collapse

Auteur Topic: Een Extra Kleinigheidje...  (gelezen 3131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Een Extra Kleinigheidje...
« Gepost op: 4 april 2008, 17:54:17 »
Een goede vriend van mijn vriend zal onze chauffeur wezen voor de dag. Hij krijgt een geweldige auto tot z'n beschikking, dus hij zal zeker er van kunnen genieten. Maar moeten we hem nog iets extra's geven? Nou wou ik dan geen geld geven, maar dan een cadeau of iets dergelijke. Ik dacht nog aan een dinerbon of iets dergelijke, maar hij heeft geen vriendin..(31 jaar)

Ook voor een kennis via via wil ik nog wat regelen. Hij heeft namelijk deze auto voor ons geregeld, en wil er helemaal geen geld voor zien. (zelfs de benzinekosten hoefde niet, terwijl het toch een 120 km gaat worden) Ook zorgt hij ervoor dat de auto bij mijn vriend op de stoep komt te staan. Maar ja, wat moet je zo'n iemand geven. Hij houdt er helemaal niet van om uit eten te gaan, dus een dinerbon zit er niet in. Hij zal 45 jaar zijn ong. en heeft een gezin met 3 kinderen (16+)

Voor beiden had ik een bedrag van ongeveer 50 euro in gedachte... maar heb dus geen flauw idee wat... Hebben jullie ideeën? Of vinden jullie het onzin om hun nog iets te geven?

Groetjes Rixt

maikaenroy

  • Gast
Een Extra Kleinigheidje...
« Reactie #1 Gepost op: 4 april 2008, 18:01:17 »
de chauffeur wat geven zou voor mij een twijfel gevalletje zijn maar ik zou die andere man wel iets geven !
maar wat dan ??? als ie niet van uit eten houd dan word het al wat lastiger, zijn genoeg leuke dingen te bedenken maar het moet wel binnen het budget passen duss...... zou zo 1,2,3 niet iets weten sorry

Maria

  • Gast
Een Extra Kleinigheidje...
« Reactie #2 Gepost op: 4 april 2008, 18:05:47 »
Houd hij van lekker drinken? Geef hem een goede fles wijn ofzo met een lekker kaasje erbij. Doet het altijd goed!

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Een Extra Kleinigheidje...
« Reactie #3 Gepost op: 4 april 2008, 18:06:02 »
Een goede fles van iets wat ie graag drinkt? Kan voor beide heren.

suzan1983

  • Gast
Een Extra Kleinigheidje...
« Reactie #4 Gepost op: 4 april 2008, 19:20:41 »
Een bioscoopbon.Maar dan 5 stuks.

Een ander soort bon voor bijvoorbeeld een dagje paintballen, lasergamen. Zoiets?

Altijd moeilijk. Het is toch persoonlijk wat iemand leuk vind.

Voor de chauffeur: Misschien een klein bedankje. Mooie doos chocola ofzo.

nisanlin

  • Gast
Een Extra Kleinigheidje...
« Reactie #5 Gepost op: 4 april 2008, 19:42:05 »
Iets van alcohol kan inderdaad wel, een leuk pakket van bier of een goede fles sterke drank?

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Extra Kleinigheidje...
« Reactie #6 Gepost op: 5 april 2008, 12:21:15 »
Zat ik ook al aan te denken. Of een boekenbon, als hij van lezen houdt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards