Alles over trouwen > Kleding

Wanneer De Lingerie?

(1/4) > >>

Elmoo:
Als het goed is kan ik begin mei voor het eerst mijn trouwjurk gaan passen.
Ik moet daarvoor sowieso een strap-less bh hebben (want het is een strap-less jurk).
Wanneer hebben jullie je bruidslingerie aangeschaft? Doe je dit voor of na de eerste keer passen?
En zijn er nog belangrijke dingen waar je op moet letten?

ps. de bruidszaak waar ik mijn trouwjurk heb gekocht beschikt zelf niet over lingerie..

Marije en Niels:
Hoi,

Ik zou wachten tot na het passen van je jurk.
Waarschijnlijk geeft de bruidszaak je onder je jurk een torselet voor het idee.
Daarna kun je dan zelf beslissen of je deze torselet ook bij je jurk koopt of dat je nog verder zoekt.

Zo ging het bij mij in ieder geval.

Marjoleinmm:
ik heb gewacht met het kopen van lingerie nadat ik de jurk heb gepast. Dan kun je kijken wat er mooi onder staat en je krijgt advies van verkoopster. Ik heb mijn lingerie ook niet bij de bruidsmodezaak gekocht, want ze hadden daar ook niet wat ik zocht! succes!

lune:
Ze hebben mij gezegd toen ik de jurk kocht, dat ik moest zorgen dat ik bij de eerste keer weer passen (drie mnd voor datum) de lingerie bij heb. Ik kon dat daar kopen (daarvoor wel weer een extra afspraak maken) of het ergens anders kopen en meebrengen.

lodi:
de eerste keer passen en de tweede keer om op maat te maken, kreeg ik lingerie van de bruidsmode zaak, ze hebben aangegeven de laatste keer mijn eigen lingerie en schoenen mee te nemen, zodat ze alles pas kunnen maken.
Ik heb de jurk ik januari gekocht en de lingerie een maand geleden.
succes :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie