collapse

Auteur Topic: Trouwpakken Topic  (gelezen 73112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

~M*M~

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #100 Gepost op: 10 december 2009, 15:46:55 »
klik
hier alle tips al bekeken?

boardbabe

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #101 Gepost op: 10 december 2009, 16:13:42 »
[quote name=\'marceldk\' post=\'289245\' date=\'10 December 2009, 15:34\']Hallo,

Leuk om al deze reacties te lezen en zo wat inofrmatie in te winnen.

Ik ( marcel ) trouw op 24 juli 2010 en ben ook opzoek naar een trouwpak. Ik weet nog niet echt wat ik wil.
Ik verwacht eigenlijk een zeer warme dag dus het pak moet wel dun zijn. Zo zag ik laatst een mooi wit en zilverpak alleen dit was in de brochure van Roka. Nu wil ik niet zoveel geld uitgeven dus daar ga ik maar niet heen. Ik wil dat mijn aanstaande vrouw een mooie jurk koopt net als ons dochtertje dus zelf probeer ik wel op de prijs te letten.

Heeft iemand tips voor een zaak in de biirt van Utrecht?
Ik zag op de site van bruidsshop ( Esther's bruidsshop ) een mooi wit pak, heeft iemand ervaring met deze winkel uit Almere?

Alvast bedankt voor alle info.

groeten Marcel[/quote]

Wat leuk om te lezen dat je ook voor een wit pak gaat. Mijn man is op 4 september ook in een wit pak getrouwd. Hij heeft
zijn pak bij Santerello in Krimpen aan de Lek gekocht. Hij is daar super geholpen. Zijn pak was ook erg dun, wij verwachtten namelijk
ook warm weer, maar dat viel erg mee. Ik zal er een plaatje bij zetten. Hier op zie je zijn pak het beste
[attachment=11960:bruidlof...er_055.1.jpg]

melis

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #102 Gepost op: 10 december 2009, 21:14:07 »
Die van mij gaat in januari pas shoppen, weet dat het beige word maar de rest mag ik niet weten.
Hij gaat eerst naar bruidssalon athena omdat ze daar alles passend maken omdat hij niet de makkelijkse maat heeft.
En als hij daar niet kan slagen word het zoeken beblazen voor hem.

Kippie

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #103 Gepost op: 10 december 2009, 21:54:04 »
Mijn vent heeft zijn pak in Dusseldorf gekocht.

Hij ging kijken bij de Hugo Boss store daar, maar hij zegt dat hij daar niet is geslaagd.
Maar... ik moet eerlijk bekennen dat ik vermoed dat hij me om de tuin probeert te leiden.  Hij wil dat ik nieuwsgierig ben naar zijn jurk en dat ik steeds ga vissen, maar ik word graag verrast!

Kayka

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #104 Gepost op: 10 december 2009, 22:21:14 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'289314\' date=\'10 December 2009, 21:54\']Mijn vent heeft zijn pak in Dusseldorf gekocht.

Hij ging kijken bij de Hugo Boss store daar, maar hij zegt dat hij daar niet is geslaagd.
Maar... ik moet eerlijk bekennen dat ik vermoed dat hij me om de tuin probeert te leiden.  Hij wil dat ik nieuwsgierig ben naar zijn jurk en dat ik steeds ga vissen, maar ik word graag verrast![/quote]

Oh..??  :laugh:

Kim van Gameren

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #105 Gepost op: 10 december 2009, 22:30:50 »
[quote name=\'Kayka\' post=\'289322\' date=\'10 December 2009, 22:21\'][quote name=\'Kippie\' post=\'289314\' date=\'10 December 2009, 21:54\']Mijn vent heeft zijn pak in Dusseldorf gekocht.

Hij ging kijken bij de Hugo Boss store daar, maar hij zegt dat hij daar niet is geslaagd.
Maar... ik moet eerlijk bekennen dat ik vermoed dat hij me om de tuin probeert te leiden.  Hij wil dat ik nieuwsgierig ben naar zijn jurk en dat ik steeds ga vissen, maar ik word graag verrast![/quote]

Oh..??  :laugh:
[/quote]

Zijn jurk zal zeker een verrassing voor jou zijn ja!  :tongue:

Boefje

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #106 Gepost op: 3 januari 2010, 21:05:50 »
Iemand een idee of je de bijpassende stropdas voor bij het pak, je weet wel, zo'n speciale stropdas die ze verkopen bij bruidszaken en die met een klemmetje vastgaat in andere kleuren dan wit/ivoor kan kopen? Met eventueel bijpassend gilet?
En eventueel online?

Wil aanstaande in de kleuraccent van de dag hebben!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #107 Gepost op: 3 januari 2010, 22:19:05 »



Z.'s pak was zeer donkerbruin, mooimooimooi! :wub: Anastasia had de bijpassende stropdas gemaakt. :)

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #108 Gepost op: 3 januari 2010, 22:32:57 »
Hee lijkt op mel's pak!

Kippie

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #109 Gepost op: 3 januari 2010, 22:37:05 »
[quote name=\'Kayka\' post=\'289322\' date=\'10 December 2009, 22:21\']Oh..??  :laugh:[/quote]

[quote name=\'Kim van Gameren\' post=\'289325\' date=\'10 December 2009, 22:30\']Zijn jurk zal zeker een verrassing voor jou zijn ja!  :tongue:[/quote]

Haha... Da's pas een typo!   :laugh:  






En dat doet met meteen denken aan carnaval vorig jaar....  :blink:
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2010, 22:37:38 door Kippie »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #110 Gepost op: 3 januari 2010, 23:51:42 »
Jemig ik schrik me rot van al die prijzen!!  :blink:

En dan wilde ik 'm nog wel naar ROKA sturen!
Dat wordt wat anders zoeken denk ik...

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #111 Gepost op: 4 januari 2010, 11:22:19 »
Ik/wij vonden het pak van Guido Weijers in de oudejaarsconference zo mooi! (niet dat blingbling pak, maar die andere)...

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #112 Gepost op: 4 januari 2010, 16:43:46 »
[quote name=\'Violet\' post=\'294006\' date=\'03 January 2010, 22:32\']Hee lijkt op mel's pak![/quote]

Ja, nou je 't zegt! Wij boffen maar met onze mooie mannen in mooie pakken :)

Maaikie82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #113 Gepost op: 4 januari 2010, 18:46:00 »
Mijn vriend is net als geslaagd bij the honeymoonshop in Rotterdam. het grappige is dat het bij hem, net als bij mij, ook de eerste was die hij aan trok. Ik weet niet welk pak het is, behalve dat het volgens mij van wilvorst is. En hij is geloof ik ook zwart of anders donkergrijs. Ik vind andere kleuren pakken namelijk echt niet mooi, dus heb hem wel gevraagt of hij die kleur wilde nemen. Zal misschien een beetje heet zijn midden in de zomer, maar dat zien we dan wel weer.

harry

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #114 Gepost op: 4 januari 2010, 22:31:13 »
[quote name=\'Joyfullady\' post=\'210726\' date=\'26 February 2009, 12:31\']Mijn vriend is geslaagd voor een pak(?) bij van Tilburg in Nistelrode.  Hij is eerst samen met zijn moeder en zus(die mijn jurk ook gezien hebben) bij Koonings in deurne geweest waar mijn jurk ook vandaan komt. Hij had daar een heel mooi pak gezien, maar dat vond hij te duur.
Mijn vriend heeft werkelijk nog nooit een pak / kostuum aangehad, en hij zegt nu dat hij een 3-delig kostuum heeft gekocht :blink:  :biggrin:
Ik zou het heeeel erg gaaf vinden als het ook echt zo is, maar hij kan me net zo goed in de boot nemen :tongue:
Ik zal echt geduld moeten hebben tot 27 maart, dan weet ik het!

Bij van Tilburg hebben ze ook werkelijk echt vanalles! van Casual pakken tot echte trouwkostuums. Heel veel keuze (zowel voor man als vrouw) en goede service.[/quote]
Hallo Joyce

mag ik vragen wat daar een gemiddeld pak kost?

CCBloom

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #115 Gepost op: 6 januari 2010, 18:57:13 »
mijn man had overdag jacquet aan (zijn oude studentenjacquet dat nog van zn opa is geweest, laten vermaken voor 75 euro zodat het er iig enigszins acceptabel uitzag) en savonds een fluwelen smoking van dolce en gabbana! dat laatste was geen goedkoop geintje maar hij wilde altijd al een fluwelen smoking en dit was zijn kans hahaha

dory

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #116 Gepost op: 6 januari 2010, 21:59:01 »


Mijn man had geen stropdas, Maar een soort sjaal. Stond erg sjiek.

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #117 Gepost op: 7 januari 2010, 00:07:23 »
Bij deze het pak van mijn mannetje: grijs met een beetje bruin erdoorheen denk ik. Het lag er een beetje aan hoe het licht erop scheen welke kleur het precies was. Op de foto's en film is het duidelijk steeds grijs.

marceldk

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #118 Gepost op: 28 januari 2010, 08:17:10 »
Goedenmorgen,

Ik ben gisteren geslaagd voor mijn trouwpak.

Ik ben geweest bij Santerello in Krimpen a/d Lek en ik ben helemaal tevreden. Je wordt er echt heel goed geholpen en ook niet onbelangrijk, de pakken zijn echt niet duur. Ik had een trouwpak uit de collectie 2009 en die zijn allemaal afgeprijst. Kijk maar eens op www.uomomoda.nl, wie weet wat er voor de andere mannen tussen zit.

Nu moet ik allemaal nog opzoek naar schoenen en dan ben ik helemaal klaar voor de bruiloft op 24 juli.

Bedankt voor alle tips trouwens over trouwpakken en de winkels.

Groeten Marcel

Seolram

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #119 Gepost op: 28 januari 2010, 09:30:01 »
And now for something completely different:
de eerste (ongeveer) voor Venetie [attachment=12251:U60.jpg]
en de tweede in een heel andere kleur voor het feestje in NL (meer ivoor/oud rose en bordeaux)[attachment=12252:Rococo_2...um_20028.jpg]

maar dan zonder 'slabbetje'
ja echt!
het is weer eens wat anders he!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #120 Gepost op: 28 januari 2010, 13:00:14 »
Gewéldig!! Echt gaaf, prachtig die kleding!

Trouwring

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #121 Gepost op: 28 januari 2010, 13:49:13 »
Dit was het pak van mijn man:


DustyDevil

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #122 Gepost op: 1 februari 2010, 20:37:10 »
[quote name=\'Seolram\' post=\'302065\' date=\'28 January 2010, 09:30\']And now for something completely different:
de eerste (ongeveer) voor Venetie [attachment=12251:U60.jpg]
en de tweede in een heel andere kleur voor het feestje in NL (meer ivoor/oud rose en bordeaux)[attachment=12252:Rococo_2...um_20028.jpg]

maar dan zonder 'slabbetje'
ja echt!
het is weer eens wat anders he![/quote]
Tjeeee!!!!!! Dat is inderdaad heel wat anders! Heb jij dan ook een bijpassende jurk uit die tijd? En die boot van je plaatje/avatar past er ook helemaal bij!

m-a-n-d-y

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #123 Gepost op: 28 februari 2010, 16:13:34 »
Mijn AS is gisteren wezen kijken en passen.
Hij is geslaagd. Moet alleen nog aan de winkel laten weten dat hij definitief dat pak wil.
Hij beweerd zelf rond de 750 te zitten incl. schoenen enz. enz. Ik ben benieuwd.
Het overhemd kreeg hij in elk geval van de winkel.
Hij is naar de zelfde winkel geweest als waar ik mijn jurk heb gekocht, ze wisten dus precies bij welke kleur jurk het moest passen.
Hij zei de hele tijd dat hij voor zwart ging, volgens mij wordt dat het niet...
Ben nieuwsgierig hoe hij er uit zal zien, moet nog 4 maanden wachten, wachten duurt lang zucht.

Bloemetje82

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #124 Gepost op: 28 februari 2010, 20:01:22 »
[quote name=\'Jnine89\' post=\'294013\' date=\'03 January 2010, 23:51\']Jemig ik schrik me rot van al die prijzen!!  :blink:

En dan wilde ik 'm nog wel naar ROKA sturen!
Dat wordt wat anders zoeken denk ik...[/quote]


Sluit ik me helemaal bij aan... :blink:  Schrik ook een beetje van de prijzen wat de trouwkleding kost. Want naast ons 2, hebben we ook nog 2 kids aan te kleden. En ons totaalbudget is ongeveer net zo hoog als wat vele alleen al uitgeven aan de kleding.... :sad:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards