collapse

Auteur Topic: Wisselen Locatie  (gelezen 2552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marij

  • Gast
Wisselen Locatie
« Gepost op: 6 juli 2008, 15:41:07 »
Hoi hoi,

ik vroeg me af of er meer mensen zijn die hebben getwijfeld over de uitgekozen trouw- en feestlocatie? Wij hebben dit namelijk wel gedaan en hebben uiteindelijk de hele planning van de bruiloft omgegooid?

Gr. Marij

Sue

  • Gast
Wisselen Locatie
« Reactie #1 Gepost op: 7 juli 2008, 14:26:48 »
Wij zijn gewisseld van feestlocatie.
Het was al rond, geregeld, prijs afgesproken en locatie bezichtigd maar het voelde gewoon niet goed......na veel nagedacht te hebben het maar ter sprake gebracht bij mijn man (toen nog aanstaande hahahah) en die had eigenlijk hetzelfde gevoel. E we hadden allebei dezelfde gedachte...we willen het graag in onze stamkroeg vieren. Daar dus gaan praten, en het was geen enkel probleem, dus toen hebben we de eerste locatie afgezegd. Gelukkig was ook dat geen enkel probleem (eigenaar is vriend van ons dus die deed niet zo moeilijk gelukkig, maar dat kan natuurlijk wel tegenzitten als de eerste locatie moeilijk had willen doen)

verder hebben we niets hoeven veranderen, en omdat het nog ver van te voren was waren er ook nog geen uitnodigingen verstuurd dus hoefden we dat ook niet aan te passen gelukkig.

Maar.....wat hebben jullie dan veranderd? En waarom?
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2008, 14:27:29 door Sue »

Marij

  • Gast
Wisselen Locatie
« Reactie #2 Gepost op: 7 juli 2008, 15:38:05 »
We hebben tot 2 keer toe de locatie veranderd. De eerste keer wegens de hoog oplopende kosten en de tweede omdat we toch allebei heel graag de bruiloft intiemer wilden houden dan we nu hadden. Maar we zijn bang dat mensen ons nu helemaal niet meer serieus nemen haha, we houden het dus ook geheim tot aan de uitnodigingen.

Budget Planner Maris

  • Gast
Wisselen Locatie
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2008, 22:20:47 »
Het is natuurlijk helemaal niet erg om tussentijds van locatie te veranderen, maar beter is het nog om meteen de goede keuze te maken. Om te voorkomen dat je gaat twijfelen adviseer ik altijd om minimaal twee locaties te bezoeken en het hele traject tot en met de prijsopgaaf te doorlopen. Vaak is men zo enthousiast dat men meteen beslist. Mocht uiteindelijk de eerst bezochte locatie toch de beste zijn, ga dan nog een keer kijken om er zeker van te zijn dat je het in je gedachten niet geromantiseerd hebt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards