collapse

Auteur Topic: Boeket Trouwauto  (gelezen 7299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margy

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Gepost op: 30 juni 2008, 10:46:32 »
Dames,

nu alles al bijna geregeld is,
vraag ik mij af
jullie nog tips... ideeen qua het boeket voor de trouwauto?

wat waren jullie kwijt ?

suzan1983

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2008, 10:58:06 »
wij hadden een trouwauto geleend en die had een nepboeket voorop.
van dichtbij was het te zien. Maar van een afstandje niet.
Kostte ons dus niets.

Groetjes Suzan

RainbowR1

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2008, 08:35:23 »
Ik heb het maar opgegeven...  Ik vond de bloemist te duur. Ik vind het wel mooi hoor als je auto versierd is! Je kan tegenwoordig idd ook van die nepboeketten kopen voor op je auto, ik weet niet hoe nep dat er in het echt uitziet, maar op foto's die ik heb gezien ziet dat er wel mooi uit.

Ringeding

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2008, 09:14:40 »
Wij doen geen boeket op de auto. Wij versieren de auto met stoffen bloemen, vonden we in een tuincentrum....MOeten van de week even kijken hoe je zoiets vast gaat maken op de auto.. iemand enig idee? Die boeketten blijven altijd zitten hoe zitten die vast?

Margy

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2008, 09:50:53 »
met een zuignap zitten die vast

Novemberbruid

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2008, 09:52:05 »
Onze trouwauto heeft een prachtig nepboeket, zat bij de prijs in. Zelfs van dichtbij zie je niet direct dat het een nepboeket is. Dat ding zit vast met een enorme zuignap die je met een ring vacuum moet trekken. Misschien dat je zo'n ding los kunt kopen bij een bloemist en dan zelf aan de knutsel kunt gaan?

Onze auto legt best een eindje af op onze trouwdag en het boeket zit niet de hele dag op de auto. Vlak voordat mijn vriend wordt opgehaald, komt ie er op. Zodra ie de straat van zijn ouderlijk huis uit is, halen ze 'm er weer af en vlakbij ons huis komt ie er pas weer op. Dit om te voorkomen dat het ding in november ineens midden op de autoweg of snelweg belandt  :)
Ik ben één keer bij een bruiloft geweest waar het boeket op de snelweg de lucht in vloog en vlak voor onze auto landde.....
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2008, 09:52:51 door Novemberbruid »

miepie1984

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1745
  • Geslacht: Vrouw
Boeket Trouwauto
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2008, 14:29:35 »
hoi, wij betalen 25 euro voor het boeket voor op de auto. het is dan wel zo da ik het er daarna nog op tafel kan leggen.. maar je moet goed rond informeren. want er zit heel veel prijsverschil tussen..

grs marijke

*Denise*

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #7 Gepost op: 5 juli 2008, 17:15:53 »
Wij hebben geen boeket op de auto.
Wij versieren de auto met liten en ballonnen.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #8 Gepost op: 5 juli 2008, 19:31:47 »
Wij doen waarschijnlijk ook geen bloemen op de auto. Ten eerste omdat volgens mij het voor de chauffeur niet lekker is en alles verwaait tijdens het rijden en ten tweede omdat ik het gewoon een kostenpost vind die niet nodig is bij onze auto. Wij hebben een auto die van zichzelf al heel mooi is om te zien. Dus vind ik het zonde om daar nog een boeket op de leggen.

Debruidje

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #9 Gepost op: 5 juli 2008, 19:58:00 »
Wij hebben precies dezelfde auto als wendy&jasper.  Het boeket zat bij de prijs inbegrepen, het zijn echte bloemen en komt aan de voorkant te zitten, tussen al die toeters en bellen zeg maar :biggrin:

Margy

  • Gast
Boeket Trouwauto
« Reactie #10 Gepost op: 6 juli 2008, 10:08:12 »
ik krijg een gloednieuwe lancia thesis van de dealer waar mijn stiefvader werkt,
zo liev, als degeen die k mooi vind verkocht is, wordt er gewoon n nieuwe voor me besteld!

en dat : GRATIS ! me stiefpa is chauffeur :biggrin:
zit te twijfelen ook qua boeket, wil het wel een kleine rustige... maar aan de andere kant
een thesis is een egte 'luxe' auto zeg maar... miss staat het raar ?

mensen adresjes waar jullie zijn geweest? miss foto en prijs ?


dit is m !
vind een zwarte tog wel heeeeeeel mooi, of een parelmoer witte :tongue:
als je toch mag uitzoeken!
hij lijkt een beetje op de jaguar... voorkant en achterkant vooral ! niet echt n auto die je veel ziet rijden.


[attachment=8298:attachment]
[attachment=8299:attachment]

fototjes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards