collapse

Auteur Topic: Trouwpakken Topic  (gelezen 73126 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Salixy

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #75 Gepost op: 14 maart 2009, 15:56:42 »
Nou, hier onze bevindingen. Een pak was nog het gemakkelijkst. Maar een bijpassend overhemd bij mijn jurk is wel heeel moeilijk bij mijn lichtgele jurk, pffff. Zelfs in de winkels waar ze shirt op maat maken hebben ze geen stof in de juiste kleur. Hebben jullie tips?

Gosia

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #76 Gepost op: 14 maart 2009, 16:49:38 »
Je kan ff kijken op deze website . Succes. :)

Salixy

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #77 Gepost op: 14 maart 2009, 17:52:35 »
Bedankt voor de link. Ook hier geen geel te vinden. :sad: En over het internet bestellen vind ik tricky.

LovelyMe

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #78 Gepost op: 14 maart 2009, 18:47:53 »
Mijn aanstaande en ik zijn vorige week samen met mijn ouders in Sittard bij Guus Timmermans gaan kijken. Ontzettend leuke man trouwens. Daar heeft hij eerst verschillende jasjes gepast om te kijken wat voor stijl hem het beste staat (er schijnt veel verschil te zitten tussen Italiaans of Duits of wat het ook was). Uiteindelijk bleek Italiaans het mooiste te staan. Het voordeel was dat Italiaans ook heel licht is en omdat we in de zomer trouwen is dat wel fijn. Mijn vriend is overigens echt een pakkendrager ivm zijn werk, maar je merkt het verschil toch echt! Het wordt een maatpak, omdat mijn vriend niet zo lang is (1.75). Hij had ook geen broek met flatfront, omdat hij een 'voetbalkontje' heeft (zo noemde die man dat, wij lagen echt in een deuk! Ik ben ook zo gek op zijn lekkere kontje haha), maar een broek die nu mooier zit. Daarna zijn we de kleur gaan zoeken en dat gaat grijs worden. Hij heeft al veel donkere pakken en streeppakken en grijs staat ook erg mooi bij mijn ivoorkleurige jurk.

Over een paar weken zou het klaar zijn en dan gaat hij weer passen. Dan ga ik overigens niet meer mee, zodat het eindresultaat toch nog een beetje een verrassing is. Dan kiest hij ook het overhemd (gewoon een gebroken wit ivm mijn jurk) en een giletje. Dan nog manchetknopen, riem, schoenen en een sexy boxershort en mijn mannetje is klaar. Ben wel énorm benieuwd hoe het totaalplaatje zal zijn!

Wij zijn overigens wel wat duurder uit dan we dachten. Het pak is 1000 euro en dan met de accesoires zullen we rond de 1250 uitkomen. Maargoed, dan heb je ook wel wat zeg! Heel gaaf, zo'n Italiaans maatpak :biggrin:.

Gosia

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #79 Gepost op: 14 maart 2009, 21:30:35 »
[quote name=\'Salixy\' post=\'216665\' date=\'14 March 2009, 17:52\']Bedankt voor de link. Ook hier geen geel te vinden. :sad: En over het internet bestellen vind ik tricky.[/quote]


Je kan ook gewoon bij hun kijken in Den Haag, hoeft niet per se via internet. Op hun site heb ik wel een kleur geel gezien  daarom heb ik je deze link gegeven .

ellie48

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #80 Gepost op: 14 maart 2009, 23:02:05 »
we hebben nijn a.s. zijn pak opgehaald bij casanova op hoog catherijne hij is echt mooi, dames ze hebben 50 procent korting is echt de moeite waard :)
gr ellie

Short01

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #81 Gepost op: 15 maart 2009, 09:02:58 »
[quote name=\'Salixy\' post=\'216648\' date=\'14 March 2009, 15:56\']Nou, hier onze bevindingen. Een pak was nog het gemakkelijkst. Maar een bijpassend overhemd bij mijn jurk is wel heeel moeilijk bij mijn lichtgele jurk, pffff. Zelfs in de winkels waar ze shirt op maat maken hebben ze geen stof in de juiste kleur. Hebben jullie tips?[/quote]


Ik weet niet of dat kan, maar misschien kun je dan gewoon een wit overhemd nemen en de das in jouw jurkkleurtje laten maken. Je kan ook proberen te shoppen voor een kant en klare das in gewenste kleur....of wil je perse een geel overhemd?

Salixy

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #82 Gepost op: 15 maart 2009, 13:12:06 »
@Short: dat is onze tweede keus. Hij is niet echt een dassendrager.
Een andere optie kan zijn een gilet in geel satijn zodat hij er nog als een bruidegom uitziet als hij zijn jasje uit heeft, 's avonds.

Bedankt voor het meedenken allemaal.

Robine82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #83 Gepost op: 6 april 2009, 20:48:24 »
Mijn vriend is zaterdag geslaagd voor zijn pak!! Ik ben zelf mee geweest en hij zag er echt FANTASTISCH uit!! Cossmo-pak, overigens ruim 1300 euro .. dus duidelijk niet goedkoop, maar ik ben van mening dat het wel een xtje kan .. zo vaak trouw je nu ook weer niet!! ;-)
(Dat is trouwens met alles erop en er aan .. inderdaad schoenen en ook het overhemd vond ik goed aan de prijs, maar we vonden het ook wel makkelijk om in een keer klaar te zijn.) Ben helemaal blij!! (ook weer in the pocket)

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #84 Gepost op: 27 augustus 2009, 19:41:20 »
Ik schop deze ff omhoog!
Ben erg benieuwd naar de pakken van jullie mannen!
Mijn lief is nu op stap met zijn broer, en heeft een mooi pak gekocht bij WE. Ik heb dus alleen geen idee wat voor...

dory

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #85 Gepost op: 27 augustus 2009, 19:45:09 »
Pak van mijn vriend sorry man. Kwam bij Roka vandaan.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #86 Gepost op: 27 augustus 2009, 20:03:37 »
Heb je een foto?

juudske

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #87 Gepost op: 28 augustus 2009, 09:27:03 »
het outfit (pak/schoenen/blouse/das) van mijn man heeft hij gekocht bij Jeroen vd Akker in Veghel...

« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2009, 09:28:06 door juudske »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #88 Gepost op: 28 augustus 2009, 10:02:31 »
Heeeel mooi pak!

Tammy

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #89 Gepost op: 28 augustus 2009, 11:33:59 »
Mijn lief is heel erg goed geslaagd bij de Suit Supply in Almere (ja, we hebben er een stukje voor gereden!).
We hadden ook nog eens hartstikke mazzel, want we zagen een prachtig donkerbruin Van Gils- pak, en dat bleek ook nog eens in de uitverkoop te zijn.
Dus hij heeft nu dat supermooie pak, met twee pantalons, overhemd, prachtige (normaal veel te dure, maar nu met korting) stropdas met de kleur van mijn borduursels erin, schoenen, een riem en een pochet (ook in 'mijn' kleur) voor: 350 euro!!!!
Ik heb de hele dag geglimd van blijdschap; mijn vent ziet er super uit in zijn pak en dat bedrag is natuurlijk een lachertje!!
Foto's volgen over 56 dagen!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #90 Gepost op: 5 oktober 2009, 14:14:39 »

graatje3

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #91 Gepost op: 5 oktober 2009, 15:34:36 »
Mijn vriend is afgelopen zaterdag voor de 2e keer geslaagd voor zijn trouwkostuum.
De eerste keer was een week of 5 geleden, supermooi pak, was de laatste maar kon volgens de dame in de winkel nog wel vermaakt worden, de pantalon was namelijk te klein. Ik had er een hard hoofd in, heb zelf in de confectie gewerkt, maar dacht als zij het zeggen moet het wel goed komen. Een week later gingen we terug om het kostuum te passen, was de broek nog steeds te klein... Echt balen, maar ja hij heeft gewoon een echt voetbalkont, al voetbalt hij niet, dus past niet in een standaard-maat pantalon. Aanbetaling kregen we terug en we moesten dus weer op pad.
Op internet had ik gezien dat ze bij dressed by jill (uit de bilt) mega-sale hadden, maar vanwege veel negatieve verhalen hier over de slechte online-bestelservice wilde ik er eigenlijk niet heen, maar we hadden toch niets te doen dus bellen voor een afspraak en we konden 's middags gelijk terecht. Het 2e kostuum dat hij paste (Kimo) zat als gegoten, en hij zag er fantastisch uit. Bleken we ook nog eens 50% korting te krijgen en dus voor 415 euro hadden we een colbert, pantalon, gilet, plastron en pochet. Super!!!
Nu moet het nog wel 8 maanden in de kast hangen tot de dag... Maar hij is helemaal gekleed!!

Palle

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #92 Gepost op: 5 oktober 2009, 15:58:39 »
Ik weet alleen dat mijn vriend bij http://www.oger.nl/ een Italiaans zwart pak heeft gekocht. Het weekend heeft hij in Den Bosch een overhemd en stropdas gekocht en bij hugo boss zijn riem en schoenen ( HB heb ik gezien de rest is geheim). Nog 5,5 week wachten en dan weet ik hoe hij eruit ziet. Ben wel erg benieuwd, hij is samen met zijn zus geweest en die heeft een mooie dure smaak dus het zou wel goed komen.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #93 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:00:01 »
Hmmm.

Mijn a.s. moet nog op zoek naar een pak en gaat dat za. 24 oktober doen. Is ie dan nog wel op tijd? We trouwen 19 december.  :huh:

graatje3

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #94 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:11:25 »
Dat is nog wel op tijd, tenzij hij besteld of op maat gemaakt moet worden, dan is het kort dag.
Maar als je een kostuum uit de winkel koopt en hij hoeft alleen vermaakt te worden heb je tijd genoeg, voor vermaken (pantalon / mouwen korter) rekenen ze vaak 1-2 weken.

boardbabe

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #95 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:18:38 »
@ Hakkie

Mijn man is begin augustus voor zijn trouwpak gegaan en wij zijn op 4 september getrouwd, dus hij is ruim op tijd.
Mijn man is geslaagd bij Santerello in Krimpen aan de Lek. Super service en hele goed adviezen heeft hij daar gehad. \\
[attachment=11595:PICT0342.1.jpg]

Trouwring

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #96 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:31:21 »
Dit was het pak van mijn man: http://www.data-hosting.eu/v/7904210/tmpphp6ZLVz1.jpg

Ze hadden hem in de winkel geadviseerd om deze kleur schoenen erbij te doen en ik vond het echt super :biggrin: Hij is overigens geslaagd in een hele leuke winkel, hij ging wat laat op de avond en ze hebben hem echt een half uur na sluitingstijd nog geholpen met het pak en alles bijpassend. Dus echt goede service!
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2009, 16:31:36 door Trouwring »

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #97 Gepost op: 5 oktober 2009, 16:49:43 »
@ Hakkie, mijn lief heeft zijn pak vorige maand pas gehaald, bij de WE. Heeft het ook nog laten vermaken, en is nu helemaal klaar.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Trouwpakken Topic
« Reactie #98 Gepost op: 5 oktober 2009, 17:30:17 »
Hoi!

ik merk dat ik sinds dat we hebben bedacht te gaan trouwen nog best kieskeurig ben..

zo houd ik niet van:
witte pakken
linnenpakken
borduursels op een gilet
sjaals/sjaaltjes
opdondertjes
jacquet
hoed
heel verschillende kleur schoenen bij een pak

oke..klinkt erg..maar in deze dingen zie ik mijn vriend gewoon niet aankomen..dus tlijkt me gewoon verschrikkelijk als hij het wel zou doen.. ohja.. zoon geborduurd gilet wil ik trouwens niemand in zien..hihi.. sorry voor de mensen die het wel hebben/hadden

mijn vriend wil gewoon een goedkoop donker pak... dus ik denk dat het of donkerblauw/tegen zwart aan/zwart of grijs word..

zoiets:P ahaha

marceldk

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #99 Gepost op: 10 december 2009, 15:34:11 »
Hallo,

Leuk om al deze reacties te lezen en zo wat inofrmatie in te winnen.

Ik ( marcel ) trouw op 24 juli 2010 en ben ook opzoek naar een trouwpak. Ik weet nog niet echt wat ik wil.
Ik verwacht eigenlijk een zeer warme dag dus het pak moet wel dun zijn. Zo zag ik laatst een mooi wit en zilverpak alleen dit was in de brochure van Roka. Nu wil ik niet zoveel geld uitgeven dus daar ga ik maar niet heen. Ik wil dat mijn aanstaande vrouw een mooie jurk koopt net als ons dochtertje dus zelf probeer ik wel op de prijs te letten.

Heeft iemand tips voor een zaak in de biirt van Utrecht?
Ik zag op de site van bruidsshop ( Esther's bruidsshop ) een mooi wit pak, heeft iemand ervaring met deze winkel uit Almere?

Alvast bedankt voor alle info.

groeten Marcel

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards