een bruiloft. Hele zware oogmake-up met van die flapper-wimpers, hm, ik hou meer van wat natuurlijker.
Ik vind haar wenkbrauwen altijd zo raar. Zó strak bijgetekend, is gewoon eng!
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2010, 09:09:13 door Inx »

Kippie

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #406 Gepost op: 18 juli 2010, 10:08:39 »
Oh dear: In the over-the-top manner of football weddings, Wesley and Yolanthe release doves during their ceremony

Zijn ze dat niet gewend in de UK? Het is ook niet mijn ding maar in NL zie je dat toch regelmatig.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #407 Gepost op: 18 juli 2010, 11:09:52 »
Klik!
Ik krijg een heel ongemakkelijk gevoel van dit opgeklopte gedoe. En ook hoe ze eerst naar de camera kijkt voor ze hem kust, en na de kus direct weer in de camera grijnst. En ook hoe overdreven ze 'lief doet' tegen het zoontje van Wesley, maar wel duidelijk zorgen dat ze in beeld is. Ik weet het niet hoor, het komt allemaal zo gemaakt op me over  :unsure: Of zie ik spoken nu?

suzan1983

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #408 Gepost op: 18 juli 2010, 11:11:10 »
De jurk en pak zijn absoluut niet mijn ding!
De top vind ik in vergelijking met de rok veel te simpel. En de rok, met die omhoogstaande hoepels  :unsure:
Maar kom op. Zal dit niet gewoon zijn dat ze zat geld hebben en van een feestje houden? Serieus, na een jaar al trouwen. Volgens mij denken ze er gewoon makkelijker over dan de normale mens.
Ik wil geen mensen aanvallen die ook na een jaar gaan trouwen hoor! Ik vind gewoon dat de showbizz veel makkelijker denkt over trouwen.

bonfire

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #409 Gepost op: 18 juli 2010, 11:42:28 »
Geloof dat ik de eerste ben die die jurk wel wat vindt! De rok is erg apart en mooi gemaakt. Zo'n strak lijfje met baleinen ben ik niet zo van, maar met zo'n figuurtje kom je er wel mee weg. Zonde dat ze niet iets meer met d'r haar heeft gedaan, het hangt zo. Valt me een beetje tegen van Rossana en Mari  
Zijn pak is qua kleur mooi (gelukkig geen wit) maar veeeeels te strak. Dat blauw staat ook helemaal niet met het lila van de bruidsmeisjes, dat is echt zonde.
Maar een en al romantiek, wat dat betreft snap ik de Disney associatie wel hoor.


Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #410 Gepost op: 18 juli 2010, 12:34:36 »
@Inx: je bent niet de enige hoor.
Ik vind het ook raar dat ze apart aankomen, hij in auto, zij in koets. Het is ook echt niets voor hem al deze poespas. Sorry, maar hij blijft toch gewoon het Utregse jongetje hoor. Beyoncé trad op op het feest, wie wil je wat wijs maken dan? Ten tijde van Jan en BNN vond ik Yolanthe nog wel ok. Maar nu komt ze echt over als een uitzuiger (excusez le mot). Inderdaad het gemaakte camerageile gedoe.

Ow en even nogmaals ter bevestiging, ik vind de jurk wél leuk. Maar niet voor haar en de entourage van dit huwelijk.

MissBride

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #411 Gepost op: 18 juli 2010, 12:54:38 »
Ik vind de jurk van Yolanthe echt niet mooi!  :blink:  Had echt iets heel anders bij haar verwacht; had meer iets verwacht ala Sylvie Meis ofzo..
En daarbij vind ik dat de jurk haar hele uiterlijk een beetje te niet doet. Het is zo'n mooie vrouw om te zien en in die jurk komt dat niet echt tot zijn recht.
Eén ding is waar: het is wel een aparte jurk.  :biggrin:

En dan het pak van Wesley: tsja, ook niet echt mijn smaak.  :biggrin: De kleur vind ik niet mooi en hij is ook iets té glanzend...

Maar ja, smaken verschillen en dit is blijkbaar wat zij mooi vinden.
Wat zullen mensen straks wel niet over ons zeggen hahaha! :laugh:

m-a-n-d-y

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #412 Gepost op: 18 juli 2010, 13:00:26 »
Ik vind de jurk echt verschrikkelijk.
Ook zijn pak vind ik gruwelijk.
Maar smaken verschillen, als zij er gelukkig me zijn...

Sh@ron

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #413 Gepost op: 18 juli 2010, 13:14:28 »
Beyoncé trad op op het feest
echt?  :blink:
Stond Beyonce dan naast al die nederlandse zangers van het levenslied die ook kwamen optreden voor Wesley? (was op boulevard dat ie zouden komen optreden) haha!! hoe groot verschil :tongue:

ik vind de jurk niet mooi en zijn pak ook niet. Vind dat John & charlotte-sophie de winnaars zijn van deze 2 huwelijken. mooie jurk, mooi pak, mooie locatie etc

Jolanda

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #414 Gepost op: 18 juli 2010, 13:23:20 »
De jurk van Yolanthe vind ik als je snel een blik op haar werpt wel erg mooi. Maar als je dan echt goed kijkt, niet. De rok vind ik in dan lelijk. Topje is wel mooi, maar ze heeft zo van die gepushte borsten erin! Als bruid vind ik dat niet echt netjes, zeker niet bij een kerkelijke inzegening wat gisteren dus was! De sluier en make-up vind ik wel mooi. En ben het met jullie eens, dat ze wel wat meer met haar haar hadden kunnen doen.

Het pak van Wesley vind ik van kleur erg mooi, maar te glimmend en veelste strak!

Die foto van die donkere voetballer met zijn bruid vind ik toch echt wel mooier. Gewoon omdat het gewoon is en niet zo showbizz achtig!

Maar ben wel benieuwd hoe de jurk van Yolanthe eruit zag tijdens hun huwelijksvoltrekking. Foto's????

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #415 Gepost op: 18 juli 2010, 13:32:17 »
Het schijnt niet Beyoncé te zijn geweest, maar Glennis Grace...  :unsure:  :laugh:

marian1313

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #416 Gepost op: 18 juli 2010, 13:43:45 »
Is Wesley trouwens de eerste keer niet voor de kerk getrouwd?

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #417 Gepost op: 18 juli 2010, 13:49:31 »
Is Wesley trouwens de eerste keer niet voor de kerk getrouwd?

nee, hij's pas sinds een paar maanden katholiek, voor haar geworden.

er waren toch allemaal nederlandse volkszangers op t feest, en juist geen grote sterren?

De make up vind ik mooi, ik had ook smokey eyes tijdens het trouwfeest, vind ik zwoel staan!
Haar haar is idd wat draderig.
de bruidsjurken zijn wel mooi, simpel, zoals het hoort, alleen is de kleur weer net anders dan zijn pak, da's jammer.
hij heeft idd iets in zn zak? zakdoek?? :wink:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #418 Gepost op: 18 juli 2010, 14:32:35 »
Das een flinke zakdoek dan :laugh:

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #419 Gepost op: 18 juli 2010, 14:42:30 »
Of het is gewoon lucky Yo!

Pfff voor 100.000 euro aan bloemen.....

Sh@ron

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #420 Gepost op: 18 juli 2010, 14:44:42 »
Pfff voor 100.000 euro aan bloemen.....
Nee fantastisch juist! een vriend van m'n zusje is de kweker van de rozen, die heeft een topjaar zo! :biggrin:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #421 Gepost op: 18 juli 2010, 14:47:22 »
http://www.telegraaf.nl/prive/7195787/__Wes_en_Yo_zeggen_eindelijk__ja____.html

Foto's Yo en Wes staan op het net...
Ik vind het wel een hele grote ploef (jurk)... Persoonlijk ben ik meer fan van de die van CS Heitinga-Zenden....
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2010, 14:48:03 door stimpy »

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #422 Gepost op: 18 juli 2010, 14:49:04 »
Aah hij kweekt dus de avalanche rozen? Mn broer haalt ze ook altijd bij hem hahaha.

Sh@ron

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #423 Gepost op: 18 juli 2010, 14:54:03 »
Aah hij kweekt dus de avalanche rozen? Mn broer haalt ze ook altijd bij hem hahaha.
Mark Koene uit De Lier. Zijn wel hele mooie rozen!
Gaat je broer nu ook reclame maken dat hij dé rozen van Yo & Wes verkoopt? :tongue: haha

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #424 Gepost op: 18 juli 2010, 14:57:32 »
Ik snap de kop van de telegraaf niet: Wes en Yo zeggen eindelijk ja....???

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards