collapse

Auteur Topic: Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?  (gelezen 18156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #25 Gepost op: 5 december 2008, 13:47:28 »
Nee, ik heb er voor het aanzoek eigenlijk nooit echt over nagedacht :)

erg eigenlijk he! Maar ik heb wel volmondig ja gezegd :biggrin: toen hij het vroeg!

Bolletje

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #26 Gepost op: 18 januari 2009, 20:48:30 »
Ik wist al wel van jongs af aan dat ik wilde trouwen maar had het nog niet helemaal uitgestippeld. Sinds ik mijn mannetje heb leren kennen is dat vastere vormen aan gaan nemen en nu na 6,5 jaar wordt het ook wel tijd! Het plannen van onze bruiloft vind ik super leuk om te doen!

eleentjuh

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #27 Gepost op: 24 februari 2009, 15:29:08 »
Altijd al gezwijmeld over een prinsessenjurk en een koets.. En daarna babys haha.
Die prinsessenjurk is besteld en de koets is ook geregeld! Hopelijk komen na de trouwdag de babys ook nog!

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #28 Gepost op: 3 januari 2010, 18:01:27 »
Als klein meisje was ik al aan het dromen van "mijn" bruiloft.
Dat ik een mooie prinsessen jurk aan zou hebben, en een koets met 6 paarden ervoor!!

Het is toch wel wat anders gegaan als dat ik als klein meisje dacht. :tongue:  Maar ik vond het echt een super dag!!
En ik was super blij met mijn jurk, en met de auto. hihi....

Wel was mijn eigen paardje op de bruiloft aanwezig.. Ze stond me op te wachten toen we het gemeentehuis uitkwamen.  :wub:
Dus toch een droom die uitkwam!!  :wink:

Suusjeuh

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #29 Gepost op: 4 januari 2010, 00:35:25 »
Ik heb voor dat ik met mijn man samen was, nog nooit over trouwen nagedacht! Zelfs toen ik net verkering met hem had, toen een vriendin van me, die echt droomt over haar trouwdag, maar haar man nog moet ontmoeten, begon over trouwen reageerde ik in de zin van: Trouwen? Nee dat zie ik echt NOOIT gebeuren! Maar zodra hij erover begon, leek ( en is! ) het me echt geweldig.

Overigens wel leuk; toen ik verliefd op hem werd, en ons eerste afspraakje een feit was, heb ik een vriendinnetje gesmst met de woorden; ik heb mn toekomstige echtgenoot ontmoet, alleen weet hij het nog niet. Bij het afspraakje smste ik; Bruiloft is inmiddels een feit, datum volgt nog. Mn vriendin dacht toen: "Jaja..." maar had vrij snel door dat ik diep van binnen meteen wist dat wij met elkaar zouden gaan trouwen.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2010, 12:02:29 »
Vroeger was ik er heilig van overtuigd dat ik nooit zou trouwen, en als al, dan in spijkerbroek. Het is anders gelopen. Volgend jaar in jurk(je) toch trouwen, maar dan wel op mijn(onze) manier....

melis

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #31 Gepost op: 5 januari 2010, 18:49:52 »
Nee wij wouden nooit trouwen, maar 10 jaar later met een kindje en 2 bedrijven kunnen we gewoon niet anders.
En ik moet zeggen ben eigelijk wel blij dat we gaan trouwen.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #32 Gepost op: 5 januari 2010, 19:59:49 »
Ik wilde eigenlijk nooit trouwen.
Zag mezelf niet in een jurk enzo.
Ineens begon het toch te kriebelen. Het is meer een gevoel dat ik toch wel graag wilde trouwen.
En gelukkig wilde mijn man dat ook. Al duurde het bij hem wel wat langer voordat hij ook echt wilde trouwen.
Geeft niks want daardoor zijn we uiteindelijk op een droom bestemming in Austalië getrouwd.

Karen (van der Meer) Dam

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #33 Gepost op: 21 januari 2010, 16:46:28 »
Ja, altijd al gewild.
Hoe precies enzo wist ik niet hoor, ben er nooit echt heel erg mee bezig geweest wat dat betreft, maar dat ik het wou stond vast.
Vriendlief dacht er iets anders over en wou er vaak niets van weten maar gelukkig heeft hij zich bedacht en gaat het nu toch echt gebeuren.

Karen

Stefanie83

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #34 Gepost op: 24 juni 2010, 14:14:11 »
Ik ben echt zo'n meisje die van jongs af aan al wilde trouwen. Ik heb van mijn 3,5 jaar tot 6 jaar bruidsmodeshows gelopen voor bruidsiwnkels van kennissen en ja dan wordt je er wel al vroeg mee besmet zullen we maar zeggen. Ik ga nu ook bij 1 van die 2 winkels in Rotterdam mijn jurk halen.

Kippie

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #35 Gepost op: 24 juni 2010, 14:23:54 »
Ik heb gekozen voor "nee. dat is pas iets van de laatste tijd"

Maar eigenlijk is dat niet helemaal waar... want toen ik een kleine Kippie was wilde ik héél graag met mijn papa trouwen!   :cool:
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2010, 14:24:06 door Kippie »

Marry24

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #36 Gepost op: 24 juni 2010, 14:34:25 »
Ik wilde altijd al trouwen en dan met een mooie wijde witte jurk en indd ook een koets haha

Het gaat nu natuurlijk wat heel anders worden :biggrin:

Siske

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #37 Gepost op: 17 juli 2010, 10:43:27 »
Dat ik ooit wilde trouwen stond voor mij wel vast. Ook al heb ik ook een scheiding van mijn ouders mee gemaakt. Die trouwens nog steeds hele goede vrienden zijn. En een nieuwe bruiloft heb meegemaakt van mijn moeder.

Maar niet in de trend van zoeken naar jurken en daarover dromen. Dat is denk ik een jaar nu zo dat ik echt wilde trouwen met mij nu aanstaande man. Dit kwam ook wel omdat vrienden om ons heen gingen trouwen en ja dan begint het te kriebelen. Was en ben ook zielsgelukkig toen afgelopen 3 juli mijn aanstaande voor mij op de knieën ging. Ik heb volmondig JA gezegd. Dus als wij straks ruim 7 jaar samen zijn stappen we echt in het huwelijksbootje.

En de voorbereidingen daar geniet ik met volle teugen van.
Volgende week jurken passen  :biggrin:

Faith

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #38 Gepost op: 25 juli 2010, 22:28:07 »
Ik heb er als kind nooit over nagedacht. Als je een kind bent ligt het huwelijk nog ver weg in de toekomst, te abstract om over te denken. En ik was niet een meisje dat droomde over die materiële dingen als een jurk of alle aandacht hebben ofzo.
Toen ik puber was zette ik me tegen alles af, en ook tegen het idee van trouwen. 'Waarom zou ware liefde zoiets nodig hebben?'
Het is toch gek hoe een mens kan veranderen, want ik vind het huwelijk inmiddels een belangrijke basis, en heb er een hele roze wolk bij. Bij het getrouwd zijn zélf. Bij het jawoord. Bij de inhoud van het trouwen.

Ik heb nog steeds geen zin om te dromen over de materiële dingen als een bruidsjurk.

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #39 Gepost op: 27 juli 2010, 11:04:25 »
Eigenlijk was trouwen nooit wat voor mij....ik wou het niet vond het ook onzin...mijn eerste huwelijk was dan ook meer een formaliteit...voor het huis en omdat ik zwanger was en hij het makkelijker vond omdat er anders zo'n romslomp omheen kwam..... hier kwam dan ook een scheiding uit voort...

Echter nu ik al een tijdje een relatie heb met mijn nieuwe vriend werd alles een beetje anders....Ineens wilde ik wel trouwen...met alles erop en eraan....

kim89

  • Gast
Heb Je Altijd Al Willen Trouwen?
« Reactie #40 Gepost op: 6 mei 2012, 16:25:32 »
Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan trouwen.....
al dat gedoe... BAH

ook na de bruiloften van mijn zussen had ik zoiets nou al dat gedoe hoeft van mij niet hoor

Vervolgens kom je DE man tegen en wil je ineens niks liever dan samen met hem trouwen haha!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards