collapse

Auteur Topic: Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!  (gelezen 13199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HappyBride

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Gepost op: 8 juni 2008, 21:46:04 »
Zo even snel een berichtje met wat foto's van onze geweldige dag! We werden 's ochtends wakker met een stralende zon! Ik dacht even dat ik nog in dromenland was! Dat hadden we niet durven hopen! Heel de dag hebben we geweldig weer gehad en super van alles genoten! Een verslag in detail volgt uiteraard nog maar eerst gaan we op honeymoon! Ik kan dit iedereen aanraden! Wat een super geweldige dag! Ik ben al jaloers op alle bruidjes die nog gaan trouwen, die hebben nog zo'n geweldige dag tegoed!







Vogelmeisje

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2008, 21:56:04 »
wat waren jullie mooi samen!

bruidpatty

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2008, 21:58:46 »
Mooie foto's!!!
Veel plezier op huwelijksreis!!

splinter

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2008, 22:33:02 »
Fijn dat jullie zo genoten hebbben, nu nog genieten van de honeymoon :-)
Groetjes Splinter

sandr@

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #4 Gepost op: 8 juni 2008, 23:47:56 »
gefeliciteerd! en een goede honymoon! p.s. mooi boeket ook!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2008, 09:54:08 »
[color=\"#6600CC\"]Veel plezier op jullie reis!!!
Mooie foto's trouwens zeg, echt leuk die picknickfoto *goed idee voor ons*

Jullie zagen er prachtig uit, en geniet van jullie witte broodsweken![/color]

dieseltje

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #6 Gepost op: 9 juni 2008, 10:00:26 »
Klinkt super!
Hartelijk gefeliciteerd en geniet nog flink na! Jullie zagen er heel mooi uit samen!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2008, 12:35:07 »
Gefeliciteerd en zo te zien hebben jullie je prima vermaakt!
Jullie zagen er mooi uit!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #8 Gepost op: 9 juni 2008, 12:39:40 »
Mooie foto's hoor! Jullie zagen er ellebei mooi uit. Veel plezier op de honeymoon! :)

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #9 Gepost op: 9 juni 2008, 15:10:01 »
Van harte!
Mooie jurk zeg!
Wel grappig idd dat elk bruidje verbrand is haha :wink:.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #10 Gepost op: 9 juni 2008, 15:31:50 »
Gefeliciteerd! Zijn jullie foto's in/bij Heusden gemaakt? (Daar lijkt het wel op namelijk :))

Sue

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #11 Gepost op: 9 juni 2008, 15:43:37 »
Wat fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad. Leuke foto's!! Geniet van de huwelijksreis!!!

Carolina

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #12 Gepost op: 9 juni 2008, 16:14:13 »
Van harte gefeliciteerd! Jullie ziijn een mooi stel. Je hebt een prachtige jurk!

lodi

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #13 Gepost op: 9 juni 2008, 19:56:17 »
gefeliciteerd, wat zagen jullie er mooi uit :)

Rosie

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #14 Gepost op: 9 juni 2008, 20:18:34 »
Je ziet de zon echt van de foto's spatten, leuk hoor :)
Gefeliciteerd en veel nageniet-plezier!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #15 Gepost op: 11 juni 2008, 12:36:25 »
Wat hebben jullie een stralende dag gehad dan! De foto's zijn werkelijk prachtig geworden. Geniet nog lekker na van deze dag en veel geluk samen

130608

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2008, 15:28:56 »
GEFELICITEEERD!
Benieuwd naar je verdere verhaal.
Maar inderdaad, wat zagen jullie er prachtig uit!!!
Ik krijg er steeds meer zin in door al die verhalen!!!!
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2008, 15:29:17 door 130608 »

hetty

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #17 Gepost op: 11 juni 2008, 20:24:50 »
Mooie foto's!

En wat heb je een mooi boeket en je man een mooie corsage.
Heb je misschien een close-up van je boeket, zoiets wil ik nl ook!

Groetjes hetty

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #18 Gepost op: 12 juni 2008, 13:36:22 »
Jullie zagen er prachtig uit!!
Nog van harte gefeliciteerd!
Geniet lekker na op jullie huwelijksreis!

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #19 Gepost op: 14 juni 2008, 12:14:28 »
Wauw, jullie zagen er super mooi en stralend uit!!
Gefeliciteerd en geniet van jullie huwelijksreis!!

HappyBride

  • Gast
Wat Hebben We Genoten! 6 Juni Was Een Geweldige Dag!
« Reactie #20 Gepost op: 19 juni 2008, 00:04:47 »
Bedankt iedereen voor de leuke reacties! We zijn net terug van de huwelijksreis en ik dacht ik log even snel in..... Leuk om dan al die leuke reacties te lezen! Van de week zal ik mijn uitgebreide verslag maken met nog wat meer foto's.

@ Hakkie we hebben inderdaad de foto's gemaakt in Heusden. Bij de Swanenberg ijzer en op de wal.

@ Hetty hierbij een close up foto van mijn boeket:



Groetjes een gelukkige HappyBride, ook wel Sanne van Heeswijk genoemd nu  :wink:

HappyBride

  • Gast
Zo Nu Een Wat Langer Verslag Van Onze Geweldige Dag!
« Reactie #21 Gepost op: 19 juni 2008, 23:21:15 »
Zo beloofd is beloofd en hier komt ie dan mijn wat langere verslag van onze geweldige dag!

De avond voor de grote dag heb ik gezellig met mijn vader, broer, zusje en twee hartsvriendinnen doorgebracht. Mijn moeder had helaas 2 weken voor de bruiloft haar achillespees gescheurd en was daardoor niet zo mobiel dat ze deze avond langs kon komen. We hebben lekker zitten kletsen met een wijntje en wat hapjes. Ik kreeg een erg mooi fotoboekje van mijn vriendinnen met allemaal leuke foto's van ons drieen uit de oude doos en lieve gedichtjes erin geschreven, erg mooi! Het was ook erg toevallig want mijn inmiddels man en ik hadden een fotoslideshow gemaakt met bijna allemaal dezelfde foto's en muziek erachter, die heb ik dus daarna gegeven en hebben we gekeken! We moesten zo lachen dat we weer zo heerlijk op één lijn zaten als vriendinnen! Rond 12 uur ging iedereen naar huis en heb ik met mijn vader mijn wijntje nog even opgedronken en ben daarna lekker naar bed gegaan. Ik was de hele week al lekker vrij en had gelukkig geen stress of zenuwen gehad, gewoon een erg gezellige week! Ook deze avond voelde ik me weer goed en ik heb dan ook heerlijk geslapen tot 7 uur! Dat was echt een meevaller, ik dacht echt dat ik bijna niet zou slapen! Heb eerst samen met mijn vader ontbeten en zitten kletsen en toen kwam mijn zusje om mijn make up en kapsel te doen. Toen kwamen de kriebels toch wel een beetje, maar op een leuke manier! Mijn make up en kapsel ging meteen goed en we hadden dus geen stress! Daarna werd het haar van mijn vriendin en moeder gedaan en hebben we tussendoor gezellig boven zitten kletsen. Ik hoorde beneden iedereen binnenkomen en dat zorgde ook weer voor wat kriebels! Om kwart over 10 mocht ik dan eindelijk mijn jurk aan! Eerst even foto's gemaakt met mijn moeder, vader en broer en toen kwam mijn man om kwart voor 11! Ik wist nog niet wat ons trouwvervoer zou zijn, dus toen ik hoorde dat het een sportauto was, was ik erg blij! Het was een supergave porsche bleek later!
Eindelijk mocht ik dan naar beneden! Naar mijn man! En wat zag hij er geweldig uit in zijn super mooie pak! Het was wel even emotioneel een moment van ontlading.

Daarna hebben we heerlijk in de tuin broodjes met koffie en thee op en hebben we nog wat foto's gemaakt met de daggasten. Om iets voor 12 uur gingen we richting het gemeentehuis. Er stonden erg veel mensen buiten bij het gemeentehuis, erg leuk! De ceremonie was erg mooi! Met mooie muziek en mooie woorden! Ik was wel erg zenuwachtig en ben blij dat we alles op film hebben zodat ik het op mijn gemak nog even terug kan zien. Rond kwart voor 1 kwamen we naar buiten en na wat foto's te hebben gemaakt voor het gemeentehuis staken we over naar de naastgelegen kerk voor de kerkelijke inzegening. We hadden een zangeres en hebben echt zo genoten van de mis, ze zong echt zo mooi! Kippevel!

Om iets na 2 kwamen we naar buiten bij de kerk en had iedereen belleblaas en lag er een witte loper tot onze porsche, echt heel erg mooi!

Na de kerk zijn wij weg gegaan om foto's te gaan maken. We hadden een industriele locatie uitgekozen voor wat strakkere foto's en een wat romantischere locatie zodat we van alles wat een beetje zouden hebben.




Na de foto's zijn we naar de feestlocatie gereden waar onze gasten al aan het borrelen waren met een hapje. Toen we daar aankwamen mocht ik zelf ook nog even in de porsche rijden! Echt gaaf!

We werden door onze gasten ontvangen met champagne en mijn broer deed een hele lieve speech! Daarna kwam iedereen ons feliciteren en kregen we allemaal cadeau's.
Na nog even te hebben geborreld gingen we om half 6 aan tafel voor het diner. We hadden vooraf een soort tapas en als hoofdgerecht kon men kiezen uit 6 gerechten. Als dessert hadden we een bruidsijstaart in de vorm van de vulkaan waar mijn man zijn aanzoek had gedaan. In plaats van aansnijden hebben we de taart aangestoken zodat deze "tot uitbarsting kwam"!

Na het diner was er even tijd om op te frissen en werd mijn make up ook even bijgewerkt voor het feest. Ook heb ik 's avonds mij sluier af gedaan en had ik dezelfde bloem aan mijn hals als soort van ketting als die op mijn jurk zat. Deze heb ik pas na het handjes schudden aan gedaan dus het was een leuk verrassingseffect, iedereen moest even kijken wat er precies veranderd was!
We deden de openingsdans op Stand by me wat was dat een mooi moment!

Daarna hebben we tot 2 uur heerlijk gefeest! Mijn schoenen zaten gelukkig heerlijk dus ik kon de dansvloer mooi onveilig maken samen met mijn man!
De avond eindige met het liedje van Clouseau - Altijd heb ik je lief en iedereen stond om ons heen met sterretjes, zo mooi!

Inmiddels zijn we weer terug van onze honeymoon naar de Malediven wat ook helemaal geweldig was!


Wat hebben we toch een mooie periode achter de rug; eerst de voorbereidingen, die geweldig mooie dag, onze honeymoon en nu het nagenieten! Morgen krijgen we de film en doorlopen we op die manier nog eens heel de dag, ik heb er nu al zin in!

Voor iedereen die nog mag gaan trouwen: ik ben zo jaloers op jullie! Het is zo'n geweldig mooie dag, het is meer dan trouwen, het is een dag met al je dierbaren om je heen!
Geniet er lekker van!

« Laatst bewerkt op: 19 juni 2008, 23:24:32 door HappyBride »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Zo Nu Een Wat Langer Verslag Van Onze Geweldige Dag!
« Reactie #22 Gepost op: 20 juni 2008, 05:52:04 »
[color=\"#6600CC\"]Heel mooi verslag!!! Jullie zagen er super uit, mooi boeket ook!![/color]

Sylvia en Andre

  • Gast
Zo Nu Een Wat Langer Verslag Van Onze Geweldige Dag!
« Reactie #23 Gepost op: 20 juni 2008, 06:06:54 »
Tjonge tjonge, je zult het toch maar meemaken zeg, zo'n mooie dag........


(Maar een erg leuk verslag hoor, en geniet nog maar lang en lekker na)

Alexia

  • Gast
Zo Nu Een Wat Langer Verslag Van Onze Geweldige Dag!
« Reactie #24 Gepost op: 20 juni 2008, 09:08:11 »
klinkt super allemaal! nog gefeliciteerd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards