collapse

Auteur Topic: Zakdoek Voor De Man  (gelezen 4253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoelandBE

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Gepost op: 16 augustus 2008, 07:39:55 »
Er kan natuurlijk op zo'n dag van alles gebeuren (ook bij de man); traantje; neusverkoudheidje. Maar waar poetsen we dit mee weg?


Tissues of gewoon de ouderwetse katoenen zakdoek? Welke print; bijpassend bij het pak?

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2008, 15:35:52 »
Wij nemen zelf van die tissues mee. Gewoon na het snotteren weggooien die handel  :biggrin:
Overigens ben jij de eerste man die er naar vraagt, meestal zijn het de dames die willen weten waar ze een zakdoek moeten bewaren  :biggrin:

Maria

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2008, 17:58:37 »
Ik zou tissues nemen. Katoenen zakdoeken zijn naar mijn idee ouderwets en erg onhygienisch als er neuzen in gesnuit worden!

RoelandBE

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2008, 08:10:00 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'175117\' date=\'16 August 2008, 15:35\']Wij nemen zelf van die tissues mee. Gewoon na het snotteren weggooien die handel  :biggrin:
Overigens ben jij de eerste man die er naar vraagt, meestal zijn het de dames die willen weten waar ze een zakdoek moeten bewaren  :biggrin:[/quote]


Tja bij de dames is het makkelijk; dat is de decolleté; maar bij mannen kun je geen tissues in je broekzak stoppen want dan krijg je zo'n aardappelzak.


[quote name=\'Maria\' post=\'175130\' date=\'16 August 2008, 17:58\']Ik zou tissues nemen. Katoenen zakdoeken zijn naar mijn idee ouderwets en erg onhygienisch als er neuzen in gesnuit worden![/quote]

Kijk Maria; wat jij nu aandraagt klopt natuurlijk in het dagelijkse leven; maar een mooi platgestreken en gevouwen zakdoen kun je netjes een traantje mee wegpoetsen. Verder worden zulke momenten natuurlijk vaak wel op de gevoelige plaat vastgelegt; en dat moet er dan wel goed uitzien.

Eigenlijk ben ik nog niets wijzer :)

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2008, 10:12:07 »
[quote name=\'RoelandBE\' post=\'175187\' date=\'17 August 2008, 08:10\']Eigenlijk ben ik nog niets wijzer :)[/quote]

Als ik het zo lees, heb je juist je keus al gemaakt :)

Lijkt me prima zo'n katoenen zakdoek zolang er geen snot in bewaard wordt :) Ik zou er inderdaad dan wel op letten dat hij een beetje bij de kleding past.

Liessa

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2008, 13:59:15 »
Ik zou zeggen, neem inderdaad voor een traantje een katoenen mee, en mocht je verwachten te gaan snotteren, dan is een tissue in je zak misschien toch wel handig.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #6 Gepost op: 18 augustus 2008, 14:01:56 »
Mijn man had twee witte zakdoeken mee. Een voor hem en een voor mij, vond ik zelf een goede oplossing en als je ze netjes opgevouwen houd dan is het het meest praktisch vond ik.

Sylvia en Andre

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #7 Gepost op: 18 augustus 2008, 23:06:21 »
Ik had ook een netjes opgevouwen katoenen zakdoek bij me (in de kleur van mijn overhemd, maar dat was eigenlijk gewoon toeval) Ik heb hem overigens niet nodig gehad, maar ja, ik ben dan natuurlijk ook een echte bikkel he.  :laugh:  :laugh:  :laugh:
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2008, 23:07:26 door Sylvia en Andre »

Herjan

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #8 Gepost op: 19 augustus 2008, 10:08:46 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'175421\' date=\'18 August 2008, 23:06\']...maar ja, ik ben dan natuurlijk ook een echte bikkel he.  :laugh:  :laugh:  :laugh:[/quote]
*sssprrrrrttt* Damn! Sproei ik m'n koffie spontaan over m'n beeldscherm...

Ahum, hmm... inderdaad André! Stallone himself!  :tongue:

Sylvia en Andre

  • Gast
Zakdoek Voor De Man
« Reactie #9 Gepost op: 19 augustus 2008, 12:42:09 »
[quote name=\'Herjan\' post=\'175444\' date=\'19 August 2008, 10:08\'][quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'175421\' date=\'18 August 2008, 23:06\']...maar ja, ik ben dan natuurlijk ook een echte bikkel he.  :laugh:  :laugh:  :laugh:[/quote]
*sssprrrrrttt* Damn! Sproei ik m'n koffie spontaan over m'n beeldscherm...

Ahum, hmm... inderdaad André! Stallone himself!  :tongue:
[/quote]

Was ook maar een geintje hoor, ik heb ook echt best wel het vocht uit de ogen laten vloeien op onze dag, maar dat mogen mijn collega's natuurlijk niet weten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards