collapse

Auteur Topic: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic  (gelezen 241298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carlijn

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #175 Gepost op: 11 april 2012, 20:52:32 »
Ook wij krijgen van de feestlocatie een overnachting in een hotel naar keuze.
het hotel waar we gaan slapen ligt midden in de bossen, heerlijk rustig dus!
Wel zo fijn om niet meteen thuis te komen maar nog even in de feestroes te blijven

October Bride

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #176 Gepost op: 11 april 2012, 22:05:29 »
We hebben gisteren besloten om toch maar lekker thuis te gaan slapen, en het geld dat we voor de huwelijksnachts hadden gereserveerd bij het huwelijksreisbudget te voegen en evt. daar een bruidssuite te boeken (als dat kan). We gaan dan de dag na de bruiloft 's middags al op honeymoon, dus dan kunnen we lekker uitslapen en rustig nog de koffers inpakken. :)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #177 Gepost op: 11 april 2012, 23:22:10 »
Wij slapen bij onze locatie in een luxe kamer met sauna en twee-persoons bad.... Onze daggasten blijven ook allemaal slapen en dan met zn allen ontbijten!! Nog 2 nachtjes slapen en het is al zover....

misseagle

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #178 Gepost op: 29 mei 2012, 21:46:27 »
Ik zou graag in een hotel willen slapen. Maar het lijkt me zo vreemd.. in mn eigen stad haha. Daar trouwen we ook namelijk. Misschien toch maar gewoon in ons eigen huisje dan maar!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #179 Gepost op: 25 juli 2012, 12:55:10 »
We hebben onze huwelijksnacht ook net vastgelegd ..
We slapen in een camperbusje( oude VW t2) op de locatie. Waar ook een deel van gasten blijft slapen..
Zo kunnen we dan heerlijk nog genieten van de " after party" en gezamelijk ontbijten the morning after..
De volgende avond slapen we dan waarschijnlijk in de bruidssuite bij onze favoriete sauna... Met dus twee dagen sauna entree:)
Heerlijk

Djulietaah

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #180 Gepost op: 25 juli 2012, 13:38:30 »
Wow, haast niemand lijkt thuis te slapen. Had ik toch niet verwacht.

Wij hebben heerlijk in ons eigen bedje geslapen. Op de trouwdag hadden we toevallig een romantisch ontbijtsetje gekregen met croissantjes, thee, e.d. dus dat kwam ook goed uit. Vond het heerlijk om 's nachts nog even met z'n tweetjes in de tuin te zitten en na te kletsen.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #181 Gepost op: 25 juli 2012, 13:53:29 »
Slapen hier ook gewoon thuis. Heerlijk in ons eigen bedje voordat we op honeymoon vertrekken! :wink:

Clauwr

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #182 Gepost op: 25 juli 2012, 14:44:24 »
Ook wij slapen heerlijk thuis. Een hotel wilde ik niet want dan moet je toch om een bepaalde tijd de kamer verlaten. En ik wil lekker de hele dag erna heerlijk in mijn pyjama rond kunnen lopen en lekker lui zijn! Wij trouwen op vrijdag en gaan maandags pas op huwelijksreis.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #183 Gepost op: 25 juli 2012, 15:01:58 »
Wij slapen ook thuis. Als we naar het hotel in de buurt willen, moeten we eerst langs huis rijden en dan naar het hotel. Beetje onzin vonden we.

misseagle

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #184 Gepost op: 25 juli 2012, 17:07:39 »
Wij hebben een hotel dat op 1 minuut rijden is van onze locatie.
We wilden eerst ook thuis slapen maar de vriendin van de neef van AS (snapt u het nog hihi) werkt in een heel luxe hotel en kon voor ons een hele goede deal regelen!
Als het goed is late check out en ook voor de helft vd prijs!
Is nog duur maar toch wel heel erg gaaf!

Gaan ook kijken of we dan niet al overdag erheen kunnen om tussendoor op te frissen :wink:

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #185 Gepost op: 25 juli 2012, 18:02:43 »
Wij slapen ook gewoon thuis, voor een mooi en luxe hotel zouden we verder moeten rijden dan naar huis. En thuis slaap ik stiekem eigenlijk toch altijd het lekkerste  :)

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #186 Gepost op: 25 juli 2012, 18:08:23 »
Wij hebben op de locatie overnacht omdat we de volgende dag ook nog aan de bak moesten :tongue: Maar heb sowieso niet heel geweldig geslapen, veel te veel indrukken :)

blondbruidje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #187 Gepost op: 26 juli 2012, 08:38:25 »
Eergisteren net onze bruidssuite geboekt! Erg fijn, want we verwachten een huis met gekke dingen of een tuin met beest, dus laat ons dat maar de dag na de tijd zien. :wink: We hebben late check out en ontbijt op de kamer. Ook een jacuzzi in de kamer, heerlijk!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #188 Gepost op: 26 juli 2012, 12:58:32 »
wij slapen ook thuis... zaal is bij ons in het dorp..... en volgens mij vind ik mijn eigen bedje errrrrg lekker na de grote dag!

esperas

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #189 Gepost op: 28 juli 2012, 17:28:28 »
wij zullen niet thuis slapen, maar trouw dan ook 2 uur rijden van huis  :) wij hebben het torentje van den helder geboekt. moet je maar eens opzoeken. heel gaaf :)

Leo1986

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #190 Gepost op: 29 juli 2012, 18:12:29 »
Ondanks dat we in ons eigen dorp trouwen blijven wij wel slapen op onze feestlocatie. Het is een hotel, zalencomplex en de bruidssuite zat bij het arrangement  :)

gijoy

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #191 Gepost op: 12 september 2012, 14:04:41 »
Als het maar 1 nachtje is zou ik nooit een luxe bruidsuite nemen, zeker niet als het feestje pas 's nachts afloopt. Volgens mij ben je dan kapot en krijg je niet zoveel mee van de kamer en je wilt neem ik aan toch een beetje uitslapen. Bij 2 nachtjes daarentegen..

edit: oh zie nu pas hoe oud dit is.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2012, 14:05:04 door gijoy »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #192 Gepost op: 12 september 2012, 14:15:01 »
Wij slapen thuis. Onze feestlocatie ligt op 1 min rijden van ons huis en we er zit ook maar één dag tussen onze bruiloft en de datum dat we op huwelijksreis gaan.

misseagle

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #193 Gepost op: 19 september 2012, 19:21:37 »
Als het maar 1 nachtje is zou ik nooit een luxe bruidsuite nemen, zeker niet als het feestje pas 's nachts afloopt. Volgens mij ben je dan kapot en krijg je niet zoveel mee van de kamer en je wilt neem ik aan toch een beetje uitslapen. Bij 2 nachtjes daarentegen..

edit: oh zie nu pas hoe oud dit is.

Wij doen dat wel, maar wij mogen dan ook blijven tot 5 uur die volgende dag, niet om 12 uur er al uit ofzo. Dan zou ik het ook zonde vinden!

gijoy

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #194 Gepost op: 20 september 2012, 11:58:34 »
Als het maar 1 nachtje is zou ik nooit een luxe bruidsuite nemen, zeker niet als het feestje pas 's nachts afloopt. Volgens mij ben je dan kapot en krijg je niet zoveel mee van de kamer en je wilt neem ik aan toch een beetje uitslapen. Bij 2 nachtjes daarentegen..

edit: oh zie nu pas hoe oud dit is.

Wij doen dat wel, maar wij mogen dan ook blijven tot 5 uur die volgende dag, niet om 12 uur er al uit ofzo. Dan zou ik het ook zonde vinden!
Inderdaad, met een extra late checkout lijkt het me ook heerlijk!
Alleen als je er om 11 uur ofzo uit moet dan ben ik volgens mij zelf net wakker :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #195 Gepost op: 20 september 2012, 15:40:03 »
Wij trouwen ver weg van ons huis, (uurtje rijden) heb geen zin om na zo langen dag nog terug te rijden dus wij slapen in een hotel vlak bij de feestlockatie. In de bruidssuite met late check out en lekker ontbijt op de kamer :) de prijs viel ook wel mee , vergeleken met andere hotels die we opgevraagd hadden . En we gaan eigenlijk nooit zo maar eens weg dus mogen we na ons huwelijk best eens in een hotel slapen toch hihi...

Destino

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #196 Gepost op: 28 september 2012, 12:14:28 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 20:30:25 door destino »

April2013

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #197 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:39:44 »
Wij krijgen de huwelijksnacht van me schoonzus en zwager.
Weten nog niet wat het word/is horen we op de dag zelf pas. Weet wel da het niet thuis is

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #198 Gepost op: 19 november 2012, 15:50:45 »
Ik zou graag blijven slapen op de feestlocatie, maar dat is meer een partycentrum en daar hebben ze geen kamers :P Lijkt me wel heel bijzonder, maar idd niet met een vroege check-out.

Vriendinnetje heeft al aangeboden om ons naar huis toe te brengen, dat is ook wel erg fijn. Ben alleen een beetje bang voor zogenaamd leuke acties, dat je je voordeur nog uit moet graven uit een berg zand ofzo... En hoop dat mijn lief het een beetje volhoudt, die wil nog wel eens wagenziek worden als ie wat gedronken heeft en aangezien het een half uur rijden is... 

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #199 Gepost op: 16 februari 2013, 19:49:16 »
Wij slapen gewoon thuis, de bruiloft is al duur genoeg...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards