collapse

Auteur Topic: Persoonlijke Gelofte  (gelezen 89422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #100 Gepost op: 9 mei 2013, 12:09:00 »
Of denk eens terug aan de eerste keer dat je hem zag, welk gevoel gaf hij je? En de eerste kus, waar was dat en op welke wolk zat je? En hoe voelde je je toen hij je ten huwelijk vroeg? Schrijf dat eens leuk op en je bent al een heel eind!

Iekika

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #101 Gepost op: 9 mei 2013, 15:09:07 »
dankje wel, ik ga ff dagdromen over hoe we elkaar hebben leren kennen... misschien komt er dan wat leuks uit :P

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #102 Gepost op: 10 mei 2013, 13:38:54 »
Als het gaat om geloften, zou ik naast de al eerder genoemde punten, ook beschrijven wat je de ander beloofd door met hem/haar te trouwen.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #103 Gepost op: 29 juli 2013, 20:33:14 »
Upje..

Ik ben nu bezig met een stukje, waarin staat waarom ik met AS wil trouwen. Dit vervangt bij ons niet het officiƫle ja-woord.
De ambtenaar gaat hier naar vragen (was ook bij mn zusje 21-6), dus wil ik het alvast afhebben. Nu kan ik erover nadenken en elke keer als er iets in me opkwam, heb ik het opgeschreven.
Dit vormt nu samen en mooi geheel.

msbee

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #104 Gepost op: 4 augustus 2013, 00:02:38 »
Ik wilde eigenlijk heel graag onze geloften zelf naar elkaar uitschrijven maar mijn man  :cool2: vond dat toch allemaal een beetje te heftig dus toenwhebben we besloten om degene die de ceremonie leidde dat te laten zeggen, maar wel een belofte die we zelf hadden samengesteld. was ik uiteindelijk heel blij mee en ik heb lekker aan het eind van t eten alsnog een kleine speech gehouden (om gasten te bedanken enzo) en heb daarin ook nog even tegen mn man gezegd waarom ik zo onwijs blij was (en ben  :biggrin:) om met hem te trouwen! volgens mij allerbelangrijkste om te doen wat voor jou goed voelt en je daarin niet te laten weerhouden door tradities of verwachtingen van andere mensen!!
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2013, 11:20:16 door JoyceS »

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #105 Gepost op: 6 november 2013, 12:48:14 »
Schopje omhoog!

Wij trouwen over 5 weken en hebben ook beide onze 'vows' geschreven. Ik wil graag weten wat jullie er van vinden, maar dan wel in PB, omdat er een aantal meiden van het tf op onze bruiloft komen. Het moet natuurlijk wel een verrassing blijven!  :biggrin:
Wie wil voor mij keuren?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #106 Gepost op: 6 november 2013, 22:14:23 »
Stuur maar Judith! Ik ben zeer benieuwd, wij willen dit namelijk ook gaan doen voor onze bruiloft.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #107 Gepost op: 7 november 2013, 13:41:23 »
Ben benieuwd de 11de Judith. Als het recht uit je hart komt en dat komt het volgens mij zeker, dan is het toch al helemaal goed!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #108 Gepost op: 7 november 2013, 14:30:25 »
Ben benieuwd de 11e december!  :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #109 Gepost op: 8 november 2013, 08:40:55 »
Stuur maar Judith! Ik ben zeer benieuwd, wij willen dit namelijk ook gaan doen voor onze bruiloft.

Je hebt PB Dahpne!

@happymama Neem maar een goede zakdoek mee! :)

Dank voor je input bobbiaan, fijn om te lezen dat je kippevel kreeg  :biggrin:! Ik hou hem lekker zo, of mensen hem nou te zoetsappig vinden of niet. Heb hem recht vanuit mijn hart geschreven, dat moet toch goed zijn dan?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #110 Gepost op: 8 november 2013, 17:41:45 »
Heb hem recht vanuit mijn hart geschreven, dat moet toch goed zijn dan?

Daar gaat het toch om!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #111 Gepost op: 10 november 2013, 18:24:54 »
@judith ben benieuwd naar je gelofte! Schrijven jullie ook een brief naar elkaar? Wij hadden bij de gelofte puur wat we elkaar willen beloven en in de brief waarom we met de ander wilden trouwen, wat er zo leuk aan de ander is etc.

Ps. Pedro stond afgelopen vrijdag in de NRC next, met citaat van mij ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards