collapse

Auteur Topic: We Gaan Naar Egypte!  (gelezen 12016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

happygirl

  • Gast
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #25 Gepost op: 13 mei 2009, 13:40:24 »
Heerlijk hoor! ben gewoon beetje jaloers ik wil er zo graag weer heen maar manlief wil eerst scandinavie zien. maar ik zou het liefst elk jaar gaan.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #26 Gepost op: 13 mei 2009, 14:50:16 »
nou, scandinavie is ook prachtig! Ben zelf 2x in Noorwegen geweest, en geloof mij maar, op dat land word je net zo verliefd!

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #27 Gepost op: 13 mei 2009, 15:18:23 »
Wat leuk dat je jullie huwelijksreis hebben geboekt :biggrin:

Egypte lijkt mij ook echt gaaf...
Alleen is Danny niet zo gecharmeerd van de midden-oosten en Azie landen.. :sad:

lune

  • Gast
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #28 Gepost op: 13 mei 2009, 16:27:50 »
Gaaf joh! Leuk he als je dan net geboekt hebt, ik had ook allemaal boeken, inmiddels ken ik ze uit mn hoofd :laugh:

Mijn vriend wilde graag naar egypte maar ik vond het toch een wat onveilig gevoel geven.. Als we nou geen kinderen hadden had ik denk ik wel gedurfd.
Scandinavie lijkt me overigens ook geweldig hoor!

Sue

  • Gast
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #29 Gepost op: 22 mei 2009, 15:57:40 »
Gaaf hoor! Leuk dat je geboekt hebt, kun je er lekker naar toe leven. Wij zijn momenteel ook aan het kijken om naar Egypte te gaan, maar dan met een Nijlcruise, een bezoek aan Cairo en bijkomen in een 5*all-in resort.
Het is ook altijd mijn droom geweest om naar egypte te gaan, maar mijn man vond het als huwelijksreis niks. En nu gaan we lekker alsnog, maar dan als anderhalf jaar getrouwd stel hahahaha
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2009, 15:58:02 door Sue »

D-e-n-i-s-e

  • Gast
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #30 Gepost op: 12 juni 2009, 22:49:11 »
Wij zijn 2 jaar geleden ook naar Egypte geweest. De zee is super, lekkere temperatuur en je kan er super duiken en snorkelen.
De winkels, markten daar zijn verschrikkelijk, ik werd de hele tijd aangeraakt en aangesproken of ik toch echt niks wilde kopen!
M'n vriend was al eerder in Egypte geweest en heeft toen Luxor en Cairo bezocht. Ik heb daar foto's van gezien en vond het echt niet de moeite waard om minimaal 5 uur in een bus te zitten. Wij zijn dus lekker in het resort gebleven en hebben lekker genoten van de zee en het strand maar ik denk niet dat ik nog een keer naar Egypte zal gaan.....

Heb trouwens wel van veel mensen positieve reacties gehoord van zo'n rondreis of Nilecruise. Dan zie je toch veel meer! Alleen is dat gereis niks voor mij maar ik denk als je hier geen problemen mee hebt je een geweldige reis zult hebben.

Sandra1977

  • Gast
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #31 Gepost op: 8 juli 2009, 12:13:12 »
Ik ben jaren geleden in Egypte geweest en het enige waar ik van baal is dat ik niet in Abu Simbel ben geweest. Maar voor de rest heb ik aardig wat van het land gezien. Ik ben gelukkig niet ziek geweest, maar het eten was ik op den duur wel aardig beu. Ik ben oa in Cairo, Hurghada, Aswan, Luxor en de plaatsen waar de nijlcruise langskomt geweest. Nadeel van de nijlcruise vond ik wel dat je op den duur zo veel tempels ziet, dat je een beetje verzadigd raakt. Vond het een leuke vakantie, maar ik ga niet weer terug. Ben niet zo van naar dezelfde plaatsen/landen teruggaan. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik wens je een hele fijne honeymoon! Je kunt er iig heel goed duiken en snorkelen, dus vergeet je onderwatercamera niet!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #32 Gepost op: 18 oktober 2009, 12:37:19 »
zo, we gaan straks de deur uit, en vliegen om 20.45!

Spannend!!!!

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #33 Gepost op: 18 oktober 2009, 13:54:51 »
Geniet maar lekker van jullie huwelijksreis!!! Veel plezier!  :biggrin:

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #34 Gepost op: 29 oktober 2009, 14:56:06 »
Het is hier fantastisch!!
 :biggrin:

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #35 Gepost op: 29 oktober 2009, 19:18:47 »
Fijn dat je er zo van geniet , heb je een beetje mooi weer ?

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #36 Gepost op: 2 november 2009, 16:02:48 »
Het was prachtig. Elke dag 30+ en zon, alleen de allerlaatste dag 24 graden en bewolkt, maar dat was wel welkom na 2 weken hitte!

Ben echt helemaal verliefd geworden op Egypte, wat een prachtig land. Vond Cairo een verschrikkelijke stad, maar Luxor en vooral Aswan hebben mijn hart gestolen. En wat waren de pyramides, graftombes en tempels indrukwekkend zeg, ongelofelijk.
We kregen in de meeste hotels een queen size bed, onze reisleider vertelde dan dat we op huwelijksreis waren. Hotels waren soms een beetje shabby, maar goed te doen.
En de overnachtingen in de woestijn, echt ongelofelijk prachrig. Zo veel sterren heb ik nog nooit gezien, en de woestijnvosjes kwamen gewoon nieuwsgierig kijken wat we aan het doen waren.

Ik zal binnenkort wat fotoi plaatsen, ben vandaag pas terug gekomen!

~M*M~

  • Gast
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #37 Gepost op: 2 november 2009, 16:09:33 »
klinkt super! welkom terug.


(niet ziek geworden?)

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
We Gaan Naar Egypte!
« Reactie #38 Gepost op: 2 november 2009, 17:31:56 »
Ik niet, maar Mel wel, echt tot bloed overgeven toe :sad: we zijn zelfs bijna na 3 dagen naar huis gegaan, maar toen knapte hij gelukkig sdnel op en hebben we nog kunnen genieten. Zelf wel een dag of 4 diaree gehad, niet fijn in de woestijn! hihi

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards