collapse

Auteur Topic: Mijn Aanzoek Op 14-2-2008  (gelezen 4210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

D&E

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Gepost op: 5 april 2008, 11:48:01 »
S'morgens rond half 6 was er beneden al veel lawaai . Omdat mijn vriend altijd rond 6 uur op staat. Is onze zoon dan meetstal ook al wakker. Maar ik staat s'morgens pas om 7 uur op de besloot me nog even om te draaien:wacko: .

Om iets voor zeven werdt het lawaai me iets te hard. Op dat moment kwamen mijn dochter (5) met een groot hart met daarin bonbons, vriend en zoon (2) met zijn drumstel al trommelend mijn kamer binnen (die dus een een half uurtje daarvoor zijn nieuwe drumstokken had gekregen)    . Er werdt een ontbijtje op mijn nachtkastje gezet en mijn vriend ging door zijn knieĆ«nen?  :dry: . En er ging een doosje open met een mooie ring er in. Toen begon hij te vertellen volgend jaar hebben we precies 10 jaar verkering. Het lijkt mijn wel leuk om het dan officeel te maken. Wil je met mijn trouwen?
Jaaaaaaa natuurlijk :wub: .

Alleen staan we beiden niet graag in het middelpunt van de belangstelling. En willen we ook in het geheim trouwen. We hebben alleen onze ouders verteld dat we gaan trouwen.
En willen ook graag in het bijzijn van hun trouwen.
We twijfelen alleen nog of we ook onze broers en zussen al iets moeten vertellen. Of hun ook moeten uit nodigen op de dag zelf.

Dus we zitten nog een beetje in dubio.
1. Trouwen met alleen onze 2 kids en onze ouders, daarna met hun gezellig uit eten gaan.
en de dag erna met de broers en zussen. Een barbecue feestje te houden bij ons in de tuin.

2. Trouwen met alle familie en daarna een barbeceu feest houden.

Omdat we in de vakantie tijd willen gaan trouwen weten we niet of een van onze broers of zussen dan al op vakantie zijn.
« Laatst bewerkt op: 6 april 2008, 10:35:48 door D&E »

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Reactie #1 Gepost op: 5 april 2008, 14:19:35 »
Ondanks je "in stilte" wilt trouwen, heb je een mooi en luidruchtig huwelijksaanzoek gehad  :wink:

Veel plezier met de voorbereidingen.

maikaenroy

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Reactie #2 Gepost op: 6 april 2008, 08:44:49 »
gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !

geniet van de voorbereidingen !


ps ik zou voor optie 2 gaan hihih

Sylvia en Andre

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Reactie #3 Gepost op: 6 april 2008, 11:13:32 »
Van harte met jullie voorgenomen huwelijk, jullie willen het in het geheim gaan doen, hiihihi, helaas voor jullie "voel ik toch een complete bruiloft aankomen" Wij zouden het het ook heeeeeeeeeel intiem en klein doen, maar ja, paps en mams ????. Broers en zussen ??????, ach, die vrienden horen er toch ook eigenlijk wel bij, Een mooie auto voor naar het gemeentehuis ???, tja, da's toch ook eigenlijk best wel gaaf. Kortom, nu 38 man daggasten en 100 man receptie en een knaldiner. En, dat zelfde voel ik hier ook aankomen. Jullie zijn gewaarschuwd  :biggrin:  :tongue:  :laugh:

D&E

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Reactie #4 Gepost op: 6 april 2008, 12:11:36 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'157082\' date=\'06 April 2008, 11:13\']Van harte met jullie voorgenomen huwelijk, jullie willen het in het geheim gaan doen, hiihihi, helaas voor jullie "voel ik toch een complete bruiloft aankomen" Wij zouden het het ook heeeeeeeeeel intiem en klein doen, maar ja, paps en mams ????. Broers en zussen ??????, ach, die vrienden horen er toch ook eigenlijk wel bij, Een mooie auto voor naar het gemeentehuis ???, tja, da's toch ook eigenlijk best wel gaaf. Kortom, nu 38 man daggasten en 100 man receptie en een knaldiner. En, dat zelfde voel ik hier ook aankomen. Jullie zijn gewaarschuwd  :biggrin:  :tongue:  :laugh:[/quote]

Ja, ik begrijp wat je bedoelt  :happy: .
We hebben het alleen aan onze ouders nog verteld.
De bedoeling is/was in het geheim te trouwen met de ouders, daarna uit eten. Kaartjes op de post doen en dezelfde dag nog met zijn tweetjes op huwelijks reis. En daarna met zijn alle een barbeceu feest houden.

Maar (daar komt de eerste maar al), mijn moeder zei dat kunt je niet maken tegen over je zus?, En als je ze het nou gewoon verteld, met broers en zussen naar het gemeentehuis gaat en daarna in de tuin gaan barbeceuen. Ben je in een dag klaar. Ja, daar zit ook wel wat in. :rolleyes:  

We gaan in iedergeval volgenjaar juli pas trouwen, dus nog even de tijd om er over na te denken.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Reactie #5 Gepost op: 7 april 2008, 16:07:16 »
Wat een leuk aanzoek!!
En ik zou ook voor optie 2 gaan.
Wij wilden niet in het geheim trouwen, maar wel in het klein... uiteindelijk is het ook ietsjes groter geworden.
Maar ik heb er geen spijt van.

Maar goed, het is JULLIE dag en JULLIE moeten kijken wat je wil.

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Mijn Aanzoek Op 14-2-2008
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2008, 13:55:33 »
Wat een leuke aan zoek!
Ik vondt dit zinnetje ook erg grappig:
(vriend en zoon (2) met zijn drumstel al trommelend mijn kamer binnen)  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards