collapse

Auteur Topic: Moeilijke Lingerie Maat  (gelezen 8868 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

12 september grote dag

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Gepost op: 11 augustus 2008, 10:20:08 »
Dames,

Ik zit met een probleempje.
Ik ben onlangs in een lingerie zaak geweest en daar hadden ze niet mijn juiste maat torselet.
Weten jullie een zaak waar ze grote cupmaten torselets verkopen?

Groetjes

Jojanne

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2008, 10:34:11 »
[quote name=\'12 september grote dag\' post=\'174096\' date=\'11 August 2008, 10:20\']Dames,

Ik zit met een probleempje.
Ik ben onlangs in een lingerie zaak geweest en daar hadden ze niet mijn juiste maat torselet.
Weten jullie een zaak waar ze grote cupmaten torselets verkopen?

Groetjes[/quote]


IK weet dat ze bij dressed by jill torselets verkopen in grotere cupmaten, ik had eej torselet in maat F (uiteindelijk niet nodig) en bibi-jane.nl volgens mij ook wel
http://www.linodoorlingerie.nl/ maakt lingerie op maat zit in scherpenzeel
Succes!

Juni

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2008, 10:55:58 »
Ligt eraan waar je woont? Ik ken je probleem en heb bij Van Os in Groningen een torselet gekocht. Dit omdat ik daar ben wezen passen eerder en toen direct een goede maat aan kreeg. Later ben ik teruggegaan om te vragen of ik daar kon bestellen. Ik heb zelf een F cup maar van torselet een D (de omvang wordt 2 maten groter, de cup 2 maten kleiner...althans bij dat merk/model). Heb hem afgelopen weekend opgehaald, past perfect :biggrin:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2008, 11:38:56 »
Dat probleem heb ik idd ook ja.
Ik heb cupmaat 85 E (momenteel nog groter door mijn zwangerschap  :blink: ), en kledingmaat 38.
Dus dat wordt nog goed zoeken volgens mij...

12 september grote dag

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2008, 11:49:10 »
groningen is voor mij is iets ver weg,

Maar Scherpenzeel is wel een optie, hoop alleen niet dat het bestellen dan erg lang duurt, of het maken
want we trouwen al over iets meer dan vier weken

ik heb gewonen bh maat, 75F, dus het is een aardige zoekpartij geworden
woensdag ga ik sowieso naar dressed by jill, omdat ik inderdaad op de site zag dat hun grote maten verkopen, hoop dat het daar wat wordt anders wordt het op de terug weg even langs Scherpenzeel rijden

Jojanne

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2008, 12:16:43 »
Ik heb die mw in Scherpenzeel gemailt, die is wel een stukkie duurder als DBJ,
In scherpenzeel moet je geloof ik wel een afspraak maken..
Maar bij DBJ hebben ze 75F volgens mij wel hoor!!

al09

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #6 Gepost op: 11 augustus 2008, 15:38:03 »
Zijn er hier ook bruidjes die juist een hele kleine cupmaat hebben? Hoe doen jullie dat met lingerie?

12 september grote dag

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2008, 18:28:55 »
[quote name=\'al09\' post=\'174162\' date=\'11 August 2008, 15:38\']Zijn er hier ook bruidjes die juist een hele kleine cupmaat hebben? Hoe doen jullie dat met lingerie?[/quote]


Ik weet dat ze in de gewone lingerie winkels wel kleine cupmaten verkopen, een vriendin van mij heeft het vorig jaar ook daar gekocht.

El1981

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2008, 16:24:39 »
Ik heb normaal een cupmaat 90 E. Volgens mij DD 42 in amerikaanse? maat. Ik had een torselet van Poirier, type Carnival. Nummer 437 Torselet full figuer. Kijk maar eens op de site www.poirier.nl Zat perfect. Ik wil het verkopen, dus als je intersse hebt, moet je even een mailtje sturen.

Zit nog in de doos en is gereinigd. Tevens met slip. Niet aangehad. Ook in doos.

Liefs,
Ellen

12 september grote dag

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2008, 16:35:55 »
[quote name=\'El1981\' post=\'174376\' date=\'12 August 2008, 16:24\']Ik heb normaal een cupmaat 90 E. Volgens mij DD 42 in amerikaanse? maat. Ik had een torselet van Poirier, type Carnival. Nummer 437 Torselet full figuer. Kijk maar eens op de site www.poirier.nl Zat perfect. Ik wil het verkopen, dus als je intersse hebt, moet je even een mailtje sturen.

Zit nog in de doos en is gereinigd. Tevens met slip. Niet aangehad. Ook in doos.

Liefs,
Ellen[/quote]


Hoi ik heb je zojuist een pb gestuurd, ik heb even op de site gekeken en hij ziet er super mooi uit. Alleen zijn onze cupmaten wel wat verschillend en amerikaanse maat moest ik volgens de bruidswinkel 34 DD hebben, maar goed daar wilde ze hem perse bij me aansmeren.
Maar laten we het via de mail overleggen

Juni

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2008, 18:06:38 »
[quote name=\'12 september grote dag\' post=\'174381\' date=\'12 August 2008, 16:35\']Alleen zijn onze cupmaten wel wat verschillend en amerikaanse maat moest ik volgens de bruidswinkel 34 DD hebben[/quote]
Misschien gewoon even passen?
Ik heb normaal 80/85 E/F en met het torselet (ook Poirier) heb ik 95 D (42 USA maat).
Helemaal door elkaar gehusseld dus...

Ringeding

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #11 Gepost op: 12 augustus 2008, 19:14:04 »
[quote name=\'Maaike999\' post=\'174115\' date=\'11 August 2008, 11:38\']Dat probleem heb ik idd ook ja.
Ik heb cupmaat 85 E (momenteel nog groter door mijn zwangerschap  :blink: ), en kledingmaat 38.
Dus dat wordt nog goed zoeken volgens mij...[/quote]

Ik heb een witte torselet te koop maat 85d. Cup valt groot..... is het misschien wat voor jou?

12 september grote dag

  • Gast
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #12 Gepost op: 13 augustus 2008, 16:37:58 »
Dames
bedankt voor de reacties
Ik ben zojuist geslaagd bij Dressed by jill.
Het is helemaal wat ik in gedachte had en hij zit als gegoten.
Ben echt helemaal blij nu dus.
Nu hebben we alles klaar voor de bruiloft behalve een paar kleine versierdingetjes en de schoenen van me lief. Dus wij kunnen nu nog 4 weken alleen maar wachten tot we zenuwachtig worden (haha)

Groetjes

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Moeilijke Lingerie Maat
« Reactie #13 Gepost op: 13 augustus 2008, 16:59:42 »
[quote name=\'Ringeding\' post=\'174410\' date=\'12 August 2008, 19:14\'][quote name=\'Maaike999\' post=\'174115\' date=\'11 August 2008, 11:38\']
Dat probleem heb ik idd ook ja.
Ik heb cupmaat 85 E (momenteel nog groter door mijn zwangerschap  :blink: ), en kledingmaat 38.
Dus dat wordt nog goed zoeken volgens mij...[/quote]

Ik heb een witte torselet te koop maat 85d. Cup valt groot..... is het misschien wat voor jou?
[/quote]
Bedankt voor je aanbod, maar ik zoek een zwarte.
En het duurt nog even voordat we gaan trouwen, weet niet hoe mijn cupmaat is na mijn zwangerschap :wink:.
Maar nogmaals bedankt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards