collapse

Auteur Topic: Pandora Armband  (gelezen 8365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Pandora Armband
« Gepost op: 17 april 2008, 14:03:30 »
Ik ben dol op Pandora, en heb een armbandje vol (ook met "nepperds" - zilver maar dan niet van Pandora) er bij. Ik zit te overwegen om er bedeltjes bij te kopen in de kleur van de jurk en hem dan om te doen op de dag. Zijn er mensen die dit ook gedaan hebben?

Dit is mijn huidige armband.



De blauwe bedels worden dan champagne/roze. Zou dat leuk zijn?

Lytsfamke

  • Gast
Pandora Armband
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2008, 14:07:01 »
Het is niet mijn smaak..

Maar goed, als dat helemaal bij jou past?! gewoon doen meis!



xx

nisanlin

  • Gast
Pandora Armband
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2008, 14:24:56 »
Ik vind die armbanden vrij 'grof' en zou dus wel eerst even goed checken of het echt bij je jurk past. Ook omdat het van dat donkere zilver is. Het idee vind ik wel leuk, maar ik zou wel kijken of het echt mooi is.

Sue

  • Gast
Pandora Armband
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2008, 14:41:40 »
Ik wilde dit eerst ook doen, gewoon mijn pandora aanhouden. Zeker omdat ik op DE dag een bedel van hem krijg. Maar nu ik handschoenen ga dragen doe ik hem toch maar niet aan :wink:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Pandora Armband
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2008, 14:43:57 »
Ik twijfel ook of ie te grof is ... wat ik denk ik ga doen is mijn ketting, die ik al heb, en de armband waarvoor ik tegen die tijd de juiste bedels heb, meenemen wanneer ik de jurk ga ophalen. Ik mag dan toch nog een keer passen, en dan kan ik meteen zien of het staat.

Mocht het niet staan dan heb ik nog een week om iets nieuws te vinden *grinnik*. Ik zie mezelf al door de stad sjezen naar allerlei juweliers :wink:

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Pandora Armband
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2008, 17:55:14 »
Ik zou indd ook even kijken of hij bij je jurk staat.  Anders zou ik het zeker doen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Pandora Armband
« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2008, 12:22:44 »
Wat kan ik nog zeggen.
Als het staat zou ik het zeker doen.
Maar persoonlijk ben ik ook niet zo van de pandora, ik vind het ook vrij grof voor bij een trouwjurk.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
Dus ben benieuwd waar je uiteindelijk mee trouwt!

Elmoo

  • Gast
Pandora Armband
« Reactie #7 Gepost op: 19 april 2008, 20:58:31 »
Persoonlijk vind ik zo'n armband erg mooi, vooral als je hem kunt afstemmen op je jurk ;-)
Ikzelf had het denk ik ook als assesiore gedaan, als ik geen handschoenen had :-)

Airtjuh

  • Gast
Pandora Armband
« Reactie #8 Gepost op: 29 april 2008, 12:53:07 »
:biggrin:  ik draag over een maand mijn trollbead armband, toen in mijn jurk voor de eerste keer ging passen kreeg ik van de dames daar te horen die armband doe je wel af he? Nee was mijn antwoord. ik vind het heel belangrijk dat je kunt doen wat bij jouw past dus als jij die armband om wil dan moet je dat doen. Voor mij was de keuze heel makkelijk want er zit een kraal aan waar ik mee ten huwelijk ben gevraagd (je doet je verlovingsring toch ook niet af) alleen heb ik wel mijn gekleurde kralen om gewisseld voor wit, zwart en zilver.

lekker doen dus wat jij mooi en belangrijk vind! (maar das mijn mening)

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Pandora Armband
« Reactie #9 Gepost op: 29 april 2008, 18:24:13 »
Ik doe 'm in ieder geval om bij de laatste keer afpassen - maar mijn moeder heeft inmiddels een armbandje gekocht voor bij mijn kettinkje, dus dat vind ik ook wel heeeeeel lief. Ik heb nu dus keus haha!

En vanmiddag - oei ... ik heb een ongeplande aankoop gedaan en best een dure ook. Ik liep bij Siebel binnen om te vragen of onze ringen toevallig al aangekomen waren, en ook om de ring die nu op de plek zit waar straks mijn trouwring komt groter te laten maken, zodat hij aan de andere hand om de middelvinger kan. En toen zag ik witgouden oorbelletjes die echt perfect staan bij mijn trouwring.

Ik ben niet zo'n oorbellen mens, maar dit was zo'n perfecte match dat ik ze toch heb gekocht. Auw auw portemonnee ... maar ik denk echt dat ik er heel erg veel spijt van had gekregen als ik het niet gedaan had :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards