collapse

Auteur Topic: Themabruiloft / kleurthema  (gelezen 207441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #25 Gepost op: 4 juni 2008, 12:58:39 »
De kleuren die ik noemde zullen ook sowieso combineren met Wit, dat zet toch de sfeer voor een bruiloft...
Maar alles Wit dat zagen we beide niet zitten :tongue:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #26 Gepost op: 4 juni 2008, 13:01:25 »
Je kan toch heel goed [color=\"#336666\"]groen[/color] en [color=\"#9999FF\"]paars[/color] bij elkaar doen??? (Heb ik zelfs in mijn tuin!)
Beetje donkergroen, en licht paars. Of anders, [color=\"#6600CC\"]donkerder paars [/color] met een [color=\"#3366FF\"]blauwtint[/color] die ook al naar paars neigt.
Wij hebben een paarsig thema :wink: maar dat weet lekker nog niemand!
Hoewel onze uitnodigingen in paarse enveloppen zitten :wink: en die komen dit weekend aan bij de mensen  :rolleyes:  hihi

edit: voor deze keer ff niet mijn eigen kleurtje gedaan  :laugh:
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2008, 13:03:11 door iris&sander »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #27 Gepost op: 4 juni 2008, 13:04:49 »
Gaaf dat jullie een paars thema hebben! Ik heb helemaal gek van paars.. en nu je het zegt is dat best te combineren met groen.. Mijn as is nu onderweg van zijn werk hierheen (hij heeft pauze) en dan leg ik het hem meteen voor :tongue:

femkemarije

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #28 Gepost op: 4 juni 2008, 13:14:36 »
een vriendinvan mij had wel een roze thema, erg leuk. Je kan wel mooi paars of roze met blauw combineren, dan heb je beiden wat! Wij hadden alles wit!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #29 Gepost op: 4 juni 2008, 13:19:44 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'164975\' date=\'04 June 2008, 13:04\']Gaaf dat jullie een paars thema hebben! Ik heb helemaal gek van paars.. en nu je het zegt is dat best te combineren met groen.. Mijn as is nu onderweg van zijn werk hierheen (hij heeft pauze) en dan leg ik het hem meteen voor :tongue:[/quote]

[color=\"#6600CC\"]Hahaha paars is gewoon erg tof hihi! Mijn jurk is ongeveer de kleur van mijn tekst :)
Eigenlijk verwacht ook iedereen mij in een paarse jurk, dus ik heb heel lang gezegd dat ik liever geen paars wou! Maar toen stond ik voor de spiegel, met de stalen stof...... en zeegroen en paars waren allebei prachtig, alleen paars stond warmer op mijn huid, dan het zeegroen (en ik ben al zo'n bleekscheet  :blink: )

Als je lavendel doet trouwens, kijk dan eens naar het echte plantje. Die kleurcombinatie is supermooi en heel natuurlijk.....[/color]

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #30 Gepost op: 4 juni 2008, 13:26:42 »
Klopt, maar vind is accessoires in het groen die niet meteen te groen zijn... Paars lukt nog wel, juist door de lavendel.. maar groen? Het is of gifgroen, of grasgroen of donkergroen

rupsje

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #31 Gepost op: 4 juni 2008, 14:14:46 »
Ik ken een stel dat grasgroen combineerde met knalpaars, dat stond erg leuk!
Zelf hadden wij rood met paars, vind ik een supercombi. Of anders babyblauw met babyroze... :biggrin:

Nog even wachten

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #32 Gepost op: 4 juni 2008, 14:26:39 »
wij doen zwart, grijs, wit. deze kleuren hebben we ook in ons huis (daar wel aangevuld met limegroen). bij ons zal het alleen terugkomen in de kaart, de taart en misschien de autolintjes.
het gastenboek hebben we van me-to-you (ook weer grijs)
ook hebben we het bruidspaartje van me-to-you om de ringen aan te hangen (ook grijs!)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #33 Gepost op: 4 juni 2008, 14:54:20 »
Mijn tweelingzus (CM) komt net met een geweldig idee ^^

Thema Liefde & Muziek..

We hebben elkaar leren kennen via onze favoriete band.. zijn ook beide nog steeds groot fan (band kent ons..)

Kleuren Wit, Zwart en Rood...

Ik zie het helemaal zitten ^^ Nu wachten tot as thuis is... :tongue:

Bruidje08

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #34 Gepost op: 4 juni 2008, 23:21:10 »
Wij hebben alles in het thema zachtroze-wit. Ik ben helemaal weg van lichtroze, vind het zo romantisch. Mijn hubby zag het eerst niet zo zitten omdat mannen nou eenmaal niet weg zijn van deze kleur haha..maar het is goedgekomen, als we het maar subtiel houden en ik mocht absoluut geen roze jurk aan!!  :sad: Haha..
De kleur komt bij ons terug in de trouwkaart, bloemen, tafelaankleding, servetten, bruidsmeisjes en ik hoop dat onze gasten iets met de kleur doen, zou ik heel feestelijk vinden! :biggrin:

debby82

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #35 Gepost op: 5 juni 2008, 00:59:30 »
wij hebben rood en wit. Komt terug in antennelintjes, bruidsmeisjesjurken, tafelaankleding, balonnen, bloemen, stropdas man en dvd zuil. Ik heb eigelijk geen rood accent, alleen de bloemen dan.

Eke

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #36 Gepost op: 5 juni 2008, 13:03:12 »
[quote name=\'Bruidje08\' post=\'165028\' date=\'04 June 2008, 23:21\']Wij hebben alles in het thema zachtroze-wit. Ik ben helemaal weg van lichtroze, vind het zo romantisch. Mijn hubby zag het eerst niet zo zitten omdat mannen nou eenmaal niet weg zijn van deze kleur haha..maar het is goedgekomen, als we het maar subtiel houden en ik mocht absoluut geen roze jurk aan!!  :sad: Haha..
De kleur komt bij ons terug in de trouwkaart, bloemen, tafelaankleding, servetten, bruidsmeisjes en ik hoop dat onze gasten iets met de kleur doen, zou ik heel feestelijk vinden! :biggrin:[/quote]

Dat hebben wij nou ook... Hoop zo dat hij wel voor een stropdas in mijn kleur jurk gaat...
Alleen het stropdasidee vond ie al niks...

Limoentje

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #37 Gepost op: 2 juli 2008, 15:23:20 »
Wie van jullie hebben een thema tijdens jullie huwelijksdag?

een kleur die overal in accenten is terug te vinden en zo ja welke kleuren of hebben jullier er een heel thema feest van gemaakt, ridderfeest etc.

Ben gewoon benieuwd, zelf hebben we nog niet echt bedacht. Vind het maar moeilijk hoor

rupsje

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #38 Gepost op: 2 juli 2008, 15:40:53 »
Wij hadden geen thema, maar wel twee kleuren die we regelmatig terug lieten komen: Rood en paars.
Gewoon omdat ik dat een prachtcombi vind!  :biggrin:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #39 Gepost op: 2 juli 2008, 15:51:13 »
Wij hebben ook geen thema, maar omdat ik de Calla zo'n mooie bloem vind ga ik wel proberen of ik die in mijn boeket kan verwerken (ik weet heel niet of ze makkelijk te krijgen zijn in Maart) en of ze (nep/eetbare)bloemen op de taart kunnen verwerken. Voor de rest houden wij het gewoontjes zonder thema's (hebben we overigens wel eerst aan gedacht omdat wij allebei heel groot fan zijn van reizen en disney, we wilden eerst nog een thema met strand, zon e.d. maken maar daar hebben we toch vanaf gezien omdat we in maart trouwen  :biggrin:  beetje koud in je bikini)

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #40 Gepost op: 2 juli 2008, 16:04:58 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'169008\' date=\'02 July 2008, 13:51\']Wij hebben ook geen thema, maar omdat ik de Calla zo'n mooie bloem vind ga ik wel proberen of ik die in mijn boeket kan verwerken (ik weet heel niet of ze makkelijk te krijgen zijn in Maart) en of ze (nep/eetbare)bloemen op de taart kunnen verwerken. Voor de rest houden wij het gewoontjes zonder thema's (hebben we overigens wel eerst aan gedacht omdat wij allebei heel groot fan zijn van reizen en disney, we wilden eerst nog een thema met strand, zon e.d. maken maar daar hebben we toch vanaf gezien omdat we in maart trouwen  :biggrin:  beetje koud in je bikini)[/quote]

Calla's zijn het hele jaar te verkrijgen :) Soms zijn ze wel wat duurder omdat ze geimporteerd moet worden, maar weet niet of dat in maart is. Maar ze zijn er iig  :cool:

svdh

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #41 Gepost op: 2 juli 2008, 16:25:49 »
Wij hadden het thema strand. Helaas was het feest niet op het op het strand (durfden we niet ivm het weer) maar wel uitnodigingen, bedankjes, ringkussen enz.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #42 Gepost op: 2 juli 2008, 16:27:12 »
Wij hebben (vast geen verassing meer :tongue:) een middeleeuws/ fantasy thema.
Komt terug in onze kleding, de dresscode, de vogelshow, 's avonds een riddergevecht en een groot buffet :wink:.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #43 Gepost op: 2 juli 2008, 16:58:05 »
[color=\"#6600CC\"]De natuur :) (en asterix&obelix) komt terug in onze locaties, bruidstaart! En het Asterix en Obelix was het idee, van 's avonds een groot vuur hebben en een lekkere BBQ. Lekker ongedwongen dansen!![/color]

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #44 Gepost op: 2 juli 2008, 18:28:18 »
@ Rose: bedankt voor de tip. Het was net het antwoord waar ik op zat te wachten  :biggrin:

Liessa

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #45 Gepost op: 2 juli 2008, 19:35:49 »
Bij ons komen er regelmatig M&M's te voorschijn. Ze komen op de uitnodigingen, op de bruidstaart (topper is met de pos uit Amerika onderweg!) en als bedankjes. Ben aan het bedenken of ik een bakker ga zoeken die ze als versiering op de taart zelf wil doen :)

Nog even wachten

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #46 Gepost op: 3 juli 2008, 08:50:09 »
wij hebben niet echt een thema. wel laten we de kleuren zwart/wit/zilvergrijs in de taart en de kaart terugkomen. maar dat komt meer omdat wij dat gewoon mooie kleuren vinden, we hebben ze ook veel in huis!

Xenia2009

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #47 Gepost op: 3 juli 2008, 09:07:34 »
Mijn vriend laat dit een beetje aan mij over dus ik heb de vrije hand  :rolleyes:
De kleuren worden zachtgeel en wit.
Ik ben gek op gele rozen dus eens kijken of we dat in verschillende dingen terug kunnen laten komen.

Verder druk aan het rondkijken voor hartvormige gele, ivoorkleurige en witte ballonnen, waarvan we er een paar uitdelen aan de kids van te voren. En daarnaast een paar grote trossen voor de feestlocatie.
Ik heb begrepen dat bij gewone latex ballonnen ze ongeveer 6-8 uur blijven zweven, maar hartvormige ballonnen iets korter. Hier komen dus gele en witte linten aan.

Verder probeer ik mijn moeder zo gek te krijgen dat ze ons huis versiert, maar ze doet er wat vaag over  :tongue:

Ook heb ik een fotorapportage gezien bij de fotograaf die we waarschijnlijk gaan vragen.
Hierin was veel roze en een erg mooi boeket verwerkt, die ik in het geel wil hebben.

Voorbeelden (maar dan al het roze in zachtgeel!):
« Laatst bewerkt op: 3 juli 2008, 09:07:46 door Xenia2009 »

Armara

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #48 Gepost op: 3 juli 2008, 09:54:27 »
Het 'thema' van de ceremonie is 'Film'!!!! Tenminste alle muziek dat wordt gedraaid is afkomstig uit films. (hebben we wat mee). De kaart wordt waarschijnlijk ook in die stijl.
Voor de rest wordt alles zoveel mogelijk wit. Wiite taart, witte bloemen, witte versieringen e.d.

liefs Tamara

Marij

  • Gast
Re: Themabruiloft / kleurthema
« Reactie #49 Gepost op: 7 juli 2008, 07:25:43 »
[quote name=\'Armara\' post=\'169092\' date=\'03 July 2008, 09:54\']Het 'thema' van de ceremonie is 'Film'!!!! Tenminste alle muziek dat wordt gedraaid is afkomstig uit films. (hebben we wat mee). De kaart wordt waarschijnlijk ook in die stijl.
Voor de rest wordt alles zoveel mogelijk wit. Wiite taart, witte bloemen, witte versieringen e.d.

liefs Tamara[/quote]


Wat leuk ons thema word musicals! Garppig dat jullie ook zulke ideeen hebben! En de kleur blijft waarschijnlijk heel veel wit!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards