collapse

Auteur Topic: Goffert Boerderij Nijmegen  (gelezen 7170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ilona_013

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Gepost op: 5 januari 2009, 13:27:58 »
is er iemand bekend met de goffert boerderij in nijmegen?
Ik vind het wel een mooie lokatie voor ons feest.
Dus als iemand er ervaringen mee heeft, kom maar op, ik wil alles weten :tongue:

Kabouter80

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2009, 17:29:26 »
Het is alweer een tijdje terug, maar ik heb er wel eens een feestje gehad. Als ik het me goed herinner, was de bediening toen prima in orde.

Er zijn wel meerdere zalen, dacht ik, dus ik weet niet of je kans hebt op meerdere bruiloften tegelijk.. Maar dat is natuurlijk ook hoe erg je dat zelf zou vinden!

Ilona_013

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2009, 19:35:56 »
[quote name=\'Kabouter80\' post=\'196224\' date=\'06 January 2009, 17:29\']Het is alweer een tijdje terug, maar ik heb er wel eens een feestje gehad. Als ik het me goed herinner, was de bediening toen prima in orde.

Er zijn wel meerdere zalen, dacht ik, dus ik weet niet of je kans hebt op meerdere bruiloften tegelijk.. Maar dat is natuurlijk ook hoe erg je dat zelf zou vinden![/quote]


ik heb idd gelezen dat ze iets van 8 zalen hebben, waarvan 7 met balkon (handig voor de rokers hihi). Zolang ieder in z'n eigen zaal blijft, vind ik meerdere bruiloften niet erg :wink:

Ilona_013

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2009, 09:25:42 »
niemand er ervaring mee  ??

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2009, 10:39:49 »
Nee helaas.
Wel met Kinderboerderij de Goffert.
Misschien een leuke locatie om foto's te maken, dat ligt dicht bij elkaar in de buurt.

Ilona_013

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2009, 16:26:12 »
zondag zijn we langs de kinderboerderij gelopen, ligt er idd naast.
we wilde eigenlijk de omgeving even bekijken, maar het was veel te koud

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2009, 17:01:38 »
Ja het is zeker fris.
Het Goffertpark is prachtig een groot park met mooie wandel mogelijkheden, de kinderboerderij is altijd leuk als je gek bent op dieren!!
Het restauarant ken ik niet maar ik vind het er altijd wel stijlvol uit zien, Misschien eens om een rondleiding vragen en wat uitleg of een keer uiteten gaan kun je gelijk een beetje sfeer proeven
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2009, 17:02:28 door Happy Bride »

trouwambtenaar Mariƫlle

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2009, 15:39:35 »
[quote name=\'Ilona_013\' post=\'195965\' date=\'05 January 2009, 13:27\']is er iemand bekend met de goffert boerderij in nijmegen?
Ik vind het wel een mooie lokatie voor ons feest.
Dus als iemand er ervaringen mee heeft, kom maar op, ik wil alles weten :tongue:[/quote]

Hallo Ilona en aanstaande,

De Goffertboerderij is een prima locatie voor je huwelijk, het is ook een officiele trouwlocatie dus als je dat wilt kunnen jullie daar ook trouwen!
Helemaal leuk met mooi weer, want dan kan dat ook buiten in de tuin.
Het is zelfs mogelijk om gebruik te maken van een mooie oude auto van de Goffertboerderij die achterom rijd en aankomt in de tuin waar jullie gasten dan al klaar zitten.

Zie je het al voor je  :)

Verder zijn ze erg aardig en bereid om jullie te helpen een onvergetelijke dag te bezorgen.

Veel plezier met alle voorbereidingen.

Groeten van Marielle Jongmans

Bride 2 b

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #8 Gepost op: 15 november 2009, 22:12:42 »
ben eigenlijk wel benieuwd of jullie uiteindelijk voor de goffert gekozen hebben?? Wij zijn er geweest voor info maar vond ze ZOOO klantonvriendelijk, het was net een koude douche. Erg jammer. Vrienden van ons zijn er getrouwd en die hebben juist een hele fijne ervaring....zo zie je maar wat een momentopname kan doen

trucker

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #9 Gepost op: 5 januari 2010, 00:32:16 »
[quote name=\'Bride 2 b\' post=\'283429\' date=\'15 November 2009, 22:12\']ben eigenlijk wel benieuwd of jullie uiteindelijk voor de goffert gekozen hebben?? Wij zijn er geweest voor info maar vond ze ZOOO klantonvriendelijk, het was net een koude douche. Erg jammer. Vrienden van ons zijn er getrouwd en die hebben juist een hele fijne ervaring....zo zie je maar wat een momentopname kan doen[/quote]


eerlijk gezegd hebben we nog nergens geen keuze over gemaakt verder en het hele onderwerp trouwen ff gelaten voor wat het was :ph34r:
aangezien we allebei nog steeds niet voltijd aan het werk weer zijn hebben we onze spaarcenten behoorlijk moeten aanspreken om alles draaiend te houden.
maar waarschijnlijk gaat het hem niet worden in Nijmegen eerlijk gezegd.
die bomen die er staan zijn niet goed voor de lak van onze trouwauto

me82

  • Gast
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #10 Gepost op: 23 april 2012, 16:35:11 »
Hallo

Ik ben nu ook beniuewd waar jullie uiteindelijk getrouwd zijn ben zelf nl ook op zoek naar iets in de omgeving van Nijmegen. Ik lees het wel als je nog actief bent op dit forum.

Liefs

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Goffert Boerderij Nijmegen
« Reactie #11 Gepost op: 23 april 2012, 18:10:37 »
Ik denk dat je dan beter een pb kan sturen aangezien het vorige bericht al 2 jaar oud is

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards