collapse

Auteur Topic: Zonnetje... En Sporten...  (gelezen 3702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Zonnetje... En Sporten...
« Gepost op: 23 april 2008, 13:23:40 »
Zijn jullie nu ook zo 'bang' om te verbranden tijdens dit voorjaarszonnetje, terwijl jullie trouwdag op de stoep staat? Ik ben bang om dan strepen te krijgen, terwijl mijn jurk strapless is. En om nu al een strapless shirtje aan te doen (heb ik niet eens), vind ik ook nog iets te bloot /zomers. Dus dan maar niet naar buiten?

pff...begin me nu toch met dingen rekening te houden...had ik niet verwacht.

Voor mij duurt t nu nog iets meer dan 4 weken. Maar begin nu ook voorzichtiger te worden met sporten. Ik doe dan aan waterpolo, al 12 jaar. En enige wat ik ooit aan blessures heb gehad is een gekneusde rib en een gekneusde vinger....maar moet er niet aan denken om de komende 4 weken nog iets te krijgen.  Ook heb ik nog een toernooi (laatste weekend voor de trouwdag) op de planning staan. Had genoeg aanmeldingen voor ons team, en ik had mezelf niet meegerekend om mee te doen. Maar nu zegt ineens iedereen af, en moet ik straks alsnog meedoen :S...daar gaan me lange nagels :S

Pff...waar een mens zich al druk om kan maken...

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Zonnetje... En Sporten...
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2008, 13:56:52 »
Ik maak me niet zo druk om strepen ... maar meer om dingen als een koortslip of ziek worden of zo. Dit weekend heb ik een behoorlijke dosis zon gevangen en ja hoor - meteen een dikke lip. Ik word er zo moedeloos van :sad:

Kleintje

  • Gast
Zonnetje... En Sporten...
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2008, 14:05:16 »