collapse

Auteur Topic: Word Er Wat Moedeloos Van....  (gelezen 5446 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dieseltje

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Gepost op: 15 mei 2008, 10:07:05 »
:sad:
Word er een beetje moedeloos van en kom eens lekker van me afzeuren hier.
Wij hebben zo'n 5 weken geleden de kaarten verstuurd, we trouwen 20 juni. Nu hebben we uiteraard gevraagd of mensen willen laten weten of ze wel of niet gaan komen. Groot werd het niet echt, zo'n 20 daggasten en zo'n 65 avondgasten (incl. daggasten).

Nu hebben we geen standaard vrienden/familieleden en dus had ik al wel wat problemen verwacht maar op dit moment stromen de afzeggingen binnen en het ergste vind ik nog de rotsmoezen die eraan gehangen worden :blink:

Van de daggasten gaat dus ongeveer maar de helft komen, vind ik echt heel erg omdat je toch veel moeite doet voor die mensen, je wilt ze er immers graag bijhebben.
De een vindt een uur rijden te ver/lang, de ander kan/wil er geen vrij voor nemen, weer een ander moet 8 weken lang aan de zijde van de hond doorbrengen (notabene mijn getuige....), weer een ander (hij en partner) zijn in juni uitgerekend van hun eerste kind maar weten nu al zeker dat ze niet gaan komen ookal is het kind er wel/niet en voelt de zwangere zich goed genoeg.....(hierbij gaat het om mijn bloedeigen broer, waarvan ik vind dat hij gewoon aanwezig hoort te zijn bij de bruiloft van zijn enige zus als alles goed is met zijn zwangere vriendin en kind.... Dat zij niet mee wil komen ivm een uur in de auto zitten oke, maar hij kan dan toch wel komen? Of ze moet net dan aan het bevallen zijn, dan is het een ander verhaal natuurlijk....)
Weer een ander (opa...) voelt zich niet op zijn gemak op zo'n dag en komt dus pas 's avonds naar het feest en niet overdag.

Pfffff....ik was tot nu toe rustig en keek er naar uit, maar merk dat ik het me nu toch onderhand wel aan ga trekken en er niet vrolijker van word. Ik weet wel dat het toch gewoon doorgaat en dat je voor elkaar trouwt, maar toch doen die afzeggingen wel wat zeer. Vooral als het dus van die rare smoezen zijn.... :sad:
Ik kan sowieso al een andere taart gaan bestellen en al, denk je dat je alles zo'n beetje geregeld hebt....

Iemand die mij een beetje op kan peppen? :unsure:
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2008, 10:34:23 door dieseltje »

Maartje83

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2008, 10:20:11 »
Jeetje, wat een vervelende situatie zeg! En sommige smoezen klinken mij inderdaad ook wat vergezocht in de oren (maar dat is dan ook een nare eigenschap van mij: achterdocht, haha!).
Wij hebben op onze lijst tot nu toe ongeveer evenveel gasten staan als jullie, en ik ga er eigenlijk van uit dat alle daggasten (in ons geval 18) toch wel zullen komen. Maar blijkbaar is dat dus niet zo vanzelfsprekend...
Aan de ene kant kun je nu denken: dan weet ik in ieder geval wat ik aan ze heb.
Maar ja, het zijn ook mensen die heel dicht bij je staan...

Moeilijk hoor!

Oja, nog even oppeppen ;-) : de mensen die er wel zijn op jullie mooiste dag houden van jullie, en zullen er samen met jullie een geweldig feest van willen maken!
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2008, 10:21:17 door Maartje83 »

Sylvia en Andre

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2008, 10:53:53 »
Lees ik nu echt dat zowel je getuige als je broer het laten afweten met flauwe smoesjes zoals dat verhaal van de hond ????? Het lijkt wel of er een boycot tegen jullie huwelijk aan de gang is. Ik zou denk ik de handdoek in de ring gooien. Dit is wel heel bizar zeg. Bij ons heeft ook nog niemand geargeerd, maar van alle daggasten (38) weet ik dat ze ook allemaal komen. Iedereen heeft er onwijs veel zin in. Van de 70 overige gasten weet ik dat de buurtjes komen en ook bijna al mijn collega's gaan komen. (ongeveer 40 stuks) van de overige 30 gasten (oude buurtjes, vrienden, en wat verderstaande familie) heb ik geen flauw idee of ze komen. Maar we hebben gevraagd of ze voor 5 juni willen aangeven of ze komen.

dieseltje

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2008, 11:09:46 »
Ik zal je sterker vertellen.....
In eerste instantie heb ik mijn broer als getuige gevraagd. Daarna bleek dat zijn vriendin zwanger was en eind juni is uitgerekend en toen hebben we besloten dat het verstandiger was om een ander te vragen te getuigen. Dus heb ik mijn vriendin gevraagd te getuigen voor mij en uitgelegd waarom nu zij ipv broer. Zij vond het wel leuk en al en dus zo afgesproken.
Nu is haar hond voor de zoveelste keer geopereerd en nu moet die hond 8 weken lang bewaakt worden, dag en nacht....
Ze wil wel komen voor de officiële gedeeltes, dus bij de wet en de kerk is ze er dan bij en past haar man op de hond. Mara goed, haar man was ook uitgenodigd en beiden dus voor de hele dag...

Tsja....niet leuk dit en frustrerend. Van sommigen begrijp ik het wel dat ze er niet bij zijn, wij hebben wat vrienden uitgenodigd die in Amerika en Engeland wonen en dat is natuurlijk niet altijd mogelijk om dan te komen. Van mijn opa wist ik het eigenlijk al, dat is een zonderling figuur en hoopte stiekum al dat hij in ieder geval overdag er niet bij zou zijn en pas 's avonds zou komen.
Van mijn zwangere schoonzus en broer...tsja, hun zijn zo compleet met zichzelf bezig en hun kennende grijpen ze alles aan om onder verplichtingen uit te komen en dus komt het ze perfect uit dat die kleine op komst is. Alleen zijn wij dus van mening dat hij geen excuus heeft om niet te komen OF zijn vriendin moet echt daadwerkelijk op 20 juni aan het bevallen zijn. Zo niet vind ik dat hij als broer in ieder geval bij de officiële zaken erbij hoort te zijn. Ben ook bang dat als hij er niet bij gaat zijn dit wel eens zou kunnen uitlopen op meer wrijvingen en al. Mijn broer en zijn vriendin zijn erg ego-centrisch en egoistisch, alles moet draaien om hun, altijd al zo geweest. Hierdoor zijn ze bv ook pas na anderhalf jaar bij ons nieuwe huis komen kijken en waren ze niet aanwezig toen mijn vriend zijn officiële promotiefeest had. Zijn hoofd stond er toen niet naar is zijn excuus.... Als hij nu niet op de bruiloft gaat komen is dat dus al de zoveelste keer dat hij verplichtingen niet nakomt....ik denk dat dat voor mij de druppel gaat worden....
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2008, 11:12:29 door dieseltje »

Mara

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2008, 11:20:54 »
[quote name=\'Maartje83\' post=\'162139\' date=\'15 May 2008, 10:20\']Oja, nog even oppeppen ;-) : de mensen die er wel zijn op jullie mooiste dag houden van jullie, en zullen er samen met jullie een geweldig feest van willen maken![/quote]

hier sluit ik me bij aan
Hoe vervelend het ook is de mensen die jullie het gunnen en echt oprecht blij voor jullie zijn
zullen er op de dag bij zijn.
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2008, 11:28:39 door Mara »

Eke

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2008, 11:25:17 »
Jeetje zeg, je bloedeigen broer! Vind dit echt wel heel erg! Kunnen je ouders of een broer/zus hier niets van zeggen? Ik vind dit ronduit onbeschoft en ik denk dat je je afmoet vragen of je geen leukere dag hebt zonder die twee... Jeetje, ben helemaal in shock...

En wat die hond van je "vriendin" betreft... Heeft ze veel vakantiedagen ofzo???? Anyway, ook zij kan iemand regelen die op haar hond past zodat zij erbij kan zijn!

Sylvia en Andre

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2008, 11:27:00 »
Die broer van jouw moet zich echt doodschamen.  En dat hondenverhaal vind ik ook er overdreven. 8 weken lang je hond dag en nacht moeten bewaken na een operatie ????? Ik ben stapelgek op dieren en heb zelf 4 britse kortharen die echt mijn kindjes zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik echt na een operatie 8 weken lang lang de zieke kat ga bewaken, en dat ook nog eens dag en nacht.... Ik vind het echt een rotsmoes. Gelukkig heb ik 3 broers die echt staan te popelen om er een geweldige dag van te maken.

dieseltje

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2008, 11:34:32 »
Ik heb helaas enkel een broer en verder geen broers of zussen meer....

Mijn ouders denken net zo over mijn broer en zijn vriendin als ik...
Mijn broer heeft hun ook al vele malen gekrenkt. met de kerst was hij 2 minuten binnen bij mijn ouders, allemaal pakketjes onder de boom en een heerlijk diner in het vooruitzicht en hij begon mot te zoeken met mijn vader om helemaal niks. Mijn vader en broer hebben elkaar nooit goed gelegen, maar mijn vader heeft altijd zijn best gedaan voor hem. maar mijn broer is blind voor wat mensen allemaal doen om hem tevreden te houden. Mijn broer heeft een nogal opvliegend karakter en denkt echt enkel alleen aan zichzelf....
Het hondje van mijn moeder is pasgeleden overleden en toen zij hem dat in tranen vertelde was zijn reactie: "Ach ja, ik heb nooit niks met dat beest gehad, het is altijd al een ziekelijke hond geweest." Dat was het, geen sterkte gewenst of wat dan ook....

Zo moeilijk dit, mijn moeder probeert wel aan te geven dat hij er wel bij hoort te zijn, maar het enige wat er dan over zijn lippen komt is dat we pech hebben gehad als het toeval anders wil (oftewel als zijn vriendin dna net bevallen zal). Maar helderheid over het wel of niet komen is er dus niet. Alleen dat zij dus sowieso niet gaat komen, want een uur in de auto is echt niet te doen (dat weet ze nu al voor over dik 5 weken).

Wat mijn vriendin en haar hond betreft, hun hebben een eigen bedrijf thuis en dus werkt zij niet echt. Zij houdt het huis bij en helpt af en toe wat in het bedrijf mee. Dus kan zij het zich veroorloven om 8 weken lang de hele dag naast die hond te zitten....
Ze durft geen ander te vragen om op de hond te passen, stel je voor dat er net dan iets mis zou gaan! Dus heeft ze nu geregeld dat haar man op de hond past en zij haar krabbel komt zetten.....
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2008, 11:35:29 door dieseltje »

marjolein

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #8 Gepost op: 15 mei 2008, 12:28:24 »
Bizar verhaal allemaal. Is het niet gewoon beter als je broer niet komt als hij toch al zo egoistisch is?
Dan kan hij die dag niet de aandacht van jullie wegnemen en ook geen ruzie maken en hiermee jullie dag verpesten.

Ik geloof dat wij niet mogen klagen. Alle daggasten komen (20 stuks in totaal) en tot nu toe hebben we pas 3 mensen die afgezegd hebben voor het avondfeest, maar dit zijn collega's enzo...

Lotte2009

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #9 Gepost op: 15 mei 2008, 13:26:43 »
Ik vraag me zowiso af waarom je je broer in eerste instantie nog als getuige gevraagd hebt...tjonge pas na 1,5 jaar komen kijken bij je nieuwe huis. Wat voor een band heb je dan met elkaar? Behalve dan de bloedband dat het je broer is?
Het blijft toch vervelend ik snap je heel goed, maar dit is gewoon een kwestie van niet willen komen, Op voorhand weet nog niemand hoe het dan met zijn hoog zwangere vrouw zal lopen. Dus dat hij niks 100% zeker kan zeggen snapt iedereen. Maar je kan toch nog alle opties open laten?
Voor mij had hij nu helemaal afgedaan, probeer je je daar maar niet re druk om te maken want zo te horen is hij dat helemaal niet waard!

En je vriendin, tja ze kan wel alle tijd hebben maar dan nog joh??? Je hele leven op laten hangen aan een hond en dus 8 weken geen kant op kunnen. Zijn die 8 weken nu al ingegaan? Want tegen de tijd van jullie bruiloft is de hond misschien toch al een beetje opgeknapt. Sneu hoor voor haar vooral want ook al is het beestje net je kind je kan er toch geen 8 weken 24 uur per dag bij gaan zitten, die heeft zeker geen sociaal leven?

Jammer dat het zo moet gaan, maar het is hier al gezegd de mensen die echt om jullie geven die komen wel!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #10 Gepost op: 15 mei 2008, 14:17:31 »
Wat rot voor je, zulke reacties kunnen de mooiste dag van je leven wel even verzieken. Maar geef niet op! Het is jouw feestje, met of zonder mensen die je er bij wilt hebben. Nu weet je wel hoe sommige mensen over je denken  :blink:  Misschien draaien er nog wat mensen bij en anders ga je gewoon genieten van de mensen die wel komen.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #11 Gepost op: 15 mei 2008, 14:32:28 »
Wat ontzettend vervelend voor jullie dat al die mensen afzeggen met zulke rotsmoezen.
Bij mij rijst wel de vraag waarom je eigenlijk met je broer en zijn vriendin omgaat? Zo te horen hebben jullie weinig met elkaar op, je praat nogal negatief over hem - en dat kan heel terecht zijn, maar waarom zou je hem dan bij de bruiloft willen hebben? Omdat het zo 'hoort' omdat hij nu eenmaal je broer is? De broer van mijn man is ook niet bij onze bruiloft geweest, en hoewel we het aanvankelijk jammer vonden dat hij niet kwam hebben we hem op de dag zelf niet gemist. Je hebt er gewoon geen tijd/gelegenheid voor om mensen te missen, tenzij iedereen naar ze gaat vragen natuurlijk maar dat was bij ons niet het geval.
Die vriendin met die hond: heeft zij geen familie of vrienden die voor één dagje bij de hond kunnen blijven? Als ze geen enkele moeite heeft gedaan om iets/iemand te regelen voor de hond vind ik het echt een rotsmoes. Misschien loont het de moeite om haar te vragen of ze er überhaupt over heeft nagedacht om 'oppas' te regelen voor de hond? Desnoods huurt ze een dierenartsassistente in zeg, ze is je getuige!

Mara

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #12 Gepost op: 15 mei 2008, 14:36:54 »
[quote name=\'dieseltje\' post=\'162153\' date=\'15 May 2008, 11:34\']Ze durft geen ander te vragen om op de hond te passen, stel je voor dat er net dan iets mis zou gaan! Dus heeft ze nu geregeld dat haar man op de hond past en zij haar krabbel komt zetten.....[/quote]

Wil je haar uberhaupt nog als getuige dan?
Lijkt me tog gezelliger als je getuige er heel de dag bij is.
Vooral als je bedenkt wat nou de echte reden van getuigen zijn is.
Ik zou dan kiezen voor diegene die wel blij is en moeite wilt doen om erbij te zijn.

rupsje

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #13 Gepost op: 15 mei 2008, 15:27:25 »
[quote name=\'Mara\' post=\'162182\' date=\'15 May 2008, 12:36\']Wil je haar uberhaupt nog als getuige dan?
Lijkt me tog gezelliger als je getuige er heel de dag bij is.
Vooral als je bedenkt wat nou de echte reden van getuigen zijn is.
Ik zou dan kiezen voor diegene die wel blij is en moeite wilt doen om erbij te zijn.[/quote]
Helemaal mee eens, Mara!

Alexia

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #14 Gepost op: 15 mei 2008, 17:48:21 »
ben het ook met Mara eens..

Balen voor je, verschrikkelijk vervelend en idioot. Men zou blij moeten zijn omdat er iemand gaat trouwen! Maar probeer wel te genieten van je dag met de mensen die erbij zijn.

Carolina

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #15 Gepost op: 15 mei 2008, 19:34:19 »
Jemig wat naar zeg. Van die hond is wel de meest extreme! Kun je er met je broer, getuige en opa over praten hoe belangrijk dit voor jullie is?

Hopelijk komt het goed.

dieseltje

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2008, 08:59:15 »
Dat van mijn opa begrijp ik wel, dat had ik ook al wel verwacht en ik sta achter zijn keuze en respecteer dat. Eigenlijk is het al heel bijzonder dat hij 's avonds wil/gaat komen omdat hij echt niet van dit soort dingen houdt. Hij komt dus toch 's avonds voor ons en dat vind ik fijn natuurlijk.

Wat mijn broer betreft en het negatief zijn over hem....
Hij is mijn enige broer. We hebben 5 jaar leeftijdsverschil (ik ben jonger). Vroeger konden we goed met elkaar overweg maar sinds hij deze vriendin heeft zijn wij niet meer goed genoeg. Zij heeft mijn broer zo ingepakt dat hij heel weinig contact nog heeft met zijn kant van de familie. Een echt goede band is er dus ook niet meer, terwijl ik wel heel hecht ben met mijn ouders. Nu dacht ik met hun kindje in het vooruitzicht en onze trouwerij dat het contact weer wat verbeterd zou kunnen worden. Hij wilde ook echt graag getuigen, was enthousiast in eerste instantie tot bleek dat hun rond dezelfde tijd als onze trouwerij een kindje verwachten. Daarnaast heeft hij ons (mijn ouders en mijn partner en ik) met verschillende dingen gekrenkt, vooral door zijn hele opstelling en houding richting ons. Onbegrijpelijk gewoon en pijnlijk. Het is ondertussen een optelsom geworden. Vooral nu hij mijn moeder zo'n verdriet heeft gedaan met het verlies van haar kleine maatje, daar ben ik toch zo vals over. Mijn moeder verdient zoveel beter!
....ik denk dat ik hoop had op deze manier het contact te verbeteren, maar ben bang dat jullie gelijk hebben en de dag waarschijnlijk fraaier wordt wanneer zij afwezig zijn. Vind het gewoon erg jammer, had het graag allemaal anders gezien, ook voor mijn ouders.

Wat mijn vriendin betreft, zij gaat dus werkelijk dag en nacht de hond vergezellen. Overdag beneden en 's avonds gaat de hond mee naar boven. De hond is afgelopen vrijdag geopereerd en dus zit nu de eerste week erop. Als wij trouwen (over 5 weken) zijn er dus 6 van de 8 weken voorbij. Ik heb ook aangegeven dat het dan misschien wel zo goed met de hond gaat dat ze er wel gewoon bij kunnen zijn. Zij is zo panisch bang voor de hond (ze slikt zelfs kalmeringstabletten en al) dat ze bang is dat als zij niet oppast er iets mis zou kunnen gaan. Normaal gesproken zou haar moeder op de honden passen, maar mijn vriendin is dus bang dat haar moeder het niet aan kan en snel in paniek zou kunnen raken. Ik heb enkel gezegd dat het misschien allemaal wel mee gaat vallen en dat het tegen die tijd misschien wel zo goed gaat met de hond dat ze wel haar moeder op kan laten passen zodat hun er beide bij kunnen zijn.... Dus wat hun betreft is het eigenlijk maar afwachten. Ik denk wel dat mijn partner zeker nog gaat proberen tegen die tijd hun toch zover te krijgen er toch bij te zijn...maarja.

bedankt voor jullie reacties in ieder geval, het lucht wel op er over te kunnen 'praten'.

Carolina

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #17 Gepost op: 16 mei 2008, 09:53:41 »
Wat naar zeg van de situatie met je broer. Wel een goed teken dat hij zelf heel positief reageerde toen jullie hem het nieuws vertelde. Hij wil er dus kennelijk wel bij zijn. Misschien kun je afspreken dat als de baby al geboren is dat hij dan wel komt? Ik hoop echt dat jullie band weer gaat herstellen.

Tja en dan die vriendin met de hond... Het is wel heel ernstig dat ze kalmeringspillen slikt door de verzorging voor de hond. Is ze alijd zo extreem? Dan zit het in haar maar als ze gewoonlijk niet zo is kun je misschien toch met haar praten en haar angsten voor de hond weg nemen.

Heel veel succes ermee en ik hoop voor jullie dat het ondanks deze berichten een prachtige dag gaat worden en dat jullie ook nog plezier in de voorbereidingen houden.

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #18 Gepost op: 16 mei 2008, 10:13:27 »
Wat een verhaal zeg dieseltje! Echt zo vervelend als mensen zelfs niet op die éne dag (die voor jullie zo belangrijk is) hun eigen belangen een keer opzij kunnen zetten!! Natuurlijk bestaat er zoiets als overmacht, maar kom op hé, als je eigen zusje / vriendin trouwt dan kun je toch wel een beetje creatief zijn met het bedenken van oplossingen!?!

Bij ons bleken, vlak nadat we verteld hadden dat we gingen trouwen, twee goede vriendinnen zwanger. Beide zijn ze vlak voor de bruiloft uitgerekend, maar toch hebben zal allebei al laten weten alles op alles te zetten om te komen en hebben ze zelfs allebei al oppas geregeld!!

Ik hoop dat het je lukt om het een beetje van je af te zetten en te genieten van de laatste voorbereidingen en het vooruitzicht op een hele mooie dag met de mensen die wel gaan komen!! Sterkte ermee!

Sylvia en Andre

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #19 Gepost op: 16 mei 2008, 11:05:08 »
Nou Dieseltje, ik wil je toch graag sterkte wensen, en mochten er uiteindelijk inderdaad maar heeeeeeeeel weinig mensen komen, dan pak je je boeltje maar op en kom je gewoon bij ons "een vorkje meeprikken", wij trouwen namelijk op dezelfde dag.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2008, 11:05:58 door Sylvia en Andre »

Mara

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #20 Gepost op: 16 mei 2008, 11:13:13 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'162354\' date=\'16 May 2008, 11:05\']Nou Dieseltje, ik wil je toch graag sterkte wensen, en mochten er uiteindelijk inderdaad maar heeeeeeeeel weinig mensen komen, dan pak je je boeltje maar op en kom je gewoon bij ons "een vorkje meeprikken", wij trouwen namelijk op dezelfde dag.[/quote]

Of je nodigt ons (het forum) uit en dan komen wij lekker meefeesten
Wij zijn namelijk wel blij voor je :laugh:

Sylvia en Andre

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #21 Gepost op: 16 mei 2008, 12:02:34 »
[quote name=\'Mara\' post=\'162357\' date=\'16 May 2008, 11:13\'][quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'162354\' date=\'16 May 2008, 11:05\']
Nou Dieseltje, ik wil je toch graag sterkte wensen, en mochten er uiteindelijk inderdaad maar heeeeeeeeel weinig mensen komen, dan pak je je boeltje maar op en kom je gewoon bij ons "een vorkje meeprikken", wij trouwen namelijk op dezelfde dag.[/quote]

Of je nodigt ons (het forum) uit en dan komen wij lekker meefeesten
Wij zijn namelijk wel blij voor je :laugh:
[/quote]


Da's ook een goed idee ja, helaas zullen wij er dan niet bij zijn omdat wij die dag "wegens omstandigheden" andere bezigheden hebben.  :laugh:

dieseltje

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #22 Gepost op: 16 mei 2008, 12:21:46 »
Haha, ja het forum uitnodigen kan ook nog!

Overdag wordt het erg klein zoals het er nu uitziet, maar 's avonds komt dat goed blijkbaar. Voor 's avonds hebben we pas 2 afmeldingen gehad, dus als al dat spul wel gaat komen zitten we toch nog met zo'n 60 personen.

Komt wel goed...uiteindelijk

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #23 Gepost op: 26 mei 2008, 14:45:30 »
Jeetje, wat kunnen mensen toch raar reageren.
Snappen ze dan echt niet wat het betekend om te trouwen, en hoe belangrijk het is om te komen...
Kennelijk niet dus.
Ik hoop dat alles toch nog op z'n pootjes terecht komt.

Jojanne

  • Gast
Word Er Wat Moedeloos Van....
« Reactie #24 Gepost op: 26 mei 2008, 14:53:59 »
Ik vind de reacties echt bizar..
Ik zou me doodschamen als ik niet zou kunnen terwijl ik als daggast uitgenodigd zou worden. Is toch een hele eer!
Verder heb ik weinig toe te voegen aan alle wijze raad van de meiden en man hier op het forum...
Ik wil je veel succes wensen met deze rotsituatie!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards