collapse

Auteur Topic: Foto's Maken  (gelezen 17708 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #25 Gepost op: 21 april 2005, 11:02:38 »
ja ik zou het wel doen want je wil het niet afraffelen natuurlijk

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #26 Gepost op: 21 april 2005, 11:03:14 »
precies... Lastig hoor, zo'n drukke planning in 24 uur proppen!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #27 Gepost op: 21 april 2005, 11:05:12 »
ja ik kan dat gevoel ... pfff het kan allemaal maar net

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #28 Gepost op: 21 april 2005, 11:08:04 »
tja, het móet gewoon passen!!! Misschien schrappen we het taart eten wel en doen we als dessert bij het eten een ijsbruidstaart! Dat scheelt al een hoop tijd.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #29 Gepost op: 21 april 2005, 11:09:49 »
ja wij zitten te denken om de taart te verschuiven naar de avond... alhoewel we dan wel een hoop tijd extra kwijt zijn en veel meer kosten krijgen omdat we dan meer taarten nodig zijn.... nou ja ik zal zo ook nog wel even goed kijken wat we eraan kunnen doen

C&J

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #30 Gepost op: 21 april 2005, 11:20:06 »
Pfoe, daar ben ik ook mee bezig: taart 's middags of 's avonds, wanneer fotograaf etc.
Mijn mannetje wil graag na het stadhuis foto's maken, dan heb je even een moment voor jezelf. Klopt wel inderdaad.
We doen ook alleen maar de fotograaf voor het gemeentehuis en een fotolokatie.
M'n vader en schoonvader kunnen goed foto's nemen, dus die vragen we wel voor ervoor en erna. Nu alleen nog nadenken over een video? Moeilijk hoor.

De fotograaf die we op het oog hadden zei dat hij niet graag een hele dag foto's maakt op een trouwdag. Bij de receptie en het feest krijg je namelijk alleen maar mensenfoto's en vaak erg geposeerd. Wat denken jullie?

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #31 Gepost op: 21 april 2005, 11:28:52 »
Ik denk dat hij daar wel een punt heeft. Het is veel leuker om van het feest lekker spontane foto's te hebben. Wij leggen een stuk of tien van die wegwerpcamera's neer, kunnen de gasten lekker plaatjes schieten. Krijg je de leukste foto's denk ik!  :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #32 Gepost op: 21 april 2005, 11:35:28 »
ja moeilijk... maar ga na wat je zelf denkt en voelt het is uiteindelijk jou keuze!.... zelf voel je wel wat of jij denkt dat het beste of het leukste is

natascha

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #33 Gepost op: 21 april 2005, 13:09:38 »
[quote name=\'prinsesje\' date=\'21 April 2005, 11:28\']Ik denk dat hij daar wel een punt heeft. Het is veel leuker om van het feest lekker spontane foto's te hebben. Wij leggen een stuk of tien van die wegwerpcamera's neer, kunnen de gasten lekker plaatjes schieten. Krijg je de leukste foto's denk ik!  :biggrin:
[post=\"21644\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Dat doen wij ook, aangezien het bij ons ook op een andere dag is, vragen we de fotograaf geen 2x.
En dat zijn toch vaak ook de mensen die iets minder belangrijk zijn, maar je toch wel even op de foto wilt hebben.
Wij maken daar waarschijnlijk ook een apart fotoboekje van (kunnen we net zo goed zelf doen).

irenebreebaart

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #34 Gepost op: 21 april 2005, 20:23:54 »
[quote name=\'dromer\' date=\'21 April 2005, 11:09\']ja wij zitten te denken om de taart te verschuiven naar de avond... alhoewel we dan wel een hoop tijd extra kwijt zijn en veel meer kosten krijgen omdat we dan meer taarten nodig zijn.... nou ja ik zal zo ook nog wel even goed kijken wat we eraan kunnen doen
[post=\"21623\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ja, doen!! Lekker hoor, taart!!!  :tongue:  :tongue:

Maar wij hebben de fotograaf ook alleen tot aan het aansnijden van de taart, dus voor de receptie is 'ie weer weg. Je moet gewoon bedenken of je het leuk vindt om foto's van de avond in je mooie trouwalbum te hebben of dat je die wel door iemand anders laat maken. Wij hebben daarvoor gekozen, omdat er anders toch altijd de mensen in het album komen die jij er niet per se in wilt hebben!

FIWI

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #35 Gepost op: 21 april 2005, 20:34:28 »
Heb je eigenlijk met de trouwreportage je trouwringen al om??? :unsure:  :unsure:  Wij hebben de reportage voor het trouwen.

Maar die wegwerpcamar's zijn inderdaad een leuk idee. Ik zag op het internet dat je speciale hebt voor trouwen
« Laatst bewerkt op: 21 april 2005, 20:35:27 door FIWI »

irenebreebaart

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #36 Gepost op: 22 april 2005, 08:06:36 »
[quote name=\'FIWI\' date=\'21 April 2005, 20:34\']Heb je eigenlijk met de trouwreportage je trouwringen al om??? :unsure:  :unsure:  Wij hebben de reportage voor het trouwen.

Maar die wegwerpcamar's zijn inderdaad een leuk idee. Ik zag op het internet dat je speciale hebt voor trouwen
[post=\"21796\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik denk dat wij de ringen wel vast omdoen, dan doen we ze daarna wel weer in het doosje...

gwenda

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #37 Gepost op: 22 april 2005, 09:32:02 »
dat is een goeie... daar had ik nog niet bij stil gestaan. Maar wij gaan ook foto's maken voor het trouwen... De ringen willen we aan een kussentje vast maken. En als we terugkomen van het foto's maken dan ontvangen de daggasten ons. Beetje vreemd als we dan onze ringen bij ons hebben. (hier moet ik nog even het hoofd over buigen met mijn vriend.)

Yvonne

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #38 Gepost op: 22 april 2005, 09:52:54 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'22 April 2005, 08:06\'][quote name=\'FIWI\' date=\'21 April 2005, 20:34\']Heb je eigenlijk met de trouwreportage je trouwringen al om??? :unsure:  :unsure:  Wij hebben de reportage voor het trouwen.

Maar die wegwerpcamar's zijn inderdaad een leuk idee. Ik zag op het internet dat je speciale hebt voor trouwen
[post=\"21796\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ik denk dat wij de ringen wel vast omdoen, dan doen we ze daarna wel weer in het doosje...
[post=\"21894\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Wij doen ze ook al ff om... Heb bij de fotograaf foto's gezien van een stel die dat niet wilde en bij foto's waar je handen opstaan ( bijv met boeket of als je samen champagne ofzo drinkt voor de foto) ik de handen wel heel erg kaal vond.

Hoop dat ik 'm daarna nog af krijg...... :ohmy:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #39 Gepost op: 22 april 2005, 13:01:31 »
grrrr net een mailtje van mijn schoonmoeder gekregen... die denkt wel dat we in 1.5 uur alle fotos kunnen maken... ja en de familiefotos en de duiven loslaten en van oosterwolde naar appelscha rijden en onze eigen fotos......

dat gaat niet lukken,... ook moest ik alles op het beloop laten en mijn horloge thuis laten zei ze.....  :sad:

nou ja we zien wel we breken ons hoofd er nog wel eens over...

Yvonne

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #40 Gepost op: 22 april 2005, 13:17:43 »
neem genoeg tijd dromer.... het zou vervelend zijn als je moet gaan lopen rennen

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #41 Gepost op: 22 april 2005, 13:26:04 »
ja ik doe het ook gewoon rustig aan.... ik wil geen gehaaste fotos beslist niet

Yvonne

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #42 Gepost op: 22 april 2005, 13:27:18 »
je moet je lekker kunnen ontspannen  op deze dag en als je steeds maar op de tijd moet letten wordt je daar denk niet echt vrolijk van.....

natascha

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #43 Gepost op: 22 april 2005, 14:31:53 »
Wij nemen de ringen ook mee, en zullen ze wel even omdoen en er ook los foto's van laten maken.........

Die wegwerpcamera's speciaal voor het trouwen kosten 6.95......bij de action liggen ze voor 2.95.

Wij leggen op elke tafel 1 met een begeleidend briefje erbij dat de mensen zelf maar wat moeten knippen.......

FIWI

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #44 Gepost op: 22 april 2005, 18:54:10 »
[quote name=\'dromer\' date=\'22 April 2005, 13:01\']grrrr net een mailtje van mijn schoonmoeder gekregen... die denkt wel dat we in 1.5 uur alle fotos kunnen maken... ja en de familiefotos en de duiven loslaten en van oosterwolde naar appelscha rijden en onze eigen fotos......

dat gaat niet lukken,... ook moest ik alles op het beloop laten en mijn horloge thuis laten zei ze.....  :sad:

nou ja we zien wel we breken ons hoofd er nog wel eens over...
[post=\"21990\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


HIHI waar ga je die foto's maken. Ik kom namelijk oorspronkelijk uit Appelscha..
Nu lekker plannen en dan je horloge inderdaad thuis laten. Je CM regelt (meestal) alles wel...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Foto's Maken
« Reactie #45 Gepost op: 22 april 2005, 22:14:54 »
ja we hebben geen CM...... en we gaan de fotos maken aan de bosberg.... de kleine verstuiving,... eerst zouden we namelijk naar de kale duinen gaan maar de tijd laat dat niet toe en de kleine verstuiving is ook wel leuk.....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Foto's Maken
« Reactie #46 Gepost op: 23 april 2005, 12:14:38 »
Lijkt me mooi Dromer. Ik zit er ook aan te denken de foto's hier in de bossen/duinen te maken.

Pappeline

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #47 Gepost op: 23 april 2005, 12:17:39 »
Wij gaan als het mooi weer is op het strand en in de duinen foto's maken :biggrin:

Maar we moeten er dan wel al vroeg zijn, want anders is het strand hier al bedolven met mensen :tongue:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Foto's Maken
« Reactie #48 Gepost op: 23 april 2005, 12:39:24 »
Strand zou ik ook wel willen! Maar da's een beetje ver rijden voor ons :sad:
We hebben wel een meer hier in de buurt, misschien kan de fotograaf zo foto's maken dat het op de zee lijkt :)

natascha

  • Gast
Foto's Maken
« Reactie #49 Gepost op: 23 april 2005, 17:20:45 »
Er is vast wel een grote waterplas in de buurt, ik heb er ook foto's van gezien en je ziet soms het verschil echt niet hoor..........

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards