collapse

Auteur Topic: Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?  (gelezen 578000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #450 Gepost op: 19 juli 2010, 12:40:22 »
Ik snap de kop van de telegraaf niet: Wes en Yo zeggen eindelijk ja....???

Misschien slaat dat op het feit dat ze in april al voor de NL wet zijn getrouwd..? Al hebben ze daar natuurlijk ook al JA gezegd...

Kippie

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #451 Gepost op: 19 juli 2010, 13:58:08 »
Hihi, leuk om die reacties bij te lezen. Ik reageer eigenlijk altijd wel, maar als ik zeg een jurk mooi te vinden dan is dat ook echt zo. Soms vind ik een jurk iets minder mooi en dan zeg ik iets anders, ik kom in elk geval altijd wel even feliciteren :) Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog geen ronduit mónsterlijke jurk ben tegengekomen hier.
Op een forum kun je dat ook makkelijker vermijden. Ik heb wel eens bruiloften bijgewoond waarvan ik de bruidsjurk gewoon niet mooi vond. Dan zeg ik toch gewoon tegen de bruid dat ze er mooi uitziet. Overigens bedenk ik me net dat dat natuulijk ook geen leugen te zijn. Een jurk hoeft niet mijn smaak te zijn, maar dan kan een ander er nog wel schitterend uitzien terwijl ze 'm draagt.  :)

Overigens las ik net dit stukje
Citaat
De Class Company, het organisatiebureau van Rossana Kluivert, Irene Avogadri en Anouk Smulders organiseert de complete bruiloft van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder. Ze plannen niet alleen de bruiloft, ze nemen ook de styling van het bruidspaar en hun gasten voor hun rekening.
Rossana Kluivert heeft Maria Karin gevraagd om Yolanthe’s jurk te maken. Een Nederlandse ontwerper neemt het pak van Wesley voor zijn rekening.
bron

Ik neem aan dat het bruidspaar toch zelf heeft besloten wat ze aandoen. Maar als ik dit zo lees lijkt het net op alles door Rossana (en co) is bedacht. Of lees ik dit verkeerd?

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #452 Gepost op: 19 juli 2010, 14:06:22 »
Zo lijkt het door dat stukje wel :blink: Al mag ik toch aannemen van niet.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #453 Gepost op: 19 juli 2010, 16:22:04 »
het is maar goed dat iedereen een eigen smaak heeft qua trouwjurk anders liepen we allemaal in dezelfde jurken rond :wink:

Maar deze jurk was ook niet echt mijn smaak.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #454 Gepost op: 19 juli 2010, 17:52:58 »
Ik vond haar jurk op zich wel gaaf, ik houd wel van dat aparte (ja duh dat wisten jullie al), die rok vind ik best grappig. Bovenstukje vind ik niet mooi, en het geheel vind ik te druk door die enorme sluier inclusief mega kanten rand!
Wesley's pak ziet er niet uit. Lelijke, lijzige kleur, te glanzend, te strak.
En de kleuren van de bruidsmeiden en euh best men passen inderdaad niet goed bij elkaar, dat is jammer...

Verder ben ik het eens met Inx: het ziet er allemaal nogal opgelaten uit, en al die mensen maar schreeuwen, Wesley, Yolanthe! Vreselijk! Zou ook niks voor mij zijn :wink:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #455 Gepost op: 19 juli 2010, 19:16:02 »
De jurk deed mij gelijk denken aan de frisbee die ik bij de tour de france kreeg. Zo'n flexibele die je op kan rollen en ik een klein tasje kan doen. Zit ook zo'n ronde balein in haha. Nee ik vind het echt een vreselijke jurk! En de combinatie met zo'n traditionele kanten sluier begrijp ik al helemaal niet.

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #456 Gepost op: 20 juli 2010, 09:12:02 »
hoi hoi

ik vindt de jurk van yolanthe ook niet echt mooi.
ik vind m een beetje over done.

maar goed ieder zn smaak.

greets paula

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #457 Gepost op: 20 juli 2010, 09:33:22 »
Ik kwam deze nog tegen:





Volgens mij is ze verliefder op de camera's dan op wesley, come on, op je eigen bruiloft een beetje zwoel in de camera's van de paparazzi gaan kijken  :ph34r:

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #458 Gepost op: 20 juli 2010, 09:47:47 »
haha Inx scherp opgemerkt. Ik vind het allemaal nogal een beetje over de top. Ik hoorde gisteren dat het budget 1 miljoen was :ph34r: Ik wilde dat het op mijn bankrekening stond. Het is allemaal teveel op de media gericht. Geef mij maar mijn eigen trouwdag. Die was veeeeeeel leuker en mijn jurk was veeeeeel mooier :tongue:

Pepper

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #459 Gepost op: 20 juli 2010, 09:54:31 »
Ik had ergens nog een fotoi gezien van Wes met enorme zweetplekken onder zn oksels..... :ph34r:

(oeh en zie ik daar een kipfiletje bungelen bij Yo? )
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2010, 09:55:12 door Pepper »

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #460 Gepost op: 20 juli 2010, 09:56:11 »
een heuse echte kipfilet!

Yo heeft ook geen mini maatje he? ze is een gewone hollandse meid met maat 40
(bron grazia)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #461 Gepost op: 20 juli 2010, 10:15:14 »
ze heeftop die laatste foto net een boer gelaten, dat kun je wel zien

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #462 Gepost op: 20 juli 2010, 10:50:47 »
Eerlijk is eerlijk: Ik vind het wel mooi dat ze geen mini-maatje heeft. Ze heeft wel een heel mooi vrouwelijk lichaam. En ach, zweetplek, dat zouden we waarschijnlijk allemaal hebben als het 40 graden is...  :blink:
Maar verder...?

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #463 Gepost op: 20 juli 2010, 10:57:25 »
geen minimaatje? ik vind dat ze heel slank is!

M'lein

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #464 Gepost op: 20 juli 2010, 11:28:37 »
Ik wou al zeggen, als die taille maat 40 is... :blink:

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #465 Gepost op: 20 juli 2010, 11:34:30 »
Wat een gezeur op Yolanthe zeg! De jurk is niet mooi, zijn pak ook niet. Maar niet alles was slecht! Vind idd dat ze een prachtfiguur heeft en ik zou willen dat ik zo'n bos haar had (hoofdhaar wel te verstaan :)) En nu op naar het volgende BNer koppel  :tongue: http://www.bruidsarsenaal.nl/nieuws-en-trends/celebreties.html (kan hier link niet mooi naampje geven..)

M'lein

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #466 Gepost op: 20 juli 2010, 12:25:13 »
Allebei errug mooi!! Ik vind de jurk van Do het mooist, maar dan met de sluier van Tanja. Ik ben een enorme fan van kant! Ik heb zelf ook een kanten jurk en een sluier met kanten rand, dus ben wel bevooroordeeld.

Ik vind de outfit van Do met deze toef op haar hoofd een tikkie too much denk ik, qua accessoires erbij.

Kippie

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #467 Gepost op: 20 juli 2010, 13:03:25 »
Ik vind Yolanthe een super mooie vrouw!  Ik vind dat ze een super mooi figuur heeft en een erg leuk gezicht om naar te kijken... en dat haar!!  :wub:

Volgens mij is ze verliefder op de camera's dan op wesley, come on, op je eigen bruiloft een beetje zwoel in de camera's van de paparazzi gaan kijken  :ph34r:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik regelmatig zo stond op onze trouwdag. Ik wilde toch wel leuk op de foto staat bij het legertje amateur paparazzi dat ons heeft vastgelegd. Maar als mijn bruiloftsfoto's de hele wereld over gaan zou ik waarschijnlijk niet anders kijken. Je wordt toch even door miljoenen mensen bekritiseerd.

Wij hebben echt maar een klein gedeelte van de 3 dagen durende festiviteiten gezien hè? Ze hebben vast een heleboel mooie, persoonlijke en intieme momenten gehad binnen en in de kerk waar geen persfotografen bij waren uitgenodigd. Ik liep over straat ook niet alleen maar zwijmelend naar mijn man te kijken...

Edit: zie net de link naar de jurken van Do en Tanja Jess: mooie jurken. Staan ze goed.
Ik zit nu wel te denken dat ik over 2 maanden niet meer zal weten hoe hun jurken eruit zagen, maar die van Yolanthe zal ik niet snel vergeten... :wink:
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2010, 13:12:13 door Kippie »

Femke

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #468 Gepost op: 20 juli 2010, 13:44:35 »
Do en Tanja mooie jurken, Tanja mooie sluier, maar had een strapless jurk gedaan.

Do is alweer gescheiden toch?

oh en hier ook jaloers op haar van Yolanthe hoor! en het figuur!
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2010, 13:44:56 door Femke »

Natalie

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #469 Gepost op: 20 juli 2010, 13:55:59 »
Ben wel benieuwd naar de rest van de jurken, ze schijnt er 7 aan te hebben gehad.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #470 Gepost op: 20 juli 2010, 14:26:39 »
dan klopt het misschien toch van wat ik zei :wink: (vorige blz,..)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #471 Gepost op: 20 juli 2010, 14:46:45 »
Ik vind Yolanthe geen mini-maatje hebben nee. Ze heeft wél een prachtig figuur, en ze is slank, maar wel met vrouwelijke rondingen en volle armen en heupen etc. Gewoon mooi.
Ik noem iemand als Sylvie v/d Vaart een mini-maatje (en haar vond ik veeeeeeeeel mooier toen ze nog wat voller was), Yolanthe vind ik 'gewoon' mooi (qua figuur).

Over Do en Tanja: Best mooie jurken, maar idd niet iets dat blijft hangen als 'het wow-effect', gewoon normaal :)Vind het pak van man van Tanja trouwens verschrikkelijk. Net een clownspak.

Jolanda

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #472 Gepost op: 21 juli 2010, 11:19:50 »
Ik vind het figuur en het haar van Yolanthe ook erg mooi!  :rolleyes: (zou willen dat ik zo'n figuur had).
De jurken van Do en Tanja waren mooi, maar de jurk van Yolanthe blijft beter in je geheugen zitten.  :)

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #473 Gepost op: 21 juli 2010, 12:16:41 »
ja omdat ie zo lelijk is hahahaha.
Ik denk dat yo gewoon een maat 36 heeft hoor.
Dat lijkt misschien op de foto's niet zo maar dat denk ik wel.
Sylvie 32/34
(tv plakt er zo 5 kilo aan voor ons dan he...)

Heeft Yolanthe zoveel jurken aan gehad dan?

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #474 Gepost op: 21 juli 2010, 12:20:59 »
Geen idee dat ze zoveel andere jurken aan had. waar haalde ze de tijd dan vandaan om te verkleden.  :blink: Iemand beelfmateriaal????

Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar jurk geloof ik eens bij een barbie had gezien... toen vond ik hem wel mooi, maar in het groot... ehhhh...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards