collapse

Auteur Topic: 26 Juni! Onze Mooiste Dag.  (gelezen 4510 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Gepost op: 30 juni 2008, 11:08:11 »
Het was in 1 woord fantastisch! Ik hoop dat ik mijn gevoel zo veel mogelijk kan overbrengen  :)

Het begon een dag voor de bruiloft. Ik ging mijn jurk ophalen. Ging allemaal heel snel,werd me veel plezier gewenst en ik ging op weg naar huis. Thuis aangekomen wou ik in de hobbykamer mijn jurk ophangen, maar hij hing niet zo mooi als ik gedacht had. Ik wou mijn jurk echt uit laten hangen zodat er geen kreuken in konden komen. Dus naar de slaapkamer, klamboe boven mijn bed vandaan gehaald, jurk daar aan het haakje opgehangen en matras versleept naar de woonkamer en daar gekampeerd. Want Hans mocht natuurlijk niet mijn jurk zien!

Ik heb echt super geslapen, en hans een beetje rommelig. Ik was om 7 uur wakker, een uur voor de wekker.... en ik kon niet meer slapen. Ik rommelen en wachten tot hans wakker werd. Na ontbijt en douche ben ik Hans bij zijn ouders gaan brengen, en heb ik zijn moeder met mee mee terug genomen. Toen we daar aankwamen kwam mijn moeder en de kapster net aanlopen. Die is gelijk met mijn schoonmoeder aan de slag gegaan, en ondertussen deed ik zelf mijn haar ( eigenwijs ). Toen was mijn moeder aan de beurt en nadat die klaar was had ik mijn make-up ook al klaar! Nog een beetje na reutelen en ontzettend lachen omdat mijn moeder lippenstift op der ogen smeerde ipv ogenschaduw  :biggrin:

Toen was het zover om de jurk aan te doen,want Hans die kwam er al bijna aan. Snel jurk aan en moeders omkleden en die meteen naar beneden om met foto toestel en camera Hans op te wachten. Toen kwamen ze aan Hans, zijn vader, mijn vader en de chauffeur/fotograaf. Iedereen uitstappen en helaas was er een klein drama op dat moment. Mijn schoonvader viel uit de auto op zijn heup/been. Precies het been waar hij uitzaaiingen heeft van zijn prostaatkankeer en zijn trombose been.... Ik had dat pas later door,want hans kwam me halen. Echt een fantastisch moment. Ik had tranen in mijn ogen,hij was zo mooi! Hij had precies het zelfde. Toen zijn we met zn allen bij ons lekkere broodjes gaan eten en zijn wij foto's gaan maken.

Toen we daar van terug kwamen is de dokter geweest en was er een rolstoel voor mijn schoonvader geregeld. Nu kon hij iig mee!

Na dat iedereen bij ons verzameld was,konden we door naar het gemeentehuis. Er waren een heleboel mensen, ontzettend leuk! In het gemeenthuis zelf was het eigenlijk een beetje saai. De babs was ontzettend langdradig en herhaalde alles meerdere keren. Maar ons ging het natuurlijk om het ja woord. Wonder boven wonder heb ik het droog weten te houden. Ik stond er versteld van  :tongue:

Daarna met de daggasten naar de locatie waar we nog een paar foto's hebben gemaalt met de familie en toen zijn we de taart gaan aansnijden, die was super mooi en ontzettend lekker. We hebben lekker geborreld, en toen was het alweer tijd om te eten. Dat was ook ontzettend lekker, en iedereen heeft mij smakelijk uitgelacht om mijn knal roze schort over mijn jurk. Daarna volgde er een heerlijk dessert. Tijd om uit te buiken was er niet, want de eerste gasten kwamen er aan. We hebben een ontzettend leuke avond gehad, veel gedanst, veel gelachen. Toen was het tijd om naar huis te gaan, we waren allebei kapot, en hebben dan dus ook heerlijk geslapen.

Ik hoop dat het verslag niet al te lang was  :tongue:

Het lukt me niet echt om de foto's toe te voegen dus daar bedenk ik nog even wat op .

Foto's!
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2008, 11:26:54 door debby* »

Herjan

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2008, 11:15:01 »
Mooie dag hoor! Ben benieuwd naar de foto's!

Hoe is het nu met je schoonvader? Hopelijk heeft hij er niet lang last van gehad.

Wel jammer van de ambtenaar. Had je een BABS of een ABS? Meestal bereid een BABS een toespraak wel beter voor.

Wat de foto's betreft: ik zou je adviseren om je te registreren op www.photobucket.com. Dit is gratis en relatief makkelijk in gebruik. Het is een gratis online fotoalbum. Je kunt meerdere foto's tegelijk uploaden die automatisch verkleind worden tot de grootte die jij wilt (advies: voor forums 800x600 gebruiken). Bij elke foto die je upload staat ook meteen de code die je op een forum kunt plaatsen om de foto te laten zien (de IMG-code moet je hebben).
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2008, 11:17:42 door Herjan »

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2008, 11:26:15 »
Bedankt Herjan! Als ik wat meer tijd heb zal ik me er in verdiepen.

Ik ga vanmiddag met mijn schoonvader naar de dokter, die gaat wat verder kijken. Even afwachten dus.

Ik heb de foto's maar even via de bruiloftsite ge- upload. Bij deze

Carolina

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2008, 11:42:12 »
Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Jullie zagen er schitterend uit.
hoe gaat het met je schoonvader? Fijn dat hij gewoon mee kon.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2008, 12:30:00 »
Nog gefeliciteerd en jullie zagen er prachtig uit. Zo te lezen lekker genoten alleen jammer van je schoonvader. Hopelijk gaat het allemaal goed met hem.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2008, 13:02:44 »
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie zagen er heel mooi uit :) Wat vervelend wat je schoonvader is overkomen, maar gelukkig kon hij er wel bij zijn!
Ik vind de foto's wel mooi maar eh, zijn jullie echt zo heel lang en dun of ligt dat aan de foto's?

Liessa

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2008, 16:43:37 »
Gefeliciteeeeerd!
Zo te lezen ondanks de val toch een prachtige dag, aand e foto's te zien in ieder geval wel!
Laat even weten hoe het met je schoonvader is, heb geduimd :)

Sylvia en Andre

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2008, 17:12:17 »
Zo te lezen heb je inderdaad een geweldige dag gehad. Nogmaals van harte en natuurlijk heel veel sterkte met je schoonvader. En ik hoop dat jullie niet zoals wij in het "zwarte gat" vallen.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #8 Gepost op: 30 juni 2008, 17:37:25 »
Hahahaha vast niet andre  :wink:

Vanmiddag zijn we weer naar de dokter geweest en er is gelukkigs niks ernstigs aan de hand. Hij heeft door zijn val wat spieren bij zijn heup verdraaid/ verrekt en dat moet vanzelf weer over gaan.

Wij zijn allebei trouwens wel lang hoor marloes. Ik ben zelf 1.83 en Hans nog wat langer maar doordat ik de foto moest verkleinen, lijken we nog wat langer en dunner. ( dat laatse ben ik zelf namelijk niet bepaald)  :wink:

Marije en Niels

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #9 Gepost op: 30 juni 2008, 18:11:05 »
Wat een leuk verhaal en prachtige foto's.

Gelukkig dat het met je schoonvader meevalt.

splinter

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2008, 18:46:42 »
Wat een heerlijk verslag en een leuke foto's!!
Nog lekker nagenieten :-)
Groetjes Hylke

knijn80

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #11 Gepost op: 1 juli 2008, 09:45:03 »
Nog gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit. Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je schoonvader.

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
26 Juni! Onze Mooiste Dag.
« Reactie #12 Gepost op: 3 juli 2008, 21:10:24 »
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
Jullie zagen er hartstikke mooi uit & ook een geweldige verslag van die dag!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards