collapse

Auteur Topic: Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.  (gelezen 7090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xenia2009

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Gepost op: 27 juni 2008, 16:10:27 »
Zucht, na veel heen en weer gemail met de Efteling is duidelijk geworden dat ze geen feestzalen verhuren in het Efteling hotel op dagen dat het park open is.
Dus we kunnen er wel de suite huren, maar geen feest/etentje/bruidstaart aansnijden.

Dus gezocht in de omgeving waalwijk-Den bosch (wij wonen er tussenin):

-Hotel met bruidssuite en 2 persoons bubbelbad :biggrin:
-Optioneel met feestzaal/dinerzaal
-Feestlocatie/dinerlokatie er dicht bij.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2008, 18:44:53 »
In Zaltbommel zit een Golden Tulip Hotel, misschien een optie? En kijk anders even in de Gouden Gids. Of vraag de huwelijksgids aan (gratis) in de regio Brabant. Daar staan heel veel tips in voor die regio

En volgens mij zit er in Vught of Zaltbommel ook een hotel. Als ik me niet vergis ook een Golen Tulip
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2008, 18:45:38 door Liefde is ... wendy & Jasper »

HappyBride

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2008, 21:05:08 »
In Waalwijk zit het NH hotel die schijnen ook een mooie bruidssuite te hebben en ik denk ook wel mogelijkheden voor feest/diner etc. Ook hotel Waalwijk heeft een bruidssuite en mogelijkheden. Succes met zoeken!

Malibu

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2008, 21:07:54 »
Wij geven ons feest in Chalet Fontaine in Kaatsheuvel en slapen in de "bruidssuite" ( meest luxe kamer ) van hotel Joremeinshoeve... Zijn alleen nog op zoek naar een foto locatie in deze omgeving, we wonen sinds kort in Tilburg..


[quote name=\'Xenia2009\' post=\'168521\' date=\'27 June 2008, 16:10\']Zucht, na veel heen en weer gemail met de Efteling is duidelijk geworden dat ze geen feestzalen verhuren in het Efteling hotel op dagen dat het park open is.
Dus we kunnen er wel de suite huren, maar geen feest/etentje/bruidstaart aansnijden.

Dus gezocht in de omgeving waalwijk-Den bosch (wij wonen er tussenin):

-Hotel met bruidssuite en 2 persoons bubbelbad :biggrin:
-Optioneel met feestzaal/dinerzaal
-Feestlocatie/dinerlokatie er dicht bij.[/quote]

*Ruby*

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2008, 07:19:27 »
Op specialhotels.nl heb je er een aantal, je kunt er geloof ik op zoeken (maar ik heb niet gekeken of er iets tussenzit wat bij jou in de buurt zit).

Xenia2009

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Reactie #5 Gepost op: 6 juli 2008, 19:18:10 »
Bedankt voor alle tips en we hebben eens rondgevraagd.
Helaas heeft alleen het Efteling hotel een bruidssuite zoals we hem voor ogen hebben.

We zijn net gaan eten bij De heksenkethel in Udenhout, eens kijken of dat een mooie feestlokatie is, of het ernaast gelegen DerNaast.
Helaas viel het wat tegen, het eten, veel stof en viezigheid en de parkeerplaats van 20 plekken (capaciteit 200 eters) was voor de helft ingenomen door auto's/karren/etc van het personeel, waardoor we in de woonwijk moesten parkeren.. Er werd ons verteld dat ze binnenkort gaan verbouwen, maar dat is toch geen reden om niet schoon te maken?

Heel erg jammer dat dit het niet wordt, want ik heb jaren geleden eens een avondje in de Heksenkethel (in Rottendam dacht ik) doorgebracht en dat was prachtig!
Ontvangst door lakeijen, een heks die de soep roert en verhalen verteld...en troubadours die jou en je geliefde een serenade komen brengen..
Zucht...zag het helemaal voor me..

Maar goed, kunnen we mooi nog meer restaurantjes uitproberen  :tongue:
Nog meer tips?  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2008, 19:19:40 door Xenia2009 »

Xenia2009

  • Gast
Omgeving Waalwijk-den Bosch? Bruidssuite En Locatie.
« Reactie #6 Gepost op: 7 juli 2008, 21:30:13 »
Via specialhotels.nl zijn we even bij Hotel Amadeus in Welseind beland, we hebben even gebeld dat we gaan trouwen en nieuwsgierig waren naar de lokatie...Maar helaas was de man een beetje kortaf.
"Ow 2009 duurt nog wel even. Dan moet je maar eens overdag komen kijken, maar absoluut niet nu. Jullie moeten maar een andere keer komen, ik heb je nummer hier voor me.."

Tja verloofde knapte er gelijk op af....dus we zoeken verder...
Eens kijken naar Chalet Fontaine...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards