collapse

Auteur Topic: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?  (gelezen 96589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robyn

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #50 Gepost op: 11 juli 2005, 16:27:11 »
Absoluut Regen!!

Wij hebben een hele mooie buitenlokatie om foto's te maken. Als het met bakken uit de hemel komt kan ik dat dus wel vergeten..

Sneeuwwitje

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #51 Gepost op: 12 juli 2005, 12:35:49 »
ik houdt niet van liedjes en toneelstukjes op een bruiloft vooral als ze gaan over privedingen waar driekwart van de gasten niets mee te maken heeft.

Maarja mijn familie is helemaal op hol geslagen en druk bezig met plannen! Ik hoop dat onze seremoniemeester zee in bedwang kan houden. Wijzelf hebben al ruzie gehad met mijn ouders daarover!

maaare ik ben niet de enife die angst dat er vanalles mis kan gaan? Ik heb nog drie maanden te gaan en doe nu al nauwelijks een oog dicht! Ik zie steeds de ergste senario's langs komen als ik in slaap val. Taarten die vallen en zo... en de openingsdans die misgaat terwijl iedeen kijkt...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #52 Gepost op: 13 juli 2005, 16:24:05 »
mijn grootste nachtmerrie is eigenlijk vooral dat we gewoon iets vergeten te regelen zijn! Bijvoorbeeld dat je voor het stadhuis staat en dat je gewoon niet 'ingepland' staat! WHAAAH! Of dat je wil gaan eten maar dat je geen eten hebt geregeld...! NEEE!!!

Essie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #53 Gepost op: 2 augustus 2005, 11:49:24 »
Ik wil geen openingsdans!!!!

Of uberhaupt niets waarbij ik iets moet doen ofzo, bah, krijg ik nu al de kriebels van!!!!

Yvonne

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #54 Gepost op: 2 augustus 2005, 12:55:10 »
Van mij hoefde stukjes doen ook niet echt.... Nou hebben mijn ouders!!! wel iets gedaan. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk toch wel heel erg leuk vond.

Ze hadden ook een openingsnummer voor de avond gemaakt en een lied halverwege de avond....
erg leuk gedaan met hele leuke tekst!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #55 Gepost op: 2 augustus 2005, 20:35:15 »
whahahaha ik had tegen de band gezegd dat als ze me zouden dwingen een openingsdans te doen omdat het hoort dat ze wel naar hun geld konden fluiten!  :tongue:  :tongue:  :tongue:  en daar hebben ze naar geluisterd!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #56 Gepost op: 3 augustus 2005, 14:41:29 »
Groot gelijk dat je dat gezegd hebt Daan! Het moet gaan zoals jij het wil en niet zoals de band het wil. Oja, Chris heeft ook nog wat te zeggen geloof ik :tongue:

Toch heb je wel gedanst hè!

Thora&Neanie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #57 Gepost op: 15 oktober 2005, 02:49:23 »
Up Up Up

happygirl

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #58 Gepost op: 15 oktober 2005, 12:51:33 »
Ok een up

mijn angst is dat mijn geweldige vrienden, hun snode plannen echt gaan uitvoeren...
ze zitten me de hele tijd te zieken dat ze op de dag bep[aalde foto's en verhalen gaan laten zien/vertellen. jullie snappen dat ik op die foto's en in die verhalen er absoluut niet charmant maar vooral erg bezopen uitkom :ashamed:

:dry:

oftewel de wilde jaren van mij liggen nog niet zo heel erg ver achter mij (hoe kan het anders ben 21) dus het ligt allemaal nog vers in het geheugen

ojeeojee. ik doe alsof het me nix doet als ze me pesten maar ondertussen knijp ik hem wel hoor....
nja ergens weet ik ook wel dat ik echt me geen zorgen hoef te maken want ze gaan heus de boel niet verzieken maar toch.... :blink:

ben nu maar vast genoeg tegenverhalen aan het bedenken om ze eventueel te kunnen terugpakken hahahahah

ik zal het op de vrijgezelleparty wel zwaar te verduren krijgen :biggrin:

Eleonora

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #59 Gepost op: 15 oktober 2005, 15:35:17 »
Ik wil dus echt geen regen zien he.
Ik woon op een tropisch eiland met bijna iedere dag zon.

Maarja we lopen wel het risico op regen.
Januari is nou niet bepaald de zonnigste maand.
Maargoed het regent hier dus vrijwel nooit de hele dag.
Alleen een bui van 15 minuten een half uur en dan knapt het meestal weer op.

Dus als het nou zo nodig moet regenen dan hoop ik dat het 's ochtends is.

Anders valt onze dag echt in het water met:
fotolocaties buiten
koets
openlucht buffet en feest.

Neeeeeeeee :ph34r:  :ph34r:
Daar wil ik niet aan denken.

smurf

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #60 Gepost op: 15 oktober 2005, 17:41:53 »
[quote name=\'prinsesje\' date=\'09 April 2005, 22:03\']we willen geen regen, geen suffe stukjes en dus ook geen suffe liedjes. Dus 3 van die dingen willen we niet!
[post=\"18298\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

sluit ik me heeelemaal bij aan!!! Ik zal met alle macht te proberen te voorkomen dat het bij ons een duur theateravondje gaat worden!


[quote name=\'Chiara\' date=\'09 June 2005, 22:41\']Wij trouwen in december en rekenen dus al bij voorbaat op slecht weer, dan kan het alleen maar meevallen. Bij ons is alles binnen (foto´s weten we nog niet ) en alles op 1 locatie. Ik heb gestemd op die foto toneelstukjes. Dat is één van de redenen waarom we geen feest geven. Toch heb ik natuurlijk liever goed weer :tongue:
[post=\"33468\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Weet je al een binnenlokatie? Ik zoek er namelijk een, in de buurt van den Haag

shirley

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #61 Gepost op: 2 november 2005, 15:59:33 »
wij willen geen mensen die de bruiloft verpesten omdat ze dronken zijn ofzo.
en liever ook geen regen, maar ja daar heb je niks over te zeggen he!

kus shirley

R&I

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #62 Gepost op: 6 november 2005, 13:53:15 »
Denk dat ik nog liever regen heb dan stukjes.
ben bang dat ik er met zijn vrienden niet aan ontkom. Mijn vriendinnen laat ik duidelijk merken dat ik de eerste ben en dat mijn wraak zoet zal zijn.
groetjes

Melanie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #63 Gepost op: 16 november 2005, 15:10:41 »
Geen: regen, ijzel, wind (oei mn haar..), dronken mensen en boze gezichten

Wel zon, sneeuw, super feest, veel cadeaus  :) en super foto's.

Toch niet zoveel eisen he?

svdh

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #64 Gepost op: 16 november 2005, 16:40:37 »
Geen regen, maar ja helaas kan je daar zelf niks over zeggen. En geen rare stukje, pas nog een bruiloft gehad waar het ene stukje naar ander stukje werd gedaan. Bah. Zullen heus wel stukjes gedaan worden door familie maar echt niet teveel hoor.
En dronken mensen die aandacht opeisen.

bruidje

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #65 Gepost op: 16 november 2005, 17:13:31 »
wij hadden angegeven dat we geen stukjes en geen liedjes en andere gekke dingen wouden.
dat hebben we ook niet gehad.
wel regende het heeeeeeeeeeeeeel erg bijna de hele dag door.
het kwam echt met bakken ui de lucht.
maar het heeft onze dag niet verpest.
dus dames de zon is echt wel mooier hoor maar regen maakt je op die dag niet uit.

Nienke

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #66 Gepost op: 16 november 2005, 18:32:36 »
Het enige dat ik eigenlijk niet wil is een zuipfestijn :biggrin: en dat hebben we zelf in de hand :wink:
Regen maakt me echt niets uit (ik vind regen vaak zelfs wel leuk..) en stukjes, kan ik eigenlijk wel om lachen!

Aura

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #67 Gepost op: 22 november 2005, 17:11:54 »
Ruzie...dat zou ik echt niet willen, en ook geen super zuipfestijn...
Tjaa en regen zou ik ook echt niet leuk vinden.

biancje

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #68 Gepost op: 29 november 2005, 10:48:54 »
Ook ik wil dus totaal geen regen op onze bruiloft, maarja... dat heb je dus niet zelf in de hand. Wij geven ons die dag gewoon over aan de weergoden! Verder lees ik heel veel dat het geen zuipfestijn moet worden. Dit zou ons nog niet zoveel uitmaken, zolang mensen nog maar weten wat ze doen, mogen ze best een beetje lollig worden! :tongue:

Pluismuis

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #69 Gepost op: 4 december 2005, 22:04:50 »
Ben bang dat we niks te willen hebben. Mijn familie is helaas nogal gek op toneelstukjes en liedjes enzo  :sad:

We hebben wel duidelijk laten merken dat wij dat niet op prijs stellen en dat we graag een bruiloft volgens onze maatstaven hebben.
Gezelligheid en gekkigheid is prima maar aub niet een complete toneelvoorstelling.
Gelukkig houden we alleen een receptie en geen feest, dus het zal wel meevallen.

En regen? Ach, daar gaat je haar mooi van in de krul zitten  :rolleyes:

Groetjes Susan

silvana

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #70 Gepost op: 6 januari 2006, 22:48:21 »
regen, lijkt me vreselijk met je witte jurk door de smurrie in het park lopen met je mooie schoenen kom je als een verzopen kat op je eigen feest aan hahaha, lijkt me echt vreselijk.
liedjes, speeches, stukjes etc hoort er allemaal bij, ben wel nieuwsgierig wat ze ervan gemaakt hebben.

Sandra

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #71 Gepost op: 8 januari 2006, 22:15:17 »
[color=\"#993399\"]Mijn aller aller aller grootste angst is een verwijzing naar het eerdere huwelijk van mijn lief en zijn ex...

Weet iemand of ze dat doen? Want bij veel formulieren moet je aangeven `gehuwd/gescheiden/ongehuwd´ en ik ben zooo bang dat bijv. de babs het heeft over `dhr. huppeldepup, eerder gehuwd geweest´.

Zal wel totaal onzinnig zijn hoor, dat ik daar bang voor ben, maar kan iemand mij hier meer over vertellen?

Regen, onweer, voor mijn part een hagelbui, allemaal prima, maar de eerste die over zijn ex doe ik wat ...  :laugh:  [/color]

happygirl

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #72 Gepost op: 8 januari 2006, 23:30:02 »
De babs? is dat de meneer van de burgelijke stand? die zal dat echt niet zeggen hoor!
en ik denk ook niet dat je vrienden/familie dat op de dag zal doen. je vriend zal het hooguit op zijn vrijgezellefeest te horen krijgen ( ik ken iemand waar tegen werd gezegd: we wilde eigenlijk een stripper voor je inhuren maar die bewaren we voor je volgende vrijgezellefeest) dus chill en je vriend houdt toch alleen van jou!

petra3

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #73 Gepost op: 9 januari 2006, 12:11:55 »
Hier ook regen... Een toneeltje of iets degerlijks vind ik wel ok, zolang het geen uren duurt :wink: ...

Marlieske

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #74 Gepost op: 10 januari 2006, 22:32:37 »
regen he bah... maar ja dat is het enige dat je niet kan regelen... dus ik kijk maar piet paulusma lief aan mss dat hij wat kan ritselen hihihi.

Tja erge stukjes.... ik heb er zelf vaak een hoofdrol in gespeelt...
wij maakten wel dit altijd op en dvd, zodat het bruidspaar het later terug kon zien soort komische kijk op hun leven.
Langer als 10 minuten is niet toegestaan (afspraak met de vriendenclub/familie) en geen niet te verstane liedjes zijn uit den boze. Zo is iedereen van verschrikkelijke liedjes gevrijwaard  :biggrin:

Dus grote kans dat wij hetzelfde gaan krijgen, weet je wel waar je aan toe bent, haha het zal wel schunnig worden heb nogal vaak blonde uitspraken  :laugh:

Groetjes Marlies

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards