collapse

Auteur Topic: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic  (gelezen 241305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #100 Gepost op: 21 september 2009, 10:49:29 »
Zoas ik het lees zou ik al ik jou was lekker:
De taxi naar huis nemen.
Een ontbijt sevice de volgende ochtend een heerlijk ontbijt laten brengen
Lekker in je eigen bed slapen
Misschien de ceremonie meester of een vriendin vragen of ze jullie slaapkamer romatisch wil maken als die dat niet al is :biggrin:

heleen27

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #101 Gepost op: 23 september 2009, 19:53:19 »
wij gaan lekker in ons eigen nieuwe huis slapen!
wij wonen nu allebei nog thuis dus het lijkt ons super om lekker met zn 2tjes in ons nieuwe bed te slapen en lekker de volgende dag van ons huis te gaan genieten!

Suusjeuh

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #102 Gepost op: 25 september 2009, 21:49:02 »
[quote name=\'heleen27\' post=\'267366\' date=\'23 September 2009, 19:53\']wij gaan lekker in ons eigen nieuwe huis slapen!
wij wonen nu allebei nog thuis dus het lijkt ons super om lekker met zn 2tjes in ons nieuwe bed te slapen en lekker de volgende dag van ons huis te gaan genieten![/quote]

En van elkaar.... Nog 54 dagen voor ons.... Heerlijk vooruitzicht, eindelijk samen! Dat zou ik niet in een hotel willen, onze eerste nacht samen, heerlijk in ons eigen huis... Genieten van al het hele harde werk de afgelopen maanden...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #103 Gepost op: 5 oktober 2009, 12:14:29 »
Euh.... Ik vrees dat ik allemaal mensen heb aangeboden na het feestje bij ons te slapen. :-D Ik slaap dus thuis (hopelijk mijn lief ook, haha), maar vlak na het feest doen we een minireisje en gaan we in een reggehooiberg slapen, althans eronder, eh nou ja... wil je meer weten google reggehooiberg en hotel... :-)

Vind het overigens wel aangenaam hoor de mensen die blijven slapen (getuigen enzo)... Gezellig samen ontbijten!

Mignon

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #104 Gepost op: 6 oktober 2009, 12:03:41 »
Wij blijven op de locatie slapen.
Mijn vriend is half Engels en waarschijnlijk blijven de gasten uit Engeland in ons huis slapen en wij willen toch het liefst de dag erna lekker samen wakker worden.

Cellaatje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #105 Gepost op: 9 oktober 2009, 11:02:13 »
Wij gaan gewoon lekker naar huis na het feest. We trouwen op een vrijdag en zijn van plan om het weekend lekker thuis door te brengen. Ik zorg dat er 's nachts een flesje champagne in de koelkast ligt en voor de volgende ochtend huren we een ontbijtservice in :)
Vervolgens blijven we in het weekend lekker thuis en gaan er dan een midweekje tussen uit.

We willen het liefst zo lang mogelijk op het feest blijven, dus we zouden niet echt kunnen genieten van een bruidssuite op de nacht zelf, dus we stellen het een paar daagjes uit :)
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2009, 11:03:12 door Cellaatje »

caro77

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #106 Gepost op: 10 oktober 2009, 10:11:58 »
[quote name=\'Anna Livia\' post=\'262505\' date=\'09 September 2009, 17:04\']Oh ja bij mij speelde ook nog wel mee dat ik de poezen graag 's avonds weer wilde zien. :wink:[/quote]

Er zijn dus meer mensen die graag de katten willen zien ...hihi ik ook dus. Daarbij komend dat ik een geweldige dag af wil sluiten naast mijn man, heerlijk samen wakker worden en samen wat eten enzo. Niet hoeven letten op een tijd en dat gaat niet in een hotel, dus wij rijden lekker naar huis. Waarschijnlijk zelfs in een taxi busje met de hele family. Lijkt me nog een gezellige afsluiting ook.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #107 Gepost op: 10 oktober 2009, 12:38:33 »
Wij gaan ons thuis even opfrissen en omkleden, om te zorgen dat we om 02.30 op Schiphol kunnen staan. (tja, kon niet anders)

rana

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #108 Gepost op: 18 oktober 2009, 15:51:55 »
Wij slapen in een hotel! Kan je inderdaad maar een keer doen.
Ook hebben we geregeld dat we de kamer langer aan mogen houden zodat we lekker uit kunnen slapen :)

Zal onze katten ook missen maar die gaan mij vriend zijn zus vermaken (ze past op ). :)

Karin082

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #109 Gepost op: 28 oktober 2009, 00:15:07 »
Wij blijven op de locatie slapen in de bruidssuite, heerlijk in bed ploffen na een vermoeiende dag en 's ochtends een ontbijtje. De suite is in het torentje van het kasteel, echt grappig!

Marry24

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #110 Gepost op: 28 oktober 2009, 09:04:29 »
wij zijn er nog niet over uit, maar denk dat het een hotel ofiets gaat worden :biggrin:

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #111 Gepost op: 28 oktober 2009, 11:26:43 »
Wij slapen lekker thuis... maar laten de volgende ochtend wel een ontbijtje bezorgen!

idgnkv

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #112 Gepost op: 28 oktober 2009, 14:19:16 »
Wij slapen i.v.m. reistijd in een hotel.
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2015, 22:24:35 door idgnkv »

Marry24

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #113 Gepost op: 28 oktober 2009, 15:28:15 »
[quote name=\'11-06-2010\' post=\'278408\' date=\'28 October 2009, 11:26\']Wij slapen lekker thuis... maar laten de volgende ochtend wel een ontbijtje bezorgen![/quote]

Dat is ook een leuk idee :biggrin: waar laat je dat doen?

Chanel

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #114 Gepost op: 28 oktober 2009, 15:41:50 »
Wij gaan ook lekker thuis slapen. Lekker thuis joh, heerlijk! Ontbijtje laten we gewoon thuis komen!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #115 Gepost op: 28 oktober 2009, 16:48:06 »
[quote name=\'Marry24\' post=\'278547\' date=\'28 October 2009, 16:28\'][quote name=\'11-06-2010\' post=\'278408\' date=\'28 October 2009, 11:26\']Wij slapen lekker thuis... maar laten de volgende ochtend wel een ontbijtje bezorgen![/quote]

Dat is ook een leuk idee :biggrin: waar laat je dat doen?
[/quote]


Bij ons heeft de bakker die onze bruidstaart maakt aangeboden om het ontbijt voor de dag erna bij ons te laten bezorgen!
In iedere plaats zijn er denk ik meerdere ontbijt "bezorgers" is net wat meer ontspannen wakker worden!!

~M*M~

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #116 Gepost op: 28 oktober 2009, 17:02:48 »
er was dit jaar een onderzoek gedaan naar de kwaliteit van de thuisbezorg ontbijtjes (ik denk kassa) en dat viel nogal tegen.

je kan ook zelf lekker in huis halen, het is een kleine klus om een lekker ontbijtje te maken toch?

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #117 Gepost op: 28 oktober 2009, 17:52:18 »
Wij wonen helaas buiten de Bagel & Beans bezorgregio, maar anders had ik het wel geweten en had ik ook een ontbijtje besteld.

Nu er mensen blijven pitten mag ik waarschijnlijk 's ochtends zelf aan de bak met afbakbroodjes en sapjes en eieren, maar ik doe het graag... :)

ikkegatrouwen

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #118 Gepost op: 28 oktober 2009, 21:31:47 »
Wij zijn na onze bruiloft lekker naar huis gelopen(was maar 5-10 minuutjes). Wilde zelf het liefste nog ff thuis slapen omdat we de dag erna naar thailand zouden vertrekken. Nou ja, van slapen is toen erg weinig terecht gekomen. Waren geloof ik rond 4:00 thuis. Toen even kunnen aanschouwen wat onze vrienden met ons huis gedaan hadden.... Ons bed was wel vol met hart-snoepjes, hart-kussentjes en rozenblaadjes gelegd. Dat was wel romantisch!
Nou ja, rond 4:30 sliepen we en om 6:30 waren we weer zo wakker als maar zijn kon.
Toen hebben we zelf wat ontbijt op bed gedaan en begonnen met enveloppen open te maken. Dat was voor ons echt een heerlijk momentje!! Het enige wat we nog misten was onze hond! Die kwam gelukkig later op de dag weer.

Bellie

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #119 Gepost op: 9 november 2009, 09:50:32 »
Wij zaten ook erg met onze huwelijksnacht in onze maag.

Maar nu las ik dit topic, en jah waarom eigenlijk niet gewoon lekker thuis eigen bedje, poeziewoezies om je heen, en dan een lekker ontbijtje op bed bestellen :-).

Goed plan!!! We zijn helemaal voor. Zeker aangezien we daarna op Honeymoon willen.

Handig hoor zo'n forum ;-).

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #120 Gepost op: 9 november 2009, 11:07:33 »
Ik denk ook lekker thuis met ons kindje (heeft 4 pootjes en miauwt). Gelukkig lees ik dat meer mensen graag terug willen naar hun beestjes :)

Lekker in eigen omgeving met alle cadeautjes, ontbijtje bestellen, lijkt me prima.

Monalisa

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #121 Gepost op: 9 november 2009, 12:29:05 »
Hoi,

Ik denk dat wij toch ook naar huis gaan. Ik wilde eerst graag een hotel boeken omdat het dan niet gelijk over is na het feest maar je nog een beetje een ander gevoel hebt maar ja ik vind het eigenlijk allemaal zoveel geld voor 1 kamer waar we heel laat aankomen en misschien weer vroeg uit moeten en thuis is gewoon het lekkerst ook denk ik toch voor ons. Ik heb ook geen leuk hotel kunnen vinden in de buurt van onze feestlocatie..

Ontbijt bestellen is wel een goed idee, hoop dat dat ook op zondag kan.. Heeft iemand nog tips voor ontbijtservices in de regio rijnmond? Dan zijn ze van harte welkom  :biggrin:

Annemiek1975

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #122 Gepost op: 9 november 2009, 12:32:13 »
Wij krijgen de bruidssuite aangeboden van de locatie en wij hebben dat aanbod ook aangenomen.
Ook veel van de familie en een aantal vrienden blijven slapen.
Wij kunnen kiezen of we op bed wilden ontbijten, maar ik denk dat we gezellig met onze familie en vrienden gaan ontbijten.

marieke2010

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #123 Gepost op: 17 november 2009, 09:48:28 »
Hi ,

wij gaan(voorzover wij zelf weten :biggrin: ) lekker naar huis. Ik denk dat we zo vol zijn van de dag dat we het pretiiger vinden om thuis te slapen. We gaan daarna wel een heel romantisch weekend weg.

Groetjes!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #124 Gepost op: 17 november 2009, 12:06:26 »
[quote name=\'marieke2010\' post=\'283766\' date=\'17 November 2009, 09:48\']Hi ,

wij gaan(voorzover wij zelf weten :biggrin: ) lekker naar huis. Ik denk dat we zo vol zijn van de dag dat we het pretiiger vinden om thuis te slapen. We gaan daarna wel een heel romantisch weekend weg.

Groetjes![/quote]

Same here, wel vlak daarna lekker een paar dagen samen weg...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards