collapse

Auteur Topic: Boerderij Groot Krakhorst In Leusden  (gelezen 3970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Boerderij Groot Krakhorst In Leusden
« Gepost op: 9 juni 2008, 17:12:30 »
Vandaag heb ik wat informatie opgevraagd bij Boerderij Groot Krakhorst in Leusden. Het is ook een officiële trouwlokatie van de gemeente. Je kunt er ook een feest of diner houden. Het sprak mij erg aan! Ik ben dan ook erg benieuwd naar de informatie die ik opgestuurd ga krijgen.

De mevrouw aan de telefoon was in ieder geval erg aardig en vond het heel slim dat ik nu al aan het informeren was, ook al duurt het nog 1, 5 jaar! Dat vond ik wel heel fijn, dat ik wel serieus genomen word. Ik zou het onprettig vinden om iets te horen te krijgen als 'Nou, dat duurt nog zó lang, bel over een tijdje maar terug' ofzo!

Wie kent deze lokatie? Wie is er wel eens geweest en heeft er wat over te melden? http://www.boerderijgrootkrakhorst.nl/

Sylvia en Andre

  • Gast
Boerderij Groot Krakhorst In Leusden
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2008, 18:02:35 »
Hoi, Ik ken de krakhorst wel, Ik woon zelf in Amersfoort en ben daar een paar keer geweest. Ik moet heel eerlijk bekennen, dat de laatste keer al wel weer een paar jaartjes geleden is. Het is eigenlijk een cultureel centrum waar veel cursussen worden gegeven. Destijds was het allemaal vrij steriel en ik zou er persoonlijk niet mijn feest of plechtigheid willen houden. Als je in die regio een leuke feest/diner locatie zoekt, zou je een naar de mof in leusden kunnen gaan. Dat is echt een locatie die echt warmte en sfeer uitstraalt. Wij gaan daar volgende week onze receptie en diner houden. De mof bestaat al jaren en heeft echt een hele goede reputatie. Maar is geen officiele trouwlocatie. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je er niet zou kunnen trouwen. Dat kan tegenwoordig bijna overal (als je er maar voor wilt betalen). In hoevelaken (ook in de buurt) heb je de sparrendam. Dat is wel een officiele trouwlocatie en ook heel sfeervol. Succes in ieder geval.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Boerderij Groot Krakhorst In Leusden
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2008, 22:49:15 »
Bedankt voor je tips, André! Ik heb ze bij mijn favorieten gezet (dat lijstje begint aardig te groeien nu :biggrin:).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards