collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland  (gelezen 24148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marijke84

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #25 Gepost op: 25 november 2011, 14:27:21 »
Dank voor jullie reacties! We willen liever niet in een strandpaviljoen trouwen, mijn schoonzusje heeft dat afgelopen september gedaan. Was overigens wel helemaal super! Maar mijn aanstaande wil geen 'lookalike' voor de familie. We realiseren ons dat we dan al best wat leuke opties wegstrepen...
Dank voor jullie reacties! We willen liever niet in een strandpaviljoen trouwen, mijn schoonzusje heeft dat afgelopen september gedaan. Was overigens wel helemaal super! Maar mijn aanstaande wil geen 'lookalike' voor de familie. We realiseren ons dat we dan al best wat leuke opties wegstrepen...

Verder maakt het ons niet teveel uit, als het maar een sfeervolle locatie is en geen buurthuis oid.

smsje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #26 Gepost op: 26 november 2011, 23:59:27 »
Wij hebben ook twee verschillende gehad,wat dan ook echt totaal niet op elkaar leek. huys ter schelde in koudekerke staat ook in locatieboek maar is dan ook mooie locatie. Andere was uitspanning oranjezon, was vlak bij camping hadden de zalen afgehuurd.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #27 Gepost op: 29 april 2012, 20:40:20 »
Na zorgvuldig de zoekfunctie te hebben gebruikt waag ik me toch aan nieuw topic.
Wij gaan trouwen in Zeeland en wel in het mooie plaatsje Veere op Walcheren. We zijn nu nog opzoek naar een feestlokatie op Walcheren en het allerliefst een strandtent.
Ons idee is om daar lekker te BBQ-en met de daggasten om dan vervolgens om 20:30 - 21:00 het feest te laten beginnen. Maar wie heeft leuke tips voor stranttenten?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties

juliah

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #28 Gepost op: 30 april 2012, 15:57:32 »
wij houden onze bruiloft op Kaapduin dit is een strand tent bij Dishoek  Gemeente Veere
Hier trouwen we ook aan het strand , na de ceremonie houden we daar een BBQ ook een uitgebreid feest kan als je dat wil

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #29 Gepost op: 8 mei 2012, 18:43:11 »
We gaan hier binnenkort kijken! :)

juliah

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #30 Gepost op: 15 mei 2012, 20:30:20 »
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden !  wij zijn tot nu toe nog steeds de eerste die er gaan trouwen
 :biggrin:

Nieke1985

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #31 Gepost op: 3 september 2012, 16:30:15 »
Hoi hoi!!

Wij zijn opzoek naar een leuke locatie in Zeeland.. Zelf wonen we in Koewacht dus graag niet te ver daar van. (Hulst, Axel, Terneuzen...)

Iemand die ons kan helpen in de zoektocht??

Aangezien we niet voor de kerk zullen trouwen, maar zelf een ceremonie plannen zou het leuk zijn moest de gelegenheid zich daar voor doen (tuintje ofzo..)

Alvast bedankt  :)

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #32 Gepost op: 3 september 2012, 16:57:05 »
Bij Rennse is een heel mooi kasteeltje. daar kun je en trouwen, en receptie, eten en feest en zelfs slapen.
Maar Rennesse is missschien te ver weg?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #33 Gepost op: 3 september 2012, 20:41:08 »
Hoi hoi,

Aan de overkant heb ik eigenlijk geen idee wat leuke trouwlocaties zijn (ik woon op Walcheren).
Renesse zou ik zelf niet aanraden. Wij hebben daar ook voor gekeken, moesten elke keer 4 weken wachten voordat we reactie kregen. Op de laatste reactie heb ik 6 weken hoopvol gewacht, tussendoor nog een keer gebeld, maar heb die mail nooit gekregen helaas.
Ik ben er dus niet positief over, ook niet omdat ze alleen al €1250,- daghuur vragen, zonder een drankje of hapje inclusief!!

Succes met zoeken in ieder geval :)

Nieke1985

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #34 Gepost op: 5 september 2012, 14:54:43 »
Renesse is idd een beetje ver  :)  

Het kan aan mij liggen dat ik niet goed zoek ofzo  :dry:  maar er lijkt wel niets in de buurt te zijn... ja op belgische bodem wel.. En ok dat is ook niet zo ver weg, maar we trouwen in Axel en willen daarna nog een eigen ceremonie doen voor het avondfeest. En het had gewoon leuk geweest dat alles op Nederlandse bodem kon plaats vinden...

Nu ja we zoeken verder  :)  en anders wordt het België

Alvast bedankt!!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #35 Gepost op: 5 september 2012, 15:00:57 »
Is Vlissingen nog een optie? Want daar zitten bijvoorbeeld veel leuke strandtenten. Het ligt er ook een beetje aan hoe groot je groep is, maar het Arion Hotel aan de boulevard kan ook nog!

In Veere zitten ook wel een paar mooie locaties, en in Baarland heb je een kerk omgebouwd naar restaurant http://www.dekleinetoren.nl/, waar je ook goed kan feesten! Vrienden van ons zijn daar in 2008 getrouwd, echt helemaal super!!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #36 Gepost op: 1 januari 2013, 20:23:53 »
Ik trouw in Zeeland, de ceremonie in het stadhuis van veere en het feest in een strandtent in westkapelle  :biggrin:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #37 Gepost op: 2 januari 2013, 10:32:40 »
Ik ben er geweest maar niet voor kaapduin gekozen wij geven ons feest in beachclub Zuiderduin in westkapelle  :biggrin:

frederik241

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties provincie Zeeland
« Reactie #38 Gepost op: 22 januari 2014, 21:30:35 »
Hallo

Wij willen heel graag ons trouwfeest in een schuur of hoeve houden.
Weet iemand een goed adres hiervoor regio Sluis/Cadzand/Oostburg/Ede/Ijzendijke?

Alvast bedankt!

Groeten

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards