collapse

Auteur Topic: Kado Ceremoniemeester/getuige  (gelezen 58847 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwebbel83

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #25 Gepost op: 17 juli 2008, 00:16:23 »
Wij geven onze ceremoniemeesters een foto op canvas cadeau. Als alles natuurlijk helemaal volgens planning verloopt, krijgen ze 3 weken voor onze bruiloft een baby en die wouden ze dan door de oma even laten komen voor een foto.
Wij geven ze dan 's avonds bij het eten een zelfgemaakte cadeaubon om een foto op canvas af te laten drukken... Want ze wouden de foto dan zelf laten afdrukken omdat wij de foto's toch gaan afkopen bij de fotograaf.. kriijgen alles op een dv
Wisten ook niet wat we ze anders konden geven...

Susan

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #26 Gepost op: 17 juli 2008, 19:44:34 »
Dat vind ik ook een grandioos kado, een foto naar keuze op canvas. Ik heb het mijn broer alleen al eens gegeven, dus voor hem moet ik dan nog iets anders.

knijn80

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #27 Gepost op: 18 juli 2008, 10:13:03 »
Wij geven onze CM's waarschijnlijk een bon van weekendjeweg.nl
Kunnen ze op onze kosten eens lekker ertussen uit!

Liessa

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #28 Gepost op: 18 juli 2008, 22:05:17 »
[quote name=\'Margy\' post=\'171028\' date=\'16 July 2008, 12:33\']ik vind de wijnglazen wel erg leuk ! met een lekkere fles wijn !
evt uit te breiden, met een mandje met toostjes, en knabbels, kaarsjes en tja.. franse kaasjes? kort voor je ze geeft uit de koelkast vissen? haha!
waar kun je dat laten doen? glazen graveren?[/quote]

Ik weet niet waar je woont, maar als je op "glazen graveren" googlet krijg je allerlei hits in heel NL.

breejedurpster

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #29 Gepost op: 7 september 2008, 15:34:31 »
Allemaal leuke ideeen, maar heeft er iemand nog andere ideeen voor de getuigen behalve een pen laten ingraveren :-)

debby82

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #30 Gepost op: 7 september 2008, 15:47:49 »
ik heb voor mijn moeder die cm is haar eigen trouwfoto vergroot op canvas. Die ze hebben hangen is heel erg verbleekt.
Voor het personeel op de jachthaven heb ik een dagje uit bon. Voor de getuige heb ik niks... vind het wel goed zo, maar misschien is zo een dagje uit bon een idee voor jou?

Chaos

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #31 Gepost op: 7 september 2008, 16:03:29 »
Voor mijn schoonouders, die ook getuigen zijn, heb ik een digitale fotolijst gekocht, waar ik 's avonds alvast wat foto's opzet, via de laptop, die we bij ons hebben.
Voor de andere getuige heb ik waxineglaasjes laten graveren, met een geurkaarsje erin, geur is lelietjes van dalen, om de symbolische betekenis. ( liefde, geluk en zuiverheid, volgens de tuinen waar ik ze gekocht heb. )

De ambtenaar geef ik een mooi boeket bloemen, met een kaartje eraan, denk dat ze dat leuker vindt dan van de bruidsparen een pen krijgen, die mensen moeten toch om komen in de pennen inmiddels en zij trouwt waarschijnlijk zoveel paren dat ze op een gegeven moment toch niet meer weet wie, wat, waar. Misschien zit ik fout, maar is mijn idee. Ik wilde eigenlijk een mannelijke ambtenaar, maar nu bedenk ik mij, is een vrouwelijke makkelijker.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #32 Gepost op: 8 september 2008, 06:53:39 »
Wij geven getuigen & CM een fotolijst kado, met een kaartje erin waarop we uitleggen dat ze, als alle foto's er zijn, zelf een foto mogen uitzoeken om erin te doen. Ze mogen dus ook eventueel een foto van zichzelf kiezen, niet van ons... Maar net wat ze zelf het leukst vinden :) Ik wil onze vrienden niet 'verplichten' een foto van ons neer te zetten of op te hangen. Als ze dat wél willen: prima, maar zo niet; ook goed :biggrin:

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #33 Gepost op: 8 september 2008, 06:54:48 »
[quote name=\'Chaos\' post=\'178026\' date=\'07 September 2008, 16:03\']De ambtenaar geef ik een mooi boeket bloemen, met een kaartje eraan, denk dat ze dat leuker vindt dan van de bruidsparen een pen krijgen, die mensen moeten toch om komen in de pennen inmiddels en zij trouwt waarschijnlijk zoveel paren dat ze op een gegeven moment toch niet meer weet wie, wat, waar.[/quote]
Moet je de ambtenaar ook iets geven dan??????

Chaos

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #34 Gepost op: 8 september 2008, 07:25:09 »
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'178166\' date=\'08 September 2008, 06:54\'][quote name=\'Chaos\' post=\'178026\' date=\'07 September 2008, 16:03\']De ambtenaar geef ik een mooi boeket bloemen, met een kaartje eraan, denk dat ze dat leuker vindt dan van de bruidsparen een pen krijgen, die mensen moeten toch om komen in de pennen inmiddels en zij trouwt waarschijnlijk zoveel paren dat ze op een gegeven moment toch niet meer weet wie, wat, waar.[/quote]
Moet je de ambtenaar ook iets geven dan??????
[/quote]

Vaak doen de bruidsparen dat als bedankje.
Wij zijn bij haar thuis geweest, zodat zij een persoonlijk getinte toespraak kan houden, dus daar mag ook een aardigheidje tegen over staan vind ik althans.
Zij werken er tenslotte ook aan mee om jouw dag speciaal voor je te maken. Vaak zijn het mensen, die verder niets met de gemeente van doen hebben en alleen maar babs zijn, omdat ze het leuk vinden.
Het hoeft natuurlijk niet, maar mag wel.

dory

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #35 Gepost op: 9 september 2008, 13:31:10 »
Ik vind het ook zo moeilijk! Pennen set vind ik zo standaard. Ik wil wat anders.

LovelyMe

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #36 Gepost op: 9 september 2008, 14:32:47 »
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'178166\' date=\'08 September 2008, 06:54\'][quote name=\'Chaos\' post=\'178026\' date=\'07 September 2008, 16:03\']De ambtenaar geef ik een mooi boeket bloemen, met een kaartje eraan, denk dat ze dat leuker vindt dan van de bruidsparen een pen krijgen, die mensen moeten toch om komen in de pennen inmiddels en zij trouwt waarschijnlijk zoveel paren dat ze op een gegeven moment toch niet meer weet wie, wat, waar.[/quote]
Moet je de ambtenaar ook iets geven dan??????
[/quote]

Volgens mij hoeft dan niet, het is wat je zelf wilt. Ik heb het nog niet meegemaakt iig. Ik vind een ambtenaar ook wel anders dan getuigen of een ceremoniemeester. Jullie trouwen is voor haar gewoon haar werk en daar krijgt ze voor betaald. Anders kun je iedereen wel gaan bedanken (pastoor, mensen van de feestlocatie, DJ, etc. etc.). De ceremoniemeester krijgt niet betaald en doet daarentegen wel vaak veel werk. Daar mag best een bedankje tegenover staan vind ik.

Chaos

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #37 Gepost op: 9 september 2008, 14:58:38 »
Ik heb geen CM, misschien dat, dat scheelt, dus niemand doet iets voor niets.

Onze babs is alleen maar babs, als zij ons niet ziet zitten mag ze ons ook terug geven en viceversa, dus het is ook gewoon iemand die jouw dag speciaal maakt.

louise24

  • Gast
Kado Ceremoniemeester/getuige
« Reactie #38 Gepost op: 9 september 2008, 20:47:50 »
Wij hebben voor onze getuigen een pennendoosje besteld op www.bedankjes.nl. Toen ik de brochure van dit bedrijf in handen kreeg waren we niet bepaald enthousiast, want wij zijn niet van die prullaria-types. Maar er stond ook een heel leuk houten doosje in met een houten pen en houten vulpotlood met inscriptie. Die vonden we wel mooi. We hebben ze besteld en vandaag binnen gekregen. Echt een super-service en ze zijn heel mooi geworden!!!!

Aangezien één van onze getuigen ook onze CM is, samen met zijn vriendin, hebben wij voor de andere CM ook zo'n pennendoosje besteld. En nu zoeken we er nog wat bij. Ik denk dat we ze ook maar mee uit eten nemen. Leuk idee mensen! Bedankt.

Groetjes, de bijna-bijna-bruid

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards