collapse

Auteur Topic: Lyanna's Vrijgezellenfeest  (gelezen 7754 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 16 mei 2008, 23:03:26 »
Ik ben best een beetje zenuwachtig :biggrin:
Moet om 11:00 in Delft zijn, verder weet ik helemaal niks. Arno wordt opgehaald vanaf thuis .... volgens mij zijn we zondag heeeeeelemaal gaar :wink:

Verslag volgt zondag wel!

lachmar

  • Gast
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2008, 23:22:07 »
Veel plezier en ben benieuwd naar je verslag :biggrin:

bruidpatty

  • Gast
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2008, 00:42:00 »
Veel plezier alvast!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2008, 08:09:53 »
In ieder geval heel veel plezier vandaag. Het weer werkt niet zo mee, maar dat mag de pret vast niet drukken. We horen wel wat ze jullie aangedaan hebben  :wink:

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2008, 10:17:55 »
Spannend!!! Ben benieuwd wat jullie gaan doen... Veel plezier alvast!!

Alexia

  • Gast
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2008, 11:01:26 »
veel plezier vandaag!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #6 Gepost op: 17 mei 2008, 14:57:36 »
[color=\"#6600CC\"]Heel veel plezier!!![/color]

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Morgen Vrijgezellenfeest!
« Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2008, 22:50:27 »
Ik ben heeeelemaal gaar, maar het was echt onwijs leuk vandaag. Ik wacht nog even op de foto's en dan volgt het verslag :biggrin:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2008, 09:57:03 »
Gisteren was het dan zo ver. Ik stond maar om 8 uur op - er was me verteld dat ik om 11:00 in Delft moest zijn, maar je weet nooit, voor hetzelfde geld is dat een smoes en lichten ze je in je eigen huis van je bed. Maar nee, het bleef rustig, dus ik had de tijd om te douchen, mijn tas in te pakken en de zenuwen een beetje te bedwingen.

Ik had de opdracht gekregen om verschillende dingen mee te nemen:
- klimschoentjes (ik heb indoor climbing gedaan)
- handschoenen en een skipulli
- zwemspullen en een handdoek
- set kleding die vies mocht worden

Dus, bepakt en bezakt, en vermoedend dat het allemaal spul was wat ik toch niet ging gebruiken, stapte ik op de trein naar Delft. Om een uurtje of 11 kwam ik bij mijn vriendin en getuige Linda aan, waar we eerst lekker thee hebben gedronken. Ze had ook croissantjes met aardbeien, jummie! Jammergenoeg werkte het weer totaal niet mee, dus we konden niet in de tuin zitten.

Om een uurtje of 13:00 vertrokken we in Linda's auto'tje naar ik mocht niet weten waar. Op de snelweg bleek dat we naar Zoetermeer gingen, en uiteindelijk kwamen we bij het Dutch Water Dreams complex aan. Ik had er echt nog nooit van gehoord, maar het is dus een sportcomplex waar je van alles kunt doen dat te maken heeft met water. Ik had van te voren gezegd dat ik een niet te "girly girly" vrijgezellenfeestje wilde, m.a.w, liever niet iets als mozaieken of bloemschikken of zo. Ik ben daar gewoon helemaal geen type voor. Nou, daar hadden ze zich aan gehouden!!

Een voor een kwamen de andere meiden binnengedruppeld, en ik kreeg een grote oranje stropdas met "Test me" erop om, en een kransje met tule op mijn hoofd :biggrin:  Gelukkig niet al te buitenissig uitgedost dus! Er waren wel meer vrijgezellenfeestjes aan de gang, en een van de slachtoffers had een groot roze kokerpak aan met twee grote ballen onderaan en een knalroze kapje op zijn hoofd. Yup, een grote penis dus. Ik had er medelijden mee!

Ondertussen wist ik nog steeds niet wat we gingen doen. Het was erg druk, dus er was denk ik wel een half uur voorbij voordat we een wetsuit hadden en ons konden verkleden. Het spul zat allemaal erg strak en ik moest mijn verkleeddingetjes weer uit doen want die konden niet mee het water in. En toen, hop mee naar boven, nog een jasje over je wetsuit, een helm op, een lifejacket aan en schoenen. We gingen raften! Wildwater raften dus he! Yikes, help, uhoh!



Er werden foto's genomen, we kregen uitleg hoe we moesten zitten, hoe we ons aan de boot moesten vastklemmen en wat de verschillende commando's waren. Dat werd natuurlijk al gauw een giechelende beestenboel met 9 meiden en een instructeur in zo'n raft. Maar voordat we uberhaupt de raft in gingen, gingen ze ons eerst laten zien hoe het voelde als je overboord viel. Dus, naar het laaste deel van de wildwaterbaan, en hoppa, zo het water in. Je moest op je rug liggen, benen stroomafwaarts zodat je ziet waar je heengaat, en ademen in de dalen voor de golven. Tuurlijk joh. Echt, ik dacht dat ik stikte, ik ging meteen koppie onder en iedere keer als ik adem wilde halen kwam er weer een golf.



Toen ik eindelijk aan de kant was liep ik echt te snakken naar adem. Er kwam even iemand bij om te voorkomen dat ik ging hyperventileren. Op dat moment vond ik het echt even niet leuk - ik wist bovenal dat ik er niet uit wilde vallen straks! Maar goed, even kalmeren, daarna oefenen in de raft zelf en dat ging wel goed. En daar gingen we dan hoor, naar boven met de band, met boot en al, naar het begin van de wildwaterbaan. "Peddelen dames!" Ik hoor het de instructeur nog zeggen :tongue:



We hebben vier rondjes gedaan. Bij het tweede rondje kieperden we haast om en verloren we onderweg drie meiden. Bij het vierde rondje zaten we vast op een van de rapids, verloren we haast onze instructeur (en die zei nog "jemig, dat was het heftigste rondje van de hele dag!") en liepen we inmiddels een uur achter op schema. Ik begreep later dat we nog zouden gaan beach volleyballen, maar daar hadden we geen tijd meer voor. Was ook niet erg, tegen de tijd dat we weer aan vaste wal stonden waren we bekaf, hadden een paar meiden wat blessures en waren we allemaal giebelig van de adrenaline. Het was echt fantastisch leuk!!!



Daarna hup aan de borrel, en kwamen de heren er ook bij. Zij waren wezen laserquesten en hadden mijn aanstaande in een pinguinpak gehesen - die was natuurlijk slachtoffer hahahaha. Jammergenoeg had ie het pak al weer uit toen ze bij ons aankwamen, en zijn er ook geen foto's van. We hebben heerlijk gegeten en er verder een erg gezellige avond van gemaakt. Echt, op een gegeven moment liep ik helemaal te stralen en te stuiteren, ik vond het ZO gezellig - en als dit een voorproefje is van hoe je je op je bruiloft voelt, nou, dan mag het van mij morgen al gebeuren - in 1 woord geweldig!


bruidpatty

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2008, 10:01:48 »
Klinkt goed Lyanna!
Raften is echt gaaf!!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2008, 10:33:57 »
[color=\"#6600CC\"]Supercool ja!!! Echt een heel leuk feestje joh :biggrin:[/color]

Alexia

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2008, 12:30:10 »
klinkt erg leuk :biggrin:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2008, 13:08:02 »
Klint als een super geslaagd vrijgezellenfeest. En dat raften lijkt mij echt super gaaf!

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #13 Gepost op: 18 mei 2008, 16:07:54 »
Wat een stoer vrijgezellenfeestje!! Klinkt als een hele leuke dag!!

Maria

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #14 Gepost op: 18 mei 2008, 19:31:32 »
Wat gaaf zeg raften ik wist niet eens dat dat in Nederland kon!! Ik ben een keer met de middelbare school op schoolreis geweest in Tsjechiƫ, en daar hebben we toen ook geraft. Dat was echt super gaaf!!

knijn80

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2008, 13:53:43 »
Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad!

nisanlin

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #16 Gepost op: 22 mei 2008, 22:31:24 »
Leuk!

Kleintje

  • Gast
Lyanna's Vrijgezellenfeest
« Reactie #17 Gepost op: 17 juni 2008, 10:23:54 »
Lyanna,

Ik heb hetzelfde gedaan op mijn vrijgezellefeestje!!! Nou, bijna dan. Wij gingen tuben. Dan zit je in plaats van een raft met z'n tweeen in een rond bootje. Supermoeilijk want je bent maar met z'n tweeen, en als je dan tegen de stroming in moet peddelen ben je niet blij.

Wat leuk dat je het naar je zin had! Ik vond het ook een supergave beleving.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards