Nieuws > Nieuws

Forum Geupdate

(1/5) > >>

chris:
Hoi,

De forum software is zojuist geupdate naar de laatste versie (2.3.5). Hopelijk help dit o.a. de vele spam een beetje te beperken.
Er is nog geen nederlandse taal geinstalleerd. Dit zal zsm gebeuren. Excuses voor het ongemak.

Groeten,
Chris

Herjan:
Vooralsnog zonder veel succes, klaarblijkelijk. Vandaag alweer 3 topics moeten verwijderen...

Sylvia en Andre:
He, Herjan, je bent dus "aangenomen" als moderator, jammer hoor, ik had ook gesolliciteerd, maar nooit enige reactie op gehad.

Maar van harte hoor met je nieuwe functie

chris:
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'176067\' date=\'22 August 2008, 19:02\']He, Herjan, je bent dus "aangenomen" als moderator, jammer hoor, ik had ook gesolliciteerd, maar nooit enige reactie op gehad.

Maar van harte hoor met je nieuwe functie[/quote]


Beste Sylvia en Andre,

Dankzij de vele spam en het vollopen van mijn mailbox heb ik een hoop mail gemist. Als je nog steeds interesse hebt kun je mij een pb sturen.

Groeten,
Chris

chris:
[quote name=\'Herjan\' post=\'176061\' date=\'22 August 2008, 18:34\']Vooralsnog zonder veel succes, klaarblijkelijk. Vandaag alweer 3 topics moeten verwijderen...[/quote]

Dat waren dan van bestaande accounts. Als het goed is moet de registratie van spamaccounts nu een stuk lastiger zijn. Na de update zijn er geen nieuwe spamaccounts meer geregistreerd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie