collapse

Auteur Topic: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc  (gelezen 157913 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #25 Gepost op: 17 juli 2008, 23:01:51 »
Bij mij zaten ze de hele dag prima - ik had twee paar voor het geval dat, maar dat tweede paar heb ik absoluut niet nodig gehad. Geen ladders, gaten of wat dan ook en ik geloof dat ik er eentje een keer een beetje heb opgehesen op het toilet. Het was ook wel warm onder die jurk. De kouseband was hetgeen dat afzakte! :biggrin: Tip, gebruik geen bodylotion op je benen, want dan blijft het siliconen stripje niet zitten.

De glans valt wel mee geloof ik, ze zijn vrij subtiel. Kijk maar op deze foto!



Teenstuk, geen idee eigenlijk, ik had dichte schoenen dus daar heb ik niet op gelet. Ik vond ze absoluut het geld waard.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2008, 23:03:53 door Lyanna »

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #26 Gepost op: 18 juli 2008, 07:01:36 »
Ik heb ze ook besteld bij mijn trouwjurk. In het dagelijks leven draag ik ook wel kousen en daar heb ik ook geen problemen mee, dus ik verwacht bij dit paar kousen ook geen problemen.

Maria

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #27 Gepost op: 18 juli 2008, 09:33:54 »
Ik heb ze ook, had eerst die zonder plakstrip maar die heb ik snel geruild, wat een gedoe. Ik heb ze al een keer aangehad om te passen en ze staan geweldig!! Het teenstuk is volgens mij prima voor open schoenen.

K en P

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #28 Gepost op: 18 juli 2008, 09:36:39 »
Had ook 2 paar, maar heb het 2e paar nog netjes in de verpakking zitten.
Ze zijn geen mm verschoven bij mij.
De tenen weet ik ook niet meer.
Ik had dichte tenen.
Als er al een teenstuk op zit is het maar een klein stukje, want net na mn tenen was mn schoen open.

Marije en Niels

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #29 Gepost op: 18 juli 2008, 09:52:33 »
Ik twijfel nog heel erg of ik kousen aan zal doen die dag.
Wat is het voor/nadeel?

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #30 Gepost op: 18 juli 2008, 10:40:40 »
@ Marije en Niels, ik had kousen gekocht maar heb ze uiteindelijk niet aangehad. Ik merkte toen ik ze paste met mijn schoenen al dat het bandje van de schoenen verschoof door de kousen en heb ze toen verder maar in de kast laten liggen. Ik heb het niet koud gehad en mijn benen zagen er ook zonder kousen prima uit :wink:
[attachment=8386:attachment]

Simone73

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #31 Gepost op: 18 juli 2008, 17:43:35 »
[quote name=\'Marije en Niels\' post=\'171204\' date=\'18 July 2008, 08:52\']Ik twijfel nog heel erg of ik kousen aan zal doen die dag.
Wat is het voor/nadeel?[/quote]

Wat mij betreft zijn de voordelen van kousen groter dan de nadelen;
- persoonlijk vind ik het er wel bij horen. Kousen maken je sexy lingeriesetje 'af';
- met blote voeten kom ik mijn schoenen altijd moeilijk in. En kousenvoetjes of pantykousjes vind ik niet zo mooi onder mijn trouwjurk;
- mijn voorkeur gaat uit naar de huidskleurkousen. Behalve dat ik dit mooier vind dan witte kousen, zal ik witte kousen niet zo snel meer dragen, en huidskleur wel;
- kousen zitten warmer dan blote benen. In de zomer kan dit natuurlijk ook een nadeel zijn. Maar kousen zitten iig een stuk minder warm dan een panty;
- ik weet dat ik mijn as man ook een plezier doe door kousen aan te trekken :);
- nadeel is de kans op ladders. Bij een ladder moet je een nieuwe aantrekken en dat is niet zo makkelijk in een trouwjurk (de mijne niet iig).

RainbowR1

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #32 Gepost op: 18 juli 2008, 18:03:55 »
[quote name=\'Simone73\' post=\'171257\' date=\'18 July 2008, 17:43\']- nadeel is de kans op ladders. Bij een ladder moet je een nieuwe aantrekken en dat is niet zo makkelijk in een trouwjurk (de mijne niet iig).[/quote]

Voordeel is dat je de ladders niet ziet onder een trouwjurk hihi

K en P

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #33 Gepost op: 18 juli 2008, 20:28:54 »
Ik vond het er echt bij horen.
Plus dat ik absoluut niet op blote voeten in mn schoenen kan lopen, vind dat echt heel vies voelen.
En we zijn half oktober getrouwd, dus de kans op kou was aanwezig (we hadden 20 graden, sja, das Nederland he  :tongue: )

Nadelen heb ik niet ondervonden eigenlijk.

milkyway

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #34 Gepost op: 7 november 2008, 13:21:48 »
Misschien is het een beetje een vreemde vraag, maar ik vraag me af of je persé kousen onder je jurk aan moet. Ik trouw hartje zomer en heb een hekel aan kousen. Ik heb er ook altijd ruzie mee, hahaha! Niet alleen lijkt het me erg warm, maar ook denk ik: niemand ziet het toch? Behalve uiteraard mijn aanstaande, maar die trekt ze toch alleen maar uit  :tongue: . Hebben jullie allemaal kousen bij jullie outfit (gehad)?

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #35 Gepost op: 7 november 2008, 13:34:47 »
[color=\"#6600CC\"]
Ik haaaaaaaaaat kousen  :ph34r: verschrikkelijk!!
Dus nee :biggrin: ik had geen kousen aan, en ben 21 augustus getrouwd :wink:[/color]

deedee

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #36 Gepost op: 7 november 2008, 13:37:28 »
Ik heb er zelf een tijdje over zitten denken. Maar toen ik bij het passen van jurken de kousen aanhad vond ik ze eigenlijk best lekker zitten. En het stond ook heel erg sexy :blush:
Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze. Ik trouw in mei, dus het weer kan dan van alles doen, en als het fris is denk ik dat het wel lekker is om kousen aan te hebben. Maar als het echt heel warm is denk ik niet dat ze nog zo lekker zitten. Misschien kun je kijken wat lekkerder zit, je jurk met of zonder kousen, en dan een keuze maken.

Femmel

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #37 Gepost op: 7 november 2008, 13:39:37 »
Hier nog iemand die kousen verafschuwt maar niet goed weet wat te doen...

Ik lees dus lekker ff mee naar de verdere reakties.  :wink:

Blijft natuurlijk het feit dat je moet doen wat jezelf het prettigst vindt, maar je moet er natuurlijk ook rekening mee houden met het uitzoeken van je lingerie. Misschien dat ik ga voor lingerie waar je geen kousen bij hoeft te dragen en 2 paar plakpanty's koop, kan ik op de dag zelf altijd nog kijken?

~M*M~

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #38 Gepost op: 7 november 2008, 13:41:12 »
ik zou wel kousen aandoen, als je last hebt van
1 vanwege hele gevoelige voeten, ik heb altijd blaren als ik geen kousen in mijn schoenen doe (of ik moet slippers dragen)
2 vanwege misschien plakkerige/schurende benen (kan je op andere manieren oplossen)

anders als je er geen last van hebt, gewoon niet doen!

Femmel

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #39 Gepost op: 7 november 2008, 13:44:19 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'188248\' date=\'07 November 2008, 13:41\']2 vanwege misschien plakkerige/schurende benen (kan je op andere manieren oplossen)[/quote]

Hmmm, daar moet ik nog over nadenken, heb namelijk nooit een rok aan in de zomer en kan me voorstellen dat het gaat irriteren als je dijbenen de hele tijd tegen elkaar komen. Tsja, een wielrennersbroek of een legging onder je trouwjurk is natuurlijk not done.  :laugh:  :tongue:

~M*M~

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #40 Gepost op: 7 november 2008, 13:49:05 »
waarom?
ik las op een ander forum iets over sloggi broekjes ga ff googlen,
zoek ff op sloggi basic long.

volgens mij zit dat heerlijk, enne wie ziet dat nou?

's avonds kan je je altijd nog verkleden!

Femmel

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #41 Gepost op: 7 november 2008, 14:09:42 »
Ha, die kende ik nog niet! Goed idee!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #42 Gepost op: 7 november 2008, 14:13:02 »
Ik had wel kousen (draag ik normaal nooit!), maar heb er nadat ik ze had aangetrokken ook geen seconde meer aan gedacht :) Zat perfect!
Had wel bij een kousen-speciaalzaak gekocht, en kreeg wel de tip mee om te zorgen dat ze zeker niet te krap zaten, want dat irriteert schijnbaar enorm :) Waren van die stay-up kousen.
Ik vond het een uitkomst, en voelde me er ook heel erg sexy mee :blush:

Pindakaas

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #43 Gepost op: 7 november 2008, 16:43:37 »
Tja, ik vind dat kousen erbij horen, en je voeten in je schoentjes extra galant en chique maken. Mensen kijken toch ook naar je schoenen!!! hihi

Maar ja ik draag ook vaker kniekousjes en panties bij een rokje, dus ben er wel aan gewend. Maar ook als dat niet zo was, zou ik ze zeker aan doen. Hoort er toch bij!!

Margy

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #44 Gepost op: 7 november 2008, 17:06:28 »
ik ben ook absoluut geen kousen mens!
ze deden me denken aan mijn oma ( mens was dik bejaard MAAR had altijd nog haar stay-up kousen)

heb  ze uiteindelijk huidskleur gekocht met een ivoren rand
(GEEN plakrand)!!

voelde me ook heel sexy, en heb r eerlijk gezegt GEEN last van gehad !

mods

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #45 Gepost op: 7 november 2008, 19:24:19 »
mocht je het wél doen,
koop goede (beenmode/lingerie winkel)
2 paar
en smeer je benen niet in met bodylotion spul als je plakranden neemt

(ik had 2 paar, 1 stel plak en een stel zonder plak
ik was superblij dat ik plakkousen extra gekocht had, want mijn jarretels schoten steeds los..)

suzan1983

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #46 Gepost op: 7 november 2008, 19:43:23 »
ik had kousen met een antislip rand. Ze zakten dus niet naar beneden. Ik houd er opzich ook niet zo van, maar het zit veel beter in je schoenen en idd de bovenbenen.

groetjes Suzan

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #47 Gepost op: 7 november 2008, 19:50:17 »
Ik draag normaal regelmatig kousen en had prachtige kousen voor de bruiloft aangeschaft. Maarrrr.. ik had trouwschoentjes met een bandje aan de achterkant en dat gleed weg als ik kousen aan had. Dus heb de kousen niet aan gedaan. Ik heb geen last gehad van schurende of plakkende benen - maar ik ben in april getrouwd dus het was niet heel warm (wel warm genoeg trouwens). Het lijkt mij onzin om kousen aan te trekken 'omdat het hoort'. Maar over 'niemand ziet het' zou ik nog maar eens nadenken. Bij mij waren bij het in de auto stappen bijvoorbeeld mijn benen goed zichtbaar en zo staan ze ook op de foto. Maar ik heb geen ontsierende adertjes ofzo dus vond het helemaal niet erg. Overigens had ik wel een jurk tot op de grond met een sleepje.
« Laatst bewerkt op: 9 november 2008, 15:38:08 door Mar1981 »

Juni

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #48 Gepost op: 7 november 2008, 21:02:14 »
Neehoor, ik had geen kousen. Had schoenen waarbij ik blote voeten wilde en ben dus op zoek gegaan naar een huidkleurige legging. Die was helaas onvindbaar en toen heb ik een zwarte legging tot net over de knie er onder aan gedaan. Niemand die het zag dus de kleur maakte niet uit. Ik wilde wel iets om mijn bovenbenen want anders krijg ik last van schuren.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #49 Gepost op: 7 november 2008, 23:45:36 »
Ik zou ook graag kousen willen dragen, want ik vind het erg mooi, maar ik heb erge last van schurende benen. Dus dat kan dan toch niet? Want waar die kousen ophouden, schuren dan daarboven nog steeds mijn benen tegen elkaar, toch?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards