collapse

Auteur Topic: Persoonlijke Gelofte  (gelezen 89419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gootje87

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #75 Gepost op: 27 juni 2012, 21:04:27 »
Ellie echt fantastisch!! Veel emotie erin, mooi hoor...

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #76 Gepost op: 28 juni 2012, 08:47:56 »
Persoonlijk krijg ik hier echt kriebels van, zo niks voor mij.

Al op een aantal bruiloften geweest waar bruid en bruidegom elkaar staan te vertellen hoe geweldig ze zijn en hoe goed alles voelt, bla bla bla. Nee, voor mij echt veelste zoetsappig allemaal!

Als onze trouwambtenaar zoiets zou vragen ben ik best bereid om een mooie/lieve brief naar mijn AS te schrijven, maar ik ga 'm niet voorzelen en plein public!

misseagle

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #77 Gepost op: 28 juni 2012, 09:52:50 »
Als het niet goed voelt moet je dat niet doen ofcourse!
Het is jouw dag en jij moet doen waar jij je goed bij voelt!



Wij doen het wel, uit onszelf, voor elkaar..
Als mensen in het "publiek" er last van hebben is dat jammer, haha.
Want het is onze dag en we doen het voor elkaar, niet voor een ander.

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #78 Gepost op: 28 juni 2012, 09:59:46 »
Persoonlijk krijg ik hier echt kriebels van, zo niks voor mij.

Al op een aantal bruiloften geweest waar bruid en bruidegom elkaar staan te vertellen hoe geweldig ze zijn en hoe goed alles voelt, bla bla bla. Nee, voor mij echt veelste zoetsappig allemaal!

Als onze trouwambtenaar zoiets zou vragen ben ik best bereid om een mooie/lieve brief naar mijn AS te schrijven, maar ik ga 'm niet voorzelen en plein public!

Wij hebben in de kerk wel persoonlijke geloftes gelezen voor elkaar, maar die waren absoluut niet zoetsappig of iets in die richting. Manlief wist ook niet wat hij ermee aanmoest, dus wat voorzien van tips en een website en daar heeft hij toch iets moois vanaf gehaald (beter iets goeds gejat, dan slecht bedacht;))
Ik heb hem puur verteld wat ik hem die dag zou beloven (dus een échte huwelijksbelofte); niet hoe geweldig hij is en zo, want dat weten we wel van elkaar.
Iedereen geeft er zo toch zijn/haar eigen draai aan.
Die van ons waren ook beiden vrij kort en krachtig, maar beiden met een afsluitend gedicht! Ik vond het erg mooi. Nu nog bedenken hoe we die teksten mooi op canvas krijgen...

Jassou

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #79 Gepost op: 28 juni 2012, 10:03:30 »
Persoonlijk krijg ik hier echt kriebels van, zo niks voor mij.

Al op een aantal bruiloften geweest waar bruid en bruidegom elkaar staan te vertellen hoe geweldig ze zijn en hoe goed alles voelt, bla bla bla. Nee, voor mij echt veelste zoetsappig allemaal!

Als onze trouwambtenaar zoiets zou vragen ben ik best bereid om een mooie/lieve brief naar mijn AS te schrijven, maar ik ga 'm niet voorzelen en plein public!

haha ik dacht dit ook! Dan bedoel ik dat ik absoluut niet zoiets en plein public voor zou willen dragen. Dat vind ik zo privé!
Maar ik vind het aanhoren van die 'zoetsappigheid' juist leuk! Niets mooiers dan twee verliefde mensen elkaar helemaal de hemel in te zien prijzen, toch? Ik gunde het alleen míjn publiek niet :wink:

Evelien88

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #80 Gepost op: 28 juni 2012, 15:37:23 »
Ik moest gewoon echt een dikke traan laten toen ik je gelofte las... Prachtig zeg! Wat ik nu voor mijzelf kan concluderen: ik ga zo'n gelofte nooit schrijven! Mijn make-up blijft dan echt niet meer mooi zitten haha  :)
Ik vind het daarom ook erg knap van je dat je dit zo voor kan dragen. Super!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #81 Gepost op: 15 augustus 2012, 12:02:14 »
Even een upje, ook wij besloten onze geloftes zelf te schrijven.
Ik hoop maar dat ik het op het moment uitgekraamd krijg.
Maar wat vinden jullie van dit (graag eerlijk en open reageren!!!)

 Lieve AS

 9 maanden keken we uit naar vandaag, en hier staan we nu dan.
Best eng, maar het komt zoals alles best wel goed. De afgelopen anderhalf jaar is er veel voor je veranderd, eerst kwam ik, je bent gaan werken en wonen in Middelharnis, kreeg een andere look en een nieuw leven. Je hebt heel veel voor me overgehad voordat we echt samen verder konden. Ik kan niet meer doen dan van je houden en je beloven dat we er samen voor zullen gaan!

 Lieve AS , ik beloof je trouw te blijven in goede en slechte dagen, als ik een rot humeur heb, maar ook als de dagen zonnig zijn, In armoe en bij rijkdom, bij ziekte en bij gezondheid. Ik wil je liefhebben en zal van je houden, ik zal je waarderen en voor je zorgen alle dagen van ons verdere leven.
AS, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden zoveel als ik kan.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 12:02:38 door Lies86 »

misseagle

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #82 Gepost op: 15 augustus 2012, 12:15:31 »
Een hele lieve (voor hem herkenbare) gelofte.
Erg mooi!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #83 Gepost op: 15 augustus 2012, 12:21:36 »
@lies: Mooi! Ik ken alleen natuurlijk jullie situatie niet, dus bij mij riep het stukje 'een andere look' wel een vraagteken op. Maar als dat voor hem wel leuk of mooi is om te horen, dan is het natuurlijk prima. Verder heel mooi!

Jassou

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #84 Gepost op: 15 augustus 2012, 13:53:42 »
Even een upje, ook wij besloten onze geloftes zelf te schrijven.
Ik hoop maar dat ik het op het moment uitgekraamd krijg.
Maar wat vinden jullie van dit (graag eerlijk en open reageren!!!)

 Lieve AS

 9 maanden keken we uit naar vandaag, en hier staan we nu dan.
Best eng, maar het komt zoals alles best wel goed. (dit is een beetje onduidelijk, dat je gaat trouwens is 'best wel goed'? Ik zou zeggen 'het komt, zoals alles, helemaal op zijn pootjes terrecht') De afgelopen anderhalf jaar is er veel voor je veranderd, eerst kwam ik [color="#0000FF"]in je leven [/color] je bent gaan werken en wonen in Middelharnis, kreeg een andere look [color="#0000FF"](klinkt vreemd, wat was er mis met zijn oude look? Geeft het idee dat hij voor jou moest veranderen...)[/color] en een nieuw leven. Je hebt heel veel voor me overgehad voordat we echt samen verder konden. [color="#708090"](weer het idee dat jij er eigenlijk weinig zin in had totdat hij veranderde, dit geeft het idee dat hij eerst iemand anders moet zijn. Dat bedoel je vast niet zo, maar komt zo over. Ik zou het dan vanuit jezelf verwoorden: 'ik wilde xyz en dat heb je allemaal voor me gedaan')[/color] Ik kan niet meer doen dan van je houden en je beloven dat we er samen voor zullen gaan! [color="#008080"](dit klinkt alsof je de moed opgeeft. 'ik houdt ontzettend veel van je en kan niet wachten om samen ervoor te gaan!')[/color]

 Lieve AS , ik beloof je trouw te blijven in goede en slechte dagen, als ik een rot humeur heb, maar en ook als de dagen zonnig zijn, In armoe en bij rijkdom, bij [color="#0000FF"]in[/color] ziekte en bij gezondheid. Ik wil je liefhebben[color="#0000FF"] (dat doe je toch al? ik zou zeggen 'ik heb je lief/ zal je altijd liefhebben')[/color] en zal van je houden ik zal je waarderen en voor je zorgen alle dagen van ons verdere leven. [color="#0000FF"]Ik zou het wat opbouwender schrijven: ik zal je altijd lief blijven hebben (dubbel met houden van) je waarderen, en voor je zorgen alle dagen van ons verdere leven.
AS, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden zoveel als ik kan.[/color]

Eerlijk? Ik krijg bij de eerste paragraaf, en een zinnetje bij de tweede een beetje het gevoel alsof je 'uiteindelijk' voor hem gekozen hebt, against all odss, zoiets. Ik krijg er niet echt een tinteling in de buik van... Heb hierboven aangegeven waar ik dat denk.Wil wel even toevoegen dat ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, ik bedoel het aardig en vind het heel knap dat je je eigen geloften wil uitspreken (ik doe het je niet na!). Schrijven is ontzettend moeilijk, en al helemaal als je je diepste gevoelens op papier wil zetten! :)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #85 Gepost op: 15 augustus 2012, 13:54:57 »
Thanks Jassou en Roze daar kan ik tenminste iets mee!

Jassou

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #86 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:01:08 »
Mmm ik zie dat het met die kleuren helemaal mis is gegaan... Anyway, die laatste zin: 'ik beloof je vrouw te zijn en zoveel van je te houden als ik kan' zou ik ook veranderen in iets wat meer positiviteit uitstraalt: AS, ik kan niet wachten je vrouw te worden/ prijs me gelukkig je vrouw te mogen zijn. Dat laatste zou ik niet zeggen, klinkt nogal alsof je twijfelt, alsof het 'houden van' niet helemaal binnen je vermogen ligt ('als ik kan').

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #87 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:12:20 »
Deze gelofte wordt uitgesproken binnen de kerk, we zijn dan voor het stadhuis al getrouwd. Dus ik kan niet wachten om je vrouw te worden klopt niet helemaal, officieel ben ik dat dan al :wink:

Zo iets positiever? :wink:
 Lieve Emiel

 9 maanden keken we uit naar vandaag, en hier staan we nu dan.
Best eng, maar het komt zoals alles best wel goed. De afgelopen anderhalf jaar is er veel voor je veranderd. Je hebt heel veel voor me overgehad in deze periode. Dit is iets waar ik erg trots op ben! Zelf weten we vanaf het begin dat het goed zit tussen ons, vandaag getuigen we ook tegenover alle aanwezigen dat wij bij elkaar horen en van elkaar houden.

 Lieve Emiel, ik beloof je trouw te blijven in goede en slechte dagen, als ik een rot humeur heb, en als de dagen zonnig zijn, In armoe en rijkdom, in ziekte en bij gezondheid. Ik zal je altijd lief blijven hebben, ik zal je waarderen en voor je zorgen alle dagen van ons verdere leven.
Emiel, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden zoveel als ik kan.




mmm. Vind t nu weer een beetje kort en onpersoonlijk geloof k...
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 14:14:00 door Lies86 »

Jassou

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #88 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:19:07 »
Ja, al iets positiever, haha. Het andere was niet negatief hoor, maar zonder het hele verhaal erachter komt het zo over. Anyway, ik zou niet zeggen dat ik trots ben op wat hij voor me over heeft gehad, maar eerder dankbaar, of blij. Trots is een beetje misplaatst denk ik, tenzij je hem prijst om zijn kunnen, en dan ben je trots op hem.

Nog wel het foutje weghalen bij 'bij gezondheid', het is 'in ziekte, in gezondheid, in rijkdom, in etc).

Misschien kun je het wat persoonlijker maken door te vertellen wat hij dan allemaal voor je over heeft gehad, en dan geen lijstje met veranderingen, maar een anekdote waaruit blijkt hoe blij je met hem bent. Zoiets? Dan wordt het ook wat concreter in plaats van algemeenheden. De algemeenheden zitten nl ook in de 'standaard' geloften, daarom voelt het misschien wat onpersoonlijker.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 14:20:41 door Jassou »

Veer

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #89 Gepost op: 15 augustus 2012, 14:23:53 »
Ik vind het heel erg mooi. Het is wel persoonlijk omdat je het zelf hebt geschreven. Hij weet samen met jou de afgelopen periode was. En samen gaan jullie verder. Persoonlijk zou ik zoveel ik kan weglaten. Emiel, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden met alle liefde die ik bezit, of Emiel, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden met hart en ziel.

Denk dat dankbaar ook mooier is. Maar ik denk dat je as wel weet wat je bedoelt en daar gaat het toch om.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 14:25:03 door Veer »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #90 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:55:18 »
Toch handig hey zo'n forum.
Denk dat ik eruit ben:

 Lieve Emiel

 9 maanden keken we uit naar vandaag, en hier staan we nu dan.
Best eng, maar het komt zoals alles best wel goed. De afgelopen anderhalf jaar is er veel voor je veranderd. Je hebt heel veel voor me overgehad deze periode. Dit is iets waar ik erg dankbaar voor ben. Zelf weten we vanaf het begin dat het goed zit tussen ons, vandaag getuigen we ook tegenover alle aanwezigen dat wij bij elkaar horen en van elkaar houden. Samen zijn we al op veel plekken geweest, van Antwerpen tot Disney, van London tot India. Samen met jou ben ik overal thuis. Home is wherever I'm with you!

 Lieve Emiel, ik beloof je trouw te blijven in goede en slechte dagen, als ik een rot humeur heb, en als de dagen zonnig zijn, In armoe en rijkdom, in ziekte en gezondheid. Ik zal je altijd lief blijven hebben, ik zal je waarderen en voor je zorgen alle dagen van ons verdere leven.
Emiel, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden met mijn hele hart en ziel.

 
Schieten maar!
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 21:55:35 door Lies86 »

Jassou

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #91 Gepost op: 15 augustus 2012, 23:39:20 »
Super!

Veer

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #92 Gepost op: 15 augustus 2012, 23:43:49 »
Prachtig!! Het is heel erg mooi geworden. Ik ben benieuwd wat je verloofde er van gaat vinden. Gaat hij ook een belofte schrijven? En geeft me een duwtje in de rug om zelf iets te schrijven voor mijn verloofde. Ik heb nog wel even de tijd als het af is. Zet ik het hier ook neer.
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2012, 23:44:33 door Veer »

kwarkje

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #93 Gepost op: 16 augustus 2012, 07:06:31 »
Wij hebben ook een persoonlijke gelofte. Het is morgen al, dus ik kan er niks meer aan veranderen, maar misschien heeft iemand anders er nog iet s aan, ter inspiratie ofzo...


Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Over een paar minuten mag ik mezelf jouw vrouw noemen. Dit betekent heel veel voor mij. Het lijkt nog niet zo lang geleden dat God mijn gebed om een maatje, een zielsverwant en liefde voor het leven heeft verhoord. Ik ben elke dag dankbaar dat we elkaar hebben leren kennen, dat we elkaar mogen aanvullen en dat jij mij altijd steunt en helpt om het beste in mezelf naar boven te halen.

Ik zie ons ja-woord als het startschot voor een nieuw ‘groot avontuur’, zoals wij dat altijd noemen. Tijdens dit grote avontuur zullen we mooie en minder mooie periodes kennen. Ik beloof je om in beide periodes jou te steunen en van je te houden.  Je kunt rekenen op mijn volledige toewijding aan jou. Ik wil je steunen in je dromen en de doelen die je wilt bereiken.
 
Ik beloof dat ik er voor je zal zijn, ook in moeilijke tijden. Ik beloof je dat ik jouw keuzes zal respecteren en je zal volgen, zelfs al kies je ergens voor wat ik zelf niet direct zou hebben gekozen. Ik vertrouw jou volledig en geef je mijn hand en mijn hart met volle overtuiging.

Ik beloof je goed voor ons te zorgen. Je hebt me eens gezegd dat de beste manier om jou gelukkig te maken is door mezelf gelukkig te maken. Ik kan je niet beloven dat ik altijd gelukkig ben, maar ik beloof je om mijn hart te volgen en altijd op zoek te gaan naar datgene wat het beste is voor ons samen.
Ik hou van je, liefste.

Carien85

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #94 Gepost op: 16 augustus 2012, 08:11:49 »
Toch handig hey zo'n forum.
Denk dat ik eruit ben:

 Lieve Emiel

 9 maanden keken we uit naar vandaag, en hier staan we nu dan.
Best eng, maar het komt zoals alles best wel goed. De afgelopen anderhalf jaar is er veel voor je veranderd. Je hebt heel veel voor me overgehad deze periode. Dit is iets waar ik erg dankbaar voor ben. Zelf weten we vanaf het begin dat het goed zit tussen ons, vandaag getuigen we ook tegenover alle aanwezigen dat wij bij elkaar horen en van elkaar houden. Samen zijn we al op veel plekken geweest, van Antwerpen tot Disney, van London tot India. Samen met jou ben ik overal thuis. Home is wherever I'm with you!

 Lieve Emiel, ik beloof je trouw te blijven in goede en slechte dagen, als ik een rot humeur heb, en als de dagen zonnig zijn, In armoe en rijkdom, in ziekte en gezondheid. Ik zal je altijd lief blijven hebben, ik zal je waarderen en voor je zorgen alle dagen van ons verdere leven.
Emiel, ik beloof je vrouw te zijn en van je te houden met mijn hele hart en ziel.

 
Schieten maar!

1 klein puntje: het is het afgelopen anderhalf jaar

Verder een mooie gelofte? Lijkt me behoorlijk eng om zoiets voor een groep mensen uit te spreken. Maar wel heel mooi en heel persoonlijk.
Wij hebben ook een persoonlijke gelofte. Het is morgen al, dus ik kan er niks meer aan veranderen, maar misschien heeft iemand anders er nog iet s aan, ter inspiratie ofzo...


Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Over een paar minuten mag ik mezelf jouw vrouw noemen. Dit betekent heel veel voor mij. Het lijkt nog niet zo lang geleden dat God mijn gebed om een maatje, een zielsverwant en liefde voor het leven heeft verhoord. Ik ben elke dag dankbaar dat we elkaar hebben leren kennen, dat we elkaar mogen aanvullen en dat jij mij altijd steunt en helpt om het beste in mezelf naar boven te halen.

Ik zie ons ja-woord als het startschot voor een nieuw ‘groot avontuur’, zoals wij dat altijd noemen. Tijdens dit grote avontuur zullen we mooie en minder mooie periodes kennen. Ik beloof je om in beide periodes jou te steunen en van je te houden.  Je kunt rekenen op mijn volledige toewijding aan jou. Ik wil je steunen in je dromen en de doelen die je wilt bereiken.
 
Ik beloof dat ik er voor je zal zijn, ook in moeilijke tijden. Ik beloof je dat ik jouw keuzes zal respecteren en je zal volgen, zelfs al kies je ergens voor wat ik zelf niet direct zou hebben gekozen. Ik vertrouw jou volledig en geef je mijn hand en mijn hart met volle overtuiging.

Ik beloof je goed voor ons te zorgen. Je hebt me eens gezegd dat de beste manier om jou gelukkig te maken is door mezelf gelukkig te maken. Ik kan je niet beloven dat ik altijd gelukkig ben, maar ik beloof je om mijn hart te volgen en altijd op zoek te gaan naar datgene wat het beste is voor ons samen.
Ik hou van je, liefste.

Heel erg mooi. Zullen wel wat traantjes gelaten worden.
Een hele mooie dag gewenst morgen!

misseagle

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #95 Gepost op: 16 augustus 2012, 08:47:13 »
Kwarkje, echt heeeeel erg mooi!

blondbruidje

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #96 Gepost op: 16 augustus 2012, 11:14:03 »
Beide: niets meer aan doen! :wink:

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #97 Gepost op: 19 augustus 2012, 15:55:42 »
Ik wilde graag persoonlijke geloften schrijven, maar AS heeft er veel moeite mee om dat zomaar voor iedereen uit te spreken. Daarom hebben we besloten dat we elkaar een brief schrijven die we op de trouwdag voordat hij me komt ophalen zelf kunnen lezen. Dat vindt hij al moeilijk genoeg, hij vindt het erg moeilijk om zijn gedachten goed te verwoorden. Daarom hebben we afgesproken dat we het kort houden. Ik ben heel benieuwd wat hij gaat schrijven, ik kan me er nu al op verheugen om zijn brief te lezen :)

Dit is die van mij, eventuele tips zijn welkom:


Lieve schat,

Ruim vijf jaar geleden maakten we, tegen veler verwachtingen in, de keuze om het samen te proberen. Op dat moment had ik totaal niet verwacht dat deze bijzondere dag ooit zou aanbreken. In het begin had ik mijn twijfels of onze relatie wel zou gaan werken. Die twijfels had jij vast ook. Naarmate we langer bij elkaar waren ging de wil om samen verder te gaan overheersen. Samen hebben we plezier gehad, maar we hebben ook een aantal moeilijke en verdrietige periodes gekend. Dat we daar samen doorheen zijn gekomen bewijst voor mij dat we echt bij elkaar horen en dat onze liefde onverwoestbaar sterk is.

Daarom wil ik je op deze mooie dag laten weten dat ik er naar uitkijk om de toekomst met jou te beleven, wat die dan ook zal brengen. Ik beloof je vandaag dat ik naast je zal staan in geluk en verdriet, dat ik je zal steunen in alles wat je wilt bereiken en dat ik je zal helpen om het beste uit jezelf te halen. Samen kunnen we alles aan en zullen we een prachtig leven opbouwen. Liefje, ik hou ontzettend veel van je en ik ben heel trots dat ik me vanaf vandaag jouw vrouw mag noemen.

Je meisje
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2012, 15:56:01 door nadine »

Iekika

  • Gast
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #98 Gepost op: 9 mei 2013, 00:29:30 »
Hoi,  ik ben Jessica,  ik ga over enkele weken trouwen maar heb  nog een vraagje.
Ik heb vandaag het gesprek gehad met de ambtenaar en die wil dat we een verhaaltje/gelofte schrijven over elkaar. Vind ik super leuk idee maar ik weet niet goed waar ik zou moeten beginnen of wat dat precies inhoudt..  Dus wie weet kan iemand me wat inspiratie geven?

Groetjes, Jessica

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Persoonlijke Gelofte
« Reactie #99 Gepost op: 9 mei 2013, 11:02:55 »
Oef dat is inderdaad lastig!

Je zou het als een brief kunnen zien, waarin je bijvoorbeeld schrijft:
- Waarom die ander zo leuk is
- Waarom je je leven met de ander wil delen
- Dromen en hopen voor de toekomst

Zoiets?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards