collapse

Auteur Topic: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc  (gelezen 157912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roxanne29-08

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #50 Gepost op: 8 november 2008, 04:53:19 »
officieel volgens de "regels"moet je kousen aan.. maar ik trouw 29 augutus.. en hoop op goed weer..dus voor mij geen kousen..
groetjes rox

Short01

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #51 Gepost op: 8 november 2008, 08:47:03 »
Ik ben geen aanhanger van kousen, maar moet die op mijn dag toch echt aandoen!  Ik ga van die kousen met een plakrand aandoen. Nu nog mijn kleurtje vinden....   Zwart kan niet, en de zgn Nude is veel te licht voor mij...dus dit wordt nog een klus geloof ik :huh:

hidee

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #52 Gepost op: 8 november 2008, 18:13:13 »
Ik ben in september getrouwd, met max 20 graden (dus redelijk koud voor september te zijn) en ik heb geen kousen aangehad.
Ik draag er nooit, maar dan ook nooit, en wou ze zeker niet op mijn bruiloft.
of het nu hoort of niet, als je het niet wil, doe je het niet.
Je moet wel zien of je in schoenen kan lopen zonder kousen, maar dat deed ik altijd al (in sandaaltjes dan toch, niet in gewone schoenen)
En bij het in en uitstappen ziet men je benen wel, maar of ze er dan ook zo naar kijken??? je benen zijn niet het belangrijkste van de dag, wel om ze te verzorgen, je moet immers lang staan, maar niet om mooi te zijn...

Juudjeuh

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #53 Gepost op: 8 november 2008, 19:42:19 »
Ik vind kousen heel erg sexy :) en wil ze denk ik ook wel gaan dragen.. Eerst even kijken of ik dichte of open schoenen aan wil.. want met open schoenen lijkt het me niet zo mooi wel?

xbruidjex

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #54 Gepost op: 8 november 2008, 19:59:08 »
ik draag bijna elke dag kousen.
altijd ook met plak rand want die blijven goed zitten.

ik heb 1 keer kousen gedragen zonder plakrand.. ik liep in de stad.. en uiteindelijk voelde ik iets raars onder mijn schoen. was de kous OVER mijn schoen naar beneden gekomen. eer ik die schoen uit mn kous had!! :ph34r:

dus ik raad aan: ALTIJD met plakrand nemen.

het liefste wil ik geen kousen dragen op onze dag. we trouwen in de zomer en hopen op warm weer.

ik heb mooie pumps gekocht voor onder de jurk.. dus ik ging ze inlopen. blijkt mn nagel van mn grote teen tegen de bovenkant van de schoen aan te zitten en nu kraakt dat als ik loop  :ph34r: hahahaha
moet ik nog even wat op verzinnen

Marijke v. D

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #55 Gepost op: 8 november 2008, 20:13:36 »
[quote name=\'Hakkie\' post=\'188378\' date=\'07 November 2008, 23:45\']Ik zou ook graag kousen willen dragen, want ik vind het erg mooi, maar ik heb erge last van schurende benen. Dus dat kan dan toch niet? Want waar die kousen ophouden, schuren dan daarboven nog steeds mijn benen tegen elkaar, toch?[/quote]

Denk dat dat wel wat meevalt. Ik heb namelijk ook wel eens last van schurende benen, maar op mijn trouwdag er helemaal geen last van gehad... Kan komen omdat ik toen zo met andere dingen bezig was dat ik het niet heb gemerkt, maar ik denk dat het komt doordat de kousen toch het schuren wel wat tegengaan, ook al komen ze niet helemaal tot boven.

Ik heb normaal ook nooit kousen aan trouwens, maar tijdens mijn bruiloft was ik er heel blij mee: het schuurt dus niet, je voeten gaan minder snel zeer doen en ik voelde me heel sexy.
En ook al trouwden we in augustus: geen moment last gehad van dat het te warm zou zijn ofzo... vond het wel comfortabel!

milkyway

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #56 Gepost op: 10 november 2008, 20:49:56 »
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik zal nog eens nadenken wat ik doe. Het hangt ook een beetje af van de schoenen die ik kies. Als ik open schoentjes kies, dan vallen kousen sowieso af natuurlijk. Waar ik nog niet aan gedacht had, is dat schoenen meestal wel comfortabeler zitten als je kousen draagt. Dus dat is wel nog een pluspunt dat ik mee neem! Thanx  :)  !

Natasja (8-5-2009)

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #57 Gepost op: 10 november 2008, 21:02:27 »
Ik ga op mijn trouwdag een glanzende panty aantrekken want ook ik heb snel last van schurende benen. En zeker als 't zeer warm en mooi weer is. De bruidszaak waar ik m'n jurk kocht vond het ook helemaal geen raar idee. Wil ook absoluut niet de kans lopen om ineens met pijn rond te lopen al heb je 't druk zat die dag

santos_05

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #58 Gepost op: 11 november 2008, 09:40:35 »
Hier ook geen kousen hoor! (en 7 maart getrouwd  :w00t: )

Storend?

milkyway

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #59 Gepost op: 11 november 2008, 16:58:11 »
Hahaha, die foto  :laugh: ! Stiekem gemaakt door iemand, of juist heel bewust om de trouwschoenen goed op de foto te krijgen? Het ziet in elk geval heel grappig uit zo, net alsof de foto in een onbewaakt ogenblik genomen is! En nee, ik vind het helemaal niet storend zonder kousen... ik vind het heel goed kunnen zo!

pyoen

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #60 Gepost op: 14 februari 2009, 22:02:27 »
Hallo allemaal,
Ik heb een hele rare vraag misschien zelfs dom hihihi.
Ik heb een witte trouwjurk nou ja bijna wit het heet geloof ik off white?
Nu komt het probleem de man van de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb had ook schoenen maar die vond ik te duur hij  zei toen dat ik geen witte maar ivoor kleurige schoen onder mijn jurk moet kopen omdat dat mooier is. Maar moet ik dan mijn kousen wit doen of ivoor of dezelfde kleur als mijn corset?????
ja ik weet het erg ben ik hihihihihi.
Ik hoor het heel graag van jullie.

Greetz Simone

mods

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #61 Gepost op: 14 februari 2009, 22:33:01 »
ik had een bijna witte trouwjurk, met witte schoenen
een ivoor torselet en huidskleurige kousen met een ivoorkleurige band

heb je er wat aan haha?

pyoen

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #62 Gepost op: 14 februari 2009, 22:45:47 »
[quote name=\'mods\' post=\'207142\' date=\'14 February 2009, 22:33\']ik had een bijna witte trouwjurk, met witte schoenen
een ivoor torselet en huidskleurige kousen met een ivoorkleurige band

heb je er wat aan haha?[/quote]

Hi Mods,
Ja hier heb ik wel wat aan hihihi.
Het maakt dan niet zoveel hoe je het doet (hoop ik)
hihihihi
Thankx

mods

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #63 Gepost op: 15 februari 2009, 12:11:23 »
ik ging ervanuit dat de schoenen en jurk bij elkaar 'moesten' passen
en als de jurk uit ging en de schoenen ook, de lingerie weer bij elkaar moest passen  :)

Kleintje

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #64 Gepost op: 16 februari 2009, 17:23:50 »
Ik denk wel dat het het mooiste is als alles ivoor is. Als je namelijk wit bij ivoor houd, kan het ivoor een beetje smoezelig vies lijken. Ik had lingerie, jurk en kousen in ivoor en ik had zelf een stola gemaakt die bij het passen van de jurk lichter bleek te zijn, waardoor de jurk dus inderdaad vies leek. Toen heb ik de stola met thee geverfd (had eerst proefjes gemaakt). Daarna was het probleem verholpen en paste het perfect bij elkaar.

pyoen

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #65 Gepost op: 19 februari 2009, 16:13:24 »
Hallo,
Mijn lingerie is ook ivoor dan ga ik denk ik ook voor ivoren kousen en schoenen.
THANKX allemaal

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #66 Gepost op: 20 februari 2009, 14:58:35 »
[quote name=\'mods\' post=\'207194\' date=\'15 February 2009, 12:11\']ik ging ervanuit dat de schoenen en jurk bij elkaar 'moesten' passen
en als de jurk uit ging en de schoenen ook, de lingerie weer bij elkaar moest passen  :)[/quote]

Dat vind ik een heel goed uitgangspunt! Tegen de tijd dat vriendlief mijn lingerie ziet, is mijn jurk immers al uit, dus dat hoeft niet te matchen. :)

CCBloom

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #67 Gepost op: 20 februari 2009, 15:19:49 »
[quote name=\'mods\' post=\'207194\' date=\'15 February 2009, 12:11\']ik ging ervanuit dat de schoenen en jurk bij elkaar 'moesten' passen
en als de jurk uit ging en de schoenen ook, de lingerie weer bij elkaar moest passen  :)[/quote]


Waar heb je deze kousen gekocht, Mods???????????? Ik zag in een ander topic dat ze van pretty polly waren...

mods

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #68 Gepost op: 20 februari 2009, 21:44:48 »
Bij dessous
een (erg luxe) lingeriezaak in Alphen aan den Rijn
De enige zaak waar ik ze kon vinden.

Ik kan voor je vragen of ze nog een paar hebben?
(ze zijn wel achterlijk duur hoor, 22 euro geloof ik)

edit: schoonzusje zegt dat je ze veel kunt vinden in engeland
mocht je daar nog heen gaan, dacht me te herinneren van wel namelijk..)
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2009, 21:47:11 door mods »

Lisette1982

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #69 Gepost op: 26 februari 2009, 16:29:43 »
Ik vraag me af wie er in de zomer kousen/panty's draagt/droeg. Het lijkt mij namelijk niet prettig. Zeker wanneer het warm weer is.

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #70 Gepost op: 26 februari 2009, 16:31:52 »
Ik had ze niet bij een temperatuur van ongeveer 30 a 35 graden maar ik liep dan ook op blote voetjes. Zitten je schoenen niet lekkerder met?

Hypnotic

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #71 Gepost op: 26 februari 2009, 16:33:49 »
Bij dichte schoentjes zou ik 15 denier kousen dragen, en bij open schoentjes (uiteraard) niets

moi2009

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #72 Gepost op: 26 februari 2009, 16:52:02 »
Wij trouwen eind september en dan is het natuurlijk niet echt hoog zomer, maar het kan warm zijn. Ik ga zeker wel voor kousen (ook al was het 30 graden). Liever wat warmer dan enorme blaren.

milkyway

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #73 Gepost op: 26 februari 2009, 17:26:55 »
Hier heb ik ooit al een topic over geopend, zie:
http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?s...l=altijd+kousen

kusmarie

  • Gast
Re: Topic voor beenmode -kousen(band)-hold ups-jarretels-panty etc
« Reactie #74 Gepost op: 26 februari 2009, 18:10:26 »
Ook ik ga trouwen deze zomer, 12 juni
en ik ga voor kousen!
Lijkt me lekkerder zitten met mijn schoenen en vind het ook wel erg sexy

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards