collapse

Auteur Topic: Kado Voor Je A.s.  (gelezen 12761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Gepost op: 8 april 2005, 12:21:07 »
Ik las het bericht van bruidje over het schilderij die ze voor haar a.s. heeft laten maken, dit bracht me op het idee voor dit topic.....

Geven jullie je a.s. man een kado??????????

Ik heb helaas de centjes niet voor een groot kado, maar geef Johan zijn vrijgezellenfeest kado.
Dit is wat hij graag wilde, maar ik zag het niet gebeuren, dus ben ik aan het regelen gegaan........

Yvonne

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2005, 12:22:08 »
ik wil hem heel graag iets blijvend geven, maar heb absoluut geen idee wat...........
Hij weet ook nix

WitchPower

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2005, 12:35:47 »
ik wil een keer op een mooie dag een foto van mij op mijn motor laten maken... een beetje sexy foto  Ik weet dat hij dat geweldig vind, dus dat ga ik waarschijnlijk wel doen....

natascha

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #3 Gepost op: 8 april 2005, 12:37:43 »
Voor tips voor jarratels moet je bij Yvonne zijn !!!!!!!!!!!!!!!! :hump:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #4 Gepost op: 8 april 2005, 12:39:58 »
Ik denk niet dat ik hem een kado ga geven op onze trouwdag. Tenzij ik iets tegen zou komen dat een ideaal kado zou zijn. Maar ik ga niks verzinnen.

Yvonne

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #5 Gepost op: 8 april 2005, 12:40:32 »
kom maar op met de vragen!!!!!

Ik weet alles....  :nana:  :tongue:

Maryloes

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #6 Gepost op: 8 april 2005, 12:53:36 »
Bart heeft z'n cadeau al! Toen we voor ringen gingen kijken was ie meer geinteresseerd in de horloges dan in de ringen. Hij had een hele mooie gezien, dus vroeg of hij die mocht kopen ( jaja netjes toestemming vragen  :biggrin:  ) voor het trouwen.

Heb uiteindelijk horloge cadeau gedaan!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #7 Gepost op: 8 april 2005, 12:54:12 »
ja natuurlijk krijgt hij een cadeau!! hij krijgt van mij een Yoko...

De yoko is een symbool van liefde, troost en samen zijn. De twee omarmde figuren beelden bescherming en geborgenheid uit.

Yvonne

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #8 Gepost op: 8 april 2005, 13:01:37 »
mooie gedachte!!

natascha

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #9 Gepost op: 8 april 2005, 14:39:01 »
[quote name=\'Maryloes\' date=\'08 April 2005, 12:53\']Bart heeft z'n cadeau al! Toen we voor ringen gingen kijken was ie meer geinteresseerd in de horloges dan in de ringen. Hij had een hele mooie gezien, dus vroeg of hij die mocht kopen ( jaja netjes toestemming vragen  :biggrin:  ) voor het trouwen.

Heb uiteindelijk horloge cadeau gedaan!
[post=\"17874\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Goed afgericht, bij ons is het andersom.......

Sannievermeer

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #10 Gepost op: 8 april 2005, 14:45:35 »
hij gaat van mij de dag na het trouwen een champage ontbijtje krijgen!! Waarschijnlijk!!

Maryloes

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #11 Gepost op: 8 april 2005, 15:17:02 »
[quote name=\'natascha\' date=\'08 April 2005, 13:39\'][quote name=\'Maryloes\' date=\'08 April 2005, 12:53\']Bart heeft z'n cadeau al! Toen we voor ringen gingen kijken was ie meer geinteresseerd in de horloges dan in de ringen. Hij had een hele mooie gezien, dus vroeg of hij die mocht kopen ( jaja netjes toestemming vragen  :biggrin:  ) voor het trouwen.

Heb uiteindelijk horloge cadeau gedaan!
[post=\"17874\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Goed afgericht, bij ons is het andersom.......
[post=\"17947\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hihi :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:
( Moet er wel bij zeggen dat ie dat normaal niet doet hoor, maar deze was errug duur )

Maryloes

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #12 Gepost op: 8 april 2005, 16:20:50 »
[quote name=\'Mike & belinda\' date=\'08 April 2005, 14:48\']Maryloes, hij heeft zijn cadeau al gehad  :)  :) wel leuk om hem een horloge te geven, gaat hij hem op de grote dag dragen
[post=\"17958\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Hij heeft hem al om!

natascha

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #13 Gepost op: 8 april 2005, 16:34:49 »
Wanneer ze gaan trouwen heeft hij er al lang een nieuwe batterij in.....
Wel een heel leuk kado, en echt iets dat blijvend is.....
En krijg jij ook wat van hem?

Maryloes

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #14 Gepost op: 8 april 2005, 16:40:08 »
Het is een horloge zonder batterij, kinetic, dus geen nieuw batterijtje nodig. Tis inderdaad een vroeg cadeautje.

Weet niet of ik wat van hem krijg, reken nergens op, want zo is ie niet, maar wie weet :wink:

Yvonne

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #15 Gepost op: 8 april 2005, 16:41:38 »
leuk idee dat klokje.
Nu maar hopen dat ik ook wat voor jou bedenkt!!!!!!

Maryloes

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #16 Gepost op: 8 april 2005, 16:45:52 »
Hahaha, hij is zuiniger op z'm horloge dan op mij. Als ie naar het voetbalveld gaat, laat ie hem thuis. Gaat ie klussen, doet ie hem af!!

Maar wel schattig en het is fijn dat ie er zo blij mee is :tongue:

ikki

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #17 Gepost op: 8 april 2005, 19:14:22 »
Wij doen niet aan kadoo's!!!!!
Ik hoop ons kado in de huwelijksnacht zelf te maken :wub:

Natasja

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #18 Gepost op: 8 april 2005, 19:56:01 »
[quote name=\'ikki\' date=\'08 April 2005, 19:14\']Wij doen niet aan kadoo's!!!!!
Ik hoop ons kado in de huwelijksnacht zelf te maken :wub:
[post=\"18050\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

aaaaaaaaaaaaaw lief!!! hihihihihi

Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik heb wel een gedicht voor hem geschreven. Ik wilde die eerst in het stadhuis voorlezen maar nu durf ik niet meer zo goed.

Groetjes
natasja

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #19 Gepost op: 8 april 2005, 20:20:00 »
Hahahaha ik ben zijn cadeau...hij mag mij op de huwelijksnacht uitpakken.... :tongue:

natascha

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #20 Gepost op: 9 april 2005, 09:14:39 »
Ja, die is goed..........ik verwacht ook niks, Johan geeft niks met Valentijn, niet met onze 5-jaar-verloofd-dag, ik mag blij zijn als ik straks iets met mijn verjaardag krijg wat ik leuk vindt.
Hij koopt vaak iets wat hij graag wil.... :bleh:

sannie28

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #21 Gepost op: 9 april 2005, 11:03:44 »
Ik vind dat ook moeilijk hoor had er ooik nog nooit van gehoord dat zoiets gedaan word met een huwelijk

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #22 Gepost op: 9 april 2005, 12:55:14 »
[quote name=\'natascha\' date=\'09 April 2005, 09:14\']Ja, die is goed..........ik verwacht ook niks, Johan geeft niks met Valentijn, niet met onze 5-jaar-verloofd-dag, ik mag blij zijn als ik straks iets met mijn verjaardag krijg wat ik leuk vindt.
Hij koopt vaak iets wat hij graag wil.... :bleh:
[post=\"18124\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Hahaha, nu ik krijg ook nooit wat met Valentijnsdag. Dat is één keer gebeurd, 10 jaar geleden...maar toen kwam ik thuis uit het ziekenhuis omdat m'n dochter 13 febr. geboren was.

Met kerst moet ik altijd mijn eigen cadeautjes kopen en voor m'n verjaardag krijg ik van hem ook niets...dit omdat hij 2 dagen later jarig is.
Vroeger kreeg ik altijd een bos rozen voor mijn verjaardag...maar dat wordt steeds duurder, ik kreeg altijd het aantal rozen naar hoe oud ik werd.

Moederdag, tja dan moet ie wel want de kinderen maken hem anders gek.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #23 Gepost op: 9 april 2005, 13:39:54 »
nou ik krijg wel heel veel van chris....  ik krijg wel eens een bos bloemen van hem en kaartjes.... ook krijg ik voor mijn verjaardag altijd een cadeau wat ik graag wilde hebben.... andersom gebeurt dit uiteraard net zo.....

Daan

  • Gast
Kado Voor Je A.s.
« Reactie #24 Gepost op: 10 april 2005, 14:08:59 »
Wij hebben afgesproken om helemaal niets te doen... Wij lopen ons met verjaardagen al helemaal rot te zoeken laat staan nu.. We vinden het al heel moeilijk om voor de daggasten voor een ieder iets aparts te kopen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards