Alles over trouwen > Kleding

Trouwpakken Topic

(1/28) > >>

Maria:
[color=\"#663366\"]Gisteren is mijn vriend geslaagd voor een trouwpak!  :biggrin:

Ik ben reuze benieuwd hoe hij eruit ziet, maar vriendlief laat niets los. Mijn moeder en schoonouders zijn mee geweest, ik zelf niet uiteraard.

Hij heeft een pak gekocht bij Konijnendijk in Zuid Beijerland. Hij zei dat het voor 600 euro was, inclusief das, overhemd en sokken. Schoenen bevielen hem daar niet dus daar gaat hij nog voor opzoek.

Erg leuk, mijn schoonouders boden aan om te betalen!! Echt lief!!! Dat scheelt toch weer.[/color]

----*----


Waar zijn jullie mannen geslaagd voor een pak, hoeveel hebben ze ervoor betaald, en ben je mee geweest?
En voor de getrouwde vrouwen, hoe zag jullie man eruit in pak? Foto?

maikaenroy:
mijn mannetje is geslaagd bij setpoint hier in arnhem in de stad , we hadden geluk het pak koste normaal 700 euro en toen was ie mega afgeprijst uit eindelijk heeft ie hem voor 250 gekocht !
hij is heel donker bruin met een andere kleur streep er in lijkt blauw grijs achtig , en van super mooi stof heel zacht en licht glanzend echt heel mooi !

zoals je merkt ben ik dus meegeweest  :laugh: en maar goed ook want als je zag waar zijn moeder mee aan kwam  :blink:  nou ja kan ik me beter niet over uiten denk ik :tongue:

Alexia:
Jan is geslaagd bij de Bruidshoek in Leiden, kostte ongeveer €1200 inclusief alles. Ik ben niet meegeweest en het wordt angstvallig voor me geheim gehouden!

Liefde is ... wendy & Jasper:
Mijn a.s. gaat pas in September naar Roka toe. Maar hij heeft al gezegd dat ik niets te weten krijg, pas op de trouwdag als wij elkaar zien. Dus ben nu al benieuwd  :biggrin:

iris&sander:
[color=\"#6600CC\"]Ik mag ook niks weten!!! Maar ik weet wel dat mijn lief geslaagd is afgelopen zaterdag bij Barsoi in Utrecht.
En dat ie ruim over zijn budget is heen gegaan  :mad:  maar ja :wink: volgens hem ziet hij er heeeeel goed uit...... dus ik ben benieuwd :biggrin:[/color]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie