collapse

Auteur Topic: Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?  (gelezen 18495 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Gepost op: 13 juli 2008, 15:00:19 »
Voor welke trouwkapsel zal jij gaan of ben jij gegaan?

 Los haar
 Opgestoken
 Halfopgestoken
 Staart  
 Knot
 Gevlochten  
 Anders

Ik zelf heb hele lange haren dus het fijne van mij haar is dat ik er nog alle kanten mee op kan , zelf heb ik hier ook al prachtige voorbeelden gezien ook van bruidjes die al getrouwd zijn.
Wat ik wel zie zitten is Los haar , Opgestoken , Halfopgestoken

bruidpatty

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2008, 15:03:09 »
Halfopgestoken

Xenia2009

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2008, 16:57:42 »
Los met tiara en nog wat glinsterdingetjes..

kwebbel83

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2008, 18:07:44 »
half opgestoken. heb een sluier maar wil ook wel wat curly's in mijn haar. wordt dus een combi

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #4 Gepost op: 13 juli 2008, 18:28:39 »
Ik heb vrij lang haar, wat ik sowieso laat groeien tot aan mijn trouwdag (daarna ook nog wel, want ik vind kort haar niet mooi bij mezelf). Ik heb bij mijn jurk gelijk een kroontje besteld en ik wil mijn haar dus opsteken. Ik weet nog niet of ik het helemaal laat opsteken of deels laat los hangen. In het dagelijks leven draag ik mijn haar (bijna) nooit los, ik heb een hekel aan al dat haar wat dan in mijn gezicht hangt, en helemaal als ik zit te eten ofzo en het valt naar voren. Maar in december/januari ga ik voor een proefkapsel, dus heb nog even om inspiratie op te doen.

Lisa2009

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #5 Gepost op: 13 juli 2008, 21:33:45 »
wilde eerst half opgestoken haar, maar omdat mijn jurk een hoge kraag heb is opgestoken haar het mooist. Waarschijnlijk wil ik ook een tiara

RainbowR1

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #6 Gepost op: 13 juli 2008, 22:52:54 »
In eerste instantie wilde ik half opgestoken haar, omdat ik al een beetje krullen van mezelf heb dacht ik dat dat wel mooi zou zijn. Met het proefkapsel vond ik dat ook wel mooi, maar ik vond het eigenlijk mooier als mijn haar helemaal opgestoken was, met wat losse lokken. Dus uiteindelijk heb ik gekozen voor helemaal opgestoken.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2008, 06:16:35 »
[color=\"#6600CC\"]Ik heb zaterdag pas mijn proefkapsel :) maar ik denk dat het opgestoken/gevlochten gaat worden.
Ik wil wel iets anders dan de meeste bruidjes  :huh: ik heb t wel gezien met dat (half) opgestoken, met wat plukjes  :blush:  vind er geen bal aan hihih...[/color]
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2008, 06:16:51 door iris&sander »

rupsje

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2008, 08:30:49 »
Half opgestoken met mooie krullen!  :biggrin:

Novemberbruid

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2008, 13:41:31 »
Los! Kan ook niet anders met dat korte haar van mij :wink:

Liessa

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2008, 21:07:18 »
Ik heb zelf kort haar, en ga het niet laten groeien voor mijn trouwdag, dus in mijn geval blijft het lekker los. Ik wil wel graag curlies (heb al hele leuke gezien :wink: ), maar die kunnen ook in los kort haar gelukkig.

Esmaralda

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
  • Geslacht: Vrouw
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2008, 22:39:13 »
Ik heb voor het eerst weer zoiets ik wil ook weer gewoon haar :tongue: haha, vooral als ik dit allemaal zo hoor :biggrin:

Ik heb namelijk dreads van me eigen haar, ze zijn best lang maar ik weet totaal niet wat ik ermee moet..
Ik denk dat ik ze in een grote knot ga gooien en daar allemaal speldjes enzo insteek ofzo :tongue:
Ik ben super tevreden met mijn haar hoor, alleen met dit soort dingen is het wat moeilijker.
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2008, 22:39:31 door Esmaralda »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #12 Gepost op: 15 juli 2008, 06:20:23 »
[quote name=\'Esmaralda\' post=\'170820\' date=\'14 July 2008, 22:39\']Ik heb voor het eerst weer zoiets ik wil ook weer gewoon haar :tongue: haha, vooral als ik dit allemaal zo hoor :biggrin:

Ik heb namelijk dreads van me eigen haar, ze zijn best lang maar ik weet totaal niet wat ik ermee moet..
Ik denk dat ik ze in een grote knot ga gooien en daar allemaal speldjes enzo insteek ofzo :tongue:
Ik ben super tevreden met mijn haar hoor, alleen met dit soort dingen is het wat moeilijker.[/quote]

[color=\"#6600CC\"]Misschien om sommige dreads een mooi lint, zodat je allemaal linten in je haar hebt? Is wel extra feestelijk!
En in de kleur van je jurk natuurlijk :) of extra kralen (in de kleur van je jurk).... [/color]

Nog even wachten

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #13 Gepost op: 15 juli 2008, 13:23:59 »
ik wilde eerst halfopgestoken haar, maar nu zag ik gisteren een heel gaaf opgestoken kapsel wat vriendlief er ook erg mooi vond uitzien, dus ik denk dat ik daarvoor ga!

Carolina

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #14 Gepost op: 15 juli 2008, 18:02:31 »
Ik ga morgen voor mijn proefkapsel.

Ik wilde eerst half opgestoken maar nu denk ik dat ik toch maar voor een klassiek vast kapsel kies.

Julia

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #15 Gepost op: 15 juli 2008, 20:52:43 »
Ik ga zaterdag naar de kapper voor mijn proefkapsel! Weet nog niet precies wat ik wil :)

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #16 Gepost op: 15 juli 2008, 22:18:00 »
[color=\"#6600CC\"]Ik ook!! En Margy ook :) dit topic word druk :wink:[/color]

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #17 Gepost op: 12 augustus 2008, 13:02:06 »
Ik wil het half opgestoken hebben. Hoe precies weet ik nog niet, dat zie ik daar wel. Ik wil wel dat mijn tattoo op mijn rug zichtbaar is omdat die bijna hetzelfde is als van mijn lieffie :tongue:  en ik wil er graag tropische bloemen in.

joycehl

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #18 Gepost op: 12 augustus 2008, 15:10:22 »
ik weet nog niet precies wat ik wil. in mijn dagelijks leven heb ik mijn haar los dus helemaal vast ben ik niet gewend en is niks voor mij. omdat ik toch iets "nets" wil maar toch bij mij pas kies ik voor half opgestoken

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #19 Gepost op: 12 augustus 2008, 15:23:36 »
Eigenlijk wilde ik, omdat ik altijd mijn haar vast heb, met mijn bruiloft iets totaal anders, dus los, of half opgestoken ofzo. Niet goed over nagedacht met het uitzoeken van mijn jurk, want daar kan dat niet bij. Nu kies ik dus toch voor helemaal opgestoken. Niet mijn eerste keus, maar wel het mooiste uiteindelijk :biggrin:

_Mir_

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #20 Gepost op: 17 oktober 2008, 10:49:01 »
Mijn vriend vind het mooi als ik m'n haren los heb, maar wil niet dat ze in de weg zitten, ik hou niet zo van losse haren... Dus het zal halfopgestoken half los worden denk ik.

Pepper

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #21 Gepost op: 17 oktober 2008, 14:04:14 »
*
« Laatst bewerkt op: 8 december 2008, 09:55:53 door Pepper »

deedee

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #22 Gepost op: 17 oktober 2008, 14:48:45 »
Ik denk dat ik voor half opgestoken ga, met een tiara erin. Ik heb van mezelf een bos met krullen en daar is mijn vriend helemaal gek op, hij vind het los dan ook het mooist.
Maar bij mijn jurk staat opgestoken het mooist (zegt iedereen). Dus ik blijf doorzoeken naar plaatjes, tot ik iets zie wat ik echt leuk vind.

~M*M~

  • Gast
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #23 Gepost op: 17 oktober 2008, 14:54:22 »
heb gekozen voor half opgestoken.
los gaat snel hangen, heb heel dun haar.
ik vind iets in de trant van deze kapsels mooi

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Voor Welke Trouwkapsel Zal Jij Gaan?
« Reactie #24 Gepost op: 17 oktober 2008, 15:22:23 »
Zo'n kapsel als het tweede, zakt zoiets niet heel snel uit?

Ik weet nog niet wat ik wil, ik heb kort haar. Ik laat het wel een beetje groeien, niet speciaal voor mijn trouwkapsel, maar gewoon omdat ik daar zin in heb :) En waarschijnlijk moet ik in de eerste helft van 2009 aan mijn rechteroor geopereerd worden waardoor er een stuk haar achter mijn oor weggeschoren moet worden :sad:
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2008, 15:22:56 door Hakkie »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards