collapse

Auteur Topic: Trouwpakken Topic  (gelezen 73114 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Puma in love

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #25 Gepost op: 7 januari 2009, 10:56:17 »
[quote name=\'Roxie\' post=\'196448\' date=\'07 January 2009, 10:09\']Mijn sjatje is officier bij de landmacht en gaat waarschijnlijk is zijn uniform (speciaal tenue voor gelegenheden) trouwen!! Het is een heeeel mooi pak en het staat hem ON-GE-LOOF-E-LIJK goed! Kan niet wachten  :tongue:[/quote]
Oh wat gaat het prachitge foto's opleveren!!!! Mannen in uniform ..... blijft bijzonder!  :rolleyes:
Bijzonder aantrekkelijk bedoel ik!
 :tongue:

Robine82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #26 Gepost op: 24 februari 2009, 18:38:14 »
Ik doe dit topic even up'en!!

Wij hebben (op i-net) een mooi pak gezien van COSSMO (ik kan geen plaatsjes toevoegen), dus die willen we gaan passen.
Nu zeiden ze in de zaak dat een pak vanaf 1000 euro kost .. ik vroeg me af: is dat een normale prijs? Mijn schoonvader begon over 'naar een reguliere pakken-zaak gaan', maar ik vind dat het ook wel duidelijk een trouwpak mag zijn .. (maar ben er verder niet in thuis, dus misschien dat ze daar ook wel trouwpakken verkopen?)

Ben benieuwd hoe jullie de keus hebben gemaakt (of jullie mannen) ?!

Roxie, grappig dat je man in zijn DT gaat!! (is dat voor officieren anders, dan voor onderofficieren, of zit dat alleen maar in de strepen?) Mijn vriend werkt ook bij defensie, maar no-way dat ik wilde dat hij in dat pak trouwde!! Ik ben meer van werk en prive gescheiden houden. Maar dat is natuurlijk persoonlijk .. ;-) Doen jullie verder nog meer op militaire wijze?!

mvdylan

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #27 Gepost op: 24 februari 2009, 18:58:02 »
mijn vriend zit ook bij defensie en hij wilde zelf niet in pak van defensie.
Iedereen kan zijn DT aan. officier of onderofficier. Je ziet alleen verschil in de strepen.
Je kan ook een ceremonieel teneu. Dat is iets aparter maar meestal niet mooier haha.
Mijn vriend is naar een gewone zaak geweest waar ze ook trouwpakken verkochten.
van tilburg in Nistelrode

mika

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #28 Gepost op: 24 februari 2009, 19:53:25 »
ik lees zo her en der dat een trouwpak 1200 euri kost. pfffff jeetje da's bijna hetzelfde als mijn jruk. Mijn vriend laat waarschijnlijk een pak op maat maken bij een bedrijfje in Almere of Tilburg. Volgende week twee pas en meet avondjes waar ik natuurlijk niet bij mag zijn :-(

Mijn vader en zijn moeder gaan het geheel keuren. Aangezien ik helemaal kick op een drie delig pak en dat bij Tip de Bruin en Rokka niet te krijgen was binnen het budget dat mijn vriend wil spenderen lijkt het op maat maken een oplossing te bieden. Hij is dan voor 500 a 600 euri klaar. Nog een "betaalbaar"overhemd, stropdas en schoenen erbij en ons feest kan beginnen :-)

Ohhhh ik vergeet bijna dat we nog 4 bruidkids te kleden hebben. Da's mischien nog wel het moeilijkste van allemaal. Smaken varieren bij de kids van stoer tot schattige jurkjes en stoere broeken tot stropdasje en giletje :-)
Belangrijkste van alles is dat we iets vinden waar ze zich alle 4 lekker in voelen,

s1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 71
Trouwpakken Topic
« Reactie #29 Gepost op: 24 februari 2009, 20:44:44 »
mijn vriend heeft gewoon een pak gekocht bij de plaatselijke turkse pakkenwinkel.
Hij is ook bij een echte bruidswinkel geweest, maar zag niet echt veel verschil in kwaliteit.
Nu hebben we dus een mooi pak en overhemd voor 150 euro.
We gaan er alleen nog wel een trouwgilet bijzoeken, want het moet natuurlijk wel feestelijk zijn.
maar ik ben wel blij, want het scheelt een hoop geld.

deedee

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #30 Gepost op: 24 februari 2009, 21:09:40 »
Mijn vriend is voor zijn pak geslaagd bij Roka, en het kost 1400 euro.
Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, want hij wil er niks over loslaten.

Armara

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #31 Gepost op: 25 februari 2009, 10:52:45 »
Mijn aanstaande en zijn gevolg (lees: zijn ouders, zijn broer en mijn zus, alias mijn ogen) zijn maandag bij de bruidstuin pakken wezen passen. Hij heeft zijn droomoutfit gevonden maar gaat hem niet bij de Bruidstuin bestellen.
De vekoopster was best onkundig.. als het ging om maten, vermaken en stijl.
De meeste pakken waren ook niet echt 'hip'. maar goed over smaak valt niet te twisten natuurlijk!
Ik heb daar maar bruidjurk gekocht en dat was geweldig! maar voor pakken kun je beter naar een andere zaak gaan....
Hij gaat nu naar Bossebroek in Voorthuizen.. daar verkopen ze dat merk ook!

liefs Tamara

Elliebellie

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #32 Gepost op: 25 februari 2009, 15:36:25 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Mijn a.s. is afgelopen vrijdag geslaagd voor een 3-delig pak bij De Bruidshoek in Leiden. En zoals een aantal bruiden ook hebben aangegeven: way-over-budget! Hij is zelfs meer kwijt dan ik voor mijn complete outfit, en dan moeten er nog schoenen uitgezocht worden!  :blink:
Pak incl. overhemd en stropdas kwam neer op 1050 euro, er konden zelfs geen manchetknopen vanaf...("nee wij doen niet aan korting")
Maarrrrrr....hij schijnt voor dat geld wél helemaal om op te vreten te zijn, dus ik ben héél erg benieuwd!!! Ben niet mee geweest, maar mijn en zijn moeder en zijn zusje wel, dus dat moet goed zitten! (mijn schoonmama is errug kritisch gelukkig hahaha!)  :tongue: [/font]
[/color]

roxanne29-08

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #33 Gepost op: 25 februari 2009, 17:44:31 »
oops nou drama is misschien een groot woord maar mijn vriend heeft mee stress over zijn pak dan ik met mijn jurk.. hier in de buurt vinden we "zijn"pak niet... dus word het toch echt rotterdam naar alle waarschijnlijkheid..

groetjes rox

Roxie

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #34 Gepost op: 26 februari 2009, 09:07:15 »
Mijn vriend wilde zelf ook niet het ceremonieel tenue aan, maar ik wil het zo graag! Ik heb altijd alleen maar de ellende van zijn werk (veel weg e.d.) en nu wil ik ook een keer de voordelen meemaken!! Hij is er nu zelf ook wel blij mee, je kunt werk en privé wel gescheiden willen houden, maar het is een heel groot deel van je leven en het is nu eenmaal wie hij is!

Buiten zijn pak krijgen we ook een erehaag.

Overigens kan iedereen (officier, onderofficier of gewoon) een ceremonieel tenue aanvragen. Het DT heeft idd iedereen en het enige onderscheid zit hem in de strepen/ sterren.

Juudjeuh

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #35 Gepost op: 26 februari 2009, 10:30:26 »
Mijn vriedn heeft voor 300 euro een 2 delig pak en blouse en stropdas via suit supply..
Is gewoon een pak dat hij later ook nog aan kan.. er aan te raden die zaak!
Wij zijn bij de winkel geweest die in roermod in de designer outlet centre zit, erg kundige en klantvriendelijke mensen!

hanielle

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #36 Gepost op: 26 februari 2009, 10:33:16 »
mijn mannetje gaat waarschijnlijk naar ROKA, daar heeft ie een fantastisch pak gezien!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet mee helaas :wink:
Maar mijn mama en zijn mama die gaan wel mee, en die weten mijn jurk ook tegen die tijd!!!!
Ga denk in april overal kijken

mvdylan

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #37 Gepost op: 26 februari 2009, 11:06:49 »
over suite suply waren ze hier niet zo te spreken. Ze zijn daar geweest maar konden niet vinden wat ze wouden (een mooi licht 3 delig pak) tevens was het personeel ook niet echt vriendelijk. Maar gelukkig Juudjeuh is jou vriend er wel geslaagd.

Vind het wel een goede ja Roxie altijd de nadelen en nu een keer de voordelen ken het, mijne moet over 4 maanden weer.
Die erehaag lijkt mij zo gaaf he.
Maar ja helaas dat gebeurd bij ons niet. Hebben het wel overwogen maar besloten om niet te doen we houden de trouwerij namelijk klein en dus ook geen collega's.  En het klopt helemaal dat defensie gewoon een onderdeel van je leven is.

annakrylova

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #38 Gepost op: 26 februari 2009, 12:05:31 »
Wij hebben ook pak in ROKA uitgezocht - samen met ondergoed en schoenen en met alles kostte het 1.570 euro.
Vriendelijke servies en ruime keuzes. Waren erg tevreden! Vermaak kosten zijn gratis

 Het is mijn man niet hehe maar wel de pak van hem :))) >>>>
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2009, 12:08:14 door annakrylova »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #39 Gepost op: 26 februari 2009, 12:17:25 »
Mijn bijna man zoekt een niet traditioneel pak.
Hij wil een lichte linnenbroek, een mooie bloes maar dan ja....zoek daar maar eens een jasje bij.
Hij wil niet een stijf jasje die je bij de meeste pakken ziet maar echt iets meer casual.
Als iemand zo'n jasje weet dat geen 350 kost dan graag tips :biggrin:

Anna mooi pak voor je aanstaande
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2009, 12:17:51 door Happy Bride »

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #40 Gepost op: 26 februari 2009, 12:31:18 »
Mijn vriend is geslaagd voor een pak(?) bij van Tilburg in Nistelrode.  Hij is eerst samen met zijn moeder en zus(die mijn jurk ook gezien hebben) bij Koonings in deurne geweest waar mijn jurk ook vandaan komt. Hij had daar een heel mooi pak gezien, maar dat vond hij te duur.
Mijn vriend heeft werkelijk nog nooit een pak / kostuum aangehad, en hij zegt nu dat hij een 3-delig kostuum heeft gekocht :blink:  :biggrin:
Ik zou het heeeel erg gaaf vinden als het ook echt zo is, maar hij kan me net zo goed in de boot nemen :tongue:
Ik zal echt geduld moeten hebben tot 27 maart, dan weet ik het!

Bij van Tilburg hebben ze ook werkelijk echt vanalles! van Casual pakken tot echte trouwkostuums. Heel veel keuze (zowel voor man als vrouw) en goede service.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #41 Gepost op: 26 februari 2009, 13:23:05 »
Joyfullady die heb ik even opgeslagen bijde favorieten van mijn BM dan kan hij daar ook eens kijken.

boardbabe

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #42 Gepost op: 26 februari 2009, 13:36:08 »
Mijn vriend moet zijn pak nog gaan kopen. Maar we hebben gelukkig nog de tijd.
Net zoals hij mijn jurk niet mag zien, mag en wil ik zijn pak ook niet zien.
Ik heb alleen gezegd dat ik liever heb dat ie geen zwart pak draagt. Maar misschien
komt ie met een prachtig zwart pak thuis.

Over de kosten maak ik me niet zo druk. Wij hebben beide hele lieve ouders, die onze kleding
betalen. Over schoenen maak ik me al helemaal niet druk. Mijn vader heeft een schoenenzaak  :wink:
dus hij en ik kunnen daar onze schoenen uitzoeken. Ik ga morgen ff passen, zodat mijn vader
ze kan bestellen.

roxanne29-08

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #43 Gepost op: 26 februari 2009, 13:57:26 »
[quote name=\'mvdylan\' post=\'210681\' date=\'26 February 2009, 11:06\']over suite suply waren ze hier niet zo te spreken. Ze zijn daar geweest maar konden niet vinden wat ze wouden (een mooi licht 3 delig pak) tevens was het personeel ook niet echt vriendelijk. Maar gelukkig Juudjeuh is jou vriend er wel geslaagd.

Vind het wel een goede ja Roxie altijd de nadelen en nu een keer de voordelen ken het, mijne moet over 4 maanden weer.
Die erehaag lijkt mij zo gaaf he.
Maar ja helaas dat gebeurd bij ons niet. Hebben het wel overwogen maar besloten om niet te doen we houden de trouwerij namelijk klein en dus ook geen collega's.  En het klopt helemaal dat defensie gewoon een onderdeel van je leven is.[/quote]


mooi!! wij zoeken dit pak maar dan iets lichter...

groetjes rox

Robine82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #44 Gepost op: 26 februari 2009, 16:31:00 »
Ik hoor dus verschillende winkels en prijzen .. dus denk dat we maar gewoon moeten gaan passen! Overigens, ik wil wel graag mee en gelukkig vindt mijn vriendje dat geen probleem! Ben benieuwd wat het wordt .. komt sowieso goed!

Annakrylova .. is dat niet je as?! Hahaha .. volgens mij speelt die man tegenwoordig in ONM!! ;-)

Roxie ben heel benieuwd hoe dat zal zijn met een EreHaag! En misschien komen er ook nog wel YPR's voorrijden .. :-)
Ik denk dat het sowieso heel speciaal zal zijn!

(Overigens reactie op jou reactie: natuurlijk is defensie een groot deel van mijn vriends leven, maar prive speelt het voor ons niet zo. En ik ondervind zelf ook weinig nadelen van zijn baan .. natuurlijk zijn uitzendingen niet altijd leuk, maar staat wel tegenover: na al die jaren nog steeds super verliefd en vlinders voelen op de momenten dat hij thuis komt!! Elke vrijdag weer .. )

Mvdylan .. over vier maanden weer een uitzending begrijp ik? Dat is zeker minder .. !! Maar jullie bruiloft komt wel héél dichtbij .. SPANNEND!!

annakrylova

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #45 Gepost op: 26 februari 2009, 16:33:59 »
Robvine82- nee helaaaaas niet:) maar mijn man is net zo mooi,  lang en langharig :)))

HappyBride: in Roka hadden zij heel veel wat linnen witte licht en witte jasjes. Je kan zon jas laten inkorten en heb je casual jasje:)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #46 Gepost op: 26 februari 2009, 22:14:56 »
[quote name=\'annakrylova\' post=\'210864\' date=\'26 February 2009, 16:33\']Robvine82- nee helaaaaas niet:) maar mijn man is net zo mooi,  lang en langharig :)))

HappyBride: in Roka hadden zij heel veel wat linnen witte licht en witte jasjes. Je kan zon jas laten inkorten en heb je casual jasje:)[/quote]

Ja dat is maar wel erg duur en dat wil mijn as niet omdat hij anders nooit een jasje draagt.

annakrylova

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #47 Gepost op: 26 februari 2009, 22:55:36 »
ja mhh,   ik snap het. maar dan misschien gewoon maken bij kleermaker?
  ik denk niet dat je goedkope jasje  van linnen kan vinden, heb  eigenlijk nergens behalve Roka gezien. ook niet in gewone winkels.

mijn a.s. draagt ook nooit  pakken, toch hebben wij gekozen voor  best wel dure pak voor trouwdag. Hij zal het misschien nog keertje als  tweedelig en ingekorte ergens gaat dragen- bij andere bruiloft bijvoorbeeld, maar dat twijfel ik ook

 het is namelijk de kosten- bruidsjurk,pak, bloemen, trouwauto, ceremonie, dinner, receptie - alles maar voor 1 dag, 1 keertje en alles duur! :sad:

Lisa2009

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #48 Gepost op: 27 februari 2009, 09:22:38 »
@happybride

Weet niet tot welke prijs je wilt gaan en of het echt perse linnen moet zijn, maar hier wat ideetjes
Neckerman katoen voor € 69,95
Neckerman in spijkerstof € 79,95

Zelf zou ik denk ik niet voor linnen gaan als het colbert de hele reis met julli mee moet, vanwege het kreuken.
Misschien kun je ook nog eens een c&a binnenlopen, hebben ze ook wel jasjes voor een aardige prijs.

Succes

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #49 Gepost op: 27 februari 2009, 10:02:16 »
Oh dames dank je wel geweldig voor het meedenken en idd linnen kreukt flink.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards