collapse

Auteur Topic: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?  (gelezen 96591 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maryloes

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #25 Gepost op: 18 april 2005, 10:11:18 »
[quote name=\'cadanawo\' date=\'17 April 2005, 14:37\']Hahaha ja natuurlijk, maar je kan helaas maar één keer stemmen... :laugh:
[post=\"20502\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Ben helemaal vergeten te stemmen, bij deze dan! Heb toch gekozen voor regen!

sannetje

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #26 Gepost op: 18 april 2005, 10:14:35 »
Regen is volgens mij echt de nachtmerrie van ieder bruidspaar. Het is zo zonde van je foto's. Maar helaas kun je het weer niet regelen. Ook ik hoop echt dat we geen regen hebben en ook zeker niet te veel wind. Maar ja afwachten maar.

Yvonne

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #27 Gepost op: 18 april 2005, 10:25:26 »
ik denk bewust maar niet aan het weer omdat ik dan helemaal in de stress zal schieten zonder dat ik er ook maar iets aan kan doen....... :sad:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #28 Gepost op: 18 april 2005, 15:26:44 »
[quote name=\'Vero\' date=\'18 April 2005, 09:45\'].....In van die glimmende zwart met blauwe rokjes
Oooohow sweet marylou i'm so in love with you....
Maarre....ik heb echt nog liever regen dan van die domme stukjes of liedjes......
[post=\"20699\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Nou ik ook hoor Vero, als ik mocht kiezen tussen suffe stukjes/liedjes of regen...dan kies ik regen :tongue:
(Heb het natuurlijk allemaal liever niet)

gwenda

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #29 Gepost op: 22 april 2005, 11:22:43 »
regen lijkt me het ergste wat me die dag kan overkomen... of van de trap struikelen over mijn jurk... of het vervoer wat niet op tijd komt... of een stroomstoring in de regio... of de getuigen ziek... of...

arghhhhh wat een eng onderwerp... hoort dat bij de zenuwen? want ojee, dan begint dat al vroeg bij mij.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #30 Gepost op: 22 april 2005, 13:42:57 »
Hahaha :laugh:  Jep dat hoort er allemaal bij...helaas :tongue:

Tamara

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #31 Gepost op: 24 mei 2005, 11:10:40 »
ik zou het vreselijk vinden als het ging regenen, die stukjes komen er toch wel of we het nu willen of niet :rolleyes:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #32 Gepost op: 24 mei 2005, 11:24:04 »
van de week waren we overigens op de verjaardag van de oma van chris, en dat was heel erg gezellig. En nu begon iedereen dus over dat ze hun kleren al hadden gekocht voor onze bruiloft en toen dacht ik jeee het zal dan echt wel hard opschiten (is ook nog maar 8 weken)....

enfin op een gegeven ogenblik begon de oom van chris me wat te plagen en begon erover dat hij een stukje ging doen.... en begon hard te lachen over een keer dat we met zijn allen party en co aan het spelen waren (ik kan dus niet tegen mijn verlies en dat zeg ik ook altijd eerlijk en doe daarom nooit mee) maar nu dus wel.... grrr ik was dus veel te fanatiek....

ik weet zeker dat er een stukje van hun kant zal komen en ik weet zeker dat ik het party en co verhaal over me heen krijg..... hopelijk valt het mee

SaSh23062005

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #33 Gepost op: 25 mei 2005, 16:13:12 »
REGEN!!!!!! Dat is voor mij het ergste wat er kan gebeuren.. niet dat ik dan mijn bruiloft opschort maar het valt allemaal dan zo letterlijk in het water he!  :sad:

Stukjes lijken me wel leuk, zie je eens hoe andere over je denken en je beleven!  :tongue:

Groetjes,

Sharon

Vampie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #34 Gepost op: 8 juni 2005, 18:35:03 »
Ooh, echt mijn ergste nachtmerrie: trouwen wij in Griekenland en dan gaat het regenen, terwijl het in Nederland stralend weer is  :sad:
Even duimen dat dat niet gebeurt.

amsterdammers

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #35 Gepost op: 8 juni 2005, 19:13:16 »
wat  wij absoluut niet  willen  is   Zo'n "leuk" liedje waarin jullie de hoofdrol spelen.En van  die  elloze  toneelstukjes.  :doh:  :doh:  :doh:  :doh: .
We  zullen het  zeker  wel  op prijsstellen als  de vader  van de  bruid  een toost uit zou  willen brengen maar  vcoor  de  rest  niet  zoveel  blahblah  gedoe.
Gewoon lekker  met  ze alle  rustig eten en daarna gezellig  feesten met een kleine  of  grote groep  dat  zien we  tzt  wel.

Rachel

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #36 Gepost op: 9 juni 2005, 22:44:18 »
Ik heb gestemt op regen. Hoewel ik de toneelstukjes en liedjes ook verschrikkelijk vindt. Maar gelukkig is onze famillie niet zo creatief met zo iets bedenken. En het onderwerp zou ook nooit ter sprake komen voordat je ze op een idee brengt.  :sad:

Vampie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #37 Gepost op: 9 juni 2005, 23:04:51 »
Van die leuke ABC-liedjes  :tongue:
Ook niet mijn idee, het is leuk voor een aantal gasten, maar het meerendeel heeft er niets aan. Ik vind het ook altijd vervelend als ik bij iemand anders op een bruiloft ben. Helaas ontkomen wij niet aan skets en liedjes  :sad: Wel tegen de cm verteld dat het echte binnen bepaalde grenzen moet blijven. Als het aan mijn familie ligt zou de hele avond bestaan uit toneelstukjes en liedjes  :sad:

Chiara

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #38 Gepost op: 9 juni 2005, 23:41:05 »
Wij trouwen in december en rekenen dus al bij voorbaat op slecht weer, dan kan het alleen maar meevallen. Bij ons is alles binnen (foto´s weten we nog niet ) en alles op 1 locatie. Ik heb gestemd op die foto toneelstukjes. Dat is één van de redenen waarom we geen feest geven. Toch heb ik natuurlijk liever goed weer :tongue:

gwenda

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #39 Gepost op: 10 juni 2005, 09:21:09 »
Kortsluiting... lijkt me ook vreselijk!!!

FIWI

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #40 Gepost op: 10 juni 2005, 14:39:51 »
Het ergste lijkt me de polonaise... :sad:  En veel stukjes en andere dingetjes :sad:  :sad:
Het weer heb je gelukkig niet in de hand... als het tijdens foto's maken maar mooi weer is dan ben ik al blij

Dit zijn van die dingen waar je eigenlijk niet bij na wil denken. (niet goed voor mijn zenuwen)

Fluitketeltje

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #41 Gepost op: 11 juli 2005, 12:45:44 »
regen lijkt mij ook erg, zeker op het moment dat wij foto's willen maken.

ik heb tegen iedereen geroepen dat ik beslist geen stukjes wil en volgens mij houdt iedereen zich er ook wel aan. zowieso houdt mijn familie daar ook niet zo van. wel om te horen of naar te kijken maar niet om te bedenken.

mijn aanstaande maakt het niks uit, dus we hebben nu tegen de cm gezegd dat als er mensen iets willen doen dan doen ze hun best maar.

en een peper en zoustel lijkt me wel grappig eigenlijk. als het maar een mooie set is, of twintig stuks ofzo.

jolanda1983

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #42 Gepost op: 11 juli 2005, 12:51:03 »
Regen lijkt me niet verschrikkelijk op mn trouwdag, maar ja dat heb je niet in de hand helaas in dit landje.

Stukjes vind ik ook niet echt plezierig maar ja als ze dan toch wat willen doen dan niet teveel.

Groetjes jolanda

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #43 Gepost op: 11 juli 2005, 12:53:30 »
weten jullie wat zo raar is... ik dacht dat ik een hekel zou hebben aan stukjes (heb ik ook wel) maar nu wordt het toch iets minder nu de dag naderd en misschien komt dat ook wel omdat ik er alleen maar naar hoef te kijken hoe een ander zich voor gek zet zal maar zeggen  :laugh:  :laugh:  nou ja ik weet niet wat er allemaal komt ik weet wel dat ik van de meiden van het forum een liedje verwacht!!!!! want irene heeft het daar zo vaak over gehad dat ik eigenlijk vind dat ze het me nu verschuldigd is!  :tongue:   :laugh:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #44 Gepost op: 11 juli 2005, 13:43:35 »
Ja mooi is dat! Irene heeft het er over en wij moeten ervoor boeten! :tongue:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #45 Gepost op: 11 juli 2005, 13:45:40 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'11 July 2005, 13:43\']Ja mooi is dat! Irene heeft het er over en wij moeten ervoor boeten! :tongue:
[post=\"40896\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

ghehehehehe echt wel!   :tongue:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #46 Gepost op: 11 juli 2005, 13:57:29 »
Dan weet ik het goed gemaakt, dan moet jij gewoon mee doen! :tongue:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #47 Gepost op: 11 juli 2005, 14:00:35 »
hahahahaha met het zingen over mijzelf zeker..... nee bedankt, het is de bedoeling dat het leuk blijft en niet dat de mensen wegvluchten van mijn zang kwaliteit

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #48 Gepost op: 11 juli 2005, 14:02:13 »
Waarom denk je dat ik nooit zing? :tongue:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #49 Gepost op: 11 juli 2005, 15:22:11 »
Als je wilt dat de gasten snel weg zijn...dan wil ik best een liedje voor jullie zingen :tongue:  Zeg maar wat je wilt horen...ik zing wel, maar ik kan je wel zeggen dat het voor geen meter klinkt :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards