collapse

Auteur Topic: De Eerste Stap Is Gezet!  (gelezen 7241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Gepost op: 21 april 2008, 11:30:47 »
eindelijk!!! de eerste stap is gezet! vanochtend gebelt naar een trouwlocatie om eens te kijken.
aanstaande zondag hebben we de afspraak, bij de lindenhof in delft.

is iemand daar wel eens wezen kijken?

ben helemaal happy! hahaha  :biggrin:

chantalentom

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2008, 12:19:10 »
Veel plezier zondag!

Charles & Ilonka

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2008, 12:26:22 »
wow spannend!! kan me nog wel goed voor de geest halen hoe spannend ik het vond om te gaan kijken...en dan de eerste lokatie ieksssss wat viel dat vreselijk tegen zeg....zowel de lokatie als de mensen...
gelukkig was de 2e meteen raak we hadden er een super gevoel bij met alles!!
ja zo ga je een drukke spannende maar leuke tijd tegemoet!!

veel plezier een zondag!!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2008, 12:56:28 »
Veel succes zondag.

Bij ons vielen er gelijk 2 locaties af van de drie bij het bezichtigen, dus voor ons was de keuze makkelijk  :biggrin:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2008, 22:35:31 »
Hoi! Ik ben niet binnen geweest bij de Lindenhof, maar heb er wel om heen gelopen. Op zich is het gebouw en het terrein erg mooi, maar wat ik jammer vind is dat het echt midden in een woonwijk ligt. Je ziet aan alle kanten huizen er om heen. Op zich kun je dat op foto's natuurlijk prachtig weg werken, maar voor mij was dat wel een minpunt.

Ik hoop dat ik de voorpret nu niet heb bedorven trouwens *bloos*

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #5 Gepost op: 22 april 2008, 09:59:58 »
haha nee hoor je hebt niks bedorven!

ben blij dat je het zegt. dat zal voor mij namelijk ook een groot minpunt zijn. maar we zullen zien. we gaan in ieder geval wel naar die afspraak en kijken dan verder. is het een beetje een groot terrein er om heen? of viel dat ook tegen?

liefs

kim&wouter

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #6 Gepost op: 25 april 2008, 18:55:26 »
LINDENHOF is geweldig mooi..heb er een bruiloft gehad van familie.. mooiste lokatie ooit.. heb er ook naar gekeken voor ons maar het is erg prijzig.. maar verder is het helemaal top. als we genoeg centjes hadden gehad dan had dat mijn keus geweest..

succes met kijken
 liefs kim

Alexia

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #7 Gepost op: 25 april 2008, 19:41:28 »
spannend :biggrin:

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #8 Gepost op: 27 april 2008, 20:37:19 »
HET WAS VERSCHRIKKELIJK!

wat een afgang! ik had verwacht dat er een parkje om heen zou zijn wat dus niet het geval is. je kijkt tegen huizen aan. verder willen we de ceremonie buiten houden en dan kun je op een vlondertje trouwen :huh:  van binnen vond ik het er helemaal niet uit zien. oudbollig. gaten in de vloeren.

we zijn daarna van de zelfde eigenaar ''event compagnie'' nog even gaan kijken bij de andere locaties (daar hadden we geen afspraak). gelukkig maar dachten wij. want als dat ook zo tegen valt. maar ik ben echt verlieft geworden op een andere locatie van ze. namelijk VOORLINDEN! wauw zeg. wat een huis! morgen ga ik gelijk bellen om een afspraak te maken om het van binnen te bekijken.

[attachment=7960:attachment] dit is voorlinden

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #9 Gepost op: 28 april 2008, 07:24:46 »
Woe, ziet er erg mooi uit! Zo zie je maar dat je bij een tegenvallen ineens wél mooi dé locatie kunt vinden!!!

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #10 Gepost op: 28 april 2008, 10:19:47 »
ojee.. belde net voorlinden om een afspraak te maken. hoor ik ineens dat ik het wel kan bezichtigen. maar dat ze pas in september weten of de locatie bij hun bedrijf blijft.  :sad:  dus het zou dan betekenen dat als het niet zo is we ineens opzoek moeten naar een andere locatie! heb wel een afspraak gemaakt om toch te gaan kijken maar weet echt niet of het verstandig is om al die tijd in onzekerheid te moeten leven.

we trouwen 07-08-09 en willen een mooi landhuis met landgoed.
mog het niet door kunnen gaan op voorlinden hoe vinden we dan binnen 11 maanden voor die datum iets nieuws? :unsure:

nadkid

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #11 Gepost op: 28 april 2008, 11:25:30 »
hoe ver mag het van Delft weg zijn? Wij trouwen namelijk op een landgoed met heel veel hectaren groen eromheen maar dan wel in de prov. Utrecht (Landgoed Beukenrode). Maar goed hier in de omgeving zijn sowiezo wel heel veel mooie landgoeden, weet niet of dat erg verschilt met de omgeving Delft...

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #12 Gepost op: 28 april 2008, 13:05:46 »
nadkid: wij wonen in de buurt van zoetermeer. en vanaf hier is het 47 minuten rijden naar utrecht dus dat vinden we eigenlijk iets te ver. dan moeten we namelijk ook het vervoer van onze gasten gaan regelen.
beukenrode is wel een hele mooie locatie! ik had hem al eerder op internet gevonden en stond in het begin ook zeker op mijn lijstje. ik heb voor de zekerheid wel informatie aangevraagt want als de prijzen mee vallen dan is het wel te overwegen om vervoer voor de gasten te regelen.

bedankt voor het mee denken!

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #13 Gepost op: 9 mei 2008, 14:11:39 »
vandaag hadden we eindelijk de afspraak op voorlinden!

het was echt helemaal geweldig! we waren natuurlijk al helemaal gevallen op de buitenkant maar van binnen was het ook super mooi.

wat alleen wat minder is, is dat ze een geweldige tuin hebben en wij heel erg graag de ceremonie in de tuin willen houden. maar volgens de vrouw van de rondleiding konden we er wel even achteraan gaan bij de gemeente van wassenaar. heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad?

ik had al verteld dat ze zelf pas wisten in september of het landgoed bij hun bedrijf bleef. dat komt dus omdat ze het zelf huren van een andere eigenaar en die bepaalt in september of het contract door loopt.

Maria

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #14 Gepost op: 9 mei 2008, 14:57:56 »
Waarom ga je ook niet eens kijken bij kasteel de Keukenhof in Lisse? Wij zijn een paar keer op een evenement op dat terrein geweest en dat is echt prachtig! Niet te ver van Zoetermeer, en zeker niet alleen bloemenvelden.

xbruidjex

  • Gast
De Eerste Stap Is Gezet!
« Reactie #15 Gepost op: 9 mei 2008, 16:31:33 »
het ziet er inderdaad prachtig uit als ik de site zie. alleen vind ik het een beetje jammer dat er nergens iets over trouwen op de site staat. dus kun je ook niet alvast informatie aanvragen..

maar ik denk dat we daar ook maar eens een kijkje moeten gaan nemen. bedankt!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards