collapse

Auteur Topic: Tijdens De Fotoreportage  (gelezen 5357 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Tijdens De Fotoreportage
« Gepost op: 4 mei 2008, 00:07:38 »
Kwam ineens met deze vraag te zitten:

Nemen jullie ook een extra persoon mee met de trouwreportage? Om de eventuele accessoires bij de hand te houden (kleed, paraplu of eventueel persoonlijke dingen), jurk goed te leggen en dat soort dingen?

Zo nee, hoe gaan jullie dit soort zaken dan wel regelen?

Ik heb zelf de neiging om het niet te doen, omdat ik het een moment zou moeten worden met mijn aanstaande en mij. Dat we dus geen afleiding hebben van anderen en dat de fotograaf er "eigenlijk niet bij is", maar wel de mooie momenten vast kan gaan leggen. Maar ik heb dus eigenlijk geen idee hoe we dit anders moeten gaan oppakken. Chauffeur is er dan wel, en ik denk dat we hem bij enkele foto's (in combinatie met de auto) er bij betrekken, maar voor de rest mag hij lekker een kop koffie drinken.

Groetjes Rixt

JoyceD

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2008, 00:20:11 »
Wij nemen wel iemand extra mee met foto`s maken.
Dat moet ook wel want wij hebben 6 bruidskinderen !
Die gaan echt niet in een rij staan tot de fotografe mijn as en mij op de foto heeft gezet !
Er worden foto`s gemaakt van mijn as en mij alleen en foto`s van ons met de bruidskinders .
Verder is het idd wel handig als iemand alle spulletjes mee kan nemen die we eventueel nodig zullen hebben.
De plu moet zeker mee en denk ook de deken of laken !
Wij trouwen in december , dus grote kans op regen/sneeuw/hagel etc.

Maar als je geen bruidskinders hebt of je wilt ze er niet bij op de foto`s hoef je niet iemand mee te nemen lijkt me .
Een laken/deken en plu doe je in een tas en dan in de auto !
De fotograaf zal wel helpen met het laken of de deken (die van ons zou dat wel doen in elk geval).

Groetjes Joyce

Sylvia en Andre

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2008, 00:23:35 »
Wij nemen een van de ceremoniemeesters mee naar de fotoreportage. In de eerste plaats omdat we deel van de foto's in zijn tuin gaan maken en omdat we met uilen roofvogels aan de gang gaan, is een extra paar handjes altijd handig. En de dochter van hem, tevens ons suikernichtje en ringenmeisje, is helemaal gek van vogels en die mag ook mee. Ze weet helemaal van niets dus dat gaat ze helemaal "vet stoer en gaaf" vinden.

maikaenroy

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #3 Gepost op: 4 mei 2008, 09:10:17 »
ik neem mijn zusje mee met de foto's
ze kan dan de spulletjes bij zich houden , zich met de hond druk maken want we willen een aantal foto's met hem er bij hebben en niet te vergeten mijn jurk steeds goed leggen , me sleep is net te lang krijg het zelf niet mooi dus vandaar

K en P

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #4 Gepost op: 4 mei 2008, 09:23:19 »
Wij hadden mn zusje meegenomen.
Zij had ook een fototoestel bij zich zodat ze ook foto's kon maken van de fototreportage.
Erg leuk, want savonds hadden we meteen een heleboel foto's!

Ook heeft ze mn jurk goed gelegd, mn tas met alle spulletjes erin bij zich gedragen, paraplu's bij zich gehouden, en mn bloemen elke keer bij zich gehouden (die vergat ik echt overal  :tongue:  )

Maar wij hebben ook nooit de gedachte gehad van lekker rustig met zn 2-en.
Voor ons was het echt een dag voor iedereen, dus ook met de fotoreportage.
Vreselijk veel plezier gehad met zn allen  :biggrin:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #5 Gepost op: 4 mei 2008, 09:27:00 »
Hebben wij nog niet over nagedacht, maar ik geloof niet dat wij zoiets doen. Onze CM gaat door naar het gemeentehuis omdat wij daar iedereen laten verzamelen. Ligt bij ons misschien ook aan de fotolocatie, want wij hebben nu ook een locatie op het oog, die vlakbij het gemeentehuis ligt

Moeten we nog even over nadenken dus  :blink:

Kitty78

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #6 Gepost op: 4 mei 2008, 09:29:06 »
wij gaan eerst foto's maken met de fotograaf en daarna even kijken hoe het weer is, want er moeten nog foto's gemaakt worden met onze hond erbij, dus denk dat we niemand meenemen naar de fotoshoot, er moeten er 3 zich klaarmaken om met de hond naar een plek toe te komen hihhi

Alexia

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #7 Gepost op: 4 mei 2008, 09:57:49 »
onze CM is mee en ik heb nog 4 bruidsmeiden (12, 14,16 en 22) dus dat gaat wel goedkomen.

happygirl

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #8 Gepost op: 4 mei 2008, 10:20:35 »
Wij hadden de cm bij ons, ze hielt zich keurig op de achtergrond maar zorgde er wel voor dat we op tijd naar de volgende locatie gingen. Ook doreg zij het kleedje.....het heeft me helemaal niet gestoord.....al hadden er 200 mensen staan kijken ik volede me helemaal alleen met mijn kersverse man! (en dolgelukkig :wub:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #9 Gepost op: 4 mei 2008, 16:53:10 »
Wij hebben niemand meegenomen. Bij ons hielp de chauffeuse van de auto en de fotograaf legde zelf mijn jurk recht. Bij ons kon het ook niet omdat we maar met 2 auto's opde fotolocatie mochten en we hadden geen plek meer voor een extra persoon. Het ging allemaal prima en ik heb die persoon ook echt niet gemist.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #10 Gepost op: 4 mei 2008, 16:59:04 »
Wij hadden niemand mee, maar ook geen atributen.
Wij wandelden gewoon overal en nergens en de fotograaf schoot de foto's.
Komt misschien ook omdat we geen geposeerde foto's hebben.

Ivy

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #11 Gepost op: 4 mei 2008, 18:14:40 »
in het begin waren er mijn zus en vrienden erbij, omdat het dochtertje van mn zus het bruidsmeisje was en de vrienden op de hond pasten en die moesten natuurlijk ook op de foto, maar daarna zijn zij weg gegaan en waren het alleen wij en de fotograaf..
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2008, 18:15:16 door Ivy »

Elmoo

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #12 Gepost op: 5 mei 2008, 17:29:18 »
Het nichtje van mijn aanstaande gaat mee. Zij filmt de gehele dag en het leek ons erg leuk om ook de fotoreportage te laten filmen.

Mijn neef is afgelopen vrijdag getrouwd. Tijdens hun fotoreportage is hij door een stoel gezakt waar hij op moest staan, helaas was er toen niemand bij om dat te filmen  :biggrin:

Cella

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #13 Gepost op: 5 mei 2008, 17:42:40 »
Wij nemen er zowiezo 2 mee maar of we daar iets aan hebben weet ik niet aangezien ze 2 en 4 zijn.
Dus denk dat ik ook een van de mama's meeneem om de kids in de gaten te houden.

X

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #14 Gepost op: 5 mei 2008, 19:46:32 »
Wij hebben niemand extra meegenomen. De fotografe heeft alle spulletjes die zij nodig had voor de foto's bij zich gehouden (bijv. plastic om op te zitten als dat nodig was) en verder lag alles gewoon in de auto, als we iets nodig hadden gehad waren we daar zo geweest. Maar we hadden tijdens de reportage verder niets nodig en onze reportage duurde ook niet zo lang.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #15 Gepost op: 6 mei 2008, 22:57:14 »
Als ik dit allemaal zo lees en nog eens heb overlegd, dan nemen we ook niemand extra mee.
Ik neem aan dat de fotograaf er wel op bedacht is, dat hij let op dat onze kleding goed zit.
Anders loopt de chauffeur ook nog ergens rond. "t zal allemaal wel goed komen...

Groeten Rixt

RainbowR1

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #16 Gepost op: 7 mei 2008, 08:40:31 »
Ben aan het twijfelen of mijn bruidsmeisjes meegaan of dat het een intiem moment met zn 2-en (en de fotograaf :tongue:) wordt. Misschien dat in het park de bruidsmeisjes meegaan en dat in het oude centrum we alleen met zn 2-en gaan.

rupsje

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #17 Gepost op: 7 mei 2008, 10:23:24 »
Wij hebben mijn jongste zusje meegenomen. Zij is een heerlijk giegelbekkie en dat leek ons wel handig om de sfeer er in te houden  :biggrin:  
Voor ons was het belangrijk om de lol er in te houden, het moest tenslotte wel onze mooiste en ook leukste dag worden!
Bovendien kon ze idd ook dingen vast houden, dan had ik mn handen vrij. We hebben haar af en toe ook bij de shoot betrokken,
b.v. bij het bellenblazen aan een picknicktafel. Erg gezellig, en het leverde nog leuke foto's op ook!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #18 Gepost op: 7 mei 2008, 11:06:55 »
Wij hadden één van onze ceremoniemeesters mee en het was enorm handig dat hij erbij was! Zo had ik ook een fleecedeken bij me, omdat het nogal koud was. Die hield hij gewoon steeds vast en als we weer ff tussen een paar foto’s inzaten deed hij de deken weer bij me om. Verder kon hij een beetje helpen met het sjouwen van de spullen van de fotograaf (trapje enzo).

Ik vond het heel handig en het was ook gewoon gezellig. Na een tijdje konden we van de kou niet meer lachen… Maar de Cm (mijn broertje) deed zo raar, dat we wel moesten. Dus wat dat betreft was het ook gewoon handig!

Noukie

  • Gast
Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #19 Gepost op: 7 mei 2008, 17:25:00 »
Ik had mijn getuige (is tevens een van mn beste vriendinnen) bij me. Ik vond dat erg prettig. Zij hield een tas bij zich waarin al mijn zooi zat. En een deken die ik tussen de foto's even om kon slaan, erg prettig.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards