collapse

Auteur Topic: Boos En Teleurgesteld!gefrustreerd!  (gelezen 14327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Boos En Teleurgesteld!gefrustreerd!
« Reactie #75 Gepost op: 6 juni 2008, 14:46:16 »
Zo even een update in dit hele familie verhaal.
Zit met onzettende zenuwen in mijn buik.
Want jawel, vanavond vieren we de verjaardag van mijn lief een beetje.
met zijn vader .... en die weet nog niet dat we toch ook de familie van moederskant volledig hebben uitgenodigt.
Als het erop aan gaat komen hebben we besloten om er maar 1 ding over te zeggen. En dat zal ik of mijn aanstaande doen... hou je van je zoon? Ja? Dan heb je op dit moment een behoorlijke vreemde manier omdat te laten blijken, en als het echt zo is, zoals jij zegt dan ben je er gewoon bij.

Na goed overleg met de broer van mij as hebben we dit besloten. Eerst wilde ze een brief/email sturen maar dat hebben ze toch maar niet gedaan gisteren. Dus laten we het erop aankomen. Misschien dat zijn vader tot inzicht is gekomen (wonderen zijn de wereld nog niet uit) echter zal hij dat dan ook niet even komen zeggen ofzo....!
We zullen wel zien.

Er zijn nog wat zieke dingen gepasseerd, maar het ontbrak aan de moed om daar over te schrijven, het komt erop neer dat we eigenlijk alles wilde afblazen en niet meer wilde trouwen. Maar na een goed gesprek met vooral elkaar, hebben we besloten toch te gaan ervoor. En nu we ook onze ceremonie meesters hebben ingelicht over ons verdriet, pijn, vreugde en planning hebben we er al het vertrouwen in.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun de laatste weken, het heeft mij en wieb erg goed gedaan. Te lezen dat mensen het net zo absurd vinden en ervaren als wij. Daarnaast gaat het goed met mij en de baby. Het rustig aan principe gaat nog niet altijd helemaal vlekkeloos. Maar ik doe echt mijn best om rustig aan te doen, en te blijven passen op mezelf. Nog 2,5 week tot aan onze trouwerij, maandag proefkapsel, jurk afpassen aaah! (als verrassing wieb zijn pak ook afpassen hij weet alleen dat hij vrij is) en dit weekend vrijgezellefeesten... hmm ze wilde gaan breakdancen met mij... handig met zo'n dikke buik.
Kortom de lol komt weer wat terug. En ik ben van plan dat gevoel, dat fijne en bijzondere voorlopig even vast te houden!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Boos En Teleurgesteld!gefrustreerd!
« Reactie #76 Gepost op: 7 juni 2008, 10:25:27 »
Wat een goede opmerking gaan jullie plaatsen, ik mag hopen dat dit wat indruk mag maken.
Jammer dat het zover heeft moeten komen dat jullie alles af wilden blazen, dat moet niet kunnen.
Maar ik begrijp het wel, als je al zo ontzettend veel gezeur over je heen hebt gehad dan is het voor je gevoel een keer klaar!
Maar gelukkig zetten jullie alles gewoon nog door.

Heel veel plezier met het afpassen van jullie kleding en natuurlijk je proefkapsel.
Geniet ervan, en laat de voorpret niet bederven door een paar mensen zonder enig verstand.

Tally

  • Gast
Boos En Teleurgesteld!gefrustreerd!
« Reactie #77 Gepost op: 8 juni 2008, 21:55:59 »
Hoi Manike,

Hoe is het nu met jou en je gezondheid (en niet te vergeten de kleine!)?

Ik ben heel erg benieuwd hoe het gesprek gegaan is met de familie, en ik hoop dat het allemaal naar wens verlopen is.

Hier worden de verhalen steeds bizarder...denk ik het eindelijk op de rit te hebben... en dan hoor ik weer van alles waarbij mijn haren overeind gaan staan... dus hier zijn de gemoederen nog niet rustig.

We zitten wat dat aangaat redelijk in hetzelfde schuitje, behalve dat jij ook nog eens goed om de kleine moet denken. Gelukkig denkt je a.s. man ook aan jou en zijn ukkie

Groetjes Chantal

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards