collapse

Auteur Topic: Gevoelens Voor Andere Dames?  (gelezen 11459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana31

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Gepost op: 10 april 2008, 15:42:01 »
Wie van de dames hier heeft er ook wel eens gevoelens voor andere dames? Ik zelf heb al enige jaren die gevoelens. Mijn aanstaande weet dat ook en vind dat geen probleem. Ik heb ooit enkele jaren geleden een keer gezoend met een vrouw, maar verder nooit wat gedaan. Of ik ooit verder dan dat zal gaan weer ik niet. Verliefd zal ik niet snel worden op een vrouw, maar een keer sex lijkt me wel erg spannend  en lekker.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2008, 15:55:32 »
Beetje aparte poll voor een trouwforum haha :wink:.
Maar goed, ik ben hetero, maar heb wel eens sex gehad met een vrouw, en een aantal vrouwen gezoend.
Dit was nog voordat ik wat met mijn huidige relatie kreeg.
Hij zou het ook niet leuk vinden als ik nu wat met een vrouw zou beginnen.
Dus ik vind vrouwen mooi/ aantrekkelijk, maar verliefd word ik er niet op.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2008, 16:19:08 »
Nope, niet mijn ding :wink:

Charles & Ilonka

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2008, 16:31:02 »
is ook niet echt mijn ding!!

happygirl

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2008, 16:31:53 »
Tja ik heb het nog nooit gedaan..maar goed was 16 toen ik Ro ontmoette :) en daar ik nu getrouwd ben en sex vooral binnen het huwelijk wil houden ga ik er vanuit dat het ook nooit gaat gebeuren!

Diana31

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #5 Gepost op: 10 april 2008, 17:27:37 »
[quote name=\'Maaike999\' post=\'157786\' date=\'10 April 2008, 15:55\']Beetje aparte poll voor een trouwforum haha :wink:.
Maar goed, ik ben hetero, maar heb wel eens sex gehad met een vrouw, en een aantal vrouwen gezoend.
Dit was nog voordat ik wat met mijn huidige relatie kreeg.
Hij zou het ook niet leuk vinden als ik nu wat met een vrouw zou beginnen.
Dus ik vind vrouwen mooi/ aantrekkelijk, maar verliefd word ik er niet op.[/quote]

was het eenmalig, of meerdere keren? Hoe vond je het? Veel anders dan met een man?

Bruidje2008

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #6 Gepost op: 10 april 2008, 19:26:22 »
Ik moet altijd wel lachen om jouw stellingen Diana  :biggrin:  Zeker omdat we op een trouwforum zitten  :wink:

Maar goed om antwoord te geven op jouw vraag: nee heb geen gevoelens voor een vrouw en ook nooit gehad.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #7 Gepost op: 10 april 2008, 19:29:07 »
Ik vind sommige vrouwen wel aantrekkelijk en kijk er ook wel naar, maar zou er verder niks mee willen.Dat is meer een gezonde interesse denk ik.

Weleens met een vriendin van me gezoend. Gewoon om te weten hoe het was om met een vrouw te zoenen. Daarna nooit meer gedaan. Was trouwens ook voor mijn relatie.
« Laatst bewerkt op: 10 april 2008, 20:32:47 door debby* »

nisanlin

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2008, 20:11:07 »
Nope, niet aan de orde.

En mocht het al zo zijn, dan nog zou het niet gebeuren, want of het nou met een man of vrouw is, het blijft vreemdgaan en dat past echt niet bij ons en onze relatie

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #9 Gepost op: 10 april 2008, 21:32:40 »
Nee, nooit gehad en zal ook niet gebeuren (nu ik getrouwd ben) :biggrin:
Ik kan vrouwen wel heel mooi en sexy vinden, maar ik heb nooit de behoefte gehad om er iets mee te doen (zelfs niet zoenen of strelen of zo).
Ik heb echter ook nooit gezegd dat het nooit zou gebeuren, maar dat kan ik nu wel. Maar dat heeft niets met vrouwen te maken. Ook met mannen (behalve mijn eigen man) zal er niets meer gebeuren. :biggrin:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #10 Gepost op: 10 april 2008, 21:58:02 »
[quote name=\'Diana31\' post=\'157798\' date=\'10 April 2008, 17:27\'][quote name=\'Maaike999\' post=\'157786\' date=\'10 April 2008, 15:55\']
Beetje aparte poll voor een trouwforum haha :wink:.
Maar goed, ik ben hetero, maar heb wel eens sex gehad met een vrouw, en een aantal vrouwen gezoend.
Dit was nog voordat ik wat met mijn huidige relatie kreeg.
Hij zou het ook niet leuk vinden als ik nu wat met een vrouw zou beginnen.
Dus ik vind vrouwen mooi/ aantrekkelijk, maar verliefd word ik er niet op.[/quote]

was het eenmalig, of meerdere keren? Hoe vond je het? Veel anders dan met een man?
[/quote]

Ik vond het wel wat hebben :wink:.
En het is idd totaal anders.
Maar ik vind dat het met elke man ook totaal verschillend is, dus ja...

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #11 Gepost op: 11 april 2008, 05:47:52 »
[color=\"#6600CC\"]Ik ben echt TE dol op het mannelijk lichaam :biggrin: hahaha! Ik vind vrouwen ook gewoon niet interessant/sexy....

Zo gek topic vind ik het trouwens niet :wink: zijn ook zat lesbische/biseksuele stellen die trouwen  :biggrin: [/color]

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #12 Gepost op: 11 april 2008, 08:29:25 »
Zijn die hier? Nog niet gezien (of nog niet opgevallen) :biggrin:

mods

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #13 Gepost op: 11 april 2008, 08:39:54 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'157863\' date=\'11 April 2008, 08:29\']Zijn die hier? Nog niet gezien (of nog niet opgevallen) :biggrin:[/quote]
present  :wink:
maar behalve de poll invullen (war ik de enige was)
had ik niet de behoefte me nader te verklaren.

maar ik heb relaties gehad met vrouwen en een keer samengewoond.

Diana31

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #14 Gepost op: 11 april 2008, 10:51:54 »
Ben je verder wel monogaam binnen jullie relatie?

Ivy

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #15 Gepost op: 11 april 2008, 10:59:44 »
Ik heb anders ingevuld, ik wil niet uitsluiten dat ik nooit iets voor een vrouw zal kunnen voelen behalve vriendschap. Maar ik het lijkt me nou ook weer niet dat ik graag zou willen doen. Tja ik vind vrouwen vaak toch wel mooi of sexy en soms zelfs aantrekkelijk, maar nooit verliefde gevoelens.
En als het nu toch een keer zou gebeuren zou ik er niets mee doen aangezien ik getrouwd ben en dat toch wel echt serieus neem...

mods

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #16 Gepost op: 12 april 2008, 00:14:14 »
[quote name=\'Diana31\' post=\'157889\' date=\'11 April 2008, 10:51\']Ben je verder wel monogaam binnen jullie relatie?[/quote]

ja.
ik zie ook niet wat het een met het ander te maken heeft eigenlijk
van mijn 18e tot mijn ongeveer 20e was ik ervan overtuigt lesbisch te zijn
en heb in die periode dan ook een vaste relatie gehad met een meisje
nu ben ik 26 en gelukkig met mijn vriend
de term bi geeft bij mij altijd een naar bijsmaakje
alsof ik het dan met iedereen 'doe' ofzo.
ik hield van haar en het zomaar gekunt dat ik met een vrouw zou trouwen
maar uiteindelijk liep alles anders en werd ik verliefd op een ander persoon, die toevallig een jongen is
bij wie ik het 'ware' gevoel heb.

prinses1

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #17 Gepost op: 12 april 2008, 09:01:17 »
Ik ben 1000% hetro.

Hier zal het dus echt nooit, nevernooit gebeuren  :biggrin:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #18 Gepost op: 12 april 2008, 13:41:42 »
[quote name=\'mods\' post=\'157867\' date=\'11 April 2008, 08:39\'][quote name=\'LadyXochi\' post=\'157863\' date=\'11 April 2008, 08:29\']
Zijn die hier? Nog niet gezien (of nog niet opgevallen) :biggrin:[/quote]
present  :wink:
maar behalve de poll invullen (war ik de enige was)
had ik niet de behoefte me nader te verklaren.

maar ik heb relaties gehad met vrouwen en een keer samengewoond.
[/quote]Ik bedoelde meer van zijn er hier ook same-sex bruidsparen?[quote name=\'Diana31\' post=\'157889\' date=\'11 April 2008, 10:51\']Ben je verder wel monogaam binnen jullie relatie?[/quote]
Ben jij verder wel monogaam binnen jullie relatie?
« Laatst bewerkt op: 12 april 2008, 13:43:09 door LadyXochi »

Juni

  • Gast
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #19 Gepost op: 31 augustus 2008, 20:47:35 »
[quote name=\'Maaike999\' post=\'157786\' date=\'10 April 2008, 15:55\']Beetje aparte poll voor een trouwforum haha :wink:[/quote]
Vind ik niet eigenlijk, vrouwen trouwen tegenwoordig ook met elkaar natuurlijk :laugh:


Ik ben hetero maar ik vind vrouwen wel mooi om naar te kijken. Ook heb ik wel met een vrouw gezoend en zelfs wel eens sex mee gehad. Maar ik zou geen relatie kunnen hebben met een vrouw denk ik, ik vind het namelijk wel moeilijk om met vrouwen om te gaan. Er gelden zoveel meer sociale regeltjes tussen vrouwen dan tussen mannen, heb ik het idee...en die vind ik erg lastig. Ik heb dan ook voornamelijk mannelijke vrienden. Mijn vriend vindt het overigens niet erg dat ik vrouwen soms ook wel leuk vindt, hij vindt het zelfs wel leuk om dan samen te kijken aan de bar :wink:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #20 Gepost op: 31 augustus 2008, 22:32:04 »
[quote name=\'Juni\' post=\'177076\' date=\'31 August 2008, 20:47\'][quote name=\'Maaike999\' post=\'157786\' date=\'10 April 2008, 15:55\']Beetje aparte poll voor een trouwforum haha :wink:[/quote]
Vind ik niet eigenlijk, vrouwen trouwen tegenwoordig ook met elkaar natuurlijk :laugh:

[/quote]
Haha, ja, das waar :wink:.
Maar ik bedoelde het meer in de vorm van dat de persoon die deze poll heeft gemaakt vaak nogal (hoe zeg ik dit netjes :tongue:) sexueel/ erotisch getinte onderwerpen heeft of zo over bepaalde posts door gaat vragen.
Snappie? (beetje onduidelijk :tongue:)
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008, 22:32:30 door Maaike999 »

Steffie_G

  • Gast
Re: Gevoelens Voor Andere Dames?
« Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2013, 23:58:16 »
Ik heb er zelf al een paar relaties met dames opzitten.
Maar ik ben nu gelukkig samen met m'n vriend.
Voor mij maakt het niet uit of het een man of vrouw is, zolang ik me er maar goed bij voel.
Maar ik kan niet ontkennen dat de 2 totaal verschillend zijn, met beiden evenveel goede als slechte kanten :)

Ik heb ooit eens een trio gehad met m'n ex (een man) en m'n beste vriendin.
En dat is absoluut niet goed gekomen, want achteraf voel je je alsof je iemand bedrogen hebt.
Ik vind trouwens dat als je in een relatie zit er geen 3de persoon bij moet komen. Anders kun je net zo goed niet samen zijn.
Een open relatie vind ik persoonlijk larie. Is volgens mij gewoon een andere manier om te zeggen dat je met andere mensen in bed wilt duiken en je niet wilt beperken tot 1 persoon.



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards