collapse

Auteur Topic: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?  (gelezen 96592 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #225 Gepost op: 25 september 2014, 17:12:21 »
Nou zo creatief zijn ze hier niet, wat hun leuk vinden, blijkt voor ons maar al te vaak helemaal niet leuk te zijn.
Net als je halve huis overhoop gooien, zodat je de huwelijksnacht eerst 2 uur kunt opruimen, voordat je eindelijk een keer naar bed toe kan.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #226 Gepost op: 25 september 2014, 17:23:37 »
Haha hebben ze hier ook gedaan. Paar honderd ballonnen in onze slaapkamer. En logeerkamer hadden ze de klink vanaf gehaald.
Die deur had ik zo open met achterkant van een nagelschaartje, maar daar hebben we onze trouwkleding gelegd en zijn gewoon in ons bed gaan liggen. Volgende dag op ons gemak alle ballonnen lek zitten prikken, haha.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #227 Gepost op: 25 september 2014, 17:28:08 »
Hmm als wij ze de kans geven, komen we er niet zo makkelijk vanaf. Denk eerder aan bed uit elkaarhalen en de delen door het huis verplaatsen, huis inpakken met folie, en meer van dat soort ongein. Gelukkig heb ik een buurvrouw die deboel in de gaten houdt

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #228 Gepost op: 25 november 2014, 05:39:10 »
We hebben aan de ceremoniemeesters doorgegeven dat we niet zitten te wachten op (toneel)stukjes, liedjes, of andere dingen waardoor we in het openbaar voor het blok gezet worden.

Ook krijgt niemand de sleutel van ons huis, die hebben mijn ouders alleen en dat blijft lekker zo!

Regen lijkt me ook niet heel fijn, maar dat is het enige wat we niet in de hand hebben....

Goudelsje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 27
Re: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #229 Gepost op: 13 maart 2015, 23:04:44 »
Jammer dat je niet meer aan kan geven in de poll ;)

Wij houden absoluut niet van de rare toneelstukjes en die liedjes. Peper en zoutstel hoeft van mij ook niet ( moet ik aan dat liedje van Andre van Duin denken) en regen... liever niet!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards