collapse

Auteur Topic: Trouwpakken Topic  (gelezen 73127 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CCBloom

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #50 Gepost op: 27 februari 2009, 10:48:52 »
wat hebben jullie allemaal een aardige aanstaandes! Die gewoon in een normaal pak willen trouwen en dat ook zeggen. Mijn as. wil graag een jacquet...ik schreef wel dat ik dat best vond, maar dat is helemaal niet zo. Ik vind het stom. Nu dreigt ie met een paars krokodillenpak. Nou, das lekker trouwen zo dan! (denk dat hij er ook in paars krokodillenpak erg sexy zal uitzien, maar toch....)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #51 Gepost op: 27 februari 2009, 11:03:05 »
Haha stuur je een moeder of (schoon)zus mee om hem in te toomen

Robine82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #52 Gepost op: 27 februari 2009, 11:03:48 »
CCBloom, denk je dat je as je niet gewoon op de kast aan het jagen is, omdat ie weet dat jij wilt dat ie gewoon in pak komt?!
Vooralsnog ga ik er vanuit dat ook onze mannen graag mooi willen zijn voor ons op die dag!! Komt vast goed!

CCBloom

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #53 Gepost op: 27 februari 2009, 12:45:22 »
Ja met dat krokopak wel haha maar dat jacquet is wel serieuze shiznit voor die jongen. Bah! En dan komen zijn vader en broetje natuurlijk ook gejacqueteerd en zijn getuigen ook. En ik kan mijn pa (die ik bijna nooit zie maar wel uitnodig en die ook gaat komen) volgens mij echt niet vragen om in jacquet te komen. Dus dan zijn de mannen van mijn kant allemaal in pak en hij en zijn gevolg in jacquet en dat vind ik dus stom. Dat wordt het echt zo'n familie-gebeuren van hem. Het nummer 'we are family' staat bij ons ook op de zwarte lijst. Gelukkig moet hij er ook niet aan denken dat er dan zo'n hossende cirkel van familieleden komt die dan om ons heen staan op het feest. Maar goed, dit is off topic...

~M*M~

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #54 Gepost op: 27 februari 2009, 13:47:31 »
je kan het altijd nog op de etiquette gooien.

jij draagt een korte jurk daar kan geen jacquet bij,

korte cocktail jurk is geloof ik tenue de ville, dus gewoon lekker in pak!


CCBloom

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #55 Gepost op: 27 februari 2009, 13:54:33 »
haha@ je plaatje!! helemaal goed! Daar kan de a.s. nog een puntje aan zuigen :-)

CCBloom

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #56 Gepost op: 27 februari 2009, 13:54:49 »
haha@ je plaatje!! helemaal goed! Daar kan de a.s. nog een puntje aan zuigen :-)

ellie48

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #57 Gepost op: 27 februari 2009, 15:06:20 »
Mijn as heeft zijn pak gisteren bij casanava op hoog catherijne gekocht(was erbij) ze hebben 50 procent korting maar kijk wel uit werd wel effe snel manchets aangepraat 25 euri per stuk:( dat dreef het wel effe de prijs op was 749 euri kwijt chillet met stropdas en pochet. overhemd jasje en broek en kort maken broek en mouwen jasje/ broek konden we later kleiner maken als het moest als ie af moest vallen want we trouwen in augustus ,maar hij was wel blij met zijn pak.gr e

~M*M~

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #58 Gepost op: 27 februari 2009, 15:34:41 »
@ happy bride,

als je men een beetje normale maat heeft
mooi jasje en broek niet duur

edit, kijk ook eens bij zara, weet niet of ze nu al iets hebben maar zou best kunnen.
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2009, 15:38:07 door ~M*M~ »

Bouncy

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #59 Gepost op: 28 februari 2009, 12:13:14 »
Mijn vriend heeft zijn pak al gekocht... hij is helemaal happy!

Dinsdag heeft hij z'n eerste afpas. Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit zal zien, maar ik moet nog effe wachten.

Wij weten niet van elkaar wat we aan hebben, dat vind ik het leukste!
Weten jullie het ook niet, of juist wel? Of hebben jullie het samen gekocht?

Short01

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #60 Gepost op: 28 februari 2009, 13:40:06 »
Mijn man is heel goed geslaagd bij Oger in Amsterdam voor een maatpak. Daar heeft ie ook meteen mooie manchet knopen gekocht. Uitstekende service en tja hij kan het nog heel vaak aan..een goeie investering dus!
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2009, 08:36:27 door Short01 »

Feelfree

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #61 Gepost op: 28 februari 2009, 22:06:29 »
Mijn vriend is vandaag geslaagd. Wat het geworden is? Geen idee. Hij vindt, zolang ik mijn jurk geheim houd, houdt hij zijn pak geheim. Ben benieuwd.

eleentjuh

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #62 Gepost op: 1 maart 2009, 00:10:56 »
Mijn lief heeft vandaag zn pak uitgezocht. Omdat ie nogal slank is en dus de kleinste confectiemaat van pak heeft wordt het voor hem op maat gemaakt. Hij kon alles zeg maar zelf bepalen van de kleur voering tot aan de knoopjes. Ben erg benieuwd wat het geworden is! Vooral omdat hij dus echt nog nooit een pak gedragen heeft en ik me er ook weinig bij voor kan stellen haha. Nog 8 maanden geduld hebben dus!

Robine82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #63 Gepost op: 1 maart 2009, 16:25:34 »
Mooi dat zoveel mannen geslaagd zijn .. en nu inderdaad afwachten wat het is geworden .. ;-)

Ik ben wel heel erg van plan om mee te gaan met het pak van mijn vriend .. zijn er meer meiden die dat hebben gedaan?!

hongkong

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #64 Gepost op: 1 maart 2009, 17:45:59 »
Mijn vriend heeft toen mijn zus twee jaar terug ging trouwen een trouwpak gehad van mijn ouders. (ze wilde graag dat hij in pak verscheen) We wilde eerst een ander pak kopen maar het is wel een mooi pak. Dus nu hebben we gekozen om geen nieuw pak te kopen. Maar hij draagt graag blousen dus nu kopen we wel een mooie dure nieuwe blouse. Dan heeft hij er daarna ook nog wat aan. En zo bespraren we ook weer wat altijd handig tijdens de kredietcrisis.

Lotje

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #65 Gepost op: 1 maart 2009, 20:37:12 »
Mijn vriend is uiteindelijk geslaagd bij Da Sarto voor een maatpak. Hij is ook bij Roka en bij Roetgerink geweest, maar daar hadden ze niet iets in zijn smaak en/of maat. Over 1 tot 2 weken is zijn pak klaar en dat kan hij gaan passen.

Robine82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #66 Gepost op: 6 maart 2009, 22:57:18 »
Ola! Nog een vraagje over het trouwpak .. ik hoorde dat die goedkoper zijn, in 'normale' pakkenwinkels, dan in trouwzaken .. heeft iemand daar ervaring mee?! Wij hebben een COSSMO pak op het oog .. natuurlijk wil ik niet de hoofdprijs betalen .. maar wij zijn ook niet echt types om alle winkels af te gaan .. (maar mochten mensen hier daadwerkelijk ervaringen hebben met pakkenwinkels, hoor ik het graag!) Roka is toch ook een echte bruidszaak?! (daar verkochten ze volgens mij geen COSSMO ..) En iemand ervaringen met MICS?! (O.a. in Den Haag) Hoor het graag!!

CCBloom

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #67 Gepost op: 6 maart 2009, 23:56:01 »
ik heb een coole folder gezien van MISC. zat bij Wit wedding wat ik echt een stom blad vind, maar goed... we wilden binnenkort daar eens gaan kijken 9wonen in Den Haag) volgens mij betaal je de hoofdprijs zodra het voorvoegsel bruids of trouw of huwelijks in beeld komt... MISC is volgens mij een gewone winkel met pakken voor speciale gelegenheden, ze verkopen er niet-trouwmerken zoals D&G enzo... als ik geweest ben laat ik je hier weten!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #68 Gepost op: 7 maart 2009, 16:17:35 »
Mijn as heeft zijn broek bij de Sting gekocht en het jasje en de blouse bij Open 32.
En al zeg ik het zelf hij ziet er super sexy uit :biggrin:

Lisa2009

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #69 Gepost op: 7 maart 2009, 16:55:23 »
Happy Bride fijn dat jullie geslaagd zijn!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #70 Gepost op: 7 maart 2009, 17:30:09 »
Dank je. Het staat hem echt super. het jasje zit hem als of die ter plekke voor hem op maat gemaakt is, echt super

daffy

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #71 Gepost op: 7 maart 2009, 19:31:55 »
mijn vriend zijn pak komt bij smit mode vandaan in zwijndrecht. is een gewone herenkleding zaak. hij heeft nu een heeel mooi pak van mexx..

wwwer

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #72 Gepost op: 7 maart 2009, 21:42:34 »
Ik ben ook geslaagd voor mijn Pak :) Hoe en wat zeg ik niet.. bruid leest mee :wink:

Gekocht in Amersfoort bij Jaq Hensen.. kom ik zoizo al veel. ideale winkel met heeeeel veeeel keus :)
De trouwafdeling is meteen wat duurder.. maar ook bij de zakelijke pakken hangt genoeg leuks..

roxanne29-08

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #73 Gepost op: 8 maart 2009, 00:41:31 »
wij zijn vandaag eens gaan neuzen in maasmechelen village.. 1 pak gezien, van versace ( ja eerlijk) koste 400 euro (hahah wie had dat gedacht) maar maat 50 en vriendlief heeft 48..verder alleen maar donkere pakken en niks voor ons.. maar ik vertrouw wel helemaal dat het goed gaat komen, mijn smaak is zijn smaak dus ik laat me gerust verassen..  Maar de heren die niet te ver weg wonen.. ga er eens een kijkje nemen, hugo boss versace suit supply noem maar op het is er.. alleen helaas voor ons lopen ze een seizoen achter en is de kleur die ze verkopen met name zwart, grijs en donkerblauw..

groetjes rox

Sjoco

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #74 Gepost op: 8 maart 2009, 16:50:40 »
Iemand ervaring met pakken van Bruidegoms best?

AS gaat volgende week zijn pak kopen, heeft er ook al een op t oog. Ik vond t erg leuk om met hem te gaan kijken,waarschijnlijk betekend dit dat ik zijn pak al gezien heb voor de bruiloft, maar hij vind t niet erg en ik ook niet.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards