collapse

Auteur Topic: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic  (gelezen 248683 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #125 Gepost op: 17 november 2009, 19:22:02 »
Onze feestlocatie is direct gelegen naast ons huis:) dus we zijn nu aan het olvaritpotjes sparen,straks tegen de tijd vullen met een beetje zand of steentjes met een kaarsje er in, die zetten we dan op het pad wat we gaan lopen en we slapen dus lekker thuis :) we hebben nu geen klink op de slaapkamerdeur, maar om de veiligheid van ons stulpje te beschermen gaat daar nog wel eveneen klink en een slot op voor de vrienden ons uit onze slaap willenhouden:P voor de rest alles best qua ons huis, maar niet in onze slaapkamer.. wil er voor zorgen dat de cm *zus* nog even schoon beddengoed er op gooit en wat romantisch van de kamer maakt.. nog ff nadenken hoe (ik trouw uit huis dus kom niet meer bij ons gezamenlijke huis..!!)

remco

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #126 Gepost op: 27 februari 2010, 16:27:53 »
Ik was zo stom dronken op mijn bruiloft, dat ik echt letterlijk thuis gedragen ben,   dus tja waarom in een suite slapen als je er toch niks van merk???
was echt een super feest hoor,

m-a-n-d-y

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #127 Gepost op: 27 februari 2010, 21:37:51 »
Wij overnachten in een hotel in de buurt.
Enkele gasten overnachten daar ook.
We kunnen ook nog kiezen voor ontbijt op bed, maar misschien is het net zo gezellig om met onze gasten gezamelijk te gaan eten. Dat bekijken we nog wel.

marian1313

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #128 Gepost op: 28 februari 2010, 09:02:17 »
onze feestlocatie is op een paar honderd meter van ons huis, dus wij slapen gewoon lekker in ons eigen bedje!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #129 Gepost op: 2 maart 2010, 16:42:44 »
Wij krijgen de bruidssuite gratis bij onze feestlocatie, dus blijven zeker daar slapen, ook al is het is ook bijna bij ons om de hoek haha!

Daydreamy

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #130 Gepost op: 5 maart 2010, 22:27:50 »
Wij blijven er slapen en een aantal daggasten ook (of in een hotel in de buurt), en 's ochtens met z'n allen lekker ontbijten :biggrin:

rainbowtje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #131 Gepost op: 12 maart 2010, 20:52:39 »
wij hebben de bruidssuite in een hotel geboekt (met late check out, zodat we pas om 18.00 uur uit de kamer hoeven).

wat zijn jullie kwijt voor de overnachting? wij zijn 215 euro kwijt voor alles (kamer, toeristentoeslag enz).

groetjes rainbowtje

tinkerbell1982

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #132 Gepost op: 15 maart 2010, 13:44:30 »
wij slapen in een hotel tussen arnhem en amsterdam in met onze ceremoniemeester en vriend.
wel zo handig om na het feest naar het hotel gereden te worden en de volgende dag door hun naar schiphol gebracht te worden.
zij kunnen dan ook onze spullen weer mee naar huis nemen zoals jurk/pak etc.

dus een gezellige en praktische oplossing voor onze huwelijksnacht!

lydia

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #133 Gepost op: 16 maart 2010, 15:34:33 »
toch wel aparte kamers?? anders wel heel gezellig..

tinkerbell1982

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #134 Gepost op: 16 maart 2010, 17:55:15 »
toch wel aparte kamers?? anders wel heel gezellig..

hahah dat zoiezo!!!
het is niet voor niets je huwelijksnacht he? :wink:

Sil78

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #135 Gepost op: 17 maart 2010, 16:37:27 »
Ons lijkt het heel gezellig om toch te blijven slapen.
Zo vaak slaap je niet in een bruidssuite. We hebben nog niet definitief besloten want we bekijken ook nog wie we erbij willen hebben (wel in een aparte kamer). Waarschijnlijk onze ouders, broer en zuster en de ceremoniemeester met vriendin. Dus tja, dat tikt dan wel even aan, maar ja, kan er ook nog wel bij! Kost allemaal niets zo'n bruiloft  :laugh:

jassou

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #136 Gepost op: 17 maart 2010, 22:28:33 »
We blijven in het hotel waar het feest ook is. Dat is maar 5 min rijden van ons huis, maar wellicht dat we ons huis aan anderen geven die moeten reizen, en eigenlijk lijkt het me wel relaxed om tijdens de dag af en toe naar de kamer te kunnen glippen om rustig naar toilet te gaan, en schoenen te wisselen, dat voel ik al aankomen! Andere spulletjes kunnen daar dan ook liggen, en hoef ik nergens aan te denken.

Het is een gewone kamer, geen bruidssuite, dus dat scheelt weer in de prijs! Mijn enige eis was een twee persoonsbed en geen twee een-persoonsbedden naast elkaar, er moet toch tenminste ergens de pretentie van een huwelijksnacht zijn, hoewel we waarschijnlijk toch gewoon slapen :)

Stiekum wil ik ook eigenlijk geen gezelligheid missen van mensen die blijven slapen, zullen er niet veel zijn, maar het lijkt me supergezellig de volgende ochtend samen te kunnen ontbijten.

Maewyn

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #137 Gepost op: 18 december 2010, 15:53:15 »
Lieve allemaal,

Ik ben me langzaamaan eens aan het oriƫnteren op de huwelijksnacht. Niet dat dat zo'n enorm spannende aangelegenheid is, want we wonen al een tijd samen, maar we gaan 'm doorbrengen in een hotel ergens omdat vrienden in ons huis slapen. Ik kan alleen niet kiezen!! Ik wil heel graag een suite/kamer met ontbijt op de kamer, jacuzzi/bubbelbad/whirlpool en verlaat uittchecken, in Zuid-Holland. Op internet ziet alles er mooi uit, maar eigenlijk weet ik nog niks. Dus: wie heeft er ervaringen die hij/zij in dit topic wil delen? En ook voor alle andere pronvincies: waar sliep als je niet thuis sliep? Hoe was dat en wat zou je aan-/ afraden?
« Laatst bewerkt op: 18 december 2010, 15:53:41 door Maewyn »

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #138 Gepost op: 18 december 2010, 16:32:45 »
wij gaan overmorgen om dezelfde reden in een hotel slapen. we hebben ontbijt op de kamer. geen late check out ivm de familie die van ver komt en op zoontje van 4. we hebben een weer luxe hotel maar ik heb geen echt bruidsarrangement. dat scheelde de helft. daarbij is het enige verschil voor ons champagne op de kamer en een late check out. twee dingen waar ik niks aan heb aangezien ik ook zwanger ben. nu dus een luxe hotel wel me jacuzi en een open haard in de suite. we hebben een kamer in een van de luxere kan der valk hotels.

KarinB

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #139 Gepost op: 18 december 2010, 18:47:12 »
@Maewyn: Op een trouwbeurs in oktober in het Delta Hotel in Vlaardingen heb ik de bruidssuite mogen bekijken. De Red Roses suite. Onlangs zijn mijn lief en ik samen wezen kijken en wij hebben deze geboekt. Het is een mooie kamer, met uitzicht op de waterweg en een eigen balkon waar we de volgende ochtend kunnen ontbijten. Een super grote badkamer (open in de kamer) met jacuzzi en een dubbele regendouche.

Misschien ook wat voor jullie?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #140 Gepost op: 18 december 2010, 22:42:18 »
Wij zijn na onze ondertrouw naar van der Valk geweest in Gilze-Rijen. Die hebben erg mooie hotelkamers met jacuzzi.

Suuuus

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #141 Gepost op: 19 december 2010, 11:53:10 »
Wij hebben toevallig vorig weekend een bruidssuite geboekt in Breda. Een tulip hotel met verlate check out (voor maar 20 euro extra), bubbelbad en champagne en ontbijt op de kamer.
Ik had allerlei hotels bekeken op internet en daarna heb ik bekeken wat het meest practisch is. Dit hotel ligt op de route naar de feestlocatie. Er moet namelijk voor 18.00 uur ingecheckt worden. Kan de ceremoniemeester dit gelijk doen als we naar de feestlocatie rijden.

Fee

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #142 Gepost op: 19 december 2010, 16:33:13 »
Wij hebben de luxe suite op Dintherstaete geboekt. Maar een paar km van onze trouwlocatie af. We maken er niet te veel poespas van, we zullen toch wel moe zijn na zo'n dag met indrukken.
De volgende dag is ons mam jarig, zij, en nog wat andere gasten, logeren in hetzelfde hotel. We eten daarom gewoon met de gasten beneden.

Bride-77

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #143 Gepost op: 19 december 2010, 20:35:45 »
wij overnachten tegenover de locatie waar we alles houden (ceremonie, borrel, diner). De kinderen gaan daarna met opa en oma mee naar ons huis en slapen dus in hun eigen bedjes en wij gaan in een Zwitsers chalet overnachten. Een 'prive-bruidshuis' dus met een woonkamer met open haard, badkamer met jacuzzi en een leuk prive-terras en dat alles midden in het bos. Ontvangst met champagne en fruit en 's ochtends uiteraard ontbijt.

Dit chalet hoort bij de locatie en we hebben het toch maar bij-geboekt want als we gelijk naar ons eigen huis zouden gaan we de volgende dag meteen weer middenin het normale 'leven' zitten, kinderen vroeg op en dan weet je het wel weer.. :wink: En we willen graag nog even samen nagenieten van onze trouwdag.

Een paar dagen later gaan we met z'n 4tjes op reis, waarheen is nog niet bekend.

SGV

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #144 Gepost op: 21 december 2010, 14:58:44 »
Wij slapen de nacht voorafgaand aan het huwelijk in een suite. Daar gaan we 's ochtedns samen optutten.
De huwelijks nacht en de nacht daarna slapen we in de bruidssuite van hetzelfde hotel in Breda.
We hebben een jacuzzi, champagne, 3 nachten bruidsarrangement. Luxe, luxe, luxe dus. Maar vast enorm genieten. En danaar uit gaanw e op huwelijks reis. Ben enorm benieuwd!

twijfeltje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #145 Gepost op: 21 december 2010, 19:39:28 »
Wauw SGV, inderdaad Luxe, lekker genieten!
Je vakantie begint eigenlijk al een dag vooraf :wink:
Welk hotel in Breda?

SGV

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #146 Gepost op: 22 december 2010, 09:38:42 »
We slapen in het BLISS hotel. Die hebben alleen prachtige suites.
Ja huwelijsk reis is eigenlijk al 3 dagen eerder dag de "echte huwelijks".
Verheug em enorm! En voel me eigenlijk beste wel verwend.
Na ja. geneiten maa.

Samarinde

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #147 Gepost op: 14 januari 2011, 18:27:05 »
Ik was zo stom dronken op mijn bruiloft, dat ik echt letterlijk thuis gedragen ben,   dus tja waarom in een suite slapen als je er toch niks van merk???
was echt een super feest hoor,

Nou als mijn man zich zo zou gedragen op de bruiloft, dan ging ik lekker alleen naar die suite. Hij merkt dan toch niet dat ik niet naast hem lig 'om maar met jou woorden te spreken, Marco'.
Oh my god, wat een afgang zou dat zijn zeg.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2011, 18:27:40 door Samarinde »

suzel

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #148 Gepost op: 15 januari 2011, 17:43:59 »
Wij trouwen en vieren ons feest in een kasteeltje en slapen 's nachts heel romantisch in de torenkamer . Vind het wel heel relaxed om na het feest alleen maar naar boven te hoeven lopen. Een aantal gasten blijven in het hotel ernaast slapen.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #149 Gepost op: 15 januari 2011, 18:11:19 »
Wat romantisch Suzel!!

Wij vieren het feestje vvlakbij huis, en aangezien wij na 2 nachtjes slapen alweer op huwelijksreis willen gaan, zijn we van plan gewoon thuis te slapen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards