collapse

Auteur Topic: Welke Dans!  (gelezen 5290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

111815

  • Gast
Welke Dans!
« Gepost op: 3 augustus 2008, 16:09:34 »
Jaja, na weken van zoeken eindelijk een nummer gevonden die we allebei mooi vinden en waar we (denk ik) ook iets op kunnen dansen. We zijn hier namelijk allebei geen held in, ik kan de quickstep en dat was het ook wel. AS kan helemaal niets, we krijgen volgende week dansles van een vriend van ons.
Maar goed nu mijn vraag; We hebben Feel van Robbie Williams uitgekozen als openingsdans, maar kan daar de quickstep of iets anders simpels op(behalve schuifelen)??

Graag jullie hulp!

groetjes karin

Suusje1982

  • Gast
Welke Dans!
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2008, 17:25:59 »
misschien is het sowieso wel handig om hier tips/ advies te geven over welk nummer/ welke dans enz enz.

Ik zou het nl ook niet weten. Ik wil ook graag een mooie openingsdans (wel schuifelen) en daarna nog ene paar leuke echte dansnummers. tips ideetjes? ook graga voor mij! :)

sorry Karin, ik kan je dus niet helpen.

Kunnen we niet een lijstje maken met de titel/ artiest van het nummer en daarachter de (soort) dans??

frankrijkbruid

  • Gast
Welke Dans!
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2008, 19:36:11 »
HoiHoi
Ik heb een site gevonden :biggrin:  

http://www.danszone.nl/index.php?pagina=home

Links onder members area moet je naar beneden scrollen. Daar kun je bij dansmuziek de dans die je wilt doen aanklikken. Dan krijg je allemaal suggesties van nummers waar je een bepaalde dans op kunt doen. Ik heb het even snel voor je gegoogled dus ik weet niet of het echt wat is. Ik heb zelf tot zilver gedanst. De jive dansten we altijd op 'crazy little thing called love' van micheal buble. Ik weet ook dat Jim door dat programma dancing with the stars een dansCD heeft gemaakt. Op bol kun je de nummers beluisteren die erop staan. Dat ga ik ook nog even doen.  

Succes ermee!

111815

  • Gast
Welke Dans!
« Reactie #3 Gepost op: 3 augustus 2008, 20:00:18 »
Hey,

super bedankt hoor!
Het is voor feel dus idd quickstep. Er staan erg veel nummers op. Zelf had ik eerst gedacht aan micheal bubblé met Save the last dance for me. Ook erg leuk maar as was er wat minder enthousiast over. Mag al blij zijn dat ie überhaupt wil dansen dus..

groetjes!

bride 2 be

  • Gast
Welke Dans!
« Reactie #4 Gepost op: 4 augustus 2008, 08:55:13 »
hoi, wij zitten zelf op dansen en bij dit nummer moeten wij altijd de rumba dansen... misschien heb je er wat aan.
het lijkt mij namelijk wat langzaam voor een quickstep.

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Welke Dans!
« Reactie #5 Gepost op: 4 augustus 2008, 12:46:25 »
Het is indd een rumba, dat nummer van Robbie Williams, geen quick step. :) 0

annabasta

  • Gast
Welke Dans!
« Reactie #6 Gepost op: 15 augustus 2008, 08:34:09 »
Nee, het lijkt me ook wat te langzaam voor quickstep.
Het moet natuurlijk wel lekker swingen, voetjes van de vloer!
Wij zitten er aan te denken om als openingsdans 'Bad moon rising' te doen, van Creedens Clearwater Revival. Volgens mij moet daar de quickstep wel op lukken.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Welke Dans!
« Reactie #7 Gepost op: 15 augustus 2008, 10:04:38 »
Op Feel kan een quickstep prima. En ook een rumba inderdaad. (heb goudster gedanst, heb er wel feeling voor denk ik :biggrin:)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards