collapse

Auteur Topic: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc  (gelezen 158797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cybie

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #275 Gepost op: 14 januari 2010, 16:13:28 »
Ik ben het eigenlijk wel met jullie eens!

Mijn kousen hebben geen naden bij de teen, maar zijn dus wel echt witglanzend. Dus heb je van dit witglanzende tenen in je peeptoe :wink: Ben er zelf niet echt weg van maar ik zie wel vaker vrouwen lopen met open tenen en een panty/kousje. Dus ik dacht 'misschien kan het toch wel'.

Alleen ik heb ook een lingeriesetje met jarretels, en daar horen dus weer kousen bij. Zucht, wat moeilijk, want nu moet ik de keuze maken voor OF andere schoenen zodat ik toch die kousen aankan (maar ik heb juist zulke mooie schoenen gekocht  :sad:  ) OF geen kousen aandoen met als gevolg dat die jarretels geen functie hebben (dus die moet ik er dan even af halen).

Wat zouden jullie doen...?

idgnkv

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #276 Gepost op: 14 januari 2010, 16:17:25 »
2e optie :)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #277 Gepost op: 14 januari 2010, 16:32:41 »
Optie 2. Maar ik vind witte kousen sowieso niet mooi :blush: Doe je je best om een beetje bruin te zijn op je trouwdag, trek je witte kousen aan... Er zijn huidkleurige met ivoren rand zonder teenstuk, zag ik hierboven, en anders gewoon lekker geen kousen aandoen, en even omkleden op het toilet voor de huwelijksnacht :wink:

Jessica11

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #278 Gepost op: 14 januari 2010, 16:57:23 »
Skip je jarretels, panty's bij open teen vind ik helemaal nix...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #279 Gepost op: 14 januari 2010, 17:36:27 »
[quote name=\'Jessica11\' post=\'297754\' date=\'14 January 2010, 16:57\']Skip je jarretels, panty's bij open teen vind ik helemaal nix...[/quote]

+1

En die jarretels kunnen altijd later nog een keer, leuke verrassing ook voor je lief!

lydia

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #280 Gepost op: 14 januari 2010, 21:19:23 »
optie 2.. al draag ik altijd sokken in pumps, niet bij peeptoes (heb ik ook niet, met mijn vierkante voeten zou je de tenen niet kunnen zien..)

kim

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #281 Gepost op: 15 januari 2010, 16:02:27 »
Optie 2! Het staat zo raar, panty in een open schoentje. En peeptoe's zijn heel gaaf! Dus dag dag kousen!

Trouwring

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #282 Gepost op: 15 januari 2010, 16:12:31 »
Optie 2, sluit me qua redenering bij Inx aan :)

rainbowtje

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #283 Gepost op: 20 juli 2010, 15:34:07 »
Hallo allemaal,

Aangezien ik goede verhalen hoorde en las over plakkousen heb ik 2 paar bij de HEMA gekocht. Alleen nu is de grote vraag hoe blijven die de hele dag goed zitten. Ik heb ze vandaag geprobeerd maar het werkt nog niet helemaal goed, ze zakken af zodra ik een paar passen loop.

Bedankt alvast voor de tips.

Rainbowtje

ps. ik heb geen bodylotion/bodyolie enz. gebruikt, want dan blijven ze volgens mij helemaal niet meer plakken.

Suusjeuh

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #284 Gepost op: 20 juli 2010, 16:02:01 »
Is het wel de goede maat dan? Met dit weer kan ik me voorstellen dat ze afzakken door kleffe benen, maar bij mij bleven ze prima heel de dag zitten. Niet van de hema maar van evaly maar toch...

rainbowtje

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #285 Gepost op: 20 juli 2010, 16:09:38 »
Is het wel de goede maat dan? Met dit weer kan ik me voorstellen dat ze afzakken door kleffe benen, maar bij mij bleven ze prima heel de dag zitten. Niet van de hema maar van evaly maar toch...

Ja mijn normale maat is 38/40 (van broeken) en de kousen zijn maat 36-40. Ik heb ook niet het idee dat ze heel los zitten alleen de plakrand wil niet goed blijven zitten.

_M_

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #286 Gepost op: 20 juli 2010, 16:26:18 »
Hmmm... vreemd! Ik had die van Poirier (klein kapitaal, maar kan achteraf zeggen dat het het waard was). Had die van de HEMA op reserve. Die heb ik niet nodig gehad, dus kan helaas niet zeggen of het misschien per merk verschilt.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #287 Gepost op: 20 juli 2010, 16:39:45 »
Ik heb altijd de plakkousen van de Hema, en ik vind ze geweldig. Draag nooit normale panties maar altijd de plakkousen.
Je moet niet verwachten dat ze meteen goed zitten. Je trekt ze aan en dan zorg je dat ze goed hoog zitten, een beetje warm maken (even handen erop) en dan pas gaan lopen. Als ze eenmaal plakken ook niet meer aanzitten. En dan blijven ze de hele dag prima zitten!!

rainbowtje

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #288 Gepost op: 20 juli 2010, 16:48:18 »
Ik heb altijd de plakkousen van de Hema, en ik vind ze geweldig. Draag nooit normale panties maar altijd de plakkousen.
Je moet niet verwachten dat ze meteen goed zitten. Je trekt ze aan en dan zorg je dat ze goed hoog zitten, een beetje warm maken (even handen erop) en dan pas gaan lopen. Als ze eenmaal plakken ook niet meer aanzitten. En dan blijven ze de hele dag prima zitten!!

Oke, dan had ik ze waarschijnlijk niet hoog genoeg zitten (en al helemaal niet warm gemaakt).

Bedankt voor de tips.

pamela

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #289 Gepost op: 20 juli 2010, 22:14:07 »
ik heb ook een keer die van de hema geprobeerd, gewoon onder een rokje.
bij mij zakten ze ook iets af. Dus in het vervolg koop ik ze 1 maatje groter dan dat ik eigelijk moet hebben (ja groter) want dan kan ik ze iets hoger ophijsen dan kun je je wat vrijer bewegen zonder dat je constant loopt te hijsen aan je kousen. ben je meteen een stuk meer ontspannen :wink:

moi2009

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #290 Gepost op: 21 juli 2010, 08:45:51 »
Bij mij zakken die van de hema ook echt af. Op mijn trouwdag had ik kousen van Poirier (plak, maar met jarretels) en daar absoluut geen last gehad van afzakken. Ik vond die van de hema knudde.

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #291 Gepost op: 21 juli 2010, 09:47:27 »
Ik heb die van hema regelmatig aan, maar vind ze nogal kort, ook in een grotere maat. Ik gebruik ze altijd samen met jarretels, dan blijven ze zeker zitten.

juudske

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #292 Gepost op: 21 juli 2010, 11:41:39 »
Ik had plakkousen van Wolford, ook niet goedkoop maar waren super (ook met warm weer) en een maat groter dan normaal (heb ook 38 maar kousen L (=40)Ik geloof dat ik 19 euro heb betaald per paar. (had 1 paar reserve maar niet nodig gehad)
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2010, 11:42:13 door juudske »

m-a-n-d-y

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #293 Gepost op: 21 juli 2010, 19:16:50 »
Ik had op mijn trouwdag plakkousen van de bijenkorf. Gewoon het huismerk.
Ze hebben bij mij de hele dag perfect gezeten en niet afgezakt.
Was er super blij mee en ook niet duur!

MissBride

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #294 Gepost op: 22 juli 2010, 13:17:29 »
Heeft iemand ervaring met de plakkousen van de H&M?

Kevin & Valesca

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #295 Gepost op: 23 juli 2010, 13:36:04 »
Ik heb ook plakkousen van de Hema, had al keer eerder stel gekocht om te proberen,
Ik had er geen problemen mee, moest wel echt wennen, vooral als ze ngo niet helemaal op de goede plek zitten maar daarna hadik er geen last van....
Heb nu nieuw setje gekocht voor als ik dinsdag mijn jurk ophaal....

Ratatosk

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #296 Gepost op: 23 juli 2010, 13:58:56 »
Ik had er ook jarretels aan gedaan, dubbele fixatie zeg maar :wink:.

Rianne74

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #297 Gepost op: 18 augustus 2010, 20:20:47 »
Wat voor kleur kousen hebben jullie? Ik neig zelf eerder naar huidskleur dan champagne kleur.  

Voor de dames met grote maat moet je eens kijken bij Evaly  die plakkousen kunnen dus ook echt bij grotere maten. Ik heb ze vaker en zitten super. Als je jou maten mailt geeft ze precies advies wat jij nodig hebt.

MissBride

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #298 Gepost op: 19 augustus 2010, 07:24:09 »
Ik heb ook huidskleur. Al deed die verkoopster érg hard haar best om mij ivoorkleurige kousen aan te smeren. ("Nou, persoonlijk vind ik ivoor echt veeeeel mooier!" Dit heeft ze dus echt een keer of 3-4 gezegd. :huh: Ik was bijna weggegaan, maar toen bond ze gelukkig in.)
Huidskleur vind ik ook veel mooier en natuurlijker dan ivoor of champagne. Gewoon doen hoor, als jij dat ook mooier vindt Rianne!  :wink:

Broekkie

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #299 Gepost op: 19 augustus 2010, 11:06:58 »
ik drrag ze altijd van oroblu, en ook nooit problemen mee.
super veel mooier ook als panty's die je tot onderhand over je buik moet optrekken.
op onze bruiloft zelf had ik ze overigens niet aan, ik had open schoenen en vind
het dan niet mooi met kousen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards