collapse

Auteur Topic: Pff, Steeds Een Stapje Verder  (gelezen 30152 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Gepost op: 3 april 2005, 12:55:52 »
Vrijdag hebben we met de cm's gezeten en onze dag zo goed mogelijk ingedeeld. We moeten nog wel even met de feestlokatie zitten.
Wel hebben we gister heliumballonnen geregeld ( 40 stuks) die opgelaten zullen worden bij onze trouwlokatie, vanwege verbod op rijst en dergelijke. mmm, Krijg steeds meer zin in 20-05....

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2005, 13:00:48 »
[quote name=\'tralala\' date=\'03 April 2005, 12:55\']Vrijdag hebben we met de cm's gezeten en onze dag zo goed mogelijk ingedeeld. We moeten nog wel even met de feestlokatie zitten.
Wel hebben we gister heliumballonnen geregeld ( 40 stuks) die opgelaten zullen worden bij onze trouwlokatie, vanwege verbod op rijst en dergelijke. mmm, Krijg steeds meer zin in 20-05....
[post=\"15353\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Ja het is nu echt aftellen tot DE GROTE DAG!!! :)

Fie

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #2 Gepost op: 3 april 2005, 13:07:08 »
[quote name=\'tralala\' date=\'03 April 2005, 11:55\']Vrijdag hebben we met de cm's gezeten en onze dag zo goed mogelijk ingedeeld. We moeten nog wel even met de feestlokatie zitten.
Wel hebben we gister heliumballonnen geregeld ( 40 stuks) die opgelaten zullen worden bij onze trouwlokatie, vanwege verbod op rijst en dergelijke. mmm, Krijg steeds meer zin in 20-05....
[post=\"15353\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Komt opeens erg snel dicht bij he????

zeker als je met die en gene om de tafel gaat zitten om alles tot in detail te bespreken.

wij gaan met onze CM op 10 april a.s. nog eens om de tafel.

Ook gaan we "oefenen" in de kerk

Fie

Sannievermeer

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2005, 13:10:36 »
Ja het komt nu wel erg snel dichtbij!! Ik kan haast niet wachten tot 20-05 is...............maar het duurt nog zeven weken!! :sad:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2005, 13:19:28 »
ach meiden 7 weken is zo voorbij... moet je nagaan we zitten al in april.... ik heb het idee alsof ik net gisteren de kerstboom heb opgeruimd.....

Ik vind het zelf ook wel spannend beginnen te worden, alleen al omdat ik met iedereen meeleef die dus binnenkort gaan trouwen

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #5 Gepost op: 3 april 2005, 13:32:08 »
Als ik de verhaaltjes lees, van diegene waarvan DE DAG al bijna in zicht is, dan krijg ik gewoon van die kriebels in m'n buik.
Ik vind het zo leuk allemaal!!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #6 Gepost op: 3 april 2005, 13:35:09 »
Ja erg he dat wachten....ben soms best een beetje "jaloers" hoor...
IK WIL OOK!!! :sad:

irenebreebaart

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #7 Gepost op: 3 april 2005, 15:25:43 »
Ja, dat wachten is niet zo leuk, maar aan de andere kant geniet ik ook wel erg van de voorbereidingen!! Straks als je getrouwd bent is alles ook voorbij!!! Dus gewoon lekker genieten meiden, en onze dagen komen ook al steeds dichterbij!!!!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #8 Gepost op: 3 april 2005, 21:03:17 »
Wat een onwijs leuk gezicht zal dat zijn, al die ballonnen in de lucht!!!
Hoe wordt dat geregeld dan? Wanneer wordt die helium in de ballonnen gepompt? of komt er iemand met een busje ofzo om ze af te leveren met het helium er al in?

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #9 Gepost op: 3 april 2005, 21:46:34 »
Ja, deze worden gebracht, die ballonnenwinkel heeft meerdere bruiloften die dag op dezelfde trouwlokatie, ze zou kijken ff het mogelijk was om meerdere bestelede ballonnen in de ochtend te bezorgen... Dus das natuurlijk super. Echt origineel is het niet maar lijkt me een vrolijk en gezeliie gezicht....

ikki

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #10 Gepost op: 3 april 2005, 21:48:29 »
het lijkt mij wel super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #11 Gepost op: 3 april 2005, 21:50:30 »
Het hoeft ook niet origineel te zijn...als julie het maar leuk vinden!!!
En het is ook gewoon leuk al die ballonnen

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #12 Gepost op: 3 april 2005, 21:54:53 »
Weet dat het niet origineel hoeft te zijn als we het maar leuk vinden, maar als je hoort, dat er nog 4 bruidsparen zijn die dag, denk je oh...... Maar we zijn superblij!!!!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #13 Gepost op: 3 april 2005, 22:04:59 »
[quote name=\'tralala\' date=\'03 April 2005, 21:54\']Weet dat het niet origineel hoeft te zijn als we het maar leuk vinden, maar als je hoort, dat er nog 4 bruidsparen zijn die dag, denk je oh...... Maar we zijn superblij!!!!
[post=\"15451\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Zijn jullie de eerste die dag???

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #14 Gepost op: 3 april 2005, 22:06:38 »
Nope. We trouwen om 14.30 en zij zei dat er om 11.00 de eerste getrouwd worden....
 dus als we foto's gaan maken rijden we al langs onze trouwlokatie en misschien zien we al wat ballonnen vliegen... haha. Maak me er niet druk om, maar vond het vooral grappig dat meerdere mensen dit al geregeld hadden...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #15 Gepost op: 4 april 2005, 03:38:07 »
T is ook gewoon een heel leuk gezicht toch, al die balonnen die de lucht in vliegen. Je kunt er ook nog een kaartje aan maken met jullie namen en dat je net getrouwd bent en of de vinder een berichtje terug wil sturen. Dan is t dus de bedoeling dat de vinder een kaartje stuurt naar een vernoemd adres. Ik vond vorig jaar zo'n ballon bij ons in de tuin. Heb dus ook een berichtje gestuurd. Vond t wel een leuk idee maar dan moet je dus wel je adres opschrijven, of natuurlijk een ander adres dat geen kwaad kan. Van je werk ofzo.

irenebreebaart

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #16 Gepost op: 4 april 2005, 08:59:19 »
Het is gewoon een gaaf gezicht die ballonnen!!! Jammer dan als het niet zo origineel is, het is voor jullie toch de eerste keer!! Ik zou me daar niet zoveel van aantrekken hoor!! Inderdaad Jorieke, die kaartjes zijn een goed idee!!!

sannetje

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #17 Gepost op: 4 april 2005, 09:38:48 »
Ik vind het ook een errug leuk idee, denk dat het ook heel erg gaaf is op de foto's.

natascha

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #18 Gepost op: 4 april 2005, 09:44:46 »
De kriebels beginnen al echt te komen hé????
Ik weet zeker dat het een geweldige dag wordt en dat er meerdere op dezelfde dag trouwen daar denk je dan echt niet aan hoor............
Leuk dat de balonnen zijn geregeld........welke kleur????????

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #19 Gepost op: 4 april 2005, 19:04:36 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'04 April 2005, 03:38\']T is ook gewoon een heel leuk gezicht toch, al die balonnen die de lucht in vliegen. Je kunt er ook nog een kaartje aan maken met jullie namen en dat je net getrouwd bent en of de vinder een berichtje terug wil sturen. Dan is t dus de bedoeling dat de vinder een kaartje stuurt naar een vernoemd adres. Ik vond vorig jaar zo'n ballon bij ons in de tuin. Heb dus ook een berichtje gestuurd. Vond t wel een leuk idee maar dan moet je dus wel je adres opschrijven, of natuurlijk een ander adres dat geen kwaad kan. Van je werk ofzo.
[post=\"15487\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Dat is zeker een heel leuk idee!!!

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #20 Gepost op: 4 april 2005, 19:38:18 »
Nee, we doen geen kaartje aan de ballonnen..... Je weet nooit wie ze krijgt....De kleur is ivoorwit en dan wat glanzender asl de standaardballon dus tja, ben erg benieuwd naar dat beeld van al die ballonnen de lucht in

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #21 Gepost op: 4 april 2005, 21:14:13 »
wow lijkt me echt mooi tralala

Sannievermeer

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #22 Gepost op: 4 april 2005, 21:18:18 »
gaat lekker snel he?? Al de kriebels?? ik begin ze te krijgen,  eerst op 29 april in ondertrouw ,ook omdat ik weet dan ik 7 mei mijn vrijgezellen dag heb, 13 mei mijn jurk mag halen!! Dus ja het wordt nu best spannend allemaal

C&J

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #23 Gepost op: 5 april 2005, 08:53:00 »
Wat fijn zeg voor jullie dat je al echt kunt aftellen...
Ik vind het nu al te lang duren......

natascha

  • Gast
Pff, Steeds Een Stapje Verder
« Reactie #24 Gepost op: 5 april 2005, 08:58:41 »
Nou ik vindt het snel genoeg gaan.........gelukkig hebben we nog 9 week.......

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards